Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2023, 10:33   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard Guilty pleasure: Huis Gemaakt.

Ik kijk er wel graag naar. Het is uiteraard gedaan om de deelnemers fouten te laten maken door hen dingen te laten doen die ze niet gewoon zijn in een veel te korte tijd. Wel raar dat dingen zoals een elektriciteitsdraad aansluiten of pluggen gebruiken zo moeilijk blijken.
Volgende keer installeren ze een badkamer. Ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 november 2023 om 10:34.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 16:51   #2
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Ik veronderstel dat dit over een tv programma gaat maar ik heb het nooit gezien.

Mijn guilty pleasure op dat punt zijn de Discovery-goudzoeker programma's.

Ik weet dat ze steeds goud vinden, ik weet ook dat ze nooit de gigantische hoeveelheden tegenkomen maar toch blijf ik kijken.
Als is het maar voor de mooie landschappen (Australie, Canada, Alaska,...) die je voorbij ziet komen.
En voor Kris Kelly natuurlijk. Nooit iemand gezien die zo hard tegelijkertijd loser en coole gast kan zijn.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 28 november 2023 om 16:52.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 16:55   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.440
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Geen TV, geen magazines met een TV programma.

Als ik informatie in visuele vorm wil, zoek ik die wel op.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 17:38   #4
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ik veronderstel dat dit over een tv programma gaat maar ik heb het nooit gezien.

Mijn guilty pleasure op dat punt zijn de Discovery-goudzoeker programma's.

Ik weet dat ze steeds goud vinden, ik weet ook dat ze nooit de gigantische hoeveelheden tegenkomen maar toch blijf ik kijken.
Als is het maar voor de mooie landschappen (Australie, Canada, Alaska,...) die je voorbij ziet komen.
En voor Kris Kelly natuurlijk. Nooit iemand gezien die zo hard tegelijkertijd loser en coole gast kan zijn.
Al die goudzoekersprogramma’s heb ik jaren geleden al bekeken, die over opaalzoekers. Gaat dat nog altijd door?

Huis gebouwd is op één van die bijzenders van vtm. En het is ook omdat ik zelf aan het verbouwen ben dat ik het interessant vind. Dan kan ik anderen zien knoeien.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 17:39   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Geen TV, geen magazines met een TV programma.

Als ik informatie in visuele vorm wil, zoek ik die wel op.
Netflix, Streamz, Disney+ en Prime ftw!
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2023, 18:57   #6
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Otto Kilcher is onder een koe beland.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 15:08   #7
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Al die goudzoekersprogramma’s heb ik jaren geleden al bekeken, die over opaalzoekers. Gaat dat nog altijd door?
Ja hoor, je hebt Gold Rush (de originele), Gold Rush White Water (in Alaska in snelstromende rivieren), Gold Divers (in de Beringzee voor de kust van Nome, Alaska), Aussie Gold Hunters (idem maar dan in Australië), Hoffman Family Gold (over de Hoffmans uit vroege Gold Rush-afleveringen), Parkers Trail (over een Gold Rush-personage die elders in de wereld op zoek gaat naar goud), ...
En dan heb ik het nog maar over de shows die momenteel nog steeds regelmatig op Discovery te zien zijn...
Over die opaalzoekers ken ik alleen Outback Opal Hunters.

Citaat:
Huis gebouwd is op één van die bijzenders van vtm. En het is ook omdat ik zelf aan het verbouwen ben dat ik het interessant vind. Dan kan ik anderen zien knoeien.
Altijd leuk eh, anderen op hun bek zien gaan bij iets wat je zelf wel lukt!
Maar aangezien ik niet aan't verbouwen ben heb ik er ook geen plezier aan...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 15:17   #8
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ja hoor, je hebt Gold Rush (de originele), Gold Rush White Water (in Alaska in snelstromende rivieren), Gold Divers (in de Beringzee voor de kust van Nome, Alaska), Aussie Gold Hunters (idem maar dan in Australië), Hoffman Family Gold (over de Hoffmans uit vroege Gold Rush-afleveringen), Parkers Trail (over een Gold Rush-personage die elders in de wereld op zoek gaat naar goud), ...
En dan heb ik het nog maar over de shows die momenteel nog steeds regelmatig op Discovery te zien zijn...
Over die opaalzoekers ken ik alleen Outback Opal Hunters.


