Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juni 2016, 16:47   #21
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Mij smaakt die drank gewoon ook beter als ik weet dat ik niet bijdraag aan de cijfers van die kakmongool
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2016, 20:42   #22
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Mij smaakt die drank gewoon ook beter als ik weet dat ik niet bijdraag aan de cijfers van die kakmongool

U schijnt (nog) niet te beseffen dat die....euhm......*onwelvoeglijke omschrijving*.....er,ten gronde,geen problemen mee heeft dat de staatsinkomsten dalen.Er zijn aanhoudend maatregelen (snijden in het been van delen van het ambtenariaat) bezig om ondertussen ook de staatskosten te laten dalen.

Zoals ieder "systeem" dat moet omgeturned worden gaat het eerst schijnbaar slechter (meer problemen,minder inkomsten,meer tegenwerking) alvorens het beter zal gaan.

Ik heb de indruk dat men dat bij de oppositie (linkse signatuur) ondertussen aan het beseffen is,vandaar het smijten met vitriool,hun toekomstige wingewesten (na verkiezingen nietwaar?)en hun potentiele machtsbaronies worden drooggelegd.De overheid is,mede wegens die .....*onwelvoeglijke omschrijving*......bezig met zijn uitgavenstaat te beperken tot wat NODIG en UITLEGBAAR is,en minder en minder aan "staat voor de staat".

Laat die drank U dus smaken....

Laatst gewijzigd door kelt : 15 juni 2016 om 20:46.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2016, 09:53   #23
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht

Drink je niet wat veel?
Het zal het eerste jaar zeker niet op zijn,bovendien ga ik zelden op cafe en drink zeer weinig bier.In een fles rum zit bijna evenveel alcohol als een bak bier,met zijn 2 drinken we een fles op in 3 weken,valt dus wel mee.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2016, 09:57   #24
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Of dat het je echt veel bespaart, weet ik niet
Een fles havana-club kost in de winkel hier 18,35 ik betaalde 8,08 op 21 flessen was dat al meer dan 200 euro.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2016, 20:03   #25
MORPHEUS
Minister-President
 
MORPHEUS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2008
Locatie: ZION DE STAD DER VERLOSTEN
Berichten: 4.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Een fles havana-club kost in de winkel hier 18,35 ik betaalde 8,08 op 21 flessen was dat al meer dan 200 euro.
Ik ga jaarlijks 3 tot 4 per jaar met de mobiel naar Schotland. De dochter woont daar . De whisky is er daar duurder of hier. Toch neem ik whisky mee van Schotland. Alt�*jd na een bezoek aan distillery . N�*et voor mezelf , maar voor geschenken met nieuwjaar en verjaardagen. Ik jaag niet op btw voordeel. Wel op een geschenk die hier moeilijk te verkrijgen is

En in Schotland zien ze me graag komen met west vleteren

Op de Vlaamse nationale feestdag zitten we met mobiel aan de moezel. Niét voor btw voordeel maar voor degustatie voordeel
__________________
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept.........
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 01:37   #26
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Het zal het eerste jaar zeker niet op zijn,bovendien ga ik zelden op cafe en drink zeer weinig bier.In een fles rum zit bijna evenveel alcohol als een bak bier,met zijn 2 drinken we een fles op in 3 weken,valt dus wel mee.
Bij mij geen week met een fles. Alleen En dagelijks enkele glazen tot snel een fles wijn. Eigenlijk gaan vele sterke dranken vlot binnen. Natuurlijk de champagne niet vergeten als ik mooi bezoek heb. En ik heb tegenwoordig veel mooi bezoek Maar geen enkele fles is in België aangekocht. Ik steun de Belgische schatkist niet meer. Ze hebben genoeg gepikt en nu pik ik het stilaan terug
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 09:02   #27
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
En hoeveel horeca uitbaters zouden dat niet op regelmatige basis doen? Even de grens over, massaal sterke drank en sigaretten inkopen en "in het zwart" in hun zaak verkopen. Wist je trouwens waarom in sommige zaken je een pakje sigaretten geopend en met een paar sigaretten er een beetje uitgeschoven aanbieden? Omdat er geen takszegel aanwezig is en het dan niet zo opvalt.

