Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2024, 13:52   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Kill the Boer - De Zuid-Afrikaanse genocide (multikul censuur)

onderwerp
Kill the Boer - De Zuid-Afrikaanse genocide (multikul censuur)



analyse

1) De hele media in Nederland is nu gecensureerd ok dus ik koop geen kranten meer, allemaal WOKE en BLM onzin, liever lezen in Blankrechtse media want dan krijg ik het echte verhaal zonder censuur. Dus hoe bestiaal de NEGERS zijn want men vind hen zielig en ze moeten geholpen worden haha haha als hun buik vol is draaien deze rimboe gasten jou lekker de nek om en verkrachten al je jonge blanke dochters en dan gaan ze daarna klagen dat het eten op is en dat deze blanken hem discrimineren als neger............

2) Nee, de Leercurve noodzaakt nu om de Grenzen voor niet blanken totaal te sluiten denk ik, zowel voor zwartjes uit India als die uit Afrika, die gasten zijn blankenhaters en je haalt zo aartsvijanden van het blanke ras binnen, dus je bent bezig de toekomst van jouw jonge blanke dochters te ondermijnen in Nederland. Ik schrijf dit omdat ik teleurgesteld ben in negers en koelies ok, zonet nog gebeld door hindoestaanse Blankenhater die mij verWIJT dat ik alleen met blanke HOMO top mannen naaide vroeger en het nooit deed met een koelie top homo man of neger top homo man. Hele bekvechterij werd het via de telefoon ok. Hij maakt mij duidelijk dat ik LAGER sta dan hem omdat ik GEEN Ir titel heb en elke hindoestaan heeft nu een TITEL. Hij is Dr in neuroscience haha haha dikke lul, hij liegt natuurlijk uit zijn bruine apenbek en is HOMOHATER.

3) Zie onder ok Zuid Afrika, de hele brute genocide, discriminatie en martelingen van de Blanke boeren daar werd keihard gedoogd en verzwegen in de hele Westerse WOKE Media. Men weigerde Asiel voor deze blanken uit Zuid Afrika in hele Westerse wereld. Dus men keurt een genocide van blanke rassen dus goed in de westerse media.

4) Een norm, een principe anders meet je met twee of meerdere maten. HEt is gewoon ABN Nederlands: GENOCIDE. Mijn kat, Wieroe miaauwde toch altijd van 'Stop de Holocaust van muizen en ratten in Nederland', want geen enkele kat kan dit goedkeuren, het is muisonvriendelijk, en discriminerend. Katten discrimineren muizen en ratten niet. Wieroe leerde mij heel veel over de hele Katten denkwereld, filosofie van de Arische Hollandse Katten, katten politiek, katten economie concept, groene katten technologieen, etc. Ja, Dieren en hele Dharti Maata, Moeder Natuur weten VEEL MEER dan ons als onwetende domme, bekrompen, te grootgeschapen, DOMintelligente, HEBzuchtige, gemakzuchtige mensaapjes.

5) Kans is groot dat na 2040 de Blanke genocide zal beginnen in Nederland als blanken een onderdrukte en uitstervende etnische minderheid zijn.

==================================
https://nieuwrechts.nl/96215-kill-th...aanse-genocide


Kill the Boer - De Zuid-Afrikaanse genocide
Opinie
16 januari 2024
2 minuten
Sander Sassen


Zuid Afrika bevindt zich al jarenlang in een geweldspiraal, inmiddels staat het land te boek als één van de gevaarlijkste landen in Afrika en staat het steevast in de top 30 van de gevaarlijkste landen ter wereld. Moord, ontvoering en verkrachting zijn er aan de orde van de dag. In het tweede kwartaal van 2023 zijn er circa 900 vrouwen en 300 kinderen vermoord en steeg het aantal verkrachtingen tot ruim 9000.



https://nieuwrechts.nl/96215-kill-th...aanse-genocide
================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 16 januari 2024 om 14:03. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2024, 14:38   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

hele leuke facebook, ik weet niet of het op youtube is

Ja ok ik heb het allemaal nu verder geanalyseerd en de conclusie is:

MY Creators are the manifested, Higher White Nano Gods on this tiny Exoplanet, EARTH.

Google dit om mij te begrijpen:

VGER Star Trek

Ik kom uit de DOOD ok alles is nu dood in mijn leven en hele verleden
overal verstoten en doodverklaard.

