Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 november 2013, 00:34   #121
Remspoortobback
Banneling
 
 
Geregistreerd: 19 oktober 2013
Berichten: 1.186
Standaard

Liever mijn geld richting vs dan in de zak van Di Rupo
Remspoortobback is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 13:50   #122
WetIsWet
Gouverneur
 
WetIsWet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2010
Locatie: 2440
Berichten: 1.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik ken mensen die gepakt zijn door Telenet.
Ik zou nooit deze provider kiezen.
Ik ben zelf prive en professioneel meermaals 'gepakt' door Belgacom en ken nog vele anderen die in hetzelfde bootje zitten.

Telenet doet vaak lastig, maar met de nodige persistentie plooien ze wel. Belgacom heeft nog nooit gehoord van de uitdrukking 'klant is koning'.
__________________
Het Uien-akkoord! Je merkt het niet meteen, het oogt niet meteen spectaculair verrot, maar na inname verpest u er aardig de lucht mee!
WetIsWet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 14:16   #123
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik en vele anderen zijn het arrogant gedrag van Bellens meer dan beu.

Bestraf ze en zeg uw abonnementen op!

Pak ze terug waar het pijn doet.
Waarom? Telenet is 100 keer erger. Nadat dankzij Dehaene het kabelnetwerk voor een symbolisch euro aan hun werd verkocht (Dehane zat mee in de Raad van Bestuur) houden ze nu kunstmatig de prijzen hoog en weigeren ze nog steeds om het zo-goed-als-gratis-gekregen kabelnetwerk open te stellen. En hun mobiel netwerk is niets meer dan een verknipte structuur van het oude mobistar netwerk. Oude rommel van iemand anders verhuren aan zogenoemde spotgoedkope abonnementen.

En over CEO's : De gedelegeerd bestuurder van Telenet, Duco Sickinghe, verdiende op het laatste 1,55 miljoen euro. Dus een Nederlander die zich op de kap van Vlamingen heeft rijk gemaakt. Terwijl hij niet meer was dan een uithangbord en structureel niets heeft bijgedragen.

En nog : Er zit een op zijn minst gezegd interessante samenwerking aan te komen in telecomland. Duco Sickinghe, de ex-ceo van Telenet, en Belgacom-topman Didier Bellens worden adviseur van private-equitybedrijf CVC, een mastodont in de telecom- en mediasector. Lonen worden goed bewaard maar ze zijn dus zeker elkaar waard op vlak van geld binnen rijven.

Laatst gewijzigd door Ondernemerke : 12 november 2013 om 14:17.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 14:43   #124
De Brabander
Minister-President
 
De Brabander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2011
Locatie: Ternat
Berichten: 5.735
Standaard

Bellens is een goede Belg. Als je separatist Di Rupo op een grappige manier belachelijk maakt, ben je voor mij een nationale held.
__________________
België unitair !
De Brabander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 15:13   #125
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Ik heb Belgacom al vele jaren afgezworen. Er komt bij mij niks in huis van die klojo's.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 15:17   #126
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Als ik zou moeten kiezen tussen Di Rupo en De Wever
Aangezien ik niet voor anaal ben en nog minder voor allochtonen mag Di Rupo oprotten
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 15:23   #127
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
Dus een Nederlander die zich op de kap van Vlamingen heeft rijk gemaakt.
Niet te vergeten dat ze Koning Calippo ook nog een jaar lang cheques toegestuurd hebben nadat ze zijn ziektebriefje hadden ontvangen.

Laatst gewijzigd door Klein Licht : 12 november 2013 om 15:25.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 16:09   #128
hikikomori85
Schepen
 
hikikomori85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2013
Berichten: 446
Standaard

We moeten naar het voorbeeld van het Vlaams Energiebedrijf een eigen Vlaams telecombedrijf oprichten !!

De zendmasten verven we zwart geel. Dat helpt zelfs tegen files.

Moehaha
__________________
"Zij die werken ... onderhouden in werkelijkheid tegelijkertijd zowel de commensalen, die de rijken worden genoemd, als zichzelf." Edmund Burke
______________"Het staat vast dat een extreme angst en een extreme moed in dezelfde mate de maag in de war brengen en laxerend werken." De Montaigne ______________

Laatst gewijzigd door hikikomori85 : 12 november 2013 om 16:11.
hikikomori85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 16:23   #129
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Daar geloof ik niets van.
De prijzen zijn nooit gezakt, integendeel ze zijn tegenwoordig omgekeerd "geïndexeerd", en iedereen schijnt dat normaal te vinden.
Bij een normale indexatie stijgen de prijzen als de kosten voor de leverancier gestegen zijn.
Wat TN en BGC doen is de prijzen doen stijgen omdat de index gestegen is, en los daarvan verhogen ze ook nog eens regelmatig de prijzen.