Is trouwens een leuke bijverdienste van sommige vrachtwagenchauffeurs die internationaal vervoer doen. Kans op controle = zo goed als uitgesloten. En bij controle controleren ze enkel de vrachtbrieven en in uitzonderlijk geval kijken ze eens naar de vracht zelf. Pakweg tweemaal de week de grens over. 100 flessen bij. Winst per fles 2 euro. Op een maand snel 1600 euro extra, handje contant. Idem met champagne. Hoeveel mensen rijden er niet twee tot viermaal per jaar naar de champagnestreek. Sommigen keren huiswaarts met een wagen vol flessen. Natuurlijk met de bedrijfswagen want doe rijdt gratis. En dat is niet alleen voor eigen gebruik!
Dus de EU heeft toch nog zin?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 11:08   #28
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
En hoeveel horeca uitbaters zouden dat niet op regelmatige basis doen?
Ik denk zeer veel,vlug even naar martelange in Luxemburg,met 1 aperitief of degustief te serveren is bijna de rest van de fles winst!Daarom bezoek ik bijna nooit restaurants hier te lande,schandalig duur en povere kwaliteit.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 16:22   #29
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De overheid is,mede wegens die .....*onwelvoeglijke omschrijving*......bezig met zijn uitgavenstaat te beperken tot wat NODIG en UITLEGBAAR is,en minder en minder aan "staat voor de staat".

Laat die drank U dus smaken....
Tja, je begint natuurlijk al met 2 miljard minder sociale bijdragen die de werkgevers zullen moeten betalen. Dus onze onwelvoeglijke omschrijving is al met serieuze achterstand begonnen die hij hoopt in te halen door de kleine plezierkes van de gewone man zwaarder te belasten. De gewone man heeft natuurlijk als taak hem nu zoveel mogelijk stokken in de wielen te steken, en grensshoppen is er daar één van

Ik hoop dat ik net een mooie dram in mijn pollen heb als hij met zijn rooie cijfers afgaat op tv
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 17:00   #30
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Ik heb net 21 flessen van mijn geliefde Havanna-club rum gekocht in Italie,prijs amper 8,08 euro,de ganse winkelvoorraad.In den belziek kost zoiets al vlug 16 euro per stuk.Grand marnier 14 euro,bij ons 25 Cointreau amper 11 euro en de Campari 10 euro voor een fles.Met een fles of 40 sterke drank mee te brengen recupereer ik al bijna een week huur van mijn appartement.
Laat ze u smaken, schol.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2016, 21:42   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.467
Standaard

De tijd is nu wel rijp voor mij om een bekentenis te doen.
Na lang wikken en wegen, moet ik erkennen dat alcohol op generlei wijze mijn problemen oplost ...

Aan de andere kant: melk en water doen dat ook niet.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2016, 16:23   #32
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De tijd is nu wel rijp voor mij om een bekentenis te doen.
Na lang wikken en wegen, moet ik erkennen dat alcohol op generlei wijze mijn problemen oplost ...

Aan de andere kant: melk en water doen dat ook niet.

.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 07:49   #33
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De tijd is nu wel rijp voor mij om een bekentenis te doen.
Na lang wikken en wegen, moet ik erkennen dat alcohol op generlei wijze mijn problemen oplost ...

Aan de andere kant: melk en water doen dat ook niet.

.
Nu had ik zeker gedacht dat jij onderstaande bekentenis zou doen

België blokkeert deal belastingontduiking
17 JUN 2016
LUXEMBURG - De EU-ministers van Financiën hebben vrijdagmiddag de onderhandelingen afgebroken over het aan banden leggen van belastingontwijking door multinationals in de EU per 1 januari 2019. De Belgische minister Johan Van Overtveldt kon niet instemmen met het deel van het wetsvoorstel dat renteaftrek door bedrijven beperkt.

http://www.telegraaf.nl/dft/26030664...duiking__.html
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 07:55   #34
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Nu had ik zeker gedacht dat jij onderstaande bekentenis zou doen

België blokkeert deal belastingontduiking
17 JUN 2016
LUXEMBURG - De EU-ministers van Financiën hebben vrijdagmiddag de onderhandelingen afgebroken over het aan banden leggen van belastingontwijking door multinationals in de EU per 1 januari 2019. De Belgische minister Johan Van Overtveldt kon niet instemmen met het deel van het wetsvoorstel dat renteaftrek door bedrijven beperkt.

http://www.telegraaf.nl/dft/26030664...duiking__.html
En op dit punt kan ik hem alleen maar gelijk geven.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 08:01   #35
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.744
Standaard

Ik blijf mezelf, tot vervelens toe zelfs, de vraag stellen.

Waar staat toch de Europese Unie voor (De Euuuuuuhhh????)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be