Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 februari 2024, 21:26   #41
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Je bevestigt het gewoon, dank je. God zal u zegenen.
Zeg het voort! Verspreid het woord.
Ik probeer zoveel mogelijk moslims te overtuigen terug te stemmen zodat die NVA ook de stad verliest.
Geen kat dat naar een smart city vroeg.

Dat ze die technocratie in hun r... steken. Het is een aanval op de mensenrechten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2024, 22:55   #42
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
oproepen tot moord is alleen strafbaar als dat in het Nederlands gebeurt.
Oproepen tot moord in Frans en zeker Arabisch, Turks of om het even welke taal is toegelaten in België
Dus den sinese panda aka peter 1962 kunnen we laten vervolgen wegen oproepen om extreem rechtse mensen te vergassen, ook tijd dat de moderatie hier grote kuis houd.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2024, 23:35   #43
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Dus den sinese panda aka peter 1962 kunnen we laten vervolgen wegen oproepen om extreem rechtse mensen te vergassen, ook tijd dat de moderatie hier grote kuis houd.
De volgeling van Hitler heeft hier destijds een ban voor gehad.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2024, 07:08   #44
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Drugs zijn van alle tijden. In de middeleeuwen bij de Romeinen tot de oude Grieken en de troepen van napoleon. Zelfs de nazi's waren notoire gebruikers.
Maar ja misschien waren dat ook allemaal linkse culturelen

Niet alleen Hitler was verslaafd aan opwekkende middelen, ook zijn troepen kregen pervitin en andere amfetaminen toegediend.

Hitler was niet alleen een hypochonder die niet keek op een pilletje meer of minder, hij was ook een fervent gebruiker van de harddrug crystal meth. Uit onderzoek van de Amerikaanse Inlichtingendienst blijkt dat de Führer het niet zo nauw nam met de drug die bekendstaat om zijn opwekkende en euforische werking.

https://www.demorgen.be/nieuws/hoe-n...rugs~bf564b1a/

https://www.trouw.nl/nieuws/hitler-w...sche%20werking.
Ga je echt tijden toen hongersnoden nog bestonden vergelijken met het heden. We hebben in het westen straks bijna honderd jaar geen oorlog meer gekend. We begrijpen steeds beter de psychologische evolutie van kinderen. Er is meer psychische en medische hulp dan ooit. We kennen geen lijden meer zoals dat vroeger bestond. Waarom denk je dat de wokes al beginnen huilen en krijsen als er nog maar een woordje verkeerd gezegd wordt ? We hebben drank en drugs helemaal niet meer nodig om miserie, lijden, pijn, verveling of seksuele driften te onderdrukken. We doen het enkel nog onder invloed van reclame, van de culturele sector, van indoctrinatie, omdat sommigen er goed aan verdienen. Onze beschaving was op weg naar minder maar de reactionairen, de wannebe jager verzamelaars, die van een gat is een gat en los in de chocolat, doen er alles aan om die progressie te keren. Het is dan ook ten zeerste ironisch dat ze zich de 'progressieven' noemen want dat zijn ze net niet. Het zijn animisten, geen humanisten.

(Uit het feit dat je Hitlers pillenverslaving aandraagt om je drugsgebruik te vergoelijken kan ik enkel uitmaken dat je al zeer zeer ver heen bent.)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 04:46   #45
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ga je echt tijden toen hongersnoden nog bestonden vergelijken met het heden. We hebben in het westen straks bijna honderd jaar geen oorlog meer gekend. We begrijpen steeds beter de psychologische evolutie van kinderen. Er is meer psychische en medische hulp dan ooit. We kennen geen lijden meer zoals dat vroeger bestond. Waarom denk je dat de wokes al beginnen huilen en krijsen als er nog maar een woordje verkeerd gezegd wordt ? We hebben drank en drugs helemaal niet meer nodig om miserie, lijden, pijn, verveling of seksuele driften te onderdrukken. We doen het enkel nog onder invloed van reclame, van de culturele sector, van indoctrinatie, omdat sommigen er goed aan verdienen. Onze beschaving was op weg naar minder maar de reactionairen, de wannebe jager verzamelaars, die van een gat is een gat en los in de chocolat, doen er alles aan om die progressie te keren. Het is dan ook ten zeerste ironisch dat ze zich de 'progressieven' noemen want dat zijn ze net niet. Het zijn animisten, geen humanisten.

(Uit het feit dat je Hitlers pillenverslaving aandraagt om je drugsgebruik te vergoelijken kan ik enkel uitmaken dat je al zeer zeer ver heen bent.)
Tijden veranderen maar mensen niet.

PS Dat laatste over mijn 'vermeende' drugsgebruik was niet echt nodig. Ik begin zo dadelijk aan mijn 10 km.....dat zal niet simpel zijn na 2 trappisten en die heroine spuit

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 maart 2024 om 04:49.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2024, 07:54   #46
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Tijden veranderen maar mensen niet.

PS Dat laatste over mijn 'vermeende' drugsgebruik was niet echt nodig. Ik begin zo dadelijk aan mijn 10 km.....dat zal niet simpel zijn na 2 trappisten en die heroine spuit
Excuseer, ik ging in de fout en er van uit dat je zo'n parasitaire leegganger als Baihrav was.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2024, 16:15   #47
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Brussel...

Wat de omvolking met zich meebrengt??

Schiet daar nog wel iets van over van Brussel denk je dan.
Stemmen op oikofobe, onpatriottische losers heeft dus wel degelijk consequenties.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2024, 06:36   #48
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Excuseer, ik ging in de fout en er van uit dat je zo'n parasitaire leegganger als Baihrav was.
Excuses aanvaard
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2024, 20:48   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Calais???

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be