Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 maart 2017, 09:03   #221
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Het gaat hier wel over haatmoskeeën. Niet over een eventuele verplichting om alle uitgevers of alle boekhandels te verplichten alle aangeboden boeken uit te geven, en alle uitgegeven boeken voorradig te hebben. Zelfs al was dat destijds een laakbaar standpunt van die uitgeverij.

Allez, wat ik me nu afvraag, is wanneer we het vervolg gaan zien.
Voorzitter Dewael heeft zich "geëngageerd": hij ging hem niet gerust laten.
Daar gaan we Dewael later nog op kunnen pakken, als hij de zaak nu blauw blauw zou laten.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 17 maart 2017, 09:16   #222
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je moet zo niet het heilig dezeke uithangen en trachten het te doen voorkomen dat het enkel het Belang was, dat iets gedaan wou hebben.
Citaat:
Wij deden dat ook.
Maar dan wel zonder
Citaat:
daarbij vuile streken dreigen aan te wenden.
Zelfs de liberalen vroegen sommige zaken. Maar die keerden al vaak hun kar. Niet het minst bij het destijds stemmen van de snelbelgwet.

.
Het tafellaken volledig naar u toe trekken valt ook onder de vuile streken hé Schoof en die van NVA zijn daar niet vies van ... en trouwens wie pampert er héél die Islamwereld en zijn bevolking steeds nog altijd hé ... ge kunt niet voor en ter gelijke tijd tegen zijn hé Schoof ....de NVA draaien méér altijd rond de pot ...me dunkt ..
de vuile muilekoek is offline  
Oud 17 maart 2017, 09:21   #223
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het gaat hier wel over haatmoskeeën. Niet over een eventuele verplichting om alle uitgevers of alle boekhandels te verplichten alle aangeboden boeken uit te geven, en alle uitgegeven boeken voorradig te hebben. Zelfs al was dat destijds een laakbaar standpunt van die uitgeverij.

Allez, wat ik me nu afvraag, is wanneer we het vervolg gaan zien.
Voorzitter Dewael heeft zich "geëngageerd": hij ging hem niet gerust laten.
Daar gaan we Dewael later nog op kunnen pakken, als hij de zaak nu blauw blauw zou laten.

.
Het is ook niet zo simpel. Ik heb ergens gelezen dat er in Molenbeek een twintigtal moskeeën zijn waarvan er slechts 3 erkend zijn. De anderen willen zelfs niet erkend worden alhoewel ze dan geld zouden krijgen van de Belgische Staat.

Op die niet erkende heb je geen vat tenzij je undercovers erop afstuurt. Vrijheid van godsdienst etc.
Dadeemelee is offline  
Oud 17 maart 2017, 11:12   #224
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Het gaat de goede richting uit. Tot voor kort was er vanuit politieke hoek geen enkele actie tegen de grote moskee, en zijn Saoudische broodheren. Ook Binnenlandse Zaken had eigenlijk nog niets gedaan daarrond, ook de staatsveiligheid raakt niet verder dan wat screenen en rapporten schrijven. Buitenlandse zaken denk in de eerste plaats aan het vermijden van diplomatieke rellen, dus er gebeurde in de praktijk niets.
Daarvoor is een parlementaire onderzoekscommissie nuttig : die kan vanuit haar mandaat kritische vragen stellen die anders nooit een antwoord zouden krijgen. En als Dewael verder gaat in deze richting zal het eindrapport hard kunnen worden voor deze Salafisten kliek. Dan kan het parlement misschien eindelijk werk maken met wetgeving te maken om een aantal zaken onmogelijk te maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 17 maart 2017, 11:20   #225
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het gaat hier wel over haatmoskeeën. Niet over een eventuele verplichting om alle uitgevers of alle boekhandels te verplichten alle aangeboden boeken uit te geven, en alle uitgegeven boeken voorradig te hebben. Zelfs al was dat destijds een laakbaar standpunt van die uitgeverij.

Allez, wat ik me nu afvraag, is wanneer we het vervolg gaan zien.
Voorzitter Dewael heeft zich "geëngageerd": hij ging hem niet gerust laten.
Daar gaan we Dewael later nog op kunnen pakken, als hij de zaak nu blauw blauw zou laten.

