Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 december 2016, 11:13   #1461
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
deze bijvragen gaat over een oud dosiier johan niet over het dossier van 2013 maar ik weet dat er zeer grote en belangrijke bedrijven betrokken waren indeze belasting fraude en die gaan alles doen om het te laten verjaren.
Bedankt voor de info. Ik doe er wat mee.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2016, 11:16   #1462
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Uit de kruispuntbank gegevens is het toch zonneklaar dat jij geen zaakvoerder meer was op het moment dat de zetel werd verplaatst naar de dominikaanse republiek ,de fiskus kan toch lezen ??
Kunnen - wel - ( zou toch mogen na een selectieprocedure via Selor)
Willen - niet -
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2016, 12:54   #1463
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Kunnen - wel - ( zou toch mogen na een selectieprocedure via Selor)
Willen - niet -
Johan ,ben even gaan kijken op de kruispunt bank

je ontslag werd slechts gepubliceert op 29 juni 2006 van een algemene vergadering van 31 december 2005. Dit is bijna met zekerheid dat de belastingen dit beschouwd als een soort intellectuele valsheid want normaal dient de vergadering binnen de 2 maanden te zijn neergelegd (of zoiets)
dwz dat de belastingen uw ontslag slechts tegenstelbaar aanvaard vanaf de datum van 29 juni 2006.
Het is dus zeer belangrijk om na te zien of de bewuste transacties van stortingen en afhalen zijn gebeurt NA 29 juni 2006. Hebben ze plaatsgehad VOOR 29 juni 2006 dan heb je het zitten zoals ze bij ons in Antwerpen zeggen .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2016, 16:28   #1464
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Johan ,ben even gaan kijken op de kruispunt bank

je ontslag werd slechts gepubliceert op 29 juni 2006 van een algemene vergadering van 31 december 2005. Dit is bijna met zekerheid dat de belastingen dit beschouwd als een soort intellectuele valsheid want normaal dient de vergadering binnen de 2 maanden te zijn neergelegd (of zoiets)
dwz dat de belastingen uw ontslag slechts tegenstelbaar aanvaard vanaf de datum van 29 juni 2006.
Het is dus zeer belangrijk om na te zien of de bewuste transacties van stortingen en afhalen zijn gebeurt NA 29 juni 2006. Hebben ze plaatsgehad VOOR 29 juni 2006 dan heb je het zitten zoals ze bij ons in Antwerpen zeggen .
De belasting is een 'herziening inkomstenbelasting' 2007.
Het totaal van bedragen die op de rekening courant van de zaakvoerder zijn gestort gedurende het jaar 2007. Met nog een dikke fout erbovenop gezien daar de bedragen gestort via de GOLDEN REKENING-68 ook zijn bijgeteld.

De titularis van deze rekening is de BVBA APM&ed zelf...
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2016, 18:01   #1465
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
De belasting is een 'herziening inkomstenbelasting' 2007.
Het totaal van bedragen die op de rekening courant van de zaakvoerder zijn gestort gedurende het jaar 2007. Met nog een dikke fout erbovenop gezien daar de bedragen gestort via de GOLDEN REKENING-68 ook zijn bijgeteld.

De titularis van deze rekening is de BVBA APM&ed zelf...
Das duidelijk na de publicatie van wijziging zaakvoerderschap ,onbegrijpelijk dat jij om zoiets in de problemen komt ,ik zou in U in dit geval de belastingen gedaagd hebben in kortgeding en de rechter een declaratief vonnis laten vaststellen dat de zogenaamde stortingen gebeurd zijn na je ontslag en om een dwangsom vragen om de procedure tegen U te stoppen als tergend en roekeloos
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2016, 19:31   #1466
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Ja, diegene die u in de shit hebben geholpen, gaan u nu helpen, Daelemans...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2016, 23:38   #1467
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, diegene die u in de shit hebben geholpen, gaan u nu helpen, Daelemans...
Voor ons is het duidelijk wie ons in de shit heeft geholpen.
Als je een monsterbelasting stuurt naar de verkeerde persoon omdat je als ambtenaar hebt nagelaten om zijn huiswerk te doen dan is dat duidelijk.
Die opdracht is van de BTW-controle naar de personenbelasting doorgestuurd (17 maart 2009). Lang voordat Brussel -in het kader van het nu gekend onderzoek- dossiers van verschillende bedrijven in Ciney/Namen heeft opgevraagd (9 juli 2010). Ik ben reeds in 2009 intern(*) als fraudeur bestempelt door E.O. , toenmalig hoofdinspecteur bij de belastingen van Namen. Reden: ik was naar Frankrijk verhuisd,... amateurisme ten top.

Waarom denk je dat de fiscus tot en met vandaag kronkelt en spartelt om toch maar geen fundamentele informatie van een rekening op te vragen?
Waarom wordt tot op vandaag de link met het onderzoek in Mechelen als niet bestaand afgedaan?
Denk je echt dat ze zo handelen omdat ze recht in hun schoenen staan?

