Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 november 2015, 12:24   #41
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als jij naar die kloothommel wil luisteren : doe maar !

Ik zal wel reageren als TS de moeite doet van de 'argumenten' van dat sujet samen te vatten hier.
so what.
als het te veel moeite kost van te luisteren, doe het dan niet, niemand verplicht je.
Maar je kritiek is ronduit flauw, en heeft niks inhoudelijks
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 12:26   #42
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

VB heeft al jaren gelijk en wat deden de andere partijen?
Ze trokken een cordon sanitaire op rond het blok maar nu moeten
diezelfde partijen het VB gelijk geven en dat doet precies pijn aan hun imago.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 12:27   #43
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Nu wordt het nog mooier !
Degene die al zoveel jaren waarschuwde én gelijk had is de slechte.
ja, als het niet meer gaat schakelt men een niveau hoger in de absurditeit
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 12:50   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
VB heeft al jaren gelijk en wat deden de andere partijen?
Ze trokken een cordon sanitaire op rond het blok maar nu moeten
diezelfde partijen het VB gelijk geven en dat doet precies pijn aan hun imago.
Geen enkele partij geeft het blok gelijk, geen enkele.
Ik dacht dat dat behoorlijk duidelijk was na de uitzending waar BDW die voorzitter-mestkever alle hoeken van de kamer heeft laten zien. De walging stond gewoon op zijn gezicht af te lezen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 21:30   #45
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
2 !

En dat maakt de andere partijen zo pissig.
Ze hebben wel meer redenen om pissig te zijn hoor. Maar dat duid alleen op onmacht. Hun uitvinding van het cordon heeft niet het gewenste succes, ze monddood maken lukt hen niet.

http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/11143
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 22:00   #46
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ze hebben wel meer redenen om pissig te zijn hoor. Maar dat duid alleen op onmacht. Hun uitvinding van het cordon heeft niet het gewenste succes, ze monddood maken lukt hen niet.

http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/11143
23 jaar, en je snapt het blijkbaar nog altijd niet...

Binnen het cordon mag het blok kwaken wat het wil, in het parlement, de provincieraad, gemeenteraden, commissies waar ze statutair recht op deelname in hebben enz enz. Alleen is er sinds 1992 niemand meer die ernaar luistert.
Geen probleem hoor, Philip De Winter krijgt zijn wedde al sinds 1987 zonder dat er ooit iemand naar luisterde. En dankzij de Garry's van deze wereld zal dat nog wel duren tot hij na een lange carrière van ledigheid en nutteloosheid eindelijk op rustpensioen kan gaan met een parlementair pensioen van + 3500 euro netto per maand.
Maar nu rekent Fuhrer Philip nog op jullie steun, om zijn laatste ontbrekende jaren voor pensioenrechten te kunnen opvullen : verkies hem alstemblief nog een keertje in 2019
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 22:23   #47
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
23 jaar, en je snapt het blijkbaar nog altijd niet...

Binnen het cordon mag het blok kwaken wat het wil, in het parlement, de provincieraad, gemeenteraden, commissies waar ze statutair recht op deelname in hebben enz enz. Alleen is er sinds 1992 niemand meer die ernaar luistert.
Geen probleem hoor, Philip De Winter krijgt zijn wedde al sinds 1987 zonder dat er ooit iemand naar luisterde. En dankzij de Garry's van deze wereld zal dat nog wel duren tot hij na een lange carrière van ledigheid en nutteloosheid eindelijk op rustpensioen kan gaan met een parlementair pensioen van + 3500 euro netto per maand.
Maar nu rekent Fuhrer Philip nog op jullie steun, om zijn laatste ontbrekende jaren voor pensioenrechten te kunnen opvullen : verkies hem alstemblief nog een keertje in 2019
Dan moet je ook niet onnozel doen, hé. Dan moet de PVDA achter een cordon wegens te communistisch, te extreem. Dan moet elke moslimpartij achter een cordon wegens te extreem + inmenging kerk/staat. Dan moet elke christelijke partij ook achter een cordon wegens inmenging kerk/staat gedoe.

Maar dat gebeurt niet terwijl het communisme en alle religies zeer veel doden op de teller hebben.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 22:28   #48
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
23 jaar, en je snapt het blijkbaar nog altijd niet...