Altijd leuk eh, anderen op hun bek zien gaan bij iets wat je zelf wel lukt!
Maar aangezien ik niet aan't verbouwen ben heb ik er ook geen plezier aan...
Yup, die heb ik ook allemaal gezien.

En Huis Gebouwd: gisteren was de eerste aflevering over de badkamer. Viel nogal tegen. Het enige wat de kandidaten deden was de gippswanden (nog maar eens) en wat sleuren met dozen. Dan kwam er plots overal een klusjesdienst busje met twee vakmansen die een dag aan de slag gingen.

Wat ze juist allemaal deden lieten ze niet zien, maar ik vermoed dat het vooral om de loodgieterij ging. Als je daar twee neofieten aanzet kan je katastrofes verwachten. Als daar iets aan scheelt kan je achteraf de ganse badkamer opbreken. En dat zullen de programamakers waarschijnlijk niet riskeren. De twee huizen van vorig jaar kregen ze niet verkocht omdat er zoveel aan verknoeid was.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 15:23   #9
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Otto Kilcher is onder een koe beland.
De Kilchers!!!!

Zowat de grappigste familie van Alaska!!

Ze wonen "helemaal afgezonderd" in de 'remote' wildernis van Alaska!!
Tot je zo op Google Maps gaat zoeken en ze op nog geen km van een grote weg blijken te wonen. Letterlijk om de hoek zit er een beenhouwer. Als ze hun koeien naar de weide gaan brengen moeten ze kilometers ver wandelen maar niemand vertelt er bij dat dat is omdat ze anders bij hun buren door de tuin moeten.
7km van hun 'afgelegen' boerderij ligt een golfbaan.
3km verderop zit een loodgieter.
De eerste kruidenier ligt 4km verder.
Op 13km een wijngaard.
Lagere school op 4km.
En het centrum van Homer, Alaska, een stad van om en bij de 6000 inwoners ligt op 18km...

Alaska, the last frontier...


Heerlijk fake!!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 15:25   #10
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Yup, die heb ik ook allemaal gezien.

En Huis Gebouwd: gisteren was de eerste aflevering over de badkamer. Viel nogal tegen. Het enige wat de kandidaten deden was de gippswanden (nog maar eens) en wat sleuren met dozen. Dan kwam er plots overal een klusjesdienst busje met twee vakmansen die een dag aan de slag gingen.

Wat ze juist allemaal deden lieten ze niet zien, maar ik vermoed dat het vooral om de loodgieterij ging. Als je daar twee neofieten aanzet kan je katastrofes verwachten. Als daar iets aan scheelt kan je achteraf de ganse badkamer opbreken. En dat zullen de programamakers waarschijnlijk niet riskeren. De twee huizen van vorig jaar kregen ze niet verkocht omdat er zoveel aan verknoeid was.
Tsja, gipswanden...
Handig eh?
Je plakt er wat tegen de muren en je ziet niks meer van de structurele gebreken van je huis. En de kenissen zijn vol lof over "hoe netjes je dat krot hebt opgeknapt!!".
Terwijl niemand beseft dat dat krot er nog steeds staat en dat het enkel verstopt zit achter wat Gyproc platen...

Renoveren noemt men dat tegenwoordig...
Zo kan natuurlijk iedereen het.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 15:37   #11
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Gisteren op Canvas Een nacht in het museum gezien.

Serie waarin ze met een BV overnachten in het Museum in Antwerpen (in de periode dat de renovatie zo goed als rond was) en waarbij ze onder een specifiek schilderij overnachten. Daar wordt dan de geschiedenis etc over verteld. Ondertussen zuipen ze ook heel wat wijn.