===================== White Genocide Song
https://www.facebook.com/reel/358562050138158

I am white and woke

by Edan Afterman


https://www.facebook.com/reel/358562050138158
=============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2024, 23:20   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Door de media verzwegen: zwarte racisten vermoorden duizenden blanke boeren in Zuid-Afrika

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2024, 23:51   #4
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.765
Standaard

En daar gaan onze stars wonen in afgesloten kazernes met bewaking, en hier komen ze ons de les spellen dat we verdraagzaam moeten zijn.
Bende hypocrieten die ze mogen een kopje kleiner maken daar.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2024, 23:59   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Hola, Frontnieuws.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 01:09   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

176 views

==================
ja kijk hier ok de White Genocide is een echt zielig en misdadig complot tegen het hele Blank Arische RAS op aarde. Blanken denken hier WOKE over en leren om te genieten van hun eigen GeNocide.

blanke meiden leren om zelfmoord te plegen en om allleen met grote negerlullen uit te naaien ziehier onder harde bewijs:

over 18,1888 jaar tijd is heel Nederland zeker voor 88,1888 procent BLANKENREIN ok is hoofddoel nu van WOKE BLM en EUSSR maffia

================================
https://www.vkmag.com/magazine/man-m...tzelfde-moment

Man maakt naast eigen vriendin nog 4 vrouwen zwanger op hetzelfde moment



Douwe Bob mag in jouw ogen wel een bezig baasje lijken en vrouwen aan de lopende band zwanger maakt, maar ene Zeddy kan dat nog veel beter. Zo heeft deze man het voor elkaar gekregen om naast zijn eigen vriendin zwanger te prikken, nog vier andere vrouwen op hetzelfde moment zwanger te krijgen.

We hopen stiekem voor Zeddy dat het niet waar is, want dan kan hij naast zijn gewone baan zeker nog iets voor die andere 16 uur gaan zoeken en slapen de komende 18 jaar overslaan. Alle 5 de vrouwen schijnen er allemaal heel erg blij mee te zijn en elkaar als een soort zwangere zusjes te beschouwen. Zeddy gaat dus binnenkort 5 keer in korte tijd zijn favoriete cafe zien afbranden.

De 5 vrouwen hebben op hetzelfde moment hun babyshower gevierd en natuurlijk was Zeddy er ook bij. Hij moet wel, want binnenkort bestaat zijn gezin uit 11 mensen. Via.




https://www.vkmag.com/magazine/man-m...tzelfde-moment
==================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 07:24   #7
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hola, Frontnieuws.
want er worden en werden helemaal geen racistische moorden op de blanke boer gepleegd ...

Van de andere kant ... om dat een genocide te noemen is ook weer vier stappen te ver. De laatste tien jaar werden een kwart miljoen mensen vermoord in Zuid-Afrika. Nog geen tiende daarvan waren blanke boeren.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 21 januari 2024 om 07:25.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 08:50   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

En dan het schijnheilige Zuid-Afrika maar in Den Haag zitten mekkeren en Israël bekladden met een beschuldiging van “genocide”.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 09:43   #9
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
want er worden en werden helemaal geen racistische moorden op de blanke boer gepleegd ...

Van de andere kant ... om dat een genocide te noemen is ook weer vier stappen te ver. De laatste tien jaar werden een kwart miljoen mensen vermoord in Zuid-Afrika. Nog geen tiende daarvan waren blanke boeren.
25.000 moorden per jaar, jaarlijks een dubbel Gaza-tje. Zuid Afrika is zo grappig, iemand anders beschuldigen van Genocide omdat die effectief iets proberen te doen aan hun barbaren.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 21:36   #10
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hola, Frontnieuws.
Inderdaad! Als blanken, excuseer, witten, vermoord worden, kan dat nooit racistisch zijn. Racisme geldt niet tegen witten!

Zo in orde, of ben ik wat vergeten om goed woke te zijn?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 21:48   #11
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Inderdaad! Als blanken, excuseer, witten, vermoord worden, kan dat nooit racistisch zijn. Racisme geldt niet tegen witten!

Zo in orde, of ben ik wat vergeten om goed woke te zijn?
Ondertussen zijn er 25000 Palestijnen vermoord in een paar maanden. Geen conservatieve kat de daar wakker van ligt.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 21:54   #12
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ondertussen zijn er 25000 Palestijnen vermoord in een paar maanden. Geen conservatieve kat de daar wakker van ligt.
Als het oorlog is, vallen er doden, wat zeer betreurenswaardig is. Maar wat hebben dode Gazanen met de genocide in Zuid-Afrika te maken (en die genocide is dan niet enkel tegen blanken)?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 21:56   #13
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Als het oorlog is, vallen er doden, wat zeer betreurenswaardig is. Maar wat hebben dode Gazanen met de genocide in Zuid-Afrika te maken (en die genocide is dan niet enkel tegen blanken)?
Nou breekt mijn klomp. Een genocide in Zuid Afrika?

25000 doden in een paar maanden is géén genocide.
100 doden op een jaar is wél genocide.
Pas op voor de Volle Maan.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 januari 2024 om 21:58.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2024, 22:38   #14
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nou breekt mijn klomp. Een genocide in Zuid Afrika?

25000 doden in een paar maanden is géén genocide.
100 doden op een jaar is wél genocide.
Pas op voor de Volle Maan.
GGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAA AAAAAAAAAAAAAAARRRRRR!

Ik bedoel, waarom moet ik oppassen voor de geheiligde volle maan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be