Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 juli 2015, 11:16   #181
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Ik heb dat ook jong, ik val ook nog liever dood maar het ambetante is dat een mens nog zo snel niet doodvalt en daarom bestaat de kans dat ik gestenigd wordt of mss is mijn lot wel hetzelfde zoals het lot van die arme schaapjes in september dit jaar.
Het multicultureel sprookje verlangt wel wat opofferingen (alleen) van onze kant. Maar misschien valt dat stenigen wel mee en hangen wij te veel vast aan onze waarden.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 juli 2015 om 11:24.
Lukkas is offline  
Oud 3 juli 2015, 11:44   #182
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
blij dat U het eindelijk heeft begrepen.
Mja, ik denk toch dat er een serieuze kloof gaapt tussen onze opvattingen circe.
Ik heb mijn aversie voor de stichter van de islam en de islam als te respecteren levenswijze nog nooit onder stoelen en banken gestoken, maar ik heb me steevast verzet tegen het ontmenselijken van de mens achter de moslim, en dat zal ik ook in de toekomst blijven doen.

Dat neemt niet weg dat het me een voldaan gevoel heeft dat ik iemand blij heb gemaakt.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 3 juli 2015, 11:56   #183
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En hoeveel van de haatmoskeeën telt Europa en wat ermee doen?
Over hoeveel mensen gaat het hier? Is er onderzoek gaande ? Was dat al zo en zijn de resultaten zo verontrustwekkend dat we het niet mogen weten?
Please share gossips.

Laatst gewijzigd door Peche : 3 juli 2015 om 11:57.
Peche is offline  
Oud 3 juli 2015, 12:29   #184
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Is er onderzoek gaande ? Was dat al zo en zijn de resultaten zo verontrustwekkend dat we het niet mogen weten?
Jagen met de fanfare voorop is zelden succesvol.
dalibor is nu online  
Oud 3 juli 2015, 12:37   #185
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Mja, ik denk toch dat er een serieuze kloof gaapt tussen onze opvattingen circe.
Ik heb mijn aversie voor de stichter van de islam en de islam als te respecteren levenswijze nog nooit onder stoelen en banken gestoken, maar ik heb me steevast verzet tegen het ontmenselijken van de mens achter de moslim, en dat zal ik ook in de toekomst blijven doen.

Dat neemt niet weg dat het me een voldaan gevoel heeft dat ik iemand blij heb gemaakt.
blijkbaar heb jij evenmin al begrepen dat ik "de mens achter de moslim" evenmin een kwaad hart toedraag, net zomin als ik "de mens achter de nazi" een kwaad hart toedraag, eenmaal ze hun verwerpelijke ideologie aan de kant hebben gezet (en in geval dat ze geen criminele daden of oorlogsmisdaden hebben gepleegd uiteraard).

Uiteraard geldt dat ook andersom: de normale westerling die meent zijn "waarheid" te moeten gaan zoeken bij de bruinhemden of de SS is even laakbaar als de westerling die meent zijn "waarheid" bij de islam te moeten gaan halen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 juli 2015 om 12:38.
circe is offline  
Oud 3 juli 2015, 12:43   #186
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En hoeveel van de haatmoskeeën telt Europa en wat ermee doen?
Over hoeveel mensen gaat het hier? Is er onderzoek gaande ? Was dat al zo en zijn de resultaten zo verontrustwekkend dat we het niet mogen weten?
Please share gossips.
de overheden dienen onbeperkt toegang te krijgen tot alle moskeeën, en onbeperkte toelating tot opname en afluisteren van alle mogelijke preken en toespraken of whatsoever.

Dan zullen we misschien zicht krijgen op de what's so called "haatmoskeeën". Bij weigering, moskee sluiten en verzegelen en betrokken imams oppakken en vervolgen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 3 juli 2015 om 12:43.
Zipper is offline  
Oud 3 juli 2015, 12:49   #187
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de overheden dienen onbeperkt toegang te krijgen tot alle moskeeën, en onbeperkte toelating tot opname en afluisteren van alle mogelijke preken en toespraken of whatsoever.

