Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 25 december 2011, 09:16   #41
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wilders heeft de stekker van de Nederlandse politiek in handen.
Dan heb ik persoonlijk meer vertrouwen in de eminenties bij ons.
Als ge dat maar weet.
system is offline  
Oud 25 december 2011, 09:44   #42
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wilders heeft de stekker van de Nederlandse politiek in handen.
Dan heb ik persoonlijk meer vertrouwen in de eminenties bij ons.
Ik hoorde van de week prominente politici zeggen dat dhr Wilders zich uiterst trouw aan het gedoogakkoord houdt. We zullen nog zien hoe goed de afspraken uit jullie regeerakkoord zullen worden nagekomen.

Volgens mij wordt het één grote flop zoals de Plantentuin. Veel beloven en als het puntje bij het paaltje.....niet thuis geven.

Maar goed, jullie regering is nog niet getest, dus we zullen het zien.
Hollander is offline  
Oud 25 december 2011, 11:14   #43
Roderik
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 december 2010
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
In ieder geval slaagde de opstand van de Belgen tegen de vermaletijde Hollanders.
Uw analyse van de gebeurtenissen in Belgie in 2011 zijn erg duidelijk.
Heeft u altijd van die heldere gedachten?

Laatst gewijzigd door Roderik : 25 december 2011 om 11:14.
Roderik is offline  
Oud 25 december 2011, 12:14   #44
Roderik
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 december 2010
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Vandaag om 13u00 zitten alle Nederlanders en Hollanders op het puntje van hun stoel en heeeeeelemaal in Oranje opgetut, want dan zal Beatrix haar Kerstboodschap brengen.
Heeft Albert in zijn kersttoespraak de waarheid gesproken?

Leterme heeft op Radio 2 gezegd dat hij de Belgische bevolking heeft voorgelogen. Toen Dexia opnieuw staatssteun moest hebben en daarna de belgische rente tegen de 6 procent aanschuurde "stevenden wij af op een Ijslandscenario". Toch moest ik de mensen laten geloven dat "wij alles onder controle hebben en de Belgische financiën dit aankon". De werkelijkheid was dat wij aan de rand van de afgrond stonden.
"Het viel mij zwaar om de bevolking voor te liegen maar ik had geen alternatief want er mocht absoluut geen paniek uitbreken".