Binnen het cordon mag het blok kwaken wat het wil, in het parlement, de provincieraad, gemeenteraden, commissies waar ze statutair recht op deelname in hebben enz enz. Alleen is er sinds 1992 niemand meer die ernaar luistert.
Geen probleem hoor, Philip De Winter krijgt zijn wedde al sinds 1987 zonder dat er ooit iemand naar luisterde. En dankzij de Garry's van deze wereld zal dat nog wel duren tot hij na een lange carrière van ledigheid en nutteloosheid eindelijk op rustpensioen kan gaan met een parlementair pensioen van + 3500 euro netto per maand.
Maar nu rekent Fuhrer Philip nog op jullie steun, om zijn laatste ontbrekende jaren voor pensioenrechten te kunnen opvullen : verkies hem alstemblief nog een keertje in 2019
Ge kunt niet geloven hoe veel plezier mij dat doet van u zo bezig te zien met uw gif te spuien. De frustraties stromen er vast in beekjes af en ondanks dat alles staat u stampvoetend en stikkend van kolere, nergens. Nergens ook maar éééééééén argument dat tegenspreekt of de waarheid van zijn pleidooi onderuit haalt. Gij en geen van alle grote politici, Bart de Wever inclusief, zijn verbaal opgewassen tegen Filip Dewinter. Hij slaat u allen de feiten om de oren dat jullie hersenen in jullie koppen aan het koken gaan om toch maar iets van al wat hij aanklaagt te kunnen betwisten. Dat noem ik pas het loon van een parlementair en ministers onwaardig zijn. Het feit alleen al dat ze uit armoede moeten grijpen naar een ondemocratische maatregel zoals een cordon uit concurrentie angst, dat alleen al maakt overduidelijk met wat een bende potentaten we hier in de politiek opgeschept zitten.

Laatst gewijzigd door Garry : 26 november 2015 om 22:38.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 22:42   #49
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Naar deze kwibus heb ik niet geluisterd (ik heb geen interesse om in mijn vrije tijd naar deze twintig minuten durende monoloog te luisteren).

Maar Philip Dewinter - beter bekend onder zijn artiestennaam Filip Dewinter - heeft toch wel weer de hoofdvogel inzake achterlijkheid afgeschoten in het Belgische parlement. En dat ondanks de moordende competitie van Dirk Van der Maelen en Denis Ducarme.

"Trek de erkenning en de subsidiëring van de islam in."

Ik ben het hier mee eens, op voorwaarde dat dit voor iedere godsdienst gaat. Scheiding van Kerk en Staat houdt in dat de staat zich niet moeit met religieuze kwesties, en dus ook bepaalde religies niet uitsluit of voortrekt.

Maar Dewinter gebruikt dit argument als zou dit het probleem van islamitisch terreur oplossen. Voor die stelling heb ik nog nooit een zinnige onderbouwde redenering gehoord.

Slechts een minderheid van de moskeeën in Brussel heeft officiële erkenning aangevraagd, en slechts een minderheid van die aanvragen werd goedgekeurd. Die erkenning is echt niet relevant in de terreurproblematiek.

"Ontneem salafisten en jihadisten hun nationaliteit en deporteer ze naar de Islamitische Staat."

Ten eerste moet de Belgische staat zich beperken tot het intrekken van de Belgische nationaliteit. Daarnaast kan dit niet indien ze enkel over de Belgische nationaliteit beschikken. Bovendien is het niet de functie van een staat om ongewenste individuen bij anderen te dumpen. Criminelen moet de staat opsluiten, de rest moet ze met gerust laten.

"Sluit de radicale moskeeën."

Radicale moskeeën sluiten is even efficiënt in de bestrijding van terrorisme als het opheffen van het Vlaams Blok was in de bestrijding van racisme. Niet. Ideeën zullen zich verspreiden, bovengronds dan wel ondergrond.

"Sluit eindelijk onze grenzen."

De Vlaamse of de Belgische? Voor velen is dit een leuk ogende slogan, maar criminelen houden zich niet aan de wet. Terroristen die werkelijk willen naar hier komen, zullen hier geraken. Of die grenzen nu toe zijn of niet.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.

Laatst gewijzigd door Nebur : 26 november 2015 om 22:45.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2015, 23:31   #50
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Naar deze kwibus heb ik niet geluisterd (ik heb geen interesse om in mijn vrije tijd naar deze twintig minuten durende monoloog te luisteren).

