Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2004, 14:36   #121
james
Provinciaal Gedeputeerde
 
james's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Volgens de statistieken van de VN woont 97% van alle Belgen in verstedelijkt gebied. En ik ben het daarmee eens. Platteland bestaat in Vlaanderen niet. Waar kan je bij een huis gaan staan zonder ergens anders een huis te zien?

Wie goedkoop iets wil huren kan buiten de stad terecht. In oktober stop ik met huren van mijn huis op het platteland. Ook jij kan het huren voor 5 euro per maand.
sorry maar als ik buiten kijk zie ik ook een huis staan, zelfs meerdere. maar daarnaast lopen schapen derachter paarden. tis nie omdat ik een huis zie staan dat ik in de stad woon
__________________
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 17:15   #122
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Volgens de statistieken van de VN woont 97% van alle Belgen in verstedelijkt gebied. En ik ben het daarmee eens. Platteland bestaat in Vlaanderen niet. Waar kan je bij een huis gaan staan zonder ergens anders een huis te zien?

Wie goedkoop iets wil huren kan buiten de stad terecht. In oktober stop ik met huren van mijn huis op het platteland. Ook jij kan het huren voor 5 euro per maand.
sorry maar als ik buiten kijk zie ik ook een huis staan, zelfs meerdere. maar daarnaast lopen schapen derachter paarden. tis nie omdat ik een huis zie staan dat ik in de stad woon
Als ik naar buiten kijk zie ik ook vele huizen staan en op de voorgrond (m'n balkon) staat een geit. Joepie, ik leef op den buiten.
__________________

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 17:38   #123
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Jaja, het blok stuurd de vreemdelingen weg en alles is opgelost. Heb ik al gehoord, boring....
Enkel nog een plan om de nederlanders in de grensstreken weg te krijgen en de medewerkers van grotere bedrijven en europese politieke medewerkers uit Brussel verjagen en de prijzen zullen dalen. Goe gedacht
Denk dat het wegsturen van de nederlanders en de europese politieke medewerkers niet veel zal oplossen.
Zal een egoistisch, doch economisch realistisch, compromis voorstellen. We sturen alle niet belgen weg, die niet bijdragen tot de belgische economie.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 21:46   #124
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suits You, Sir!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace

Moet je wederom teleurstelling. jouw omschrijving komt op geen enkel punt met de realiteit overeen.

Je kunt misschien beter eens proberen te argumenteren waarom je van mening bent dat ik de immobimiënmarkt verkeerd inschat.
Snap je iets van de morfologie van de Vlaamse ruimte? Hoe beoordeel je het stedelijk netwerk in Vlaanderen? Als ik dat weet kunnen we discussieren.
Wie iets snapt van "morfologie" van iets dat quasi vormeloos is, is ne straffe.

Licht ons anders in over die dure termen van je. En geef je commentaar eens op de fietsbandanalogie die ik hierboven gepresenteerd heb?
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 21:51   #125
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Waarom moet elk individu ervoor zorgen dat ze aan een inkomen raken?

Hoe kan elk individu darvoor zorgen.
Van mij moogt gij ook zonder inkomen leven hoor.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 22:14   #126
james
Provinciaal Gedeputeerde
 
james's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2004
Berichten: 832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
sorry maar als ik buiten kijk zie ik ook een huis staan, zelfs meerdere. maar daarnaast lopen schapen derachter paarden. tis nie omdat ik een huis zie staan dat ik in de stad woon
Als ik naar buiten kijk zie ik ook vele huizen staan en op de voorgrond (m'n balkon) staat een geit. Joepie, ik leef op den buiten.
voila thx om me te steunen op den duur ga 97% van vlaanderen nog op den buiten wonen
__________________
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 12:45   #127
Suits You, Sir!
Burgemeester
 
Suits You, Sir!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2003
Berichten: 522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suits You, Sir!

Snap je iets van de morfologie van de Vlaamse ruimte? Hoe beoordeel je het stedelijk netwerk in Vlaanderen? Als ik dat weet kunnen we discussieren.
Wie iets snapt van "morfologie" van iets dat quasi vormeloos is, is ne straffe.

Licht ons anders in over die dure termen van je. En geef je commentaar eens op de fietsbandanalogie die ik hierboven gepresenteerd heb?
Hoewel vormloos, de morfologie van de Vlaamse ruimte is er nog altijd. En aangezien de aanbodzijde van deze discussie de Vlaamse ruimte is, kan je er niet omheen als je deze discussie grondig wil voeren.
__________________
Just give me spam, spam, spam, bacons, eggs and spam
Suits You, Sir! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be