Dan zullen we misschien zicht krijgen op de what's so called "haatmoskeeën". Bij weigering, moskee sluiten en verzegelen en betrokken imams oppakken en vervolgen.
Daar ga je veel ambtenaren voor nodig hebben.
dalibor is nu online  
Oud 3 juli 2015, 12:59   #188
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Daar ga je veel ambtenaren voor nodig hebben.
ja, strict genomen, zijn militairen en Federale Politie ook ambtenaren.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 3 juli 2015, 13:15   #189
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Daar ga je veel ambtenaren voor nodig hebben.
... en een hoop arabisten, hoeveel zouden er zo in Belgie rondlopen van die niet moslim-arabisten ?
Charlie don't Surf is offline  
Oud 3 juli 2015, 17:23   #190
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Wat ermee te doen? Sluiten en imams enkeltje naar land van herkomst.
Sluiten. En op het gebouw een middelgroot bord hangen:

Het Oosten is nu online  
Oud 3 juli 2015, 18:15   #191
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik ben geen "aanhanger" van enige religie. Dat is wat u er dan weer van maakt. Ben je geen voorstander van een verbod op de islam, dan ben je een aanhanger.

Ik heb dit overigens niet gemeld als persoonlijke aanval. Ik ben Zipper niet.
Heb ik al een compleet "verbod op de islam" gevraagd of voorgesteld?
Een flink pak moslims die hier niets dan ambras en gevaar meebrengen in naam van hun godsdienst, die moeten ze uit het land verwijderen! De rest die normaal met de maatschappij meedoet, met islam erbovenop, die doen maar verder! Zitten er daar echter tussen die hun "godsdienst" menen te mogen/moeten gebruiken om onze maatschappij te veranderen: die moeten eruit! Kan de islam niet zonder geweld, zich opdringen, anderen de les spellen, tja dan... verlos er de planeet maar van, in hun eigen belang!
"Een persoonlijke aanval"??? Man,man,man...
andev is offline  
Oud 3 juli 2015, 18:25   #192
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Heb ik al een compleet "verbod op de islam" gevraagd of voorgesteld?
Een flink pak moslims die hier niets dan ambras en gevaar meebrengen in naam van hun godsdienst, die moeten ze uit het land verwijderen! De rest die normaal met de maatschappij meedoet, met islam erbovenop, die doen maar verder! Zitten er daar echter tussen die hun "godsdienst" menen te mogen/moeten gebruiken om onze maatschappij te veranderen: die moeten eruit! Kan de islam niet zonder geweld, zich opdringen, anderen de les spellen, tja dan... verlos er de planeet maar van, in hun eigen belang!
"Een persoonlijke aanval"??? Man,man,man...
Dat was voor alle duidelijkheid ironisch. Ben dat hoegenaamd nooit van plan geweest. Maar iets hoger maakte een ander forumlid melding van het feit dat hij mij rapporteerde.

Sorry dat de ironie u ontging. De hitte misschien.
dalibor is nu online  
Oud 3 juli 2015, 23:10   #193
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Heb ik al een compleet "verbod op de islam" gevraagd of voorgesteld?
Een flink pak moslims die hier niets dan ambras en gevaar meebrengen in naam van hun godsdienst, die moeten ze uit het land verwijderen! De rest die normaal met de maatschappij meedoet, met islam erbovenop, die doen maar verder! Zitten er daar echter tussen die hun "godsdienst" menen te mogen/moeten gebruiken om onze maatschappij te veranderen: die moeten eruit! Kan de islam niet zonder geweld, zich opdringen, anderen de les spellen, tja dan... verlos er de planeet maar van, in hun eigen belang!
"Een persoonlijke aanval"??? Man,man,man...
Ik denk niet dat het allemaal zo simpel ligt. Islamieten zijn tikkende tijdbommen. Hoe gaat men kunnen inschatten wanneer een moslim gevaarlijk wordt? Indien het effectief wordt vastgesteld, is het meestal te laat. De barbaarse moordenaars in Frankrijk waren volgens buurtbewoners vriendelijke jongens!

