Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 20 december 2011, 22:43   #61
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
U weet goed genoeg van niet.
Maar u bent wel een van die N-VA haters.
Maar neen, ik ben een onpartijdig onderzoeker die de onnozelheden en stommiteiten van N-VA extra in de verf zet.
Henri1 is offline  
Oud 20 december 2011, 22:51   #62
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maar neen, ik ben een onpartijdig onderzoeker die de onnozelheden en stommiteiten van N-VA extra in de verf zet.
Geen mens dat daar aan twijfelt, mijnheer Henri.
Gwylan is offline  
Oud 20 december 2011, 22:55   #63
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maar neen, ik ben een onpartijdig onderzoeker die de onnozelheden en stommiteiten van N-VA extra in de verf zet.
Van wie hebben we dat eerder gehoord....
Hollander is offline  
Oud 21 december 2011, 06:29   #64
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U verwart dit forum met 'Vlaanderen'. Net zoals sommigen hier Olijke Bart verwarren met 'Vlaanderen'. Beide opvattingen zijn falikant fout.
Toegegeven, de extremen zijn hier groter dan op straat. Maar niet alleen het forum is gepolariseerd, ook de wetstraat is dat. Getuige daarvan de debatten in de senaat. En gezien zij onze vertegenwoordigers zijn...
__________________
Travis66 is offline  
Oud 21 december 2011, 08:19   #65
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maar neen, ik ben een onpartijdig onderzoeker die de onnozelheden en stommiteiten van N-VA extra in de verf zet.
En je focust je op één enkele partij en dan nog enkel de negatieve punten.

Ik durf je dan ook met klem te vragen om de betekenis van het woord onpartijdig eens op te zoeken.

Wacht, zal je een beetje helpen ...

http://www.woorden-boek.nl/woord/onpartijdig

Citaat:
onpartijdig: on - par` tij - dig
bijvoeglijk naamwoord en bijwoord

zonder partij te kiezen; onbevooroordeeld;
on - par` tij - dig - heid
de -woord (vrouwelijk)
onpartijdig: onbevooroordeeld, objectief, onbevangen
Zonder dank
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 21 december 2011, 08:42   #66
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Geen mens dat daar aan twijfelt, mijnheer Henri.
Wat uw persoon betreft, is de twijfel al heel wat groter.

In ieder geval, van de historiek van adelijke families en van heraldiek hebt u niet veel kaas gegeten. En over de rest van uw hoogdravende bevooroordeelde bijdragen zullen we maar zwijgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 december 2011 om 08:45.
Het Oosten is nu online  
Oud 21 december 2011, 08:46   #67
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wat uw persoon betreft, is de twijfel al heel wat groter.

In ieder geva,l van de historiek van adelijke families en van heraldiek hebt u niet veel kaas gegeten. En over de rest van uw hoogdravende bevooroordeelde bijdragen zullen we maar zwijgen.
Natrappen, het geliefde tijdverdrijf van de belgicistjes! Daaraan alleen 'ruik' je ze al van ver!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 december 2011, 08:49   #68
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Toegegeven, de extremen zijn hier groter dan op straat. Maar niet alleen het forum is gepolariseerd, ook de wetstraat is dat. Getuige daarvan de debatten in de senaat. En gezien zij onze vertegenwoordigers zijn...
Geef toe dat , in de praktijk en qua politieke discussies betreft, dit forum er een is van en voor Vlaams-nationalisten. Vroeger waren dat vooral VB-ers, nu NVA-ers die in verering staan voor hun half-god Olijke Bart. Niet dat tussen die twee Vlaams-nationalistische strekkingen zoveel verschil is. Dat wordt nu wel duidelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is nu online  
Oud 21 december 2011, 09:00   #69
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Geef toe dat , in de praktijk en qua politieke discussies betreft, dit forum er een is van en voor Vlaams-nationalisten. Vroeger waren dat vooral VB-ers, nu NVA-ers die in verering staan voor hun half-god Olijke Bart. Niet dat tussen die twee Vlaams-nationalistische strekkingen zoveel verschil is. Dat wordt nu wel duidelijk.
Dat geeft gewoon aan dat er meer mensen de weg naar N-VA gevonden hebben en de politiek van die partij niet zo boa constrictorachtig vinden als die van andere partijen. Iedereen komt hier uit vrije wil en iedereen kan inloggen. Of ga je nu zeggen dat je het nummer van je N-VA-lidkaart (als zo een nummer al bestaat)moet ingeven eer je kunt komen 'meepraten'? Ik kan er ook niet aan doen dat jouw ideeën niet algemeen aanslaan!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 december 2011, 09:21   #70
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Dat geeft gewoon aan dat er meer mensen de weg naar N-VA gevonden hebben en de politiek van die partij niet zo boa constrictorachtig vinden als die van andere partijen. Iedereen komt hier uit vrije wil en iedereen kan inloggen. Of ga je nu zeggen dat je het nummer van je N-VA-lidkaart (als zo een nummer al bestaat)moet ingeven eer je kunt komen 'meepraten'? Ik kan er ook niet aan doen dat jouw ideeën niet algemeen aanslaan!
Een aantal mensen hebben zich tijdelijk geparkeerd bij de NVA. Zoals ze dat eertijds deden bij het VB van Dillen en Vanhecke, bij de VLD van Verhofstadt en bij de SPA van Stevaert. Zou het zo niet zijn?