Maar Philip Dewinter - beter bekend onder zijn artiestennaam Filip Dewinter - heeft toch wel weer de hoofdvogel inzake achterlijkheid afgeschoten in het Belgische parlement. En dat ondanks de moordende competitie van Dirk Van der Maelen en Denis Ducarme.

"Trek de erkenning en de subsidiëring van de islam in."

Ik ben het hier mee eens, op voorwaarde dat dit voor iedere godsdienst gaat. Scheiding van Kerk en Staat houdt in dat de staat zich niet moeit met religieuze kwesties, en dus ook bepaalde religies niet uitsluit of voortrekt.

Maar Dewinter gebruikt dit argument als zou dit het probleem van islamitisch terreur oplossen. Voor die stelling heb ik nog nooit een zinnige onderbouwde redenering gehoord.

Slechts een minderheid van de moskeeën in Brussel heeft officiële erkenning aangevraagd, en slechts een minderheid van die aanvragen werd goedgekeurd. Die erkenning is echt niet relevant in de terreurproblematiek.

"Ontneem salafisten en jihadisten hun nationaliteit en deporteer ze naar de Islamitische Staat."

Ten eerste moet de Belgische staat zich beperken tot het intrekken van de Belgische nationaliteit. Daarnaast kan dit niet indien ze enkel over de Belgische nationaliteit beschikken. Bovendien is het niet de functie van een staat om ongewenste individuen bij anderen te dumpen. Criminelen moet de staat opsluiten, de rest moet ze met gerust laten.

"Sluit de radicale moskeeën."

Radicale moskeeën sluiten is even efficiënt in de bestrijding van terrorisme als het opheffen van het Vlaams Blok was in de bestrijding van racisme. Niet. Ideeën zullen zich verspreiden, bovengronds dan wel ondergrond.

"Sluit eindelijk onze grenzen."

De Vlaamse of de Belgische? Voor velen is dit een leuk ogende slogan, maar criminelen houden zich niet aan de wet. Terroristen die werkelijk willen naar hier komen, zullen hier geraken. Of die grenzen nu toe zijn of niet.
Het zal hier vele waarschijnlijk verwonderen maar in heel veel van uw opmerkingen moet ik u bij treden.

Dikwijls krijg je de vraag, "en wat met de Belgen van tweede en derde generatie? Die kun je toch niet weg sturen". Inderdaad dat is een groot probleem vooral omdat dat eigenlijk juist diegene zijn die in eerste instantie zouden moeten worden buiten gesmeten. Wanneer zo een derde generatie nog steeds niet geïntegreerd is in onze maatschappij, zal het ook nooit worden en hoort ze bij uitstek hier niet thuis.

Ik Vraag mij af, een tijd terug huurden ze gevangenisverblijven in Nederland wegens een tekort hier. Wel, zou dat geen denderende oplossing zijn, voor alle Belgen van allochtone afkomst welke zich hier niet kunnen integreren en onze maatschappij verzieken met geweldpleging, gevangenis ruimte huren in Rusland. Dat gaat ons pakken minder geld kosten en ik garandeer u, wanneer die daar een paar jaartjes hebben moeten brommen, dat het ze pijn zal gedaan hebben. Heel wat anders dan onze drie- en viersterrenhotels.

Voor het intrekken van de erkenning en de subsidiëring van moskeeën, vind ik ook dat eender welke godsdienst geen toelage moet krijgen, maar dat is een andere discussie. Hier betreft het een geloof dat op grove manier onze wetgeving schend.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 10:11   #51
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een normale manier van discussie voeren op een forum is je argumenten beknopt weergeven, een mening formuleren, eventueel vragen stellen. Niet gewoon een link naar een toespraak van 20 min komen dumpen zonder meer.
Wat mij zo stoort dat er mensen zijn , echte Belgen Vlamingen enz.. die tegen een partij zijn die VOOR HEN OPKOMT AL JAREN ? dat zegt genoeg hé over dit Belgisch volkje goe zot zeg ,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 10:14   #52
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

[quote=Nebur;7909864]Naar deze kwibus heb ik niet geluisterd (ik heb geen interesse om in mijn vrije tijd naar deze twintig minuten durende monoloog te luisteren).

Maar Philip Dewinter - beter bekend onder zijn artiestennaam Filip Dewinter - heeft toch wel weer de hoofdvogel inzake achterlijkheid afgeschoten in het Belgische parlement. En dat ondanks de moordende competitie van Dirk Van der Maelen en Denis Ducarme.