(*) intern omdat er tot op vandaag geen enkele aanklacht van fraude tegen mij is ingediend. De reden waarom de fiscus van Namen dit niet doet is duidelijk: Een deftig onderzoek gooit heel hun onzin op tafel.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2016, 23:45   #1468
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Das duidelijk na de publicatie van wijziging zaakvoerderschap ,onbegrijpelijk dat jij om zoiets in de problemen komt ,ik zou in U in dit geval de belastingen gedaagd hebben in kortgeding en de rechter een declaratief vonnis laten vaststellen dat de zogenaamde stortingen gebeurd zijn na je ontslag en om een dwangsom vragen om de procedure tegen U te stoppen als tergend en roekeloos
Ik weet hoe ik racewagens, vliegtuigen moet bouwen en oude wagens moet restaureren, daar stopt het dan ongeveer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 00:03   #1469
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik weet hoe ik racewagens, vliegtuigen moet bouwen en oude wagens moet restaureren, daar stopt het dan ongeveer.
Jij hebt pech dat je in Riemst woont. Ik ken wel wat bedrijven die zich bvb bezighouden met revisies van oldtimers. Die hebben massas werk sinds dat geld op de bank niks meer opbrengt. Maar ze zitten vooral in de Vlaanders....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 00:16   #1470
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Jij hebt pech dat je in Riemst woont. Ik ken wel wat bedrijven die zich bvb bezighouden met revisies van oldtimers. Die hebben massas werk sinds dat geld op de bank niks meer opbrengt. Maar ze zitten vooral in de Vlaanders....
Opnieuw pech dus.
Neen, ik zeg het met een knipoog... Alles gaat uiteindelijk wel in de plooi vallen. Voor het betere werk is een afstand geen probleem.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 01:00   #1471
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
De belasting is een 'herziening inkomstenbelasting' 2007.
Het totaal van bedragen die op de rekening courant van de zaakvoerder zijn gestort gedurende het jaar 2007. Met nog een dikke fout erbovenop gezien daar de bedragen gestort via de GOLDEN REKENING-68 ook zijn bijgeteld.

De titularis van deze rekening is de BVBA APM&ed zelf...
ben je zeker dat die inkomstenbelasting niet op het jaar 2006 sloeg ?
Als die verrichtingen op de gouden rekening zijn gebeurt voor 29 juni 2006 heb je een probleem,als die verrichtingen daarna zijn gebeurt heeft de belastingen een probleem.
Weet jij de data dat die stortingen zijn gebeurd johan ?
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 07:29   #1472
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ja lees mijn eigenlijke veroordeling eens goed
ik veroordeel (zonder enige motivatie waarom ) enkel die 2 blz moet ik het mee doen en ik moet zelf ontdekken met jullie wat ze nu feitelijk willen zeggen.
Daarom dat ik dit vonnis hier wil bespreken want ik denk dat al jullie vragen en opmerkingen gegarandeert in mijn voordrachten komen.

Ik daag iedereen uit om mij schaakmat daar te komen zetten ,zelf de heren van Cassatie krijgen een uitnodiging.

je komt tegenover een man die 28 jaar alle arresten en vonissen vanop een 5 STERREN hotel met 4 kleurtjes heeft geanalyseerd , ik ben nu terug alles rot van buiten aan het leren met waar het verschenen is en blz ,
ik ga iedereen afmaken die nog maar durft te piepen ,ik gooi ze honderden arresten naar hun hoofd bij elke aanval die ik krijg . ik sla ze KO nog goed en wel ze hun 2e vraag gesteld hebben . Ik heb zeer veel ervaring in deze zaken ,ik ben 6 weken ondervraagd geweest non stop en heb op elke en ik herhaal op elke vraag geantwoord met een Arrest of Vonnis met inbegrip waar,wanneer en op welke blz het staat,in die 6 weken heb ik mij slechts 1 maal vergist namelijk in de blz ! het arrest was juist ,waar het verschenen was ,was juist ,enkel de blz had ik mij vergist.
De gerechtelijke te Antwerpen zegde dat ze nog nooit zoiets hadden meegemaakt en het waarschijnlijk nooit meer gaan meemaken.
Bel hen desnoods ze herinneren allen deze 6 weken voor de rest van hun leven.
Bla bla bla -ik ben stoer- bla bla bla -met mij wordt er niet gesold- bla bla bla.

Veel praat, maar op de effectieve vraag antwoord je niet. Bang van de waarheid?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 07:36   #1473
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
staan allemaal de namen en de delicten op van de vereffenaars dat publiceer ik niet ,sorry het zijn nog steeds mijn vrienden.Mijn naam komt op geen enkele blz en ja ik heb het zelfs niet gecopieerd ,heb enkel copie gevraagd van mijn veroordeling.
Ik ga geen 360 euro uitgeven voor iets dat ik toch niet ga publiceren,koop er liever een nieuwe jurk van voor viv ,die komt donderdag trouwens over.
Weet je, er bestaan trucs om namen op een vonnis weg te werken, zoals een zwarte stift. Jij speelt toch graag met kleurekes, niet?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 07:38   #1474
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
KLANTEN BETALEN BINNE 5 JAAR EN IK ZET MIJN VEREFFENAARS HIER NIET IN HUN BLOOTJE
Je beweert dus dat je vandaag geen geld genoeg hebt? Bizar voor iemand die zogezegd zes maanden per jaar op Tenerife vertoeft...