Nihil novi sub sole.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 december 2011 om 09:23.
Het Oosten is nu online  
Oud 21 december 2011, 09:24   #71
SDG
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 8.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een aantal mensen hebben zich tijdelijk geparkeerd bij de NVA. Zoals ze dat eertijds deden bij het VB van Dillen en Vanhecke, bij de VLD van Verhofstadt en bij de SPA van Stevaert. Zou het zo niet zijn?
Jij ziet een politieke partij werkelijk als een soort van religie, hé?
SDG is offline  
Oud 21 december 2011, 09:30   #72
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Jij ziet een politieke partij werkelijk als een soort van religie, hé?
Ik zie gewoon dat de grote politieke verhalen hebben afgedaan. En zoals de mensen gaan shoppen dan eens in die winkel dan weer in een andere, zo doen ze nu politiek gezien ook aan 'partijshoppen'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is nu online  
Oud 21 december 2011, 09:32   #73
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zie gewoon dat de grote politieke verhalen hebben afgedaan. En zoals de mensen gaan shoppen dan eens in die winkel dan weer in een andere, zo doen ze nu politiek gezien ook aan 'partijshoppen'.
Ik hoop voor jou dat je gelijk hebt, want anders zie ik je straks met suïcidale neigingen rondlopen!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 december 2011, 09:34   #74
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Geef toe dat , in de praktijk en qua politieke discussies betreft, dit forum er een is van en voor Vlaams-nationalisten. Vroeger waren dat vooral VB-ers, nu NVA-ers die in verering staan voor hun half-god Olijke Bart. Niet dat tussen die twee Vlaams-nationalistische strekkingen zoveel verschil is. Dat wordt nu wel duidelijk.
Ik stel vast dat je in uw eeuwige getrol blijft steken.
U bent als het ware de verpersoonlijking waar deze draad over gaat.
De gefrustreerde N-VA hater zonder veel argumenten die wild rond zich heen schopt, zonder al te veel vrienden. Uit pure miserie creeert u dan dubbelaccounts zodat het lijkt alsof er toch nog een vriendje is.
Maar aangezien u niet in staat bent om uw typische stijl achterwege te laten weet heel het forum welke die accounts zijn.
Ik heb zowaar bijna medelijden met u.
Ik ben altijd bereid tot een normale discussie maar met u is dat niet mogelijk. Trol maar rustig verder, maar dan moet je niet verwachten dat u met respect behandeld zult worden.
U hebt recht op u mening daar niet van, maar uw haat rondstrooien op het forum is een zinloze activiteit en verhindert een zinvolle discussie. Maar mischien is dat uw doel, de boel verzieken.
zielig en pathetisch.
stuyckp is offline  
Oud 21 december 2011, 12:05   #75
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp;5876891[B
]Ik stel vast dat je in uw eeuwige getrol blijft steken.[/b]U bent als het ware de verpersoonlijking waar deze draad over gaat.
De gefrustreerde N-VA hater zonder veel argumenten die wild rond zich heen schopt, zonder al te veel vrienden. Uit pure miserie creeert u dan dubbelaccounts zodat het lijkt alsof er toch nog een vriendje is.
Maar aangezien u niet in staat bent om uw typische stijl achterwege te laten weet heel het forum welke die accounts zijn.
Ik heb zowaar bijna medelijden met u.
Ik ben altijd bereid tot een normale discussie maar met u is dat niet mogelijk. Trol maar rustig verder, maar dan moet je niet verwachten dat u met respect behandeld zult worden.
U hebt recht op u mening daar niet van, maar uw haat rondstrooien op het forum is een zinloze activiteit en verhindert een zinvolle discussie. Maar mischien is dat uw doel, de boel verzieken.
zielig en pathetisch.
U zou in het land moeten gaan leven van wijlen Kim jong-il. Nergens is de heldenverering zo groot. U zou zich eens goed kunnen uitleven.

