Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 november 2009, 15:49   #501
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan ben je echt wel zielig! Vooruit, jij mag dan foutjes verbeteren, wil niet dat je een depressie krijgt omdat je ook hier niets meer zou betekenen!
Als het van je mag is er natuurlijk niks meer aan.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 15:52   #502
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Iedereen maakt taalfouten.

Maar als hier op het bekende denigrerende toontje met zoveel woorden wordt gesteld, in een post vol taalfouten, dat de witte Vlaming superieur is aan zijn "allochtone" broers en zusters, dan moet je niet vreemd opkijken dat het Nederlands van de betreffende poster onder de loupe wordt gelegd.
Dat is een lullige reactie, want dan reageer je inhoudelijk op die onzin, wanneer je dit niet kunt, dan mekker je niet over schrijffouten! Daarmee stel je jezelf ontzettend arrogant op tegenover een gesprekspartner, en sluit je mensen met minder opleiding uit! Maar blij dat je toegeeft dat iedereen al eens een taalfout maakt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 15:55   #503
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Als het van je mag, is er natuurlijk niks meer aan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 15:58   #504
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Als het van je mag is er natuurlijk niks meer aan.
Daarom mag jij dus van mij!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 15:58   #505
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Daarmee stel je jezelf ontzettend arrogant op tegenover een gesprekspartner, en sluit je mensen met minder opleiding uit!
Arrogant is mijn middennaam. En dat heeft niets te maken met opleiding, maar alles met stalen ballen.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 16:01   #506
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Arrogant is mijn middennaam. En dat heeft niets te maken met opleiding, maar alles met stalen ballen.
Helemaal niet, arrogantie is een teken van intellectuele zwakte! Maar als jij denkt stalen ballen te hebben door anderen op taalfouten te wijzen...tja...rap content over jezelf dan?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 16:02   #507
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Daarom mag jij dus van mij!
Maar jij bent slim zeg! Flinke meid. Bravo .
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 16:03   #508
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is een lullige reactie, want dan reageer je inhoudelijk op die onzin, wanneer je dit niet kunt, dan mekker je niet over schrijffouten! Daarmee stel je jezelf ontzettend arrogant op tegenover een gesprekspartner, en sluit je mensen met minder opleiding uit! Maar blij dat je toegeeft dat iedereen al eens een taalfout maakt!
Het is ver gekomen met de verdwazing en verkleutering in onze maatschappij. Je mag mensen niet meer op een fout wijzen, want zo sluit je mensen met minder opleiding uit!

Geen wonder dat het zo slecht gesteld is met onze jeugd. Iets bijleren is verboden want het is discriminerend!

Ik ben de mensen die mijn fouten corrigeren altijd enorm dankbaar. Op die manier kan ik tenminste iets bijleren.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 16:09   #509
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het is ver gekomen met de verdwazing en verkleutering in onze maatschappij. Je mag mensen niet meer op een fout wijzen, want zo sluit je mensen met minder opleiding uit!

Geen wonder dat het zo slecht gesteld is met onze jeugd. Iets bijleren is verboden want het is discriminerend!

Ik ben de mensen die mijn fouten corrigeren altijd enorm dankbaar. Op die manier kan ik tenminste iets bijleren.
Je bent hier op een openbaar forum, niemand vraagt jou lessen te geven!
Wat jij doet is gewoon arrogant, wie ben jij om steeds anderen op zoiets banaal als een schrijffout te wijzen? Kun je dan niet meer lezen wat iemand bedoelt? Das pas verdwazing en verkleutering!
mocht ik zo tegenover mensen staan op mijn werk, zou niemand terecht kunnen! Zolang iemand moeite doet doe ik dit ook, daar kunt u nog veel van leren!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 16:29   #510
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Neen. De posts hierboven bewijzen dat.
Wat bewijzen welke posts hierboven?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 16:31   #511
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je mag mensen niet meer op een fout wijzen, want zo sluit je mensen met minder opleiding uit!
Mevrouw wordt nu boos...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat jij doet is gewoon arrogant,
En dan...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
... arrogantie is een teken van intellectuele zwakte!
Hilarisch!
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 17:51   #512
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Hilarisch!
En onvolledig. Arrogantie is niet alleen een teken van intellectuele zwakte, maar ook van een onkunde in logisch redeneren en compensatie voor ingebeelde tekortkomingen. Oud nieuws hoor.
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 17:57   #513
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, ik hoef idd niet correct te kunnen schrijven vooralleer ik criminelen en hun feiten mag aanklagen nee.

Zo te zien begrijp je toch wat ik schrijf, dat is dus meer dan voldoende.

Misschien moet je dat eens gaan voorstellen bij de politie...dat mensen eerst een dictee foutloos moeten afleggen voor ze criminele feiten mogen aangeven. ben benieuwd.

Ik vraag me trouwens af hoe je het in je hersens haalt om de feiten te verdraaien...hoe kom je van een lijst met moorden als feiten tot de les spellen van allochtonen...kun je dit even aangeven?
ge zijt een allochtoon en ge integreert uzelf duidelijk niet.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 18:09   #514
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ge zijt een allochtoon en ge integreert uzelf duidelijk niet.
Moesten alle allochtonen zoals een illwill zijn dan waren er nu niet zulk een problemen. Voor illwill heeft men ook geen straathoek of andere werkers hoeven in te schakelen, ook geen imam om de gemoederen te bedaren...
Illwill is een voorbeeld van integratie in onze samenleving en wij heten hem allemaal welkom, dit in tegenstelling tot anderen die voor problemen zorgen. Toch raar dat jij niet achter een illwill staat ... of beter gezegd niet te verwonderen want hij zegt dingen die jou (inkluis het huidige 'progressieve' beleid) niet aanstaan.

