Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wie kan deze stelling volgen ?
Ik ben voor ? 10 35,71%
Ik ben egen ? 16 57,14%
Geen mening 2 7,14%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 april 2004, 07:48   #21
Werkslaaf
Burgemeester
 
Geregistreerd: 27 februari 2004
Berichten: 592
Standaard

De beste beoordeling is wat de partijen de voorbije jaren gepresteerd hebben. Verkiezingsreclame benevelt alleen maar je geest. Je kan je evengoed elke dag lazarus drinken, heeft hetzelfde effect.

De voorbije jaren hebben de VLD en SP.A duidelijk bewezen dat ze
- MEER ENERGIE STEKEN IN POPULARITEITSSTUNTS dan concrete realisaties
- dat ze MEER ENERGIE STEKEN IN BLINDE IDEOLOGIEËN dan in het realiseren van concrete toegevoegde waarde, laat staan voor Vlaanderen.
- MEER ENERGIE STEKEN IN HUN VRIENDJES PS EN KONINGSHUIS in de plaats van dat ze opkomen voor Vlaanderen en de Vlaming
- DAT ZE MEER ENERGIE STEKEN IN LOZE BELOFTEN EN HET MANIPULEREN VAN MEDIA (en nu ook rechtspraak) dan werkelijk de zaken waar te maken die ze beloofd hebben.
- DAT ZE MEER ENERGIE STEKEN IN HET WIJZIGEN VAN ALLERLEI (grond)WETTEN OM POLITIEKE TEGENSTREVERS ONDEMOCRATISCH af te maken dan hun tegenstrevers door realisaties en toegevoegde waarde te verslaan
- DAT ZE MEER ENERGIE STEKEN IN "FORA" en DISCUSSIES, PROBLEMEN VOOR ZICH UITSCHUIVEN in de plaats van werkelijk een constructieve oplossing te zoeken voor een probleem wanner het zich aandient. Eerst vergaderen ze in super-ministerraden om te beslissen dat ze over een probleem nog eens gaan vergaderen. Tja...

Ik heb genoeg gezien, de SP.A en VLD krijgen nooit van m'n leven nog een stem, dit is pure oplichterij!
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2004, 10:41   #22
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
Mij mogen ze zoveel partijpolitieke reclame sturen als ze maar willen, geen probleem mee.

Het is altijd weer lachen als ik die domme koppen en loze beloftes van Verhofstadt en aanverwante dwazen lees en bekijk.

Laat maar komen, al die dwazigheden van de linksen en de belgicisten! Eerst lachen, dan vuilbakwaarts.


Voor mij ook, ik hecht een groot belang aan die propagana... eerst en vooral staan ze vooral vol met humor.... hartverwarmend en wat later zorgen ze nog es voor een verwarmend effect als ze de stoff binnenvliegen!
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2004, 12:21   #23
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Ik ben ook "egen".

__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be