Wat met moslima's met hun radicale kledij? Is dat geen slecht voorbeeld voor hun kinderen? Hoe gaan die hun kinderen opvoeden en hoe gaan hun kinderen reageren op onze maatschappij, wanneer zij hun moeders bezig zien?

Wat gaat men aanvangen met autochtone Belgen die zich bekeren tot de radicale islam? Die kan men toch het land niet uitzetten.

Kortom, de islam hoort hier gewoonweg niet thuis, zolang moslims niet kritisch kunnen zijn op de koran. Zij moeten de teksten in vraag durven stellen en de koran niet slaafs volgen. Zolang zij dat niet kunnen, is er geen hoop op verbetering. Men leeft tenslotte toch niet meer in de 7e eeuw. Ik denk dat het merendeel van de moslims die de koran kritisch benaderen, uiteindelijk afvalligen worden. Wat een goede zaak zou zijn voor hun volledige integratie in het Westen. De bal ligt in hun kamp.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 juli 2015 om 23:26.
Lukkas is offline  
Oud 3 juli 2015, 23:41   #194
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Kortom, de islam hoort hier gewoonweg niet thuis, zolang moslims niet kritisch kunnen zijn op de koran. Zij moeten de teksten in vraag durven stellen en de koran niet slaafs volgen. Zolang zij dat niet kunnen, is er geen hoop op verbetering. Men leeft tenslotte toch niet meer in de 7e eeuw. Ik denk dat het merendeel van de moslims die de koran kritisch benaderen, uiteindelijk afvalligen worden. Wat een goede zaak zou zijn voor hun volledige integratie in het Westen. De bal ligt in hun kamp.
Bs'd

De Koran is gewoon het letterlijke woord van Allah, dat moet helemaal niet kritisch bekeken worden of in vraag gesteld worden.

Dat de Islam niet thuis hoort in het Westen is zeker waar, maar ik heb wel veel respect voor de Islam in hun thuislanden.
Drukazz is offline  
Oud 4 juli 2015, 00:23   #195
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.605
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Sluiten en opstandelingen met parachute boven kalifaat droppen.
Ik hoor u denken, zonder parachute.

Maar we zijn verlichte Europeanen.

ja mooi idee peche

ik zat net te denken aan de inverse van een haatzaaiende moskee, en
toen zag ik deze topic en was blij.

ER moet in theorie een zgn Dwaita evenwicht zijn in een maatschappij tussen huisjes die haat-zaadjes zaaien en huisjes die liefdes-zaadjes zaaien:

maw
als er in nederland nu bv n haatzaaiende moskeeen zijn dan moeten wij er alles aan doen om m liefdes huisjes naast deze islamitische haat tenten zijn via een verplichtende wetgeving en bouwverordening, die absoluut dwingend moet zijn.

dan moet m >> n worden om zo meer liefdes zaad te laten zaaien in de directe omgeving van die haat tenten.

mooie theorie zeg.

hou er rekening mee dat alleen bordelen het vrije liefdes zaad zaaien tegen betaalbare prijzen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online  
Oud 4 juli 2015, 00:35   #196
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.605
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik denk niet dat het allemaal zo simpel ligt. Islamieten zijn tikkende tijdbommen. Hoe gaat men kunnen inschatten wanneer een moslim gevaarlijk wordt? Indien het effectief wordt vastgesteld, is het meestal te laat. De barbaarse moordenaars in Frankrijk waren volgens buurtbewoners vriendelijke jongens!

Wat met moslima's met hun radicale kledij? Is dat geen slecht voorbeeld voor hun kinderen? Hoe gaan die hun kinderen opvoeden en hoe gaan hun kinderen reageren op onze maatschappij, wanneer zij hun moeders bezig zien?

Wat gaat men aanvangen met autochtone Belgen die zich bekeren tot de radicale islam? Die kan men toch het land niet uitzetten.