Bron : VRT radio nieuws 23/12/2011 16 uur

De borgstelling vd Belgische Staat tav de Dexia bad-holding is nog steeds een zwaard van Damocles. De gevolgen van die borgstelling kunnen oplopen tot 20% van ons BNP. In het ergste geval betekent dit het einde van de NV België en het uiteenvallen van de Euro.
Roderik is offline  
Oud 25 december 2011, 14:08   #45
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
In ieder geval slaagde de opstand van de Belgen tegen de vermaletijde Hollanders.
Onder leiding van een Franse bendeleider (Charles Rogier) met een troepje Luikse en Henegouwse huurlingen, waaronder veel Franse inwijkelingen. De kakkebroeken van de Brusselse burgerij keerden hun kar uit grote schrik voor het straatgeweld en vonden de aansluiting bij Frankrijk plots nog zo slecht niet. Maar ze kwamen bedrogen uit en werden opgescheept met het Belgisch gedirocht.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 25 december 2011, 16:57   #46
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Onder leiding van een Franse bendeleider (Charles Rogier) met een troepje Luikse en Henegouwse huurlingen, waaronder veel Franse inwijkelingen. De kakkebroeken van de Brusselse burgerij keerden hun kar uit grote schrik voor het straatgeweld en vonden de aansluiting bij Frankrijk plots nog zo slecht niet. Maar ze kwamen bedrogen uit en werden opgescheept met het Belgisch gedirocht.
U papgaait weer eens voor de zoveelste keer de verzonnen verhaaltjes na. Immers in Brugge was, zoals hier op dit forum reeds vermeld, de opstand maar even groot en in de Antwerpse Kempen idem dito en evenzo en zeker in Limburg.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 december 2011 om 17:01.
Het Oosten is nu online  
Oud 25 december 2011, 16:59   #47
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U papgaait weer eens voor de zoveelste keer de verzonnen verhaaltjes na. Immers in Brugge was zoals hier op dit forum reeds vermeld, de opstand maar even groot en in de Antwerpse Kempen idem dito en evenzo en zeker in Limburg.
De sprookjes die jij hier op het forum vertelt zie ik niet als referentie.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 25 december 2011, 17:05   #48
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
De sprookjes die jij hier op het forum vertelt zie ik niet als referentie.
Het sprookje komt niet van mij. De informatie over de Belgische opstand in Brugge bijvoorbeeld komt van de Hollander Van Genabeth, die in 1830 in Brugge woonde toen de opstand uitbrak en die ons zijn verhaal doet over de Brugse opstand tegen de Hollanders. Alles behalve een sprookje dus. Pech voor u.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 december 2011 om 17:08.
Het Oosten is nu online  
Oud 25 december 2011, 17:26   #49
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het sprookje komt niet van mij. De informatie over de Belgische opstand in Brugge bijvoorbeeld komt van de Hollander Van Genabeth, die in 1830 in Brugge woonde toen de opstand uitbrak en die ons zijn verhaal doet over de Brugse opstand tegen de Hollanders. Alles behalve een sprookje dus. Pech voor u.
Ik denk dat van Genabeth het vooral had over de rijke vadsige clerus die gemene zaak maakte met een zekere Franstalige bovenlaag om haar monopolie op het onderwijs te kunnen bewaren. De katholieke kerk in België is altijd een instrument geweest voor de onderdrukking van de Vlaming.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 25 december 2011, 17:35   #50
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Ik denk dat van Genabeth het vooral had over de rijke vadsige clerus die gemene zaak maakte met een zekere Franstalige bovenlaag om haar monopolie op het onderwijs te kunnen bewaren. De katholieke kerk in België is altijd een instrument geweest voor de onderdrukking van de Vlaming.
Niks van.

Van Genabeth was leraar was in het Atheneum van Brugge in 1830.

Deze Petrus van Genabeth nu scheef zijn ervaringen neer in een werkje: ‘Veertien Jaaren in België en Vlugt uit Brugge’. En het is uit die bron dat Sabbe ons het volgende weet te vertellen over de Belgische Opstand in Brugge. Van Genabeth vlucht naar Sluis op de dag van de opstand.

M. Sabbe, op.cit, blz 67 (1) :
Eenige dagen later schreef hem (Van Genabeth) een vriend , dat het oproer gestild was en Van Genabeth keerde met zijn gezin naar Brugge terug. Hij merkte al spoedig dat daar slechts een schijnrust heerschte, en toen men hem in de burgerwacht wilde inlijven, vluchtte hij andermaal voor goed naar Sluis. De Omwenteling zegevierde. De Heeren van het nieuwe bewind liepen met het grauw gearmd naar de stadspoorten, op dezelfde de oproervaan te hijschen. De Brugsche dames droegen driekleurige schoenen en linten, terwijl het volk in zijn domheid danste van blijschap… Zoodra er ten stadhuize besloten was om de Brabantse vlag op te steken, trok het garnizoen de stad uit onder het gejuich van de bevolking, het luidden der klokken en het spelen van den beijaard terwijl de Oranje-vlagge-stok van de toren gesmeten en verbrijzeld werd’.

Toch wat bijscholen Fonne. En over de opstand in de Antwerpse Kempen komen we het een en het ander te weten door...jawel... Hendrik Conscience!