"Trek de erkenning en de subsidiëring van de islam in."

Ik ben het hier mee eens, op voorwaarde dat dit voor iedere godsdienst gaat. Scheiding van Kerk en Staat houdt in dat de staat zich niet moeit met religieuze kwesties, en dus ook bepaalde religies niet uitsluit of voortrekt.

Maar Dewinter gebruikt dit argument als zou dit het probleem van islamitisch terreur oplossen. Voor die stelling heb ik nog nooit een zinnige onderbouwde redenering gehoord.

Slechts een minderheid van de moskeeën in Brussel heeft officiële erkenning aangevraagd, en slechts een minderheid van die aanvragen werd goedgekeurd. Die erkenning is echt niet relevant in de terreurproblematiek.

"Ontneem salafisten en jihadisten hun nationaliteit en deporteer ze naar de Islamitische Staat."

Ten eerste moet de Belgische staat zich beperken tot het intrekken van de Belgische nationaliteit. Daarnaast kan dit niet indien ze enkel over de Belgische nationaliteit beschikken. Bovendien is het niet de functie van een staat om ongewenste individuen bij anderen te dumpen. Criminelen moet de staat opsluiten, de rest moet ze met gerust laten.

"Sluit de radicale moskeeën."

Radicale moskeeën sluiten is even efficiënt in de bestrijding van terrorisme als het opheffen van het Vlaams Blok was in de bestrijding van racisme. Niet. Ideeën zullen zich verspreiden, bovengronds dan wel ondergrond.

"Sluit eindelijk onze grenzen."

De Vlaamse of de Belgische? Voor velen is dit een leuk ogende slogan, maar criminelen houden zich niet aan de wet.
Citaat:
Terroristen die werkelijk willen naar hier komen, zullen hier geraken. Of die grenzen nu toe zijn of niet.[/QUOTE
]
Bullshit is dat feitelijk , meer controle aan de grenzen en op luchthavens geen een meer t' land binnen laten die moslim is . opgelost .
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 13:18   #53
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dan moet je ook niet onnozel doen, hé. Dan moet de PVDA achter een cordon wegens te communistisch, te extreem. Dan moet elke moslimpartij achter een cordon wegens te extreem + inmenging kerk/staat. Dan moet elke christelijke partij ook achter een cordon wegens inmenging kerk/staat gedoe.

Maar dat gebeurt niet terwijl het communisme en alle religies zeer veel doden op de teller hebben.
Vergeet de FDF niet, wat die uitkramen maakt hen vele malen extremistischer dan VB ooit geweest is. Daar ook geen 'schutkring' te zien.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 13:37   #54
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

En toch hadden en hebben ze nog steeds gelijk.

Of die andere bandietenbende partijen hen gelijk geven of niet, maakt geen fluit uit.
Natuurlijk vallen die nog liever dood dan te moeten erkennen dat ze 't al die tijd bij 't rechte eind hadden en zijzelf fout waren en nog steeds zijn.

De feiten spreken voor zich en tonen hun gelijk aan. Daar kan de bandietenbende niets aan veranderen, enkel schoorvoetend punt voor punt van 't VB overnemen.

Zelfs schuimbekkende Dewever kan niet anders om niet al z'n kiezers kwijt te spelen. De jassendraaier.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 14:30   #55
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Wat mij zo stoort dat er mensen zijn , echte Belgen Vlamingen enz.. die tegen een partij zijn die VOOR HEN OPKOMT AL JAREN ? dat zegt genoeg hé over dit Belgisch volkje goe zot zeg ,
voor de links-progressieven en humanisten en sossen en consoorten is de term "volk" iets dat herinnert aan het nazisme. Het is een vies woord. Vreemd genoeg.
Met de globalisering dat ons opgedrongen wordt past het nu nog minder om de notie VOLK te verdedigen. Da's een enorme naïeve houding, zeker als niet in wederzijdsheid gebeurt, met andere "volkeren".
Niet willen hebben dat een partij eerst voor zijn Eigen volk kiest, is als zeggen, we hebben geen leger nodig, kom ons maar in de tang nemen.
Het is masochisme. Een straf die de linksen menen te moeten ondergaan voor en zij noemen het pluralisme, pacifisme, tolerantie.

En met 'volk' bedoel ik niet enkel exclusief-ethnisch maar inclusief-civiel.