.
t'is niet de eerste keer dat hij grote en vooral holle woorden gebruikt.
Onverdoofd slachten toelaten voor religieuze doeleinden, is trouwens het resultaat van zijn initiatief.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 17 maart 2017, 11:29   #226
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het gaat hier wel over haatmoskeeën. Niet over een eventuele verplichting om alle uitgevers of alle boekhandels te verplichten alle aangeboden boeken uit te geven, en alle uitgegeven boeken voorradig te hebben. Zelfs al was dat destijds een laakbaar standpunt van die uitgeverij.

Allez, wat ik me nu afvraag, is wanneer we het vervolg gaan zien.
Voorzitter Dewael heeft zich "geëngageerd": hij ging hem niet gerust laten.
Daar gaan we Dewael later nog op kunnen pakken, als hij de zaak nu blauw blauw zou laten.

.
Afluister-apparatuur (op HUN kosten) in elke moskee. Sluiten indien niet akkoord.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 17 maart 2017 om 11:30.
Zipper is offline  
Oud 17 maart 2017, 12:08   #227
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het tafellaken volledig naar u toe trekken valt ook onder de vuile streken hé Schoof en die van NVA zijn daar niet vies van ... en trouwens wie pampert er héél die Islamwereld en zijn bevolking steeds nog altijd hé ... ge kunt niet voor en ter gelijke tijd tegen zijn hé Schoof ....de NVA draaien méér altijd rond de pot ...me dunkt ..
Inderdaad, volgens bepaalde NVA-kopstukken is er niets mis met de islam en moeten wij respect tonen voor deze haatideologie.

In plaats van jodiumpillen uit te delen aan de bevolking in geval van een kernramp, zou men beter hoofddoeken en bidmatjes ter beschikking stellen:

Citaat:
Turkse minister: "Weldra zullen er religieuze oorlogen uitbreken in Europa"
http://www.hln.be/hln/nl/39322/Rel-T...n-Europa.dhtml.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 maart 2017 om 12:15.
Lukkas is offline  
Oud 17 maart 2017, 12:35   #228
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het tafellaken volledig naar u toe trekken valt ook onder de vuile streken hé Schoof en die van NVA zijn daar niet vies van ... en trouwens wie pampert er héél die Islamwereld en zijn bevolking steeds nog altijd hé ... ge kunt niet voor en ter gelijke tijd tegen zijn hé Schoof ....de NVA draaien méér altijd rond de pot ...me dunkt ..
Ge springt van de hak op de tak.
De politieke strijd mag best hard zijn; ge moet daarom niet beginnen bleiten.

En de nuance tussen de vrijheid van godsdienst (dus de vrijheid van vrijwillig opgelicht te worden) tegenover de mogelijke dwang en andere misbruiken die vanuit een godsdienst mogelijk zijn: het is geen verhaal van simpliciteit, dus moeilijk te begrijpen voor sommigen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 17 maart 2017, 12:38   #229
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Inderdaad, volgens bepaalde NVA-kopstukken is er niets mis met de islam en moeten wij respect tonen voor deze haatideologie.
....
U verkoopt hier toch echt grove leugens. U moet niet antwoorden op mijn post, want we weten het al dat u de woorden van uw minister gaat verdraaien.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 17 maart 2017, 12:54   #230
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
U verkoopt hier toch echt grove leugens. U moet niet antwoorden op mijn post, want we weten het al dat u de woorden van uw minister gaat verdraaien.

.
Geen leugens.
Iedereen zag hoe Jambon de koran op een furieuze manier stond te verdedigen.
En iets verdedigen doe je alleen als je er mee akkoord gaat.
daiwa is offline  
Oud 17 maart 2017, 12:56   #231
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
U verkoopt hier toch echt grove leugens. U moet niet antwoorden op mijn post, want we weten het al dat u de woorden van uw minister gaat verdraaien.

.
U blijft het zonlicht ontkennen zoals een echte partijslaaf.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 17 maart 2017, 13:47   #232
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
U verkoopt hier toch echt grove leugens. U moet niet antwoorden op mijn post, want we weten het al dat u de woorden van uw minister gaat verdraaien.
Leugens???