(1)
‘Uit den Taalstrijd in Zuid-Nederland tusschen 1815-1830' (1939, Lectura-uitgaven, Antwerpen).
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 december 2011 om 17:37.
Het Oosten is nu online  
Oud 25 december 2011, 17:35   #51
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
In ieder geval slaagde de opstand van de Belgen tegen de vermaletijde Hollanders.
Met "de Belgen" bedoelt u ongetwijfeld de Franstalige bourgeoisie.
Overigens bedoelt u met “vermaletijde” wellicht “vermaledijde”.
Gwylan is offline  
Oud 25 december 2011, 17:40   #52
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Met "de Belgen" bedoelt u ongetwijfeld de Franstalige bourgeoisie.
Overigens bedoelt u met “vermaletijde” wellicht “vermaledijde”.
Ook u papegaait er maar op los. De arbeiders en het proletariaat hebben een groot aandeel gehad in het welslagen van de Belgische Omwenteling. U moet tevens dringend bijscholen. Want ook op dit vlak weet u niet zo bijster veel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 december 2011 om 17:44.
Het Oosten is nu online  
Oud 25 december 2011, 17:55   #53
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niks van.
Toch wat bijscholen Fonne. En over de opstand in de Antwerpse Kempen komen we het een en het ander te weten door...jawel... Hendrik Conscience!
Ik denk vooral dat jij eens het hele epistel van Van Genabeth moet lezen om de achtergronden van die reacties te doorgronden. Dat de kerk een aantal gehersenspoelden zo ver kreeg mee de Hollanders te verdrijven ga ik niet ontkennen, hun invloed op de dom gehouden Vlaming was immers groot. En de grootste angst van de clerus was juist dat het staatsonderwijs van de Hollanders de gewone Vlamingen uit hun domheid en onderdanigheid zou doen ontwaken. Want dan zou het gedaan zijn met hun lui en vadsig leventje.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 25 december 2011, 18:12   #54
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Met "de Belgen" bedoelt u ongetwijfeld de Franstalige bourgeoisie.
Overigens bedoelt u met “vermaletijde” wellicht “vermaledijde”.
Het gekke is dat de bourgeoisie eigenlijk de grootste tegenstanders waren van de revolutie. Zelfs in Luik bleef die bourgeoisie in merendeel orangistisch. Het waren immers de Hollanders die met hun vernieuwend investeringsbeleid de burgerij de kans gaven om vrij en rijk te worden. De grote tegenstanders waren de verfranste landadel en de clerus, die zich in hun voorrechten bedreigd voelden. Het Belgisch separatisme was dan ook een oer-conservatieve reactionaire beweging tegen de moderne beschaving. En dat is het belgicisme tot vandaag dan ook gebleven.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 25 december 2011, 18:15   #55
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ook u papegaait er maar op los. De arbeiders en het proletariaat hebben een groot aandeel gehad in het welslagen van de Belgische Omwenteling. U moet tevens dringend bijscholen. Want ook op dit vlak weet u niet zo bijster veel.
De "arbeiders en het proletariaat" waren in het beste geval misleid door de clerus en in het slechtste geval gechanteerd door hun bazen. Zij hadden geen enkele zelfstandig aandeel in de separatistische beweging.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 25 december 2011, 18:22   #56
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Met "de Belgen" bedoelt u ongetwijfeld de Franstalige bourgeoisie.
Overigens bedoelt u met “vermaletijde” wellicht “vermaledijde”.
En wat u nu bedoelt met 'samen geschraapt', kan ik wel vermoeden, maar deze uitdrukking is geen correct Nederlands.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Deze draad gaat over de onbekwaamheid van het samen geschraapt allegaartje dat uw huidige federale regering en bestuursmeerderheid uitmaakt. Bedoelde onbekwaamheid kan de oppositie, wie of wat deze ook weze, vanzelfsprekend niet verweten worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 december 2011 om 18:24.
Het Oosten is nu online  
Oud 25 december 2011, 18:24   #57
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ook u papegaait er maar op los. De arbeiders en het proletariaat hebben een groot aandeel gehad in het welslagen van de Belgische Omwenteling. U moet tevens dringend bijscholen. Want ook op dit vlak weet u niet zo bijster veel.
Toegegeven, ik was er persoonlijk niet bij in die tijd. Zelfs u was toen nog te jong om één en ander te begrijpen, denk ik. Wij moeten ons dus behelpen met wat de geschiedenisboekjes ons al dan niet willen wijsmaken. U leest de Belgische, ik de Franse en de Engelse. Al kwamen er niet veel kanonnen aan te pas, de rol van "het proletariaat" bestond er vooral zoniet uitsluitend in om dom kanonnenvlees te spelen, zo blijkt.

