Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 april 2018, 12:15   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.178
Standaard Sensatie in pers: misdadige aanrijding blijkt zelfmoord

Deze morgen in de gazetten nog allerlei complotten: 15 jarige zou aangereden zijn en daarna beroofd en weggesleept.

Hij blijkt nu zelfmoord gepleegd te hebben. Jongens toch

https://www.metronieuws.nl/nieuws/bu...uw-en-overleed
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 april 2018 om 12:16.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 12:19   #2
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

pffffw 15 jaar en zelfmoord
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 12:38   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.526
Standaard

Laat het ons nog even afwachten. Afgesprongen? Afgeduwd? Toch iets anders?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 13:23   #4
zwart op wit
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 260
Standaard

Er werd toch meegedeeld dat de jongen ook verplaatst was en de portemonnee verdwenen? ik zie het verband niet met de zelfmoord...
zwart op wit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 13:59   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit Bekijk bericht
Er werd toch meegedeeld dat de jongen ook verplaatst was en de portemonnee verdwenen? ik zie het verband niet met de zelfmoord...
Niks verplaatst. Rechtsboven het flatgebouw en garageboxen waar hij gevonden is (denk ik). Dan kan je je de vraag stellen waarom ze al van in het begin er niet aan gedacht hebben dat hij wel eens van dat flatgebouw getuimeld zou zijn.

__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 14:04   #6
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Niks verplaatst. Rechtsboven het flatgebouw en garageboxen waar hij gevonden is (denk ik). Dan kan je je de vraag stellen waarom ze al van in het begin er niet aan gedacht hebben dat hij wel eens van dat flatgebouw getuimeld zou zijn.

De theorie van een aanrijding en dan een verplaatsing/beroving van het lichaam kwam volgens mij van de vader van het kind. Uiteraard denken de ouders in de eerste plaats niet aan zelfmoord bij zo'n jong kind maar het gebeurt meer en meer. Tekenen aan de wand dat er misschien toch iets fundamenteel fout zit in onze maatschappij.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 14:26   #7
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Heeft misschien teveel naar roof jumpers gekeken.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 14:32   #8
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
De theorie van een aanrijding en dan een verplaatsing/beroving van het lichaam kwam volgens mij van de vader van het kind. Uiteraard denken de ouders in de eerste plaats niet aan zelfmoord bij zo'n jong kind maar het gebeurt meer en meer. Tekenen aan de wand dat er misschien toch iets fundamenteel fout zit in onze maatschappij.
Citaat:
Parket en politie deden ook een oproep naar getuigen, meer specifiek naar de vijf jongeren die de gsm van het slachtoffer hadden gevonden.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...daad~afff6d0a/


Citaat:
De iPhone en de sleutels kreeg Kenny zondagavond terug in handen van vijf jongeren, die de spullen ter hoogte van de petanquebaan in een park hadden ontdekt. Het parket Halle-Vilvoorde lanceerde gisteren een oproep aan de eerlijke vinders. “Drie jongens en twee meisjes hebben de telefoon ontdekt in het gras toen de ouders het slachtoffer probeerden te bereiken omdat hij nog steeds niet thuis was na een bezoekje aan een vriend in de buurt”, vertelt woordvoerder Gilles Blondeau. “Toen de gsm rinkelde, is er telefonisch contact geweest. Daarna is het toestel door de jongeren aan de familie gegeven,
https://www.hln.be/de-krant/wat-is-e...onen~a82e8059/


Welke beroving?
Vraag mij wel af hoe die gsm zo ver van het slachtoffer is terecht gekomen.
En ik zou wanhoopsdaad ook nog even enkel als optie nemen, eerst even afwachten wat die jongeren te vertellen hebben.
Er kan wel eens een heel andere oorzaak zijn.

Maar dat er veel fundamenteel fout zit in onze maatschappij, is reeds lang bekend.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 15:49   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Niks verplaatst. Rechtsboven het flatgebouw en garageboxen waar hij gevonden is (denk ik). Dan kan je je de vraag stellen waarom ze al van in het begin er niet aan gedacht hebben dat hij wel eens van dat flatgebouw getuimeld zou zijn.
...
Mogelijks dachten de flikken wel degelijk van in het begin aan die optie, maar deelden dit - terecht - niet mee aan de kranten.
Want die gsm op die afstand is zorgwekkend. Het kan perfect zijn dat in zijn verwarde geest voor zijn daad, hij die weggegooid heeft.
Net zoals het ook kan dat hij die weggooide omdat hij achtervolgd werd door straatkrapule dat zijn gsm wou beroven ...

En mogelijks hebben de journalisten hun fantasie op de loop gelaten. Verkoopcijfers ...

We moeten eens leren aanvaarden dat flikken en justitie, met hun uitgebreide wettelijke en technische opsporingsmogelijkheden, het soms aangewezen vinden om te wachten met bepaalde mededelingen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2018, 16:23   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.546
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Was die jongen een fan van Herman Brood?

Of moeten we gaan kijken naar andere redenen waarom iemand zich verplicht zou voelen van een hoog gebouw naar beneden te donderen?

Ik meen me ergens te herinneren dat zo'n actie religieus voorgeschreven werd.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be