Hier de letterlijke woorden van Jambon:

https://youtu.be/nlDeM_VjHGg?t=52

Citaat:
U staat hier te zwaaien met een boek dat voor heel veel mensen in dit land een boek is waar zij veel respect voor hebben en voor s... voor hen zelfs een heilig boek. En u gaat hier van heel die gemeenschap ... tegen in het harnas jagen. U gaat al de mensen die dat boek respecteren, u gaat daarvan zeggen dit boek dat ... basis is van ... wij weten allemaal dat in die gemeenschap radicale en te radicale en extremistische elementen zijn en daar willen wij allemaal hier in de Kamer tegen vechten. Maar de scheidslijn die u legt tussen Islam en de rest van onze gemeenschap daar vindt u in dit halfrond bij geen enkele andere partij steun voor.
vanderzapig is offline  
Oud 17 maart 2017, 14:05   #233
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U blijft het zonlicht ontkennen zoals een echte partijslaaf.
Inderdaad !
daiwa is offline  
Oud 17 maart 2017, 15:48   #234
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De gazetten staan er vol van. Telkens als er (door serieuze mensen, weliswaar, niet door sossen of groensels) gepraat wordt over de motiveringen van het cordon, of van een weigering om ooit met het Belang samen te werken.

Waarom zou ik die opsomming hier herhalen ? Ge kent ze begod beter dan ik.

.
Dat is geen antwoord op m’n vraag, Schoof.
De vraag was welke vuile streken het VB zou aanwenden of aangewend hebben, om de islam hier in te perken.
Dit dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je moet zo niet het heilig dezeke uithangen en trachten het te doen voorkomen dat het enkel het Belang was, dat iets gedaan wou hebben.
Wij deden dat ook. Maar dan wel zonder daarbij vuile streken dreigen aan te wenden.
Zelfs de liberalen vroegen sommige zaken. Maar die keerden al vaak hun kar. Niet het minst bij het destijds stemmen van de snelbelgwet.

.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 17 maart 2017, 16:04   #235
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Leugens???

Hier de letterlijke woorden van Jambon:

https://youtu.be/nlDeM_VjHGg?t=52
Ja !! Leugens.
Al zoveel keren gezegd op het forum.

Ik ben hevig anti-godsdienst en anti-kaloot.
Toch zou ik het niet goed vinden dat de overheid zich beledigend uitlaat over de bijbel, omdat zoveel gelovige Vlamingen dit boek als heilig ervaren.
Tegenover de gewone gelovige kaloot, zal ik me beleefd gedragen. Tegenover een intellectuele gelovige kaloot (iemand die volgens mij dus beter zou moeten weten) kan dat al lichtjes schelen.

Het is mijn mening dat er mogelijks 200.000 moslims zijn in Vlaanderen. Met 180.000 onder hen denk ik geen problemen te hebben. Wel, zij mogen hun koran lief hebben; ik zal dat respecteren.

Blokkers niet. Die krijgen van heel wat redelijk normale zaken het rabiës schuim op hun vuil bakkes. Radicale moslims ook. Toegegeven: van die 20.000 problematische moslimsrakkers zijn er mogelijks 20 die zouden durven aanslagen plegen hier bij ons. Terwijl de Bende van Nijvel niet met 20 was, vermoed ik zo.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 17 maart 2017, 17:14   #236
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge springt van de hak op de tak.
De politieke strijd mag best hard zijn; ge moet daarom niet beginnen bleiten.

En de nuance tussen de vrijheid van godsdienst (dus de vrijheid van vrijwillig opgelicht te worden) tegenover de mogelijke dwang en andere misbruiken die vanuit een godsdienst mogelijk zijn: het is geen verhaal van simpliciteit, dus moeilijk te begrijpen voor sommigen.