Overigens doen de verhalen omtrent de Belgische omwenteling ofte revolutie mij altijd denken aan wat ik ooit opving in een gesprek waarbij een mijnheer slightly oneerbiedig stelde dat het “een zaak was van drie man, een paardenkop, en een hond”, en op de vraag van een gesprekspartner “en wie heeft gewonnen ?” luchtig doch gevat antwoordde “de hond”.
Gwylan is offline  
Oud 25 december 2011, 18:30   #58
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En wat u nu bedoelt met 'samen geschraapt', kan ik wel vermoeden, maar deze uitdrukking is geen correct Nederlands.
“Samen” en “schrapen” zijn twee woorden (1 + 1 = 2).

Misschien zijn “samen” en “schrapen” uit de Woordenlijst der Nederlandse Taal verdwenen sinds mijn bedoelde post. Als u het zegt zal het ongetwijfeld waar zijn.

En misschien is het gebruik van die woorden geen correct "Vlaams". Dat kan.
Gwylan is offline  
Oud 25 december 2011, 18:30   #59
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Toegegeven, ik was er persoonlijk niet bij in die tijd. Zelfs u was toen nog te jong om één en ander te begrijpen, denk ik. Wij moeten ons dus behelpen met wat de geschiedenisboekjes ons al dan niet willen wijsmaken. U leest de Belgische, ik de Franse en de Engelse. Al kwamen er niet veel kanonnen aan te pas, de rol van "het proletariaat" bestond er vooral zoniet uitsluitend in om dom kanonnenvlees te spelen, zo blijkt.

Overigens doen de verhalen omtrent de Belgische omwenteling ofte revolutie mij altijd denken aan wat ik ooit opving in een gesprek waarbij een mijnheer slightly oneerbiedig stelde dat het “een zaak was van drie man, een paardenkop, en een hond”, en op de vraag van een gesprekspartner “en wie heeft gewonnen ?” luchtig doch gevat antwoordde “de hond”.
Niet alleen was u er persoonlijk niet bij in die tijd, maar wat erger is, u bent er nog steeds niet bij als ik uw onzin zo lees.

En dat komt omdat u te veel papegaait en steeds weer dezelfde clichés herhaalt die u ergens opgeraapt hebt van 'van horen zeggen'. U zou er beter aan doen wat ernstig opzoekingswerk te verrichten in die materie in plaats van u zo belachelijk te maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 december 2011 om 18:36.
Het Oosten is nu online  
Oud 25 december 2011, 18:47   #60
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Ik denk vooral dat jij eens het hele epistel van Van Genabeth moet lezen om de achtergronden van die reacties te doorgronden. Dat de kerk een aantal gehersenspoelden zo ver kreeg mee de Hollanders te verdrijven ga ik niet ontkennen, hun invloed op de dom gehouden Vlaming was immers groot. En de grootste angst van de clerus was juist dat het staatsonderwijs van de Hollanders de gewone Vlamingen uit hun domheid en onderdanigheid zou doen ontwaken. Want dan zou het gedaan zijn met hun lui en vadsig leventje.
Uw antwoord is weer naast de kwestie. De opstand was algemeen. Van Brugge tot Brussel, van Brussel tot Turnhout en van Turnhout tot Limburg (Nederlands Limburg ingegrepen!).

En dat is andere koek dan deze die ons de Vlaams-nationalisten op de mouw willen spellen. En dat proberen ze al decennia lang. Maar elke keer worden ze ontmaskerd. Want nu eens duikt er een oud document op hier , dan weer een ander daar, documenten die deze Vlaams-nationalistische geschiedsververvalsers met hun rug tegen de muur vastpinnen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 december 2011 om 18:53.
Het Oosten is nu online  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be