Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 mei 2017, 16:02   #921
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar ik geef u veel stof om op in te gaan, en wat is uw tegenargumentatie ? ... 'gij weet niet wat gij zegt' .... en dat van de man die zichzelf been religieus atheist noemt ....
Maar jongen toch, je hoeft niet eens 10 postings van u terug te gaan om hetzelfde 'argument' tegen te komen.

Vandaag nog heb je deze vraag gesteld die ook hier heel toepasselijk is:

Citaat:
wacht, ze hebben een woord voor zulk gedrag ... Laat me eens nadenken, wat was dat weeral?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 30 mei 2017 om 16:05.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 17:09   #922
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Welke stof heb jij gegeven?
Ik zal het nog eens herhalen:

Ooit was de gehele mensheid atheist, , tot er iemand goden is beginnen verzinnen.
Dat was een winnende strategie, want een hele tijd was de gelovige in de meerderheid. Een meerderheid waar de gelovige serieus misbruik van gemaakt heeft.
En nu is het terug aan het keren.
De rijkste landen ter wereld hebben ook de grootste aantal atheïsten, de seculiere landen zijn ook de welvarendste landen, de meest religieuze landen zijn bijna zonder uitzondering de armste landen.

Het is zelfs zo ver gegaan dat forummers op dit forum en deze thread, het atheïsme aanvallen, zonder te durven toe te geven zelf gelovige te zijn.

En de argumenten om het atheïsme aan te vallen zijn gelijkaardig als die van de amerikaanse creationisten.

Gaat ge hierop antwoorden, of gaat ge weer 1 woord uit mijn betoog eruit pikken, en naar de betekenis vragen?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 30 mei 2017 om 17:16.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 17:21   #923
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
¨

U mag die vraag stellen.

Ik wil ze zelfs beantwoorden.

Alleen zou ik niet weten waar ik semantische spelletjes speel. Ik meen zelfs dat ik een onderbouwde uitleg gaf op de vraag die mij gesteld werd.

Het is niet omdat het geloof hier de term religie gekaapt heeft dat de twee termen samenvallen.

Het is niet omdat de meesten enkel kijken zo ver hun neus lang is, dat is binnen de eigen cultuur, dat religie gelijk is aan godsdienst.
En dan? Start een thread met als onderwerp : semantische verschillen wereldwijd over het verschil tussen de termen 'religie ' en 'godsdienst'. Succes!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
¨

Het hele verre oosten is doordrenkt van de religie, elke filosofie daar is religieus. En nochtans hebben de Jezuïeten in de 17e eeuw het woord 'god' moeten invoeren in China, dat bestond niet eens in het Chinees.
Ge hebt pech, ik spreek Chinees, en dit is NIET WAAR!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
¨


Het hindoeïsme kent geen goden zoals de onze, die zijn zelf geschapen, sommige vormen van het hindoeïsme (samkhya) zijn zelfs atheïstisch. Het boeddhisme kent geen god, het taoïsme is zelfs niet eens transcendent.

Ik zou dat allemaal toch religieus noemen.
Ik noem mijn kat een koe, zou ik ze dan kunnen melken?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
¨


Tenzij u enge semantische spelletjes speelt natuurlijk. En god en enkel god er bij betrekt. Maar denk dan aan je neus.

En nogmaals, waarom heb je het voortdurend over 'winnen'?
U vergist zich, ik schreef 'winnen' tussen haakjes. Dus ''winnen''.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 17:27   #924
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik zal het nog eens herhalen:

Ooit was de gehele mensheid atheist, , tot er iemand goden is beginnen verzinnen.
Dat was een winnende strategie, want een hele tijd was de gelovige in de meerderheid. Een meerderheid waar de gelovige serieus misbruik van gemaakt heeft.
En nu is het terug aan het keren.
De rijkste landen ter wereld hebben ook de grootste aantal atheïsten, de seculiere landen zijn ook de welvarendste landen, de meest religieuze landen zijn bijna zonder uitzondering de armste landen.

Het is zelfs zo ver gegaan dat forummers op dit forum en deze thread, het atheïsme aanvallen, zonder te durven toe te geven zelf gelovige te zijn.

En de argumenten om het atheïsme aan te vallen zijn gelijkaardig als die van de amerikaanse creationisten.

Gaat ge hierop antwoorden, of gaat ge weer 1 woord uit mijn betoog eruit pikken, en naar de betekenis vragen?
Wat moet ik hierop antwoorden? Ik laat uw woorden voor wat ze zijn.

