Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juli 2012, 10:59   #61
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Het is simpel
Niet echt, ik kan niets opmaken uit je antwoorden.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 01:07   #62
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

gerespecteerd lid

Deze wetten van God op aarde
voorbeeld
Zie mij in het verleden

Profeet Mozes, vrede zij met hem
moslim
Toepasselijk
Gods wet
wordt gestraft corrupt

Aldus is het geval
Guardian of heerser (echte, geen dorst naar macht)
verplicht
Om de maatschappij te hervormen
43. Maar hoe komen ze aan u voor besluitvorming, terwijl ze de Tauraat (Torah), waarin is de (gewone) Besluit van Allah, maar toch, zelfs na dat, wenden zij zich af. Want zij zijn niet (echt) gelovigen.

44. Voorwaar, Wij hebben zenden de Tauraat (Torah) [naar Musa (Mozes)], daarin was leiding en licht, waardoor de Profeten, die zich aan de Wil van Allah, oordeelde de Joden. En de rabbijnen en de priesters [Ook oordeelde de Joden door de Tauraat (Torah) na de Profeten] voor de aan hen was toevertrouwd de bescherming van het Boek van Allah, en zij waren daarvan getuigen. Daarom vrees niet mannen, maar vreest Mij (O Joden) en verkoop niet mijn verzen voor een geringe prijs. En wie niet richten naar hetgeen Allah heeft geopenbaard, dat zijn de Kafirun (dat wil zeggen de ongelovigen - van een mindere mate, omdat zij niet handelen op de wetten van Allah).

45. En Wij schreven hen daarin voor: "Het leven voor het leven, oog om oog, neus om neus, oor om oor, tand om tand, en wonden gelijk voor gelijke." Maar als iemand kwijtscheldt de vergelding door middel van de liefde, zal het zijn voor hem een ​​boetedoening. En wie niet richten naar hetgeen Allah heeft geopenbaard, dat zijn de Zalimun (polytheïsten en onrechtvaardigen - van een mindere mate).

26. O Dawoed (David)! Voorwaar! Wij hebben u ​​geplaatst als een opvolger op de aarde, zodat je oordelen over de mensen naar waarheid (en justitie) en volg niet je verlangen naar het zal misleiden van het pad van Allah. Voorwaar! Degenen die afdwalen van het pad van Allah (zullen) hebben een strenge straf, omdat ze vergeten de Dag des Oordeels.

mag je liegen tegen ongelovigen
Alleen in het geval van oorlog

God u heeft geleid tot de islam

http://www.youtube.com/watch?v=q6mPq...9546D2FC3B4AF0
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 10:57   #63
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
mag je liegen tegen ongelovigen
Alleen in het geval van oorlog
En voor de goeie zaak, bv huiselijke conflicten en het verspreiden van de islam (neem ik dan aan). Te zien hoe je dit zelf invult, al bij al denk ik dat mohammed positieve lessen probeerde mee te geven aan z'n volgelingen maar die maken er toch zelf van wat ze willen. Je kunt hier weeral alle kanten mee op.
"Daarom zegt de Profeet (Mohammed) ‘Wie (door leugens) de mensen onderling verzoent, het goede beoogt of het goede zegt, is geen vals persoon.’"
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 17:18   #64
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

"Daarom zegt de Profeet (Mohammed) ‘Wie (door leugens) de mensen onderling verzoent, het goede beoogt of het goede zegt, is geen vals persoon.’"

Deze Hadith
Helpt bij het weg te houden van de verspreiding van vijandigheid tussen de mensen
En het bereiken van de hervorming


http://www.youtube.com/watch?v=7Rji_...eature=related
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be