Laatst gewijzigd door Mindset : 27 november 2015 om 14:34.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 15:40   #56
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
20 minuten lang naar een blok creatuur luisteren ? forget it.

Je zit hier gewoon reclame te maken voor je partijtje, en geeft niet eens een aanzet tot discussie...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
ja, want stel je voor dat je die man eigenlijk op geen enkele fout kan betrappen, en zou moeten gelijk geven.
Een blokcreatuur kan niet anders dan fout zijn voor Pandareus.

Een blokcreatuur mag het grootste gelijk van de wereld hebben, hij zal het niet krijgen van Pandareus.

Een blokcreatuur is een separatist en zal daarvoor boeten met de hulp van Pandareus.

Een blokcreatuur straal negeren is absoluut nodig voor Pandareus wil hij niet de kans lopen om te moeten toegeven dat hetgeen uit de mond komt van een blokcreatuur klopt als een...blokker.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 15:52   #57
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een normale manier van discussie voeren op een forum is je argumenten beknopt weergeven, een mening formuleren, eventueel vragen stellen. Niet gewoon een link naar een toespraak van 20 min komen dumpen zonder meer.
Dat klopt. Maar ook dan zou je hetzelfde excuus gebruiken om te voorkomen dat je een blokcreatuur wel eens gelijk zou moeten geven.

Niet erg hoor. Er zijn genoeg mensen die blokcreaturen, zij het schoorvoetend, gelijk beginnen te geven. Zelfs fervente linksen en Belgische nationalisten.

Het leuke is dat het "Belgische" collaborateurs van Islamitische Staat en andere moslimterroristen zijn die dat bewerkstelligen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 16:03   #58
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
23 jaar, en je snapt het blijkbaar nog altijd niet...

Binnen het cordon mag het blok kwaken wat het wil, in het parlement, de provincieraad, gemeenteraden, commissies waar ze statutair recht op deelname in hebben enz enz. Alleen is er sinds 1992 niemand meer die ernaar luistert.
Geen probleem hoor, Philip De Winter krijgt zijn wedde al sinds 1987 zonder dat er ooit iemand naar luisterde. En dankzij de Garry's van deze wereld zal dat nog wel duren tot hij na een lange carrière van ledigheid en nutteloosheid eindelijk op rustpensioen kan gaan met een parlementair pensioen van + 3500 euro netto per maand.
Maar nu rekent Fuhrer Philip nog op jullie steun, om zijn laatste ontbrekende jaren voor pensioenrechten te kunnen opvullen : verkies hem alstemblief nog een keertje in 2019
Maar je moet toegeven dat FDW tenminste werkt voor zijn wedde wat van vele parlementsleden van de andere partijen niet kan gezegd worden. Zij doen hun mond niet open en duwen gewoon op de knop om hun stem uit te brengen. Dat zou je moeten aanklagen panda.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 16:47   #59
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een blokcreatuur kan niet anders dan fout zijn voor Pandareus.

Een blokcreatuur mag het grootste gelijk van de wereld hebben, hij zal het niet krijgen van Pandareus.

Een blokcreatuur is een separatist en zal daarvoor boeten met de hulp van Pandareus.

Een blokcreatuur straal negeren is absoluut nodig voor Pandareus wil hij niet de kans lopen om te moeten toegeven dat hetgeen uit de mond komt van een blokcreatuur klopt als een...blokker.
Ja, zijn "analyses" zijn echt doorwrocht en volwassen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 16:48   #60
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ge kunt niet geloven hoe veel plezier mij dat doet van u zo bezig te zien met uw gif te spuien. De frustraties stromen er vast in beekjes af en ondanks dat alles staat u stampvoetend en stikkend van kolere, nergens. Nergens ook maar éééééééén argument dat tegenspreekt of de waarheid van zijn pleidooi onderuit haalt. Gij en geen van alle grote politici, Bart de Wever inclusief, zijn verbaal opgewassen tegen Filip Dewinter. Hij slaat u allen de feiten om de oren dat jullie hersenen in jullie koppen aan het koken gaan om toch maar iets van al wat hij aanklaagt te kunnen betwisten. Dat noem ik pas het loon van een parlementair en ministers onwaardig zijn. Het feit alleen al dat ze uit armoede moeten grijpen naar een ondemocratische maatregel zoals een cordon uit concurrentie angst, dat alleen al maakt overduidelijk met wat een bende potentaten we hier in de politiek opgeschept zitten.
2
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be