Ik heb het enkel gehad over een onderscheid tussen religie en godsdienst. Ik heb dat overigens onderbouwd. En mocht geen zinvolle tegen reactie ontvangen.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 17:39   #925
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En dan? Start een thread met als onderwerp : semantische verschillen wereldwijd over het verschil tussen de termen 'religie ' en 'godsdienst'. Succes!
Waarom zou ik een thread moeten starten. Deze thread noemt 'religion is bullshit'. Lijkt me genoeg om daarop te reageren zoals ik wil, niet zoals jij wil.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge hebt pech, ik spreek Chinees, en dit is NIET WAAR!
Het is niet omdat je Chinees spreekt dat je onderlegd bent in de Chinese geschiedenis.

Mijn bron is de pas overleden professor Ulrich Libbrecht, hoogleraar sinologische studies, Chinese filosofie en Boeddhologie aan de faculteit Letteren en Wijsbegeerte, Universiteit Leuven, tevens oprichter en bezieler van de School voor Comparatieve Filosofie waar ik 4 jaar les heb gevolgd.

Ik weeg zijn kennis en woorden zwaarder dan de uwe.

En o ja, 'ik ken Chinees', ja dat kon die man ook.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik noem mijn kat een koe, zou ik ze dan kunnen melken?
Heel scherpe argumentatie. Zou je even kunnen uitleggen hoe je dat ziet in verband met mijn postings?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
U vergist zich, ik schreef 'winnen' tussen haakjes. Dus ''winnen''.
Ach zo.

Mocht je nog iets schrijven, probeer dan eens ernstig iets te zeggen.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 17:41   #926
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
U hebt het over de Zeloten.

Ik had het over de zeloten.
En het enige verschil is al dan niet met een hoofdletter geschreven ? Kan je écht geen betere smoes verzinnen ? Man man, je spoort niet.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 17:47   #927
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
of gaat ge weer 1 woord uit mijn betoog eruit pikken, en naar de betekenis vragen?
Heb ik dat al gedaan soms?
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 17:55   #928
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
En het enige verschil is al dan niet met een hoofdletter geschreven ? Kan je écht geen betere smoes verzinnen ? Man man, je spoort niet.
Een Zeloot is iemand uit een geschiedkundige groep, meer bepaald een Joodse groep. Zoals je al schreef was Jezus een Zeloot.

In ons taalgebruik is het woord zeloot gangbaar Nederlands om iemand te duiden met zeer speciale eigenschappen, zoals dat in het woordenboek wordt vermeld.

Of hoe een hoofdletter toch een verschil kan maken.

Jezus was een Zeloot, maar ik geloof niet dat we hem vandaag een zeloot zouden noemen.

Spoor ik terug?
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 18:04   #929
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Waarom zou ik een thread moeten starten. Deze thread noemt 'religion is bullshit'. Lijkt me genoeg om daarop te reageren zoals ik wil, niet zoals jij wil.
Gij wilt hier constant over de betekenis van woorden discussieren, waarom start ge geen thread? JvdB zal zeker geinteresseerd zijn. Die doet dat ook graag: semantiek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht


Het is niet omdat je Chinees spreekt dat je onderlegd bent in de Chinese geschiedenis.

Mijn bron is de pas overleden professor Ulrich Libbrecht, hoogleraar sinologische studies, Chinese filosofie en Boeddhologie aan de faculteit Letteren en Wijsbegeerte, Universiteit Leuven, tevens oprichter en bezieler van de School voor Comparatieve Filosofie waar ik 4 jaar les heb gevolgd.

Ik weeg zijn kennis en woorden zwaarder dan de uwe.
Ik heb het voor alle zekerheid aan mijn Chinese vrouw gevraagd, een Chinese dus (en haar Chinees is heel goed), en ja hoor, ik heb gelijk, gij hebt ongelijk.

Daar staat ge dan met uw machtsargument van kust mijn voeten hé!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht


En o ja, 'ik ken Chinees', ja dat kon die man ook.
Ik ken toevallig dan ook Chinees.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht

Heel scherpe argumentatie. Zou je even kunnen uitleggen hoe je dat ziet in


verband met mijn postings?
Gij probeert een afwijkende betekenis aan woorden te geven. Een semantisch spelletje.
De ene zegt: dat is geen religie maar een levensbeschouwelijk, en gij zegt, ik vind dat een religie...

