Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2017, 21:49   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard Hoor het eens van een van hen

Darya Safai is tandarts, ondernemer en vrouwenrechtenactivist. Na 17 jaar in België vreest ze dat het ‘islamisme’ waarvoor ze Iran ontvluchtte, ook hier opmars maakt. ‘Aan alle zogenaamd geëmancipeerde moslima met hoofddoek, zeg ik: Een hoofddoek is geen accessoire zoals een handtas.'

http://www.tijd.be/politiek-economie...n-zijn/9902703
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 05:57   #2
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.537
Standaard

Citaat:
Vorige week werd ze tijdens de World League volleybal in Pesaro het stadion uitgezet door twintig Italiaanse politieagenten.
Maw Europese machthebbers proberen haar stem te stillen. Onze eigen elite probeert moslima's met een iets andere mening dan de salafistische gewoon het zwijgen op te leggen. Confronterend!
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 07:57   #3
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Maw Europese machthebbers proberen haar stem te stillen. Onze eigen elite probeert moslima's met een iets andere mening dan de salafistische gewoon het zwijgen op te leggen. Confronterend!
2
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 08:38   #4
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.044
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Maw Europese machthebbers proberen haar stem te stillen. Onze eigen elite probeert moslima's met een iets andere mening dan de salafistische gewoon het zwijgen op te leggen. Confronterend!
De bij ons vertoevende haatbaarden mogen niet voor het hoofd gestoten worden. Wat Darya Safai verkondigt is voor onze moslim-knuffelaars een hoogst ongemakkelijke en vervelende waarheid. Dus pogen ze stilletjes haar te boycotten. In Nederland was het enkele jaren geleden net hetzelfde met de Somalische Arjaan Hirsi Ali. Haar openlijke kritiek op de islam viel evenmin in goede aarde bij de poco-softies. Dus gingen ze op zoek naar iets om van haar af te geraken. En kijk... iemand had ontdekt dat ze bij het binnenkomen in Nederland iets had verklaard dat niet 100 % met de waarheid strookte. Resultaat: gotcha!!!. Hirsi Ali, die haar mening ondertussen (letterlijk) te boek had gesteld is uiteindelijk dan uitgeweken naar de U.S.A.. Wat voor de linkse poco's natuurlijk koren op de molen was. Want Amerika "is een slecht land"...
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 09:33   #5
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Dit zijn zinnen die iedere poco tot nadenken moet dwingen.(voor zover ze dat Überhaupt kunnen natuurlijk)

Darya Safai:
Citaat:
‘Jullie zouden gerust banger mogen zijn'
Citaat:
Ik verzet me tegen al wie zegt dat kritiek op islamisme polariseert en terreur in de hand werkt. Kritiek geven is belangrijk. In mijn thuisland zitten alle kritische stemmen in de gevangenis of in ballingschap.’
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 11 juni 2017 om 09:34.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 11:11   #6
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Wat die dame zegt ondervind ik al jaren tijdens sportweken in scholen. Ondertussen 8 jaar geleden moest ik in een lagere school een sport evenement leiden en ik verdeelde de kinderen (7-8 en 9 jaar) in groepjes waarbij ik een volledig ingepakt meisje vroeg bij welke groep ze wou zijn, waarop een snaak van 8 jaar naar mij kwam en met hele kwade stem en gebalde vuisten riep "Daar moogt gij niet tegen spreken" .....................Ondertussen is die gast 16 en God weet wat hij nu doet.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 11 juni 2017 om 11:15.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 14:07   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Maw Europese machthebbers proberen haar stem te stillen. Onze eigen elite probeert moslima's met een iets andere mening dan de salafistische gewoon het zwijgen op te leggen. Confronterend!
Het Belgische establishment heeft liever Salafisten uit Noord-Afrika dan Vlamingen.

En met reden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 15:19   #8
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wat die dame zegt ondervind ik al jaren tijdens sportweken in scholen. Ondertussen 8 jaar geleden moest ik in een lagere school een sport evenement leiden en ik verdeelde de kinderen (7-8 en 9 jaar) in groepjes waarbij ik een volledig ingepakt meisje vroeg bij welke groep ze wou zijn, waarop een snaak van 8 jaar naar mij kwam en met hele kwade stem en gebalde vuisten riep "Daar moogt gij niet tegen spreken" .....................Ondertussen is die gast 16 en God weet wat hij nu doet.
En Allah zag dat het goed was.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2017, 15:47   #9
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Fuck 'em. Al blazen de "terroristjes" heel Vlaanderen aan flarden en vernietigen ze het compleet; verslaan zullen ze het nooit. Wat zijn wat moslimdebielen tegenover de slag in Ieper of "the battle of the bulge". Zand en stof... Laat ze maar komen de moslims. Laat ze maar komen.... 50% moslims en dan komt de blitzkrieg...

