Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2006, 13:46   #61
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Wel zo weten we wat we moesten weten.

In ieder geval bedankt Twanne. Zo is klaarheid geschonken. Allez hoop ik toch.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 13:47   #62
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
is al gebeurd, was een foutje. Zolang jij me maar niet komt opzoeken en vermoorden ben ik tevreden als je hem niet verder verteld.
Welke naam ??
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 07:34   #63
bk232214
Gouverneur
 
Geregistreerd: 3 april 2002
Berichten: 1.309
Standaard aan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
België stuurt 36 waarnemers naar de verkiezingen in Congo, parlementsleden, senatoren en ambtenaren. Elke partij is vertegenwoordigd, buiten een: het Vlaams Belang. Is dit omdat ze niet zijn uitgenodigd vanwege het cordon sanitair of is dit omdat ze niet willen gaan?
Het eerste geval zou een schande zijn. Dat omwille van binnenlandse politieke redenen een politieke partij wordt uitgesloten van zo'n missie. Maar in dat geval zou VB zichzelf uiteraard weer in de slachtoffer rol plaatsen en er veel lawaai over maken, want hoe kan het dat de grootste democratische partij van Vlaanderen niet wordt uitgenodigd om waarnemers mee te sturen naar de eerste democratische verkiezingen in Congo ooit? Op hun website is hier echter nergens iets over te vinden.
Dus dan blijft logisch gezien alleen de tweede verklaring over: VB wil niet deelnemen aan die delegatie. Maar waarom niet? Op zich verbaast het me niet: De Standaard brengt elke verkiezingen rapport uit over de parlementsleden met punten voor hun inzet, objectief meetbare zaken worden genomen: aanwezigheid, interpellaties... VB-parlementsleden buizen steevast. Nuja, de meeste parlementsleden buizen, maar waar andere partijen nog gemiddeld drie, vier en vijf scoren, haalt VB met moeite 1/10.
Maar dan nog verbaast de afwezigheid van VB me: deze verkiezing geven een kans aan Congo om verder te stabiliseren, meer vrede te kennen. Een kleine kans, dat is waar, maar niettemin een kans. Minder oorlog in Congo betekent ook minder vluchtelingen, vluchtelingen die in eerste instantie naar België zullen proberen te komen. Van een partij die zo gekant is tegen illegalen, zou men dan toch verwachten dat zij alles op alles zetten om het aantal illegalen in dit land te doen verminderen? Ik ga hier niet speculeren over zaken waar ik geen aanwijzingen voor vind, dus misschien dat er iemand anders wil proberen?
Waarschijnlijk ga ik hier afgeschoten worden als een linkse rat en is dit allemaal zever. Maar met een beetje logisch nadenken, weet u dat de afwezigheid van VB op die missie niets met het cordon sanitaire te maken heeft maar eerder met hun eigen onwil.

De lijst met Belgische afgevaardigden:
1. Dhoore Luc (AWEPA)
2. Standaert Julie (AWEPA)
3. Thijs Erika (CD&V)
4. de Bethune Sabine (CD&V)
5. Claes Dirk (CD&V)
6. Viseur Jean Jacques (CDH)
7. Durant Isabelle (Ecolo)
8. Boutmans Eddy (Groen)
9. Destexhe Alain (MR)
10. Monfils Philippe (MR)
11. Gustin Luc (MR)
12. Roelants du Vivier François (MR)
13. Caudron Jan (N-VA)
14. Galand Pierre (PS)
15. Ghenne Véronique (PS)
16. Kapompole Joëlle (PS)
17. Belhouari Talbia (PS)
18. Dierickx Hilde (VLD)
19. Noreilde Stefaan (VLD)
20. Lijnen Nele (VLD/Vivant)
21. Marinower Claude (VLD)
22. Casaer Dylan (SP.A)
23. Vandenberghe Lionel (SP.A/Spirit)
24. Detiège Maya (SP.A)
25. Talhaoui Fauzaya (SP.A/Spirit)
26. Rondeux Nathalie (Buitenlandse Zaken)
27. Devriese Robert (Buitenlandse Zaken)
28. Fourman Michel (Buitenlandse Zaken)
29. Van Durme Marie Louise (Kamer)
30. Nys Louis (Senaat)
31. Vander Maelen Dirk (SP.A)
32. Maene Jean-Claude (PS)
34. Verherstraeten Servais (CD&V)
35. Dedecker Jean-Marie (VLD)
36. Laloy Marie-Josée (PS)
37. Beke Wouter (CD&V)
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF26072006_037
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=1

ps: het kan altijd dat VB nog moet reageren, maar op zo'n vlakken zijn ze in het verleden nooit traag gebleken, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk...
aan 5000 euro de man en voor wat ,er komt toch niets van te veel stammen twisten
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be