So F*cking What??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht



Ach zo.

Mocht je nog iets schrijven, probeer dan eens ernstig iets te zeggen.
Maar als ik iets tussen haakjes zet, dan betekent dat toch iets anders dan dat ik het niet tussen haakjes zet. Dat weet ge toch. Gij als semantiek expert.

Let op, ik geef een voorbeeld:

Mijn buurman denkt dat hij een goede voetballer is.

of

Mijn buurman denkt dat hij 'een goede ' voetballer is.

Snapt ge?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 30 mei 2017 om 18:05.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 18:08   #930
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Wat moet ik hierop antwoorden? Ik laat uw woorden voor wat ze zijn.
In elk geval niet : 'welke stof hebt gij mij gegeven?'

Wat komt gij hier eigenlijk doen, ge wilt niet eens over de essentie discussieren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik heb het enkel gehad over een onderscheid tussen religie en godsdienst. Ik heb dat overigens onderbouwd. En mocht geen zinvolle tegen reactie ontvangen.
Ik heb u het advies gegeven daar een eigen thread te beginnen! Zinvoller kan toch niet!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 18:11   #931
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

My people....

https://www.youtube.com/watch?v=xcJvkAdydnQ
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 18:20   #932
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik zal het nog eens herhalen:

Ooit was de gehele mensheid atheist, , tot er iemand goden is beginnen verzinnen.
Dat was een winnende strategie, want een hele tijd was de gelovige in de meerderheid. Een meerderheid waar de gelovige serieus misbruik van gemaakt heeft.
8<
Zonder het zelf te weten waren het 'pure' ongelovigen.
Niet te vergelijken met de zelfverklaarde zealot-atheïsten die menen een strijd te moeten voeren.

Citaat:
Het is zelfs zo ver gegaan dat forummers op dit forum en deze thread, het atheïsme aanvallen, zonder te durven toe te geven zelf gelovige te zijn.
Een veronderstelling zonder enige basis als waarheid aanzien. Je kan de overeenkomsten met diegenen die jullie omschrijven als 'religioten' niet beter in de verf zetten.

Citaat:
En de argumenten om het atheïsme aan te vallen zijn gelijkaardig als die van de amerikaanse creationisten.
Het is uw gedrag dat overeenkomsten vertoont met 'religioten'. Dan moet je anderen niet verwijten als ze daarop wijzen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 30 mei 2017 om 18:35.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 18:28   #933
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij wilt hier constant over de betekenis van woorden discussieren, waarom start ge geen thread? JvdB zal zeker geinteresseerd zijn. Die doet dat ook graag: semantiek.
De juiste betekenis is onbelangrijk in een discussie als deze?

Nogmaals, jij bent evenveel wetenschapper als een Deense dog een kat is.

Citaat:
Ik heb het voor alle zekerheid aan mijn Chinese vrouw gevraagd, een Chinese dus (en haar Chinees is heel goed), en ja hoor, ik heb gelijk, gij hebt ongelijk.

Daar staat ge dan met uw machtsargument van kust mijn voeten hé!
Ongelooflijk hoe dikwijls je er in slaagt om in twee zinnen je zelf zo voor schut te zetten.

Citaat:
Maar als ik iets tussen haakjes zet, dan betekent dat toch iets anders dan dat ik het niet tussen haakjes zet. Dat weet ge toch. Gij als semantiek expert.

Let op, ik geef een voorbeeld:

Mijn buurman denkt dat hij een goede voetballer is.

of

Mijn buurman denkt dat hij 'een goede ' voetballer is.

Snapt ge?
Onthou je van dergelijke opsmuk als je niet eens verschil kent tussen haakjes en aanhalingstekens.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 18:47   #934
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Wat moet ik hierop antwoorden? Ik laat uw woorden voor wat ze zijn.
Zeer verstandig. Zotte praatjes en totaal off-topic.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 18:55   #935
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Een Zeloot is iemand uit een geschiedkundige groep, meer bepaald een Joodse groep. Zoals je al schreef was Jezus een Zeloot.

In ons taalgebruik is het woord zeloot gangbaar Nederlands om iemand te duiden met zeer speciale eigenschappen, zoals dat in het woordenboek wordt vermeld.

Of hoe een hoofdletter toch een verschil kan maken.

Jezus was een Zeloot, maar ik geloof niet dat we hem vandaag een zeloot zouden noemen.

