Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 augustus 2006, 03:03   #41
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Special K Bekijk bericht
hij pleit er niet voor, maar hij begrijpt het, keurt het niet af en promoot het zelfs haast...gevaarlijk voor een man die burgemeester wil worden
Stel je eens voor dat zijn Antwerpse kiezers hetzelfde gaan doen als die bende amokmakers?
Wat zou hij dan zeggen? Schuld van allochtonen, want zij gaven het voobeeld?
Ik hoop van niet...
Moreel gezien kan ik zeggen: begrip ervoor heb ik want iedere ouder zou zo reageren en elk ander mens. Maar het zo zeggen, is bijna erom vragen dat dit schering en inslag wordt. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Fototje van in Kroatië al herkend iemand trouwens?
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 03:06   #42
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

De context heb ik ooit zien staan op een website, maar welke en wat er stond ga ik nu niet op gokken. Beter eerst eens zoeken daarvoor dat ik zeker ben.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 09:12   #43
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Moorden en moordpogingen toegenomen

do 10/08/06 - De voorbije vijf jaar is het aantal moorden en moordpogingen met 35 procent gestegen, van 671 in 2000 naar 910 vorig jaar. Dat blijkt uit de statistieken van de federale overheid.

Het aantal brandstichtingen is met dertig procent gestegen en het aantal gevallen van slagen en verwondingen met vijftien procent.
Volgens Brice De Ruyver, de veiligheidsadviseur van de premier, nemen mensen steeds meer het recht in eigen handen. Hij vindt dat Vlaams Belang zeker niet helpt om een serener klimaat te creëren.
"Ik heb al herhaaldelijk verwezen naar het laatste congres van Vlaams Belang waar kopstuk Filip Dewinter een vurig pleidooi heeft gehouden om het recht in eigen handen te nemen", zegt de veiligheidsadviseur.
"Zo verdedig je een geweldcultuur die leidt tot meer onveiligheid"

bron VRT

En kan je daarna zeggen dat de criminaliteit toeneemt, en dat het onveilig geworden is, en dat de overheid niet bij machte is om het in te dijken, en dat de burger zelf moet optreden,en de cirkel is rond
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2006, 23:57   #44
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Moorden en moordpogingen toegenomen

do 10/08/06 - De voorbije vijf jaar is het aantal moorden en moordpogingen met 35 procent gestegen, van 671 in 2000 naar 910 vorig jaar. Dat blijkt uit de statistieken van de federale overheid.

Het aantal brandstichtingen is met dertig procent gestegen en het aantal gevallen van slagen en verwondingen met vijftien procent.
Volgens Brice De Ruyver, de veiligheidsadviseur van de premier, nemen mensen steeds meer het recht in eigen handen. Hij vindt dat Vlaams Belang zeker niet helpt om een serener klimaat te creëren.
"Ik heb al herhaaldelijk verwezen naar het laatste congres van Vlaams Belang waar kopstuk Filip Dewinter een vurig pleidooi heeft gehouden om het recht in eigen handen te nemen", zegt de veiligheidsadviseur.
"Zo verdedig je een geweldcultuur die leidt tot meer onveiligheid"

bron VRT

En kan je daarna zeggen dat de criminaliteit toeneemt, en dat het onveilig geworden is, en dat de overheid niet bij machte is om het in te dijken, en dat de burger zelf moet optreden,en de cirkel is rond
De Ruyver heeft gelijk en ongelijk: het VB werkt zeker niet mee aan een serener klimaat, maar hij zou beter zich de vraag stellen hoe dat komt...
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be