Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2002, 12:21   #1
Kevin Devos
Lokaal Raadslid
 
Kevin Devos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Berichten: 349
Standaard

Ik lees hier het ene onderwerp aan het andere waar men vanalles gaat verkondigen over coalities. Ik kan mij niet tevreden stellen met dit soort discussies omdat ik ze eindeloos vind. De ene wil centrum-links, de ander centrum-rechts nog iemand anders links-rechts, ...
Overbodige discussies dus. Het verleden zou U mensen die over politiek willen praten heel duidelijk moeten zeggen hoe vreemd alles kan uitlopen. Denk ik hier bij aan Martens zijn knieën die verschrikkelijk veel pijn moeten gedaan hebben van al dat vallen, denk ik hierbij aan de langste regeringsvorming in België die amper 14 jaar geleden (1988) plaats vond, denk ik hierbij aan het versnipperde politieke landschap in Vlaanderen, ...

Dit soort discussie staan bol van loze commentaar en praatjes waar NIEMAND die echt in het parlement zit gehoor aan geeft.

Bespreek de politiek en al haar problemen, want er is toch genoeg om over te schrijven. Bespreek de links-rechts verhoudingen van partijen, maar toch niet iets wat één persoon in het land (formateur) moet doen. Er is niemand van jullie die met 20% zekerheid kan zeggen welke coalitie er zal ontstaan!

Met alle respect, maar ik moest dit toch even kwijt.
__________________
Midden de Mensen met de Kracht van Mensen! Samen gaan we voor de Toekomst van Vlaanderen! CD&V - Christen-Democratisch & Vlaams alternatief
Kevin Devos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be