Kortom, de islam hoort hier gewoonweg niet thuis, zolang moslims niet kritisch kunnen zijn op de koran. Zij moeten de teksten in vraag durven stellen en de koran niet slaafs volgen. Zolang zij dat niet kunnen, is er geen hoop op verbetering. Men leeft tenslotte toch niet meer in de 7e eeuw. Ik denk dat het merendeel van de moslims die de koran kritisch benaderen, uiteindelijk afvalligen worden. Wat een goede zaak zou zijn voor hun volledige integratie in het Westen. De bal ligt in hun kamp.

Perfect gezegd LUKKAS:

gekste is dat islam en al die soorten moslim rassen overal ter wereld in elk land gewoon parasitair bezig zijn geweest en altijd of direct alle inheemse gastheren gewoon ujitmoordde en verkrachtte of hen langzaam maar zeker de nek omdraaide via de levensgevaarlijke islamitische BAARMOEDERBOM. Hier in de tuin van de hoge flat zie ik dit zo vaak, vijf moslim baargrietjes met hoofddoek en daaromheen een totaal nieuw jihad legertje van mini moslims met besneden piemels.

Ach druk gewoon een harde anti massa immigratie wet door:

1. elke vrouwelijke immigrant na het eerste kind gewoon verplicht sterilisatie premie aanbieden.

2. of nog harder: elke vrouwelijke immigrant moet een eerste kind baren van een inheemse blanke man, geselecteerd door een Nationale Eugenetica commissie.

nu heeft europa geen keus meer, of verzuipen met z'n allen; kopje onder allemaal binnen 25 jaar, of nu een nieuwe Moderne Kruistocht op intelligente, doordachte, HOOGBESCHAAFDE EN technocratische wijze, dus zonder enige gaskamer of geweld.

Wieroe gaf mij dit idee en hij werkt al jaren aan een soort Postmoderne Extreem Rechtse Katten Staat, en die moet zichzelf periodiek dus ontwormen, ontdoen van alle volgevreten halal lintblaas wormen.

dewa aapje
en
wieroe, de slimme hindoe nazi kat
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is nu online  
Oud 4 juli 2015, 11:42   #197
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

De Koran is gewoon het letterlijke woord van Allah, dat moet helemaal niet kritisch bekeken worden of in vraag gesteld worden.

Dat de Islam niet thuis hoort in het Westen is zeker waar, maar ik heb wel veel respect voor de Islam in hun thuislanden.
Dat kan u toch niet menen. De koran is ontstaan in het zieke brein van een massamoordenaar en later nog wat bijgewerkt door even zieke fanatici. Trouwens bewijs eerst eens dat de koran is ingegeven door een god vooraleer dergelijke onzin uit te kramen.

Respect voor de islam in hun thuislanden? De meesten willen Israël verpulveren en u heeft daar respect voor?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 4 juli 2015, 12:34   #198
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Perfect gezegd LUKKAS:

gekste is dat islam en al die soorten moslim rassen overal ter wereld in elk land gewoon parasitair bezig zijn geweest en altijd of direct alle inheemse gastheren gewoon ujitmoordde en verkrachtte of hen langzaam maar zeker de nek omdraaide via de levensgevaarlijke islamitische BAARMOEDERBOM. Hier in de tuin van de hoge flat zie ik dit zo vaak, vijf moslim baargrietjes met hoofddoek en daaromheen een totaal nieuw jihad legertje van mini moslims met besneden piemels.

Ach druk gewoon een harde anti massa immigratie wet door:

1. elke vrouwelijke immigrant na het eerste kind gewoon verplicht sterilisatie premie aanbieden.

2. of nog harder: elke vrouwelijke immigrant moet een eerste kind baren van een inheemse blanke man, geselecteerd door een Nationale Eugenetica commissie.

nu heeft europa geen keus meer, of verzuipen met z'n allen; kopje onder allemaal binnen 25 jaar, of nu een nieuwe Moderne Kruistocht op intelligente, doordachte, HOOGBESCHAAFDE EN technocratische wijze, dus zonder enige gaskamer of geweld.

Wieroe gaf mij dit idee en hij werkt al jaren aan een soort Postmoderne Extreem Rechtse Katten Staat, en die moet zichzelf periodiek dus ontwormen, ontdoen van alle volgevreten halal lintblaas wormen.

dewa aapje
en
wieroe, de slimme hindoe nazi kat
Misschien harde maatregelen, maar het gaat uiteindelijk over de overleving van ONZE waarden. In ieder geval, de linkiewinkie praatrondes en subsidiëringen helpen geen bal. Verder wens ik Wieroe het allerbeste toe.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 4 juli 2015, 16:25   #199
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

De Koran is gewoon het letterlijke woord van Allah, dat moet helemaal niet kritisch bekeken worden of in vraag gesteld worden.

Dat de Islam niet thuis hoort in het Westen is zeker waar, maar ik heb wel veel respect voor de Islam in hun thuislanden.
We zouden al een héél stuk verder staan in de wereld moest iedereen eens tot het besef komen dat de koran niet het letterlijke woord is van Allah en de bijbelinhoud niet het letterlijke woord van God of whatever!!!
Die gasten bestaan niet: hou toch op met je voeten te laten spelen en je te laten manipuleren door gewiekste "politiekers" die die begrippen als handpoppen gebruiken!
Hoe verklaar je anders de bestialiteiten van de moslims, het gedrag van "de Heilige Roomse Kerk" door de eeuwen heen, de pedofiele pastoors die die godsdienst proberen aan te smeren aan de mensen rondom hen ...en terzelfdertijd pedofielen zijn??? Daar al eens over nagedacht?
Hoe stonden die pastoors tgv het begrip "god"?
Straffere komedie kun je moeilijk spelen zeker?
andev is offline  
Oud 4 juli 2015, 16:57   #200
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We zouden al een héél stuk verder staan in de wereld moest iedereen eens tot het besef komen dat de koran niet het letterlijke woord is van Allah en de bijbelinhoud niet het letterlijke woord van God of whatever!!!
Die gasten bestaan niet: hou toch op met je voeten te laten spelen en je te laten manipuleren door gewiekste "politiekers" die die begrippen als handpoppen gebruiken!
Hoe verklaar je anders de bestialiteiten van de moslims, het gedrag van "de Heilige Roomse Kerk" door de eeuwen heen, de pedofiele pastoors die die godsdienst proberen aan te smeren aan de mensen rondom hen ...en terzelfdertijd pedofielen zijn??? Daar al eens over nagedacht?
Hoe stonden die pastoors tgv het begrip "god"?
Straffere komedie kun je moeilijk spelen zeker?
Het christendom op gelijke voet zetten met de islam vind ik er toch zwaar over. Het christendom baseert zich op het woord van Jezus Christus: vergevingsgezindheid, barmhartigheid, naastenliefde. Jezus heeft nooit aangezet tot oorlog, haat of geweld. De koran daarentegen staat bol van geweld. Verschillende passages roepen, zonder omwegen, op tot het doden van ongelovigen, afvalligen, onderdrukking van vrouwen, slavernij, verkrachten van ongelovige vrouwen, gedwongen bekeringen, de lijst is lang.

De Kerk heeft inderdaad verschillende duistere periodes gekend, vooral wanneer zij politieke macht had. Maar de kerk is NIET het christendom, alhoewel zij dat altijd pretendeerde. U haalt pedofiele geestelijken aan bij de kerk, maar denkt u dat er tussen de imams ook geen pedofielen zitten? Maar dat komt u natuurlijk nooit te weten. En wees maar gerust, er zijn veel pastoors, paters, missionarissen en zusters geweest die zich onbaatzuchtig hebben ingezet voor de medemens, ingegeven door hun christelijke inborst. Ik heb een tante nonneke in de familie gehad, die bijna heel haar leven heeft doorgebracht in krottenwijken ergens in India om de mensen aldaar te helpen. Zij is verschillende malen zwaar ziek geweest, maar heeft haar taak nooit opgegeven. DAT zijn de vertegenwoordigers van het christendom, niet de volgevreten kardinalen in Rome.

Maar het zijn onze diepgewortelde christelijke waarden, die ons nu parten speelt bij de opkomst van de agressieve islam in Europa. Hoe gaan wij dat overleven?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 juli 2015 om 17:08.
Lukkas is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be