Prof Urbain Vermeulen: 'De koran wil geen integratie'
http://forum.www.eenvandaag.nl/viewt...00310&t=108241
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 10 november 2009 om 18:25.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 18:31   #515
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Niet te geloven met wat sommigen allemaal mee komen opdraven om een discussie te verzuipen die niet in hun kraam past!
We moeten niet fier zijn op gemaakte taalfouten, maar daar heeft onze taal - of liever diegenen die er aan hebben zitten prutsen de laatste jaren - zelf schuld aan! Zou het kunnen dat we al heel wat meer "nieuwe spellingen" hebben moeten slikken dan de meeste andere talen van de landen rondom ons? Frankrijk? Engeland?
Wie hier al een paar decennia rondloopt en een eigen bibliotheekje heeft opgebouwd... kan de meeste boeken beter weggooien want hij/zij zal voortdurend geconfronteerd worden met spellingsvormen die nu niet meer gelden! Hoe idioot!
Een taal is in de eerste plaats een middel, een werktuig om ons verstaanbaar en "leesbaar" te maken tov andere burgers! Zoals een zaag en een hamer werktuigen zijn om iets mee te maken of te herstellen...
Ik heb geen respekt (c? k? kan me geen lor schelen, nu niet en nooit meer!) voor mijn hamer en mijn zaag en ook niet meer voor mijn taal! Ik gebruik ze, that's it!
Het niet kennen van de taal door allochtonen die hier al jaren rondlopen, in de derde generatie enz gaat toch niet over de "finesses" van de vele soms onnozele en meerdere keren aangepaste spellingsregeltjes maar over het feit dat ze zich nauwelijks verstaanbaar kunnen maken, nog minder iets verstaanbaars opschrijven (met of zonder fouten) terwijl ze daar tijd zat en voldoende mogelijkheden voor hebben gehad!
Waarover ging de discussie weer? Oh ja! "Waarom er meer mensen enz"! En het ging niet over taalfouten...

Laatst gewijzigd door andev : 10 november 2009 om 18:34.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 19:13   #516
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
( 1 ) Hallo Bruggeman, ( 2 ) wat wil je zeggen? ( 3 )je lijkt me even weggeweest?
( 1 ) Hey Alice, alles kitsch ermee - ( 2 ) Ik verwachte deze vraag, U bent ook zo voorzienbaar! ( 3 ) Nee, nee; moest even aan een paar persoonlijke zaken sleutelen en mijn 'Vlaamse karbonaden' stonden op het vuur, ziede? En 'Forumen' is wel goed maar, op den duur geraak je eraan verwent hé!

A propos, over wat ik te zeggen heb: - ken jij die éne 'techniek' waarmee men een 'kikker' (bvb) kan gaar en dood stoven, zonder dat hij het zelf beseft. Dat proces is eigenlijk aan de gang met de niets beseffende 'Autochtone' West-Europse' bevolking ten opzichte van de 'Islamitische' overrompeling.
Te kiezen tussen de 'Duitse' methode en de Noord-Afrikaanse, geniet deze laatste toch van ver mijn voorkeur, zulle.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 19:15   #517
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Moesten alle allochtonen zoals een illwill zijn dan waren er nu niet zulk een problemen. Voor illwill heeft men ook geen straathoek of andere werkers hoeven in te schakelen, ook geen imam om de gemoederen te bedaren...
Illwill is een voorbeeld van integratie in onze samenleving en wij heten hem allemaal welkom, dit in tegenstelling tot anderen die voor problemen zorgen. Toch raar dat jij niet achter een illwill staat ... of beter gezegd niet te verwonderen want hij zegt dingen die jou (inkluis het huidige 'progressieve' beleid) niet aanstaan.

Prof Urbain Vermeulen: 'De koran wil geen integratie'
http://forum.www.eenvandaag.nl/viewt...00310&t=108241
Van waar haalt ge dat?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 19:19   #518
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
Van waar haalt ge dat?
Oh, ik dacht dat je niet akkoord ging met het standpunt van illwill, qua migratiebeleid, multikluchtproblemen en dies meer, dat idee kwam in mij op na een vroegere posting van jou gelezen te hebben, ik kan mij uiteraard vergissen. U bent dus tegen het huidige 'progressieve' beleid.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 19:55   #519
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Oh, ik dacht dat je niet akkoord ging met het standpunt van illwill, qua migratiebeleid, multikluchtproblemen en dies meer, dat idee kwam in mij op na een vroegere posting van jou gelezen te hebben, ik kan mij uiteraard vergissen. U bent dus tegen het huidige 'progressieve' beleid.
yep, ik ben tegen massa immigratie. Maar ook tegen hypocriete mensen zoals Illwill.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2009, 20:00   #520
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je bent hier op een openbaar forum, niemand vraagt jou lessen te geven!
Wat jij doet is gewoon arrogant, wie ben jij om steeds anderen op zoiets banaal als een schrijffout te wijzen? Kun je dan niet meer lezen wat iemand bedoelt? Das pas verdwazing en verkleutering!
Ik heb gewoon gezegd:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Om optimaal te kunnen functioneren moet je ook foutloos kunnen schrijven.
Ik blijf bij mijn stelling, en ik zie niet in waarom je daarom moord en brand en Gestapo moet beginnen roepen. Een beetje sereniteit in het debat, graag...

Dank bij voorbaat,
Kallikles
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be