Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2017, 12:04   #61
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Enig idee hoeveel mensen opgescheept zitten met hepatitis A B C ? Hiv ? Chlamydia ? HPV ? Herpes ? Ik denk een pak meer dan dat er problemen hebben met een plafond te schilderen.

Overdrijven ? Ik dacht het niet

https://gezondnu.nl/dagnieuws/aids-d...ren-in-afrika/
Mijn vrouw heeft al die ziektes niet. Een potje sex om de 2 a 3 dagen is goed voor mijn conditie.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 12:22   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.215
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Enig idee hoeveel mensen opgescheept zitten met hepatitis A B C ? Hiv ? Chlamydia ? HPV ? Herpes ? Ik denk een pak meer dan dat er problemen hebben met een plafond te schilderen.

Overdrijven ? Ik dacht het niet
De kans dat u drager bent van herpes simplex is aardig groot. Ook HPV is niet onmogelijk.

Hepatitis is vooral besmettelijk andere manieren dan seksueel contact.

En Chlamydia, de helft van alle gevallen heeft het meegekregen van de moeder tijdens de geboorte. En het is goed behandelbaar op't moment.

HIV, steek uw leuter niet onbeschermd in donkere plekken.

U bent ten andere een paar leukerds van "echte" SOA's vergeten. Syfilis en gonorroe bijvoorbeeld.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 12:47   #63
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De kans dat u drager bent van herpes simplex is aardig groot. Ook HPV is niet onmogelijk.

Hepatitis is vooral besmettelijk andere manieren dan seksueel contact.

En Chlamydia, de helft van alle gevallen heeft het meegekregen van de moeder tijdens de geboorte. En het is goed behandelbaar op't moment.

HIV, steek uw leuter niet onbeschermd in donkere plekken.

U bent ten andere een paar leukerds van "echte" SOA's vergeten. Syfilis en gonorroe bijvoorbeeld.
Dank U voor de medische uitleg. Als je gezond wil blijven best uw leuter laten zitten en enkel gebruiken om te plassen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 12:51   #64
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dan is hij 50% van de tijd gelukkig.
Jouw alternatief is blijkbaar om 100% van de tijd ongelukkig te zijn.

Lijkt me geen interessante keuze te zijn.
Een seksloos leven is helemaal geen reden om ongelukkig te zijn. In vele gevallen zijn mensen die seks bannen uit hun leven net veel gelukkiger en genieten ze van een gemoedsrust die ze nooit voor mogelijk achtten.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 12:52   #65
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Mijn vrouw heeft al die ziektes niet. Een potje sex om de 2 a 3 dagen is goed voor mijn conditie.
Toch altijd voorzichtig zijn met zulke uitspraken. Niets is 100 % zeker op ieder moment.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 14:21   #66
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een seksloos leven is helemaal geen reden om ongelukkig te zijn. In vele gevallen zijn mensen die seks bannen uit hun leven net veel gelukkiger en genieten ze van een gemoedsrust die ze nooit voor mogelijk achtten.
Geen sex ?
Iemand die geen sexleven heeft, is dood.
Alleen weet hij het niet.
Het is best mogelijk dat hij nog praat, beweegt, zelfs actief is op politics.be maar hij IS dood.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 14:31   #67
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Geen sex ?
Iemand die geen sexleven heeft, is dood.
Alleen weet hij het niet.
Het is best mogelijk dat hij nog praat, beweegt, zelfs actief is op politics.be maar hij IS dood.
Amaai dan zijn er meer doden dan levenden
Verder is seks wereldwijd doodsoorzaak nummer 1 .

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 september 2017 om 14:33.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 14:36   #68
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Fred jong, wat is er loos ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 15:07   #69
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Fred jong, wat is er loos ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:41   #70
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.215
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Amaai dan zijn er meer doden dan levenden
Verder is seks wereldwijd doodsoorzaak nummer 1 .
Nope, ademen is de doodsoorzaak nummer 1. Iedereen die heeft geademd zal sterven. Lucht is dan ook de meest verslavende, dodelijkste substantie op aarde. Bij het eerste gebruik ben je hopeloos verslaafd.
Je moet je dosis krijgen, en in veel gevallen is dat elke paar seconden vooraleer er ongemakken optreden. En "cold Turkey" gaan is dodelijk na een paar minuten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:41   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.215
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Fred jong, wat is er loos ?
Ik vermoed dat hij gedumpt is door zijn partner die meer seks wou.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 16:48   #72
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.031
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Mijn vrouw heeft al die ziektes niet. Een potje sex om de 2 a 3 dagen is goed voor mijn conditie.
Alle artsen zijn het er over eens dat een regelmatige zaadlozing nodig heeft om prostaatproblemen te voorkomen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 17:09   #73
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een seksloos leven is helemaal geen reden om ongelukkig te zijn. In vele gevallen zijn mensen die seks bannen uit hun leven net veel gelukkiger en genieten ze van een gemoedsrust die ze nooit voor mogelijk achtten.
Ik kan daar inkomen omdat ik weet wat die verslaving is en dat ge soms een spoor van vernieling trekt in andere levens en dat ge continu in de stress leeft die zich dan opstapelt bij de normale stress die ge al hebt. Maar zoals alcohol en cocaine is het sterker dan uzelf.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 18:39   #74
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Feministen zijn halve mannen bedoel je? Ja, daarom haten ze zichzelf zo hard.
Penisnijd zal je bedoelen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 21:32   #75
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik vermoed dat hij gedumpt is door zijn partner die meer seks wou.
Ik wil enkel aantonen dat seks niet alleen een bron van plezier en genot is zoals de media maar al te dikwijls wil doen uitschijnen. Aan seks zijn in zekere zin meer negatieve aspecten gelinkt dan positieve. Ik ga ze nu niet meer herhalen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 00:00   #76
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.215
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik wil enkel aantonen dat seks niet alleen een bron van plezier en genot is zoals de media maar al te dikwijls wil doen uitschijnen. Aan seks zijn in zekere zin meer negatieve aspecten gelinkt dan positieve. Ik ga ze nu niet meer herhalen.
Wat een hoop gezever.
Net zoals alle mogelijkheden om een fixatie/verslaving te krijgen is seks een mogelijke bron van gezeik. Het is gewoon zeer lekker.

Net zoals heel veel mensen kunnen genieten van een goed glaasje drinken waar alcohol in zit, zonder enigszins verslaafd te zijn, kunnen zeer veel mensen genieten van seks zonder diezelfde symptomen van verslaving te vertonen.

Mensen die verslaafd kunnen geraken aan basis levensinstincten, awel, daar hebben ze de Darwin Awards voor bedacht.

Het feit dat menselijke interactie ziektes kan overbrengen is geen moeilijke zaak om te begrijpen. Als je zeker wil zijn dat je ziektes overneemt van een ander persoon, eet het ongekookte, te licht gebakken of zelfs rauwe orgaanvlees.
Als je echt paranoïde bent, gebruik latex handschoenen en een spray van isopropanolalcohol om die bacterievrij te houden en een HEPA1000 ademluchthelm om te voorkomen dat je iets anders inademt dan anorganische moleculen .

Wat me er aan doet denken. 1 van de redenen waarom trappist bieren zo sterk zijn, is omdat veel alcohol het mannelijke libido echt wel naar de kloten helpt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 16 september 2017 om 00:07.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 00:41   #77
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wat een hoop gezever.
Net zoals alle mogelijkheden om een fixatie/verslaving te krijgen is seks een mogelijke bron van gezeik. Het is gewoon zeer lekker.

Net zoals heel veel mensen kunnen genieten van een goed glaasje drinken waar alcohol in zit, zonder enigszins verslaafd te zijn, kunnen zeer veel mensen genieten van seks zonder diezelfde symptomen van verslaving te vertonen.

Mensen die verslaafd kunnen geraken aan basis levensinstincten, awel, daar hebben ze de Darwin Awards voor bedacht.

Het feit dat menselijke interactie ziektes kan overbrengen is geen moeilijke zaak om te begrijpen. Als je zeker wil zijn dat je ziektes overneemt van een ander persoon, eet het ongekookte, te licht gebakken of zelfs rauwe orgaanvlees.
Als je echt paranoïde bent, gebruik latex handschoenen en een spray van isopropanolalcohol om die bacterievrij te houden en een HEPA1000 ademluchthelm om te voorkomen dat je iets anders inademt dan anorganische moleculen .

Wat me er aan doet denken. 1 van de redenen waarom trappist bieren zo sterk zijn, is omdat veel alcohol het mannelijke libido echt wel naar de kloten helpt.
Kan allemaal kloppen maar dit neemt niet weg dat seks een gevaarlijke activiteit is en wereldwijd zowat de belangrijkste doodsoorzaak is.
En dan heb ik het even nog niet over al het seksuele geweld.
De negatieve kanten van seks zijn immens en bron van veel leed en ellende.

https://www.unicef.nl/nieuws/2016-07...e-doodsoorzaak

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 september 2017 om 00:44.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 01:11   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.215
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Kan allemaal kloppen maar dit neemt niet weg dat seks een gevaarlijke activiteit is en wereldwijd zowat de belangrijkste doodsoorzaak is.
En dan heb ik het even nog niet over al het seksuele geweld.
De negatieve kanten van seks zijn immens en bron van veel leed en ellende.
Je hebt compleet gelijk, ik ga straks mijn ballen en penis laten afhakken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 09:24   #79
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.031
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wat een hoop gezever.
Net zoals alle mogelijkheden om een fixatie/verslaving te krijgen is seks een mogelijke bron van gezeik. Het is gewoon zeer lekker.

Net zoals heel veel mensen kunnen genieten van een goed glaasje drinken waar alcohol in zit, zonder enigszins verslaafd te zijn, kunnen zeer veel mensen genieten van seks zonder diezelfde symptomen van verslaving te vertonen.

Mensen die verslaafd kunnen geraken aan basis levensinstincten, awel, daar hebben ze de Darwin Awards voor bedacht.

Het feit dat menselijke interactie ziektes kan overbrengen is geen moeilijke zaak om te begrijpen. Als je zeker wil zijn dat je ziektes overneemt van een ander persoon, eet het ongekookte, te licht gebakken of zelfs rauwe orgaanvlees.
Als je echt paranoïde bent, gebruik latex handschoenen en een spray van isopropanolalcohol om die bacterievrij te houden en een HEPA1000 ademluchthelm om te voorkomen dat je iets anders inademt dan anorganische moleculen .

Wat me er aan doet denken. 1 van de redenen waarom trappist bieren zo sterk zijn, is omdat veel alcohol het mannelijke libido echt wel naar de kloten helpt.
Je hebt gelijk. Je kunt seks als een uitsluitend op zichzelf staand feit bekijken. Maar dan zie je dat uitsluitend als het ware door een medische, technische bril. De mate waarin seks een bron van levensvreugde of van ellende is hangt in de eerste plaats af van de omstandigheden, de intenties en de wijze waarop het wordt bedreven. Geforceerde seks, verkrachting dus, is gewoon gruwelijk. Het hoeft dan ook niet te verwonderen dat het een geprefereerde methode is om meisjes en vrouwen te folteren. Dit kan, wat mij betreft, niet zwaar genoeg gestraft worden.

Maar de visie van Fred klinkt nogal Cassandra-achtig. Uiteraard is preventief voorzichtigheid geboden. Zeker wanneer de partners elkaars achtergrond niet kennen. SOA's hebben altijd bestaan en soms komen er nog bij zoals H.I.V. dat in de jaren 80-90 van vorige eeuw verwoestend optrad.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2017, 11:52   #80
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Al dat seksgedoe werkt enerverend. Speel een computerspel, ga eens wandelen of laat u verwennen op restaurant. Dat is het goede leven en dan bent u ook vrij en onafhankelijk en moet u zich niet schikken naar de grillen van een 'partner'...
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be