Spoor ik terug?
In de huidige betekenis van zeloot is een fanatiek ijveraar voor een zeker gedachtegoed wat nu in hoofdzaak een politiek thema betreft. Wat er in jouw woordenboek staat zal me worst wezen. Heeft niks met een of ander geloof te maken en toen ook niet.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 18:56   #936
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Het is niet omdat je Chinees spreekt dat je onderlegd bent in de Chinese geschiedenis.

Mijn bron is de pas overleden professor Ulrich Libbrecht, hoogleraar sinologische studies, Chinese filosofie en Boeddhologie aan de faculteit Letteren en Wijsbegeerte, Universiteit Leuven, tevens oprichter en bezieler van de School voor Comparatieve Filosofie waar ik 4 jaar les heb gevolgd.

Ik weeg zijn kennis en woorden zwaarder dan de uwe.
Voor wat het waard is denk ik niet dat het woord werd ingevoerd in 1700:

https://en.wikipedia.org/wiki/Chines...amic_religions

Dit gezegd zijn kan het natuurlijk wel zijn dat het concept 'god' werd ingevoerd door de abrahamitische religies.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 19:01   #937
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
In de huidige betekenis van zeloot is een fanatiek ijveraar voor een zeker gedachtegoed wat nu in hoofdzaak een politiek thema betreft. Wat er in jouw woordenboek staat zal me worst wezen. Heeft niks met een of ander geloof te maken en toen ook niet.
Toch wel, je zit er compleet naast.
De zeloten waren een fanatieke Joodse sekte, Jeebee heeft gelijk.
Vandaar ook de huidige betekenis, dat is geen toeval zie je?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 mei 2017 om 19:02.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 19:13   #938
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wat komt gij hier eigenlijk doen,
Zonder woorden.

De moraliteitspolitie van IS ten voeten uit.

Inderdaad, sommige atheïsten zijn ook echte zeloten, daarom nog geen Zeloten.

Heb je ergens een speciale positie hier?

Ik moet nog altijd het begin van een discussie zien overigens, dat is, hoffelijk ingaan op argumenten van een tegenpartij.

Zoals, ik postte iets over religieus atheïsme, een forummer stelde een vraag, ik schetste een kader, hij vroeg meer uitleg en ik gaf die. So far, so good.

Toen kwam jij ten tonele, grof geschut maar losse poeder. Dacht dat de wereld ging vergaan.

En nu ben ik volgens de moraliteitspolitie al niet meer op mijn plaats hier.

Hilarisch.

En ondanks de leeghoofdigheid amuseer ik me wel. Heb ondertussen ook al mijn gras afgereden mocht je dat interesseren. Op 2,5 cm om precies te zijn.

O ja,doe de groeten aan je Chinese echtgenote.

En leer haar eens dat het oude Chinese denken altijd atheïstisch is geweest. Toen de Jezuïeten, uitgenodigd om hun sterrenkundige kennis die voor de keizer van groot belang was, probeerden ze eerst t'ien (hemel) om god te duiden, maar dat bleek verdorie de kosmos, de natuur te betekenen. Dat kwam al te dicht in de buurt van de vermaledijde deus sive natura van Spinoza en toen vonden ze Shang-ti, (keizer van hierboven), tot ze ontdekten dat dat eigenlijk op de eerste voorvader bleek te slaan die min of meer was vergoddelijkt (maar niets met 'god' te maken had). Toen hebben ze het maar bij T'ien-chu (meester van de hemel) gehouden, vrij waardeloos als je het mij vraagt.

Er was in China tot de komst van het boeddhisme zelfs geen enkele religie die transcendente waarden had. Noch in het confucianisme, nog in het taoïsme. Waar zou die 'god' - uiteraard transcendent - dan vandaan komen?

A propos, kan je eens refereren naar de academische graad van je echtgenote. Chinees zijn is niet voldoende om onderlegd te zijn in de oude Chinese filosofie of taalkunde.

Maar niet vergeten de groeten te doen hé!
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 19:14   #939
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Heeft niks met een of ander geloof te maken en toen ook niet.
Dat heb ik toch ook nergens beweerd.

Zeloot. (met hoofdletter enkel omdat het in begin van een zin staat.)
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2017, 19:19   #940
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Dit gezegd zijn kan het natuurlijk wel zijn dat het concept 'god' werd ingevoerd door de abrahamitische religies.
Dat is precies wat ik probeer te vertellen.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be