Het enige product dat je echt kunt vergelijken over langere termijn is telefonie.
Indertijd betaalde je voor een zonaal gesprek 30BEF/uur bij Belgacom, daarna is de prijs alleen omhooggegaan.
Tegenwoordig bel je vaak "gratis" in de daluren, maardan moet je wel eerst een duur forfait betalen.
Het is 15+5 euro per maand voor onbeperkt bellen naar vaste nummers in europa, dat was onder Belgacom zelfs onmogelijk. Er was een vast abonnement en een kostprijs per begonnen uur ofzo, het is niet vergelijkbaar.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 18:11   #130
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hikikomori85 Bekijk bericht
We moeten naar het voorbeeld van het Vlaams Energiebedrijf een eigen Vlaams telecombedrijf oprichten !!

De zendmasten verven we zwart geel. Dat helpt zelfs tegen files.

Moehaha
Het Vlaams Energiebedrijf houdt zich vooral bezig met voor de Vlaamse administratie energiewinsten te zoeken. Dat levert bij mijn weten geen elektriciteit (trouwens, bij wie zou het VE die elektriciteit moeten halen denk je?).
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 12 november 2013 om 18:12.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2013, 22:26   #131
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het is 15+5 euro per maand voor onbeperkt bellen naar vaste nummers in europa, dat was onder Belgacom zelfs onmogelijk. Er was een vast abonnement en een kostprijs per begonnen uur ofzo, het is niet vergelijkbaar.
Die forfaits lijken alleen goedkoper, feit is dat dan iedereen 20€/maand betaalt, of ie nu veel belt of niet.
Kostprijs indertijd was per minuut.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2013, 00:00   #132
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik was nog een medium vergeten in het verhaal : DVB-T(2) : daar heeft de Vlaamse overheid het onmogelijk gemaakt dat er een andere speler bijkwam, door allerlei oninteressante verplichtingen op te leggen.
Telenet heeft dan uiteindelijk een licentie gekocht, vooral omdat er geen andere spelers zouden opkomen.
Het is niet dat ze echt actief dat product (Teletenne) promoten.
Er zitten ook maar een handjevol zenders op, zodat het product niet echt interessant is, en zelfs satelliet weinig concurrentie aandoet.
Inderdaad !!
Jammer dat we hier het FTA UK DVB-T2 pakket niet kunnen ontvangen !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2017, 07:36   #133
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Het Vlaams Energiebedrijf houdt zich vooral bezig met voor de Vlaamse administratie energiewinsten te zoeken. Dat levert bij mijn weten geen elektriciteit (trouwens, bij wie zou het VE die elektriciteit moeten halen denk je?).
Dat doet het nu ja, omdat het in haar initiële objectief mislukt is.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2017, 07:57   #134
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

Citaat:
Antwerpenaar Michel Sermon tekende in 2009 een overeenkomst met Proximus. Via een extern callcenter, dat door Proximus ingeschakeld was, werden hem erg voordelige tarieven aangeboden, maar bij de eerste factuur bleek Sermon veel meer te moeten betalen dan waarvoor hij getekend had.

“De eerste vier maanden heb ik nog betaald”, zegt Sermon. “Maar tegelijkertijd heb ik wel contact opgenomen om duidelijk te maken dat de facturen niet juist waren. Ik ben langs verschillende kantoren geweest en ze hebben me van het kastje naar de muur gespeeld. Ik kreeg geen gehoor, dus heb ik besloten niet te betalen, waarna Proximus mijn lijn helemaal verbroken heeft. Dat heeft me mijn onderneming gekost. Ik was een leverancier voor buitenlandse bedrijven, die mij dus niet meer konden contacteren. Van het ene boekjaar op het andere waren mijn inkomsten tot nul herleid. Ik werd zelfs voor de rechter gedaagd, maar toen ben ik in de tegenaanval gegaan.”

http://www.gva.be/cnt/dmf20170317_02...us-veroordeeld
Ik heb nooit de moeite gedaan om te procederen maar Proximus heeft me ook een pak geld gekost aan boetes in het jaar dat ik er klant was. Ze konden m'n adres niet aanpassen en doordat het appartementnr net na het busnummer op de omslag stond (zo in te vullen bij het aangaan van het contract) kwam m'n factuur telkens in de verkeerde bus terecht. Het heeft toen 4 maanden geduurd vooraleer ik er in slaagde een domiciliëring rond te krijgen. De website oogt goed maar niets werkt. Online domiciliëren werkte niet, online opzeggen werkte ook niet, de mailtjes die je terug krijgt van de klantendienst lijken van Nigeriaanse oplichters te komen, uiteindelijk telefonisch gedomicilieerd wat tegen de wet is (ook in de shop konden ze geen domiciliëringsformulier af printen), opzeggen ging dan weer niet telefonisch, dat ging wel in de shop. Als het is om geld te ontvangen kan iedereen bellen en een willekