Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2006, 10:42   #141
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

[quote=Fieseler;2108384]
Citaat:

Vind ik ook ja...





Je verwart De Winter met Annemans maar dat maakt niks uit.
En NEEN...Gerolf heeft het woord fraude niet alleen niet in de mond genomen maar ook duidelijk en onmiddellijk NEEN gezegd...
Als hij antwoordt op de vraag "denk je aan fraude" met een NEEN...dan kan je bezwaarlijk zeggen dat hij JA heeft gezegd...
Tiens hierboven zeg je dat fraude ook resultaten tegenhouden is, maar als Annemans dan zegt dat hij denkt dat ze de resultaten weer tegenhouden is het geen fraude? Ik denk zelfs dat de verkiezingsresultaten express tegenhouden strafbaar is.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 25 oktober 2006, 11:45   #142
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
nee, jullie hebben gewonnen... over de hele lijn dan MAAR NIET IN ANTWERPEN, EN TOEVALLIG GAAT HET HIER OVER DE ZOGEZEGDE FRAUDE IN ANTWERPEN
Leg eens uit hoe + 0.5 % verlies wordt???????????????
ik had in evergem op 15 zetels gerekend. we hebben er 2 bij dat wil dan zeggen dat we 10 zetels verlies hebben. zoooooooo t
fernand is offline  
Oud 25 oktober 2006, 11:58   #143
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

De reactie van FDW sprak boekdelen toe zijn microfoontje nog aanlag... en ze hadden héél duidelijk op 35 % gerekend (en ik denk dat ze bewust het zo laag gehouden hebben) maar ze hebben dit niet eens gehaald; ze gaan amper een half procentje vooruit wat zich niet meer vertaalt in zetelwinst en vooral ze zijn sinds lang niet meer de sterkste partij van Antwerpen!
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 25 oktober 2006, 19:10   #144
Veerle23
Burgemeester
 
Veerle23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2006
Berichten: 555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
De reactie van FDW sprak boekdelen toe zijn microfoontje nog aanlag... en ze hadden héél duidelijk op 35 % gerekend (en ik denk dat ze bewust het zo laag gehouden hebben) maar ze hebben dit niet eens gehaald; ze gaan amper een half procentje vooruit wat zich niet meer vertaalt in zetelwinst en vooral ze zijn sinds lang niet meer de sterkste partij van Antwerpen!
Mijn beste, het microfoongevalletje is al heel erg uitgemolken en niet meer origineel. Dan mocht bij eender welke vld'er bijvoorbeeld het microfoontje nog aan hebben gestaan, dan hadden we wss nog bedroevender dingen gehoord.
__________________
We hebben twee partijen:
Het Vlaams Belang enerzijds of De Regenboogpartij
anderzijds.

Veerle23 is offline  
Oud 25 oktober 2006, 20:22   #145
ordal
Vreemdeling
 
ordal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Locatie: vlaanderen
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel Bekijk bericht
De VB'ers in Antwerpen denken dat er gefraudeerd is omdat de uitslagen niet kloppen met de peilingen... terwijl ze zelf hebben gezegd dat ze de peilingen niet geloven.

Al die VB'ers vinden dat ze gewonnen zijn in Antwerpen en ze willen maar niet toegeven... ze zijn dus tevreden zegt (lacht) iedereen.
en maar blijven beweren dat ze gewonnen zijn en niet toegeven dat ze eigenlijk verloren zijn in Antwerpen. Spa is de grootste partij. VB'ers hadden verwacht dat VB de grootste partij zou zijn.

Ze vinden de uitslagen geloofwaardig want ze zijn tevreden. Maar toch zeggen ze nu dat er gefraudeerd is! maar toch zijn ze tevreden. maar er is gefraudeerd!!! komaan hé... eindelijk hebben ze door dat ze verloren zijn, maar ze willen het nog altijd niet toegeven... ah nee, anders zouden ze niet denken dat er gefraudeerd is! de sukkels...
in antwepen is er nog geen klein bekke gefraudeert .

ik zal u uit leggen waarom overal in de rand rond antwerpen groeit het vlaams belang maar dit is nog geen teken dat er zou gefraudeert zijn.
maar ik kom even met harde bewijzen : in antwerpen wert er gestemt met de pc dit in de meeste vlaamse gemeente wat blijkt nu er word gestemt en de stemkantoren gaan dicht en 4uur daar na hebben z nog geen cijfers.
dan ja de cijfers van antwerpen werder niet bekend gemaakt maar direct naar brussel gestuurt per internet naar een database. men kon dit echter niet versturen. iets daar na blijkt dat de stemmen van in hoboken moetsen hertelt worden leg mij een uit waarom er stemmen moeten hetelt worden ( men had toch gestemt op pc)
dan uit sommige dociers blijkt dat er mensen hebben gestemt die al dood waren dit niet door het vlaams belang beweert maar wel door cd&v en groen.

besluit ja er is wat mislopen in antwerpen met de stemmen
ordal is offline  
Oud 25 oktober 2006, 20:33   #146
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ordal Bekijk bericht
in antwepen is er nog geen klein bekke gefraudeert .

ik zal u uit leggen waarom overal in de rand rond antwerpen groeit het vlaams belang maar dit is nog geen teken dat er zou gefraudeert zijn.
maar ik kom even met harde bewijzen : in antwerpen wert er gestemt met de pc dit in de meeste vlaamse gemeente wat blijkt nu er word gestemt en de stemkantoren gaan dicht en 4uur daar na hebben z nog geen cijfers.
dan ja de cijfers van antwerpen werder niet bekend gemaakt maar direct naar brussel gestuurt per internet naar een database. men kon dit echter niet versturen. iets daar na blijkt dat de stemmen van in hoboken moetsen hertelt worden leg mij een uit waarom er stemmen moeten hetelt worden ( men had toch gestemt op pc)
dan uit sommige dociers blijkt dat er mensen hebben gestemt die al dood waren dit niet door het vlaams belang beweert maar wel door cd&v en groen.

besluit ja er is wat mislopen in antwerpen met de stemmen
Wat ik hier uit besluit is dat VBstemmers de domste runderen in belgie moeten zijn. Ze hebben allemaal bewijzen van fraude maar geen één durft zich burgerlijke partij stemmen. En dat is het volkske dat ons moet redden van alle criminalitieit. Laffaarden zijkn het ja! Altijd maar beschuldigingen uitten maar ho als ze de kans krijgen die beschuldigingnen te bewijzen.

Dom, dommer, VB kiesvee!
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline  
Oud 25 oktober 2006, 20:49   #147
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Allé lap wil het VB terug gaan in de tijd terwijl er meer en meer electronisch gestemd wordt!
Ongelofelijk toch hé.
Het blijft overduidelijk dathet VB met een héél serieuse kater zit.
jaja... van 0 naar 17,5 % en direct 5 zetels in Vlaams Brabant.

Zwaar gevierd en doorgezakt tot in de vroege uurtjes... gelukkig had ik Dafalgan
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 25 oktober 2006, 20:50   #148
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Doorgezakt op ne zondagnacht?
van Maerlant is offline  
Oud 25 oktober 2006, 20:51   #149
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
De reactie van FDW sprak boekdelen toe zijn microfoontje nog aanlag... en ze hadden héél duidelijk op 35 % gerekend (en ik denk dat ze bewust het zo laag gehouden hebben) maar ze hebben dit niet eens gehaald; ze gaan amper een half procentje vooruit wat zich niet meer vertaalt in zetelwinst en vooral ze zijn sinds lang niet meer de sterkste partij van Antwerpen!
ja; Patrick heeft alles opgeboeft, precies de Hulk... zijn groene t-shirt scheurde helemaal in flarden

hij heeft zelfs een nieuwe moeten kopen voor bij Albert op de koffie te gaan
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 25 oktober 2006, 20:52   #150
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Doorgezakt op ne zondagnacht?
ja hoor, twee vaten gratis op 9 oktober
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 25 oktober 2006, 20:59   #151
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
ja hoor, twee vaten gratis op 9 oktober

Uw stem heeft dus nog iets opgebracht Maar ja nu is het bier op en zit het VB met de kater
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline  
Oud 25 oktober 2006, 21:04   #152
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Uw stem heeft dus nog iets opgebracht Maar ja nu is het bier op en zit het VB met de kater
Welke kater? Wij hebben 2 gemeenteraadszetels. Plus 1 in de politieraad, en dan nog een ocmw zetelken.
Nen heel seriuese kater, maar niet voor het Vlaams Belang
fernand is offline  
Oud 25 oktober 2006, 21:10   #153
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Welke kater? Wij hebben 2 gemeenteraadszetels. Plus 1 in de politieraad, en dan nog een ocmw zetelken.
Nen heel seriuese kater, maar niet voor het Vlaams Belang
Oei ge zijt blijkbaar nog in staat van dronkenschap. Ik leef in een stad waar VBers allanger en meer gemeenteraadszitjes hebben en als ik het VB mag geloven betekend dit enkel dat het enkel maar bergaf kan gaan want volgens het VB is in mijn stad zo'n grote instroom van vreemdelingen gebeurt ondertussen dat ze de verkiezingen nu zelfs al beinvloeden.

Dus 2 VB gemeenteraadszetels betekend 50 pita zaken die er bijkomen in uw gemeente.

En als we FDW in panorama mogen geloven (ahja die mens is altijd eerlijk) dan komen der bij de volgende verkiezingen moslimas met hoofdoeken op de lijsten dus tja


De kater volgt heus wel
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,

Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 25 oktober 2006 om 21:12.
Bazilfunk is offline  
Oud 26 oktober 2006, 09:55   #154
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Oei ge zijt blijkbaar nog in staat van dronkenschap. Ik leef in een stad waar VBers allanger en meer gemeenteraadszitjes hebben en als ik het VB mag geloven betekend dit enkel dat het enkel maar bergaf kan gaan want volgens het VB is in mijn stad zo'n grote instroom van vreemdelingen gebeurt ondertussen dat ze de verkiezingen nu zelfs al beinvloeden.

Dus 2 VB gemeenteraadszetels betekend 50 pita zaken die er bijkomen in uw gemeente.

En als we FDW in panorama mogen geloven (ahja die mens is altijd eerlijk) dan komen der bij de volgende verkiezingen moslimas met hoofdoeken op de lijsten dus tja
Het zijn geen 2 zitjes, het zijn er 2 bij dus 5 zitjes , U spreekt nu over de kater die nog moet volgen. en eerst sprak u over de kater die we hebben. wie is er zat? of zot?

De kater volgt heus wel

Laatst gewijzigd door fernand : 26 oktober 2006 om 10:18.
fernand is offline  
Oud 26 oktober 2006, 10:02   #155
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wat ik hier uit besluit is dat VBstemmers de domste runderen in belgie moeten zijn. Ze hebben allemaal bewijzen van fraude maar geen één durft zich burgerlijke partij stemmen. En dat is het volkske dat ons moet redden van alle criminalitieit. Laffaarden zijkn het ja! Altijd maar beschuldigingen uitten maar ho als ze de kans krijgen die beschuldigingnen te bewijzen.

Dom, dommer, VB kiesvee!
En dan zeuren over verdraagzaamheid. Ik ben geen VB-stemmer, maar dat geeft mij ook het recht niet om ze lafaards, runderen en weet ik wat nog te noemen.
Enter is offline  
Oud 26 oktober 2006, 18:05   #156
Veerle23
Burgemeester
 
Veerle23's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2006
Berichten: 555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
En dan zeuren over verdraagzaamheid. Ik ben geen VB-stemmer, maar dat geeft mij ook het recht niet om ze lafaards, runderen en weet ik wat nog te noemen.
Niet dat het iets goedmaakt, maar Bazilfunk gebruikt zulke woorden in zowat iedere posting. Ik vind het na een tijd wel lol eigenlijk
__________________
We hebben twee partijen:
Het Vlaams Belang enerzijds of De Regenboogpartij
anderzijds.

Veerle23 is offline  
Oud 26 oktober 2006, 18:38   #157
Linkse Vogel
Parlementslid
 
Linkse Vogel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2006
Locatie: Gent
Berichten: 1.845
Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
Beste linkse vogel,
Ook in Antwerpen boekte Vlaams Belang winst.
Tenzij u het op Antwerpen-stad zelf heeft. Al vind ik dat Antwerpen meer is dan stad alleen, de deelgemeenten behoren tot dezelfde burgemeester.
tis nog niet omdat ge 0.4% vooruit gaat dat ge gewonnen zijt he , het vb is al een paar verkiezingen lang de grootste partij in Antwerpen, en nu niet meer! dan vind ik niet dat ze kunnen spreken van een overwinning. en zij zelf denken er ook zo over in hun hart. waarom zouden ze anders beginnen spreken over fraude?
__________________
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel.
Linkse Vogel is offline  
Oud 26 oktober 2006, 18:44   #158
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Ik blijf het zeggen; in Antwerpen zijn ze hun status van grootste partij kwijt, in Mechelen ook al waar ze ook amper vooruit gaan.
En in Gent gaan ze zelfs driewerf hoera ACHTERUIT!!!

Het moet zeer diep blijven zittenvan onze VBertjes. Waar zijn die zogezegde gemeentes die al zogezegd gesprekken zouden voeren met het VB al van een tijd VOOR de verkiezingen...
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 26 oktober 2006, 18:45   #159
another brick
Gouverneur
 
another brick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Locatie: aan de oevers van de leie
Berichten: 1.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
Niet dat het iets goedmaakt, maar Bazilfunk gebruikt zulke woorden in zowat iedere posting. Ik vind het na een tijd wel lol eigenlijk
Ja, Veerle, we kennen hem hé.
__________________
You never walk alone
another brick is offline  
Oud 26 oktober 2006, 18:47   #160
another brick
Gouverneur
 
another brick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Locatie: aan de oevers van de leie
Berichten: 1.101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
De reactie van FDW sprak boekdelen toe zijn microfoontje nog aanlag... en ze hadden héél duidelijk op 35 % gerekend (en ik denk dat ze bewust het zo laag gehouden hebben) maar ze hebben dit niet eens gehaald; ze gaan amper een half procentje vooruit wat zich niet meer vertaalt in zetelwinst en vooral ze zijn sinds lang niet meer de sterkste partij van Antwerpen!
Dat is iets waar u elke partij kan op pakken.
Voor de verkiezingen bijvoorbeeld was Leterme een 'gevaarlijk man' voor de Walen, na de verkiezingen is hij nog minder dan een schaap.
__________________
You never walk alone
another brick is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be