Schrijf geen boek, hé, het zou niet verkopen. Of je moet beweren dat je het onder LSD hebt geschreven.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 6 december 2016 om 07:39.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 07:46   #1475
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ben je zeker dat die inkomstenbelasting niet op het jaar 2006 sloeg ?
Als die verrichtingen op de gouden rekening zijn gebeurt voor 29 juni 2006 heb je een probleem,als die verrichtingen daarna zijn gebeurt heeft de belastingen een probleem.
Weet jij de data dat die stortingen zijn gebeurd johan ?
De belasting is een herziening inkomstenbelasting voor het jaar 2007.
Op het document, me overhandigd door de fiscus staan bij die stortingen de volgende datums: 2-4-6-12-20 juli 2007.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161206_politics.jpg‎
Bekeken: 75
Grootte:  105,1 KB
ID: 104949  

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 09:57   #1476
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
De belasting is een herziening inkomstenbelasting voor het jaar 2007.
Op het document, me overhandigd door de fiscus staan bij die stortingen de volgende datums: 2-4-6-12-20 juli 2007.
dan is de fiskus een dief en had je advocaat toen ipv te procederen onmiddeliijk naar de kort geding rechter moeten gaan en een dwangsom eiden elke dag dat zij verder procedeerden tegen U.De bewijzen die je voorlegd zijn niet vatbaar voor interpretatie vandaar kort geding mogelijk.

net zoals in sterfhuisconstructies mag je niet traditioneel redeneren maar moet je iets doen wat niemand verwacht namelijk kort geding en dwangsom DAT STAAT NIET IN DE TRADITIONELE OPLEIDINGEN net zoals mijn werking met bedrijven in oprichting en cvoa die feitelijk een cvba wordt etc etc etc

Ik vraag steeds advies aan zeer slimme advocaten ,en dat doe ik zeker niet ,want zo redeneert mijn tegenstander ook .Dit is wat Djenkis Khan deed ,hij nam de beste opgeleide generaals in zijn dienst ,liet hen vertellen wat zij zouden doen in de aankomende veldslag en deed dan net het tegenovergestelde.

Moraal : in complexe zaken zoals de uwe en in sterfhuisconstructies NOOIT de traditione weg volgen NOOIT;

Het eerste wat ik doe in een sterfhuisconstructie is de vennootschap in moeilijkheden ogenblikkelijk omvormen tot een cvba of beter nog cvoa verkapte cvba zodat al de spelregels die mijn tegenstanders en curators jaren hebben geleerd in de prullenbak verdwijnen en ik speel op voor hen volslagen ongekend terrein vermits de cvoa wordt beheerst door rechtspraak die ik alleen heb (meer dan 800 arresten en vonnissen ) de meeste nog niet eens gepubliceert in tijdschriften zodat ik dingen kan doen die niemand begrijpt.

Maar dat gezegd zijnde DE FISKUS LICHT U OP.

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 december 2016 om 10:01.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 09:59   #1477
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

ACHTERMAN

met al het voorgaande gaat mijn kernvraag nog verloren

PATRICE met mij akkoord dat ik onmogelijk de achterman of een feitelijke vereffenaar kon zijn ,na het plaatsen van overdonderende bewijzen zie vorige berichten.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 10:04   #1478
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Je beweert dus dat je vandaag geen geld genoeg hebt? Bizar voor iemand die zogezegd zes maanden per jaar op Tenerife vertoeft...

Schrijf geen boek, hé, het zou niet verkopen. Of je moet beweren dat je het onder LSD hebt geschreven.
Ik heb geen geld van de nieuwe zaken ,ik heb nog steeds geld van vroeger ergens goed verborgen daar leef ik van maar dat geraakt op aan mijn levenstijl daarom ben ik opnieuw begonnen.

Ik ga zeker dat kleedje aan viv geven van 360 EURO weet al het merk Furstenberg ,heb het zien staan in de etalage en met nog 200 euro bijleggen heeft viv een mooi verjaardags geschenk (10 december)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 10:05   #1479
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Weet je, er bestaan trucs om namen op een vonnis weg te werken, zoals een zwarte stift. Jij speelt toch graag met kleurekes, niet?
de lijst met inbreuken van vereffenaars staat hierboven verkort samengevat.
Ik publiceer alleen mijn vonnis ,niet dat van andere zij hebben het mij verboden
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 december 2016 om 10:14.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 10:14   #1480
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Maar dat gezegd zijnde DE FISKUS LICHT U OP.
Dat weet ik al lang en was ook de titel van ontelbare brieven naar politici in 2012. Hier het exemplaar naar Paul Magnette. Inbegrepen duidelijke niet mis te verstane documenten.
Paul Magnette was dan nog één van de uitzonderingen die de moeite deed om een antwoord te sturen.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Paul Magnette.jpg‎
Bekeken: 70
Grootte:  62,2 KB
ID: 104950  

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be