Met Thomas Vanderveken, krijgt van mij een 9/10 informatief, en een toegankelijke manier om eens naar kunst te kijken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 15:47   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Tsja, gipswanden...
Handig eh?
Je plakt er wat tegen de muren en je ziet niks meer van de structurele gebreken van je huis. En de kenissen zijn vol lof over "hoe netjes je dat krot hebt opgeknapt!!".
Terwijl niemand beseft dat dat krot er nog steeds staat en dat het enkel verstopt zit achter wat Gyproc platen...

Renoveren noemt men dat tegenwoordig...
Zo kan natuurlijk iedereen het.
Ja, de toestand van de wanden…en de vloeren.

Twee van de kandidaten hadden gekozen voor een enorm grote douche. Glasplaten van 2 meter op 1,60 dus. Die moesten ze naar boven krijgen langs een trap van een halve meter breed met een bocht erin. Ik verdenk de programmamakers ervan om dat gescript te hebben, want zo dom kan je toch niet zijn…
Enfin, het eerste koppel probeerde het tegen alle logica toch langs de trap. Gevolg: glas in duizenden stukjes.
Het andere koppel besloot om een sleuf in het plafond te maken en de glasplaat daardoor te hijsen. Een sleuf in het plafond maken! Enfin ze deden het en dan kon je zien waarom dat zo gemakkelijk was. Het plafond (en dus ook de vloer van de badkamer) bestond uit versleten planken met tussenruimten van meerdere centimeters. Ook daar waarschijnlijk gemaskeerd door wat gipsplaten of zo. Goeie kans dat de badkuip door het plafond valt als ze er teveel water indoen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 15:48   #13
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Gisteren op Canvas Een nacht in het museum gezien.

Serie waarin ze met een BV overnachten in het Museum in Antwerpen (in de periode dat de renovatie zo goed als rond was) en waarbij ze onder een specifiek schilderij overnachten. Daar wordt dan de geschiedenis etc over verteld. Ondertussen zuipen ze ook heel wat wijn.

Met Thomas Vanderveken, krijgt van mij een 9/10 informatief, en een toegankelijke manier om eens naar kunst te kijken.
Ja, ook gezien, was leuk en interessant.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2023, 16:02   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja, ook gezien, was leuk en interessant.
nog eens goeie tv, ze kunnen het hoor, ... t kost alleen wat moeite.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2023, 23:13   #15
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard

Het is nu wel wat flauw/doorgestoken kaart aan het worden, ze hebben al twee keer gezorgd dat het ex aequo was en nu laten ze alle 3 de koppels naar de publieksfinale gaan.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2023, 00:14   #16
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

ik vond het caravan slingeren of het sleuhut vernielen in Top Gear altijd wel cool
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2023, 00:23   #17
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ik vond het caravan slingeren of het sleuhut vernielen in Top Gear altijd wel cool
Pas op er zijn Nederlanders op dit forum die destructie van hun gecanoniseerde aanhangconsructies niet licht gaan opnemen.
Verwacht represailles tegen frietkoten en veranda’s.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2023, 08:36   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Pas op er zijn Nederlanders op dit forum die destructie van hun gecanoniseerde aanhangconsructies niet licht gaan opnemen.
Verwacht represailles tegen frietkoten en veranda’s.
van mij mogen ze een paar duivenkoten opblazen ook

maar het geweldige genot dat ik kan ervaren als zo een gepensioneerde sleurhut aan zijn einde komt,

Langs de andere kant lijkt zo een ding wel leuk in een bos in de ardennen, daar zijn ze ook goed om groenen te pesten en na een nachtje slapen s morgens vroeg als er zo nog wat flarden mist in het bos hangen op everzwijnen te gaan jagen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2023, 11:07   #19
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is nu wel wat flauw/doorgestoken kaart aan het worden, ze hebben al twee keer gezorgd dat het ex aequo was en nu laten ze alle 3 de koppels naar de publieksfinale gaan.
Ahzo, het is TV en fake? Wie zag dat komen...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2024, 10:47   #20
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.067
Standaard

Ana en Enis gewonnen. Was wel te verwachten: ze kwamen ‘het sympathiekste’ over en dan nog drie kindjes.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be