.
Voor mij te doen bleiten gaat er nog wat meer tam tam moeten komen hoor... ik ben keihard als het nodig is , zeg Schoofke " velen hebben het nog niet door dat héél dien Islamitische geloofswinkel hun religie gebruiken louter om het fucking Westen te ontwrichten ... religie is hun wapen ... die uitverkoop afschaffen en buiten gooien uit ons continent , er zijn maar een paar politieke partijen die het lef hebben stappen te zetten in die richting ... in Europa ... maar ja dat zijn populisten en racisten en slechte mensen hé Schoof ,, wacht maar ,uw nageslacht gaat wel nog "echt bleiten
de vuile muilekoek is offline  
Oud 17 maart 2017, 18:59   #237
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Men kan toch de godsdienstvrijheid afschaffen en religie gedogen? Maar dan optreden waar nodig.
Peche is offline  
Oud 17 maart 2017, 19:41   #238
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja !! Leugens.
Al zoveel keren gezegd op het forum.

Ik ben hevig anti-godsdienst en anti-kaloot.
Toch zou ik het niet goed vinden dat de overheid zich beledigend uitlaat over de bijbel, omdat zoveel gelovige Vlamingen dit boek als heilig ervaren.
Tegenover de gewone gelovige kaloot, zal ik me beleefd gedragen. Tegenover een intellectuele gelovige kaloot (iemand die volgens mij dus beter zou moeten weten) kan dat al lichtjes schelen.

Het is mijn mening dat er mogelijks 200.000 moslims zijn in Vlaanderen. Met 180.000 onder hen denk ik geen problemen te hebben. Wel, zij mogen hun koran lief hebben; ik zal dat respecteren.

Blokkers niet. Die krijgen van heel wat redelijk normale zaken het rabiës schuim op hun vuil bakkes. Radicale moslims ook. Toegegeven: van die 20.000 problematische moslimsrakkers zijn er mogelijks 20 die zouden durven aanslagen plegen hier bij ons. Terwijl de Bende van Nijvel niet met 20 was, vermoed ik zo.

.
als ik strenggelovige kaloten vierkant uitlach, zullen die mij hooguit eens kwaad bekijken en "vervloeken" ;
als ik strenggelovige moslims vierkant uitlach, kan het mij mijn leven kosten


als ik vandaag islamieten vierkant uitlach
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 17 maart 2017, 21:48   #239
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja !! Leugens.
Eigenaardig dat je dit blijft herhalen zelfs nadat ik hier de letterlijke woorden van Jambon heb gepost zodat iedereen zelf zijn conclusies kan trekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben hevig anti-godsdienst en anti-kaloot.
Toch zou ik het niet goed vinden dat de overheid zich beledigend uitlaat over de bijbel
Sprong Jambon dan in de bres voor de koran omdat FDW dat boek beledigde? De koran een license to kill noemen is geen belediging maar een goede samenvatting van de inhoud. De koran is één lange oproep to moord. Moord op ongelovigen, op homo's, op vrouwen, op afvalligen, op moslims van de verkeerde strekking, enz ... enz ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
omdat zoveel gelovige Vlamingen dit boek als heilig ervaren.
Het aantal aanhangers van een ideologie doet niets af van kritiek op die ideologie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is mijn mening dat er mogelijks 200.000 moslims zijn in Vlaanderen. Met 180.000 onder hen denk ik geen problemen te hebben. Wel, zij mogen hun koran lief hebben; ik zal dat respecteren.

Blokkers niet. Die krijgen van heel wat redelijk normale zaken het rabiës schuim op hun vuil bakkes.
De politeke mening van de gemiddelde blokker is veel gematigder dan die van de gemiddelde moslim

Je meet met twee maten en gewichten. Je loopt over van respect voor aanhangers van een ideologie die qua kwaadaardigheid niet moet onderdoen voor het nazisme.

En diegenen die stemmen op de enige partij die daar nog kritiek durft op te hebben krijgen van jou beledigingen naar hun hoofd geslingerd.
vanderzapig is offline  
Oud 17 maart 2017, 21:52   #240
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
als ik strenggelovige kaloten vierkant uitlach, zullen die mij hooguit eens kwaad bekijken en "vervloeken" ;
als ik strenggelovige moslims vierkant uitlach, kan het mij mijn leven kosten


als ik vandaag islamieten vierkant uitlach
Ai! De islamieten zijn Zipper komen halen.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 17 maart 2017 om 22:07.
vanderzapig is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be