Ik ben dat islamgezeik beu aan t worden...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 06:23   #10
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wat die dame zegt ondervind ik al jaren tijdens sportweken in scholen. Ondertussen 8 jaar geleden moest ik in een lagere school een sport evenement leiden en ik verdeelde de kinderen (7-8 en 9 jaar) in groepjes waarbij ik een volledig ingepakt meisje vroeg bij welke groep ze wou zijn, waarop een snaak van 8 jaar naar mij kwam en met hele kwade stem en gebalde vuisten riep "Daar moogt gij niet tegen spreken" .....................Ondertussen is die gast 16 en God weet wat hij nu doet.
Zeer welgemanierd kereltje. Wat moeten zijn mama en papa trots zijn. Apetrots.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 06:48   #11
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wat die dame zegt ondervind ik al jaren tijdens sportweken in scholen. Ondertussen 8 jaar geleden moest ik in een lagere school een sport evenement leiden en ik verdeelde de kinderen (7-8 en 9 jaar) in groepjes waarbij ik een volledig ingepakt meisje vroeg bij welke groep ze wou zijn, waarop een snaak van 8 jaar naar mij kwam en met hele kwade stem en gebalde vuisten riep "Daar moogt gij niet tegen spreken" .....................Ondertussen is die gast 16 en God weet wat hij nu doet.
ik heb precies toch nog meer met dat meisje te doen, waar zit zij ondertussen en hoe staat het met haar zelfontplooiing? :s ... zit dat trouwens echt nergens in de eindtermen, zelfontplooiing??
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 07:50   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Zeer welgemanierd kereltje. Wat moeten zijn mama en papa trots zijn. Apetrots.
Je kan zelfs de ondersoort beter definiëren....makakkentrots?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 12:55   #13
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik heb precies toch nog meer met dat meisje te doen, waar zit zij ondertussen en hoe staat het met haar zelfontplooiing? :s ... zit dat trouwens echt nergens in de eindtermen, zelfontplooiing??
Ach, wat betekenen eindtermen en leerplannen nog? In sommige scholen/klassen kunnen de holocaust en de evolutieleer de facto ook niet meer aan bod komen.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 13:02   #14
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Darya Safai is tandarts, ondernemer en vrouwenrechtenactivist. Na 17 jaar in België vreest ze dat het ‘islamisme’ waarvoor ze Iran ontvluchtte, ook hier opmars maakt. ‘Aan alle zogenaamd geëmancipeerde moslima met hoofddoek, zeg ik: Een hoofddoek is geen accessoire zoals een handtas.'

http://www.tijd.be/politiek-economie...n-zijn/9902703
Maar onze politieke, intellectuele en artistieke elite weet het natuurlijk veel beter. Zij vinden hoofddoek en boerkini emancipatiemiddelen. Ik heb Leen Demaré ooit nog op Donna een programma zien presenteren (studiobeelden werden toen op een TV-kanaal uitgezonden) met een hoofddoek op. Wat ze daarmee wilde bewijzen weet ik nog altijd niet.
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 13:09   #15
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Zeer welgemanierd kereltje. Wat moeten zijn mama en papa trots zijn. Apetrots.
is dat eigenlijk één van die versteende woorden? of is het toch apentrots?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 13:11   #16
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Je kan zelfs de ondersoort beter definiëren....makakkentrots?
Skobe, wat bezielt u?

je hebt hier een artikel ijzersterk verwoord.
een positie waar geen enkele linkie winkie van terug heeft.
en dan ga jij je in zo'n draad toch nog in verdediging laten spelen door zo'n woordgebruik???

zoiets snap ik echt niet hoor.
is dat masochisme of zo?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 15:29   #17
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Skobe, wat bezielt u?

je hebt hier een artikel ijzersterk verwoord.
een positie waar geen enkele linkie winkie van terug heeft.
en dan ga jij je in zo'n draad toch nog in verdediging laten spelen door zo'n woordgebruik???

zoiets snap ik echt niet hoor.
is dat masochisme of zo?
Ach...die linkse rukkers ontkennen het nog op het ogenblik dat hun vrouw voor hun ogen wordt verkracht door een islamiet. Ik doe daar geen moeite meer voor. 'k Vond van apetrots naar makakkentrots, zelfs niet kort door de bocht maar voor de hand liggend, nog best grappig om ze weer wat voer te geven om hun Grote Gelijk te kunnen etaleren. Fuck them all.
'k Steek dat niet meer wag, 'k heb, net als Sam, meer dan mijn buik vol van islamieten en de indoctrinatie en oververtegenwoordiging van dat ras in de media.

Als ik die linkse bende nog wat kan treiteren door grof en beledigend woordegbruik heb ik er toch nog wat plezier aan.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 12 juni 2017 om 15:32.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2017, 23:13   #18
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Maar onze politieke, intellectuele en artistieke elite weet het natuurlijk veel beter. Zij vinden hoofddoek en boerkini emancipatiemiddelen. Ik heb Leen Demaré ooit nog op Donna een programma zien presenteren (studiobeelden werden toen op een TV-kanaal uitgezonden) met een hoofddoek op. Wat ze daarmee wilde bewijzen weet ik nog altijd niet.
Ik wel,...dat ze geen hersenen heeft, hooguit één cel en dan nog een rechte, vermoedelijk net genoeg om te weten dat, wanneer ze wil gaan ze het het achter staande been naar voor moet verplaatsen.

Laatst gewijzigd door Garry : 12 juni 2017 om 23:14.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be