Nu, in ieder geval is Olijke Bart de laatste tijd veel minder vrolijk en heeft Stoere Bart veel van zijn stoerheid verloren. Wat wilt u, een beetje grienen aan de kant en wat boeken signeren voor grote kinderen, zijn zowat de enige bezigheden van heimelijk Bartje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is nu online  
Oud 21 december 2011, 12:39   #76
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Geef toe dat , in de praktijk en qua politieke discussies betreft, dit forum er een is van en voor Vlaams-nationalisten. Vroeger waren dat vooral VB-ers, nu NVA-ers die in verering staan voor hun half-god Olijke Bart. Niet dat tussen die twee Vlaams-nationalistische strekkingen zoveel verschil is. Dat wordt nu wel duidelijk.
Ja hoor, dat wil ik best toegeven. 40% van de vlamingen stemt NVA, hier is dat waarschijnlijk veel meer.
Maar polarisatie is er zeker, want elke niet NVA'er heeft duidelijk een probleem met de NVA. Logisch natuurlijk, aangezien NVA alle andere partijen decimeert. Niemand zit graag in het losers clubje.
Alleen de vergelijking met het VB verwerp ik.
__________________
Travis66 is offline  
Oud 21 december 2011, 12:45   #77
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik stel vast dat je in uw eeuwige getrol blijft steken.
U bent als het ware de verpersoonlijking waar deze draad over gaat.
De gefrustreerde N-VA hater zonder veel argumenten die wild rond zich heen schopt, zonder al te veel vrienden. Uit pure miserie creeert u dan dubbelaccounts zodat het lijkt alsof er toch nog een vriendje is.
Maar aangezien u niet in staat bent om uw typische stijl achterwege te laten weet heel het forum welke die accounts zijn.
Ik heb zowaar bijna medelijden met u.
Ik ben altijd bereid tot een normale discussie maar met u is dat niet mogelijk. Trol maar rustig verder, maar dan moet je niet verwachten dat u met respect behandeld zult worden.
U hebt recht op u mening daar niet van, maar uw haat rondstrooien op het forum is een zinloze activiteit en verhindert een zinvolle discussie. Maar mischien is dat uw doel, de boel verzieken.
zielig en pathetisch.
Als het over haat rondstrooien gaat is er toch geen beter plek te bedenken dan politics.be, hypocriet.
__________________
NVA= Niet Veel Avance
Tommm is offline  
Oud 21 december 2011, 12:50   #78
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Als het over haat rondstrooien gaat is er toch geen beter plek te bedenken dan politics.be, hypocriet.
Ik strooi geen haat rond. Jij darentegen wel, uw avatar alleen al.
Je komt ook nooit met deftige argumenten, u zit in dezelfde club als het oosten. Die andere Tomm, die heeft wel argumenten, daar kan iemand als u nog wat van opsteken.
stuyckp is offline  
Oud 21 december 2011, 12:51   #79
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U zou in het land moeten gaan leven van wijlen Kim jong-il. Nergens is de heldenverering zo groot. U zou zich eens goed kunnen uitleven.

Nu, in ieder geval is Olijke Bart de laatste tijd veel minder vrolijk en heeft Stoere Bart veel van zijn stoerheid verloren. Wat wilt u, een beetje grienen aan de kant en wat boeken signeren voor grote kinderen, zijn zowat de enige bezigheden van heimelijk Bartje.
hip hip hoi hip hip hoi Calimero.
*KNIP*

Laatst gewijzigd door Akira : 26 december 2011 om 13:24.
stuyckp is offline  
Oud 21 december 2011, 12:52   #80
Tommm
Minister-President
 
Tommm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2007
Berichten: 4.574
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik strooi geen haat rond. Jij darentegen wel, uw avatar alleen al.
Je komt ook nooit met deftige argumenten, u zit in dezelfde club als het oosten. Die andere Tomm, die heeft wel argumenten, daar kan iemand als u nog wat van opsteken.
En waar blijven die van u?
Of noemt u dit een argument?
Citaat:
hip hip hoi hip hip hoi Calimero.
zielige trol.
__________________
NVA= Niet Veel Avance

Laatst gewijzigd door Tommm : 21 december 2011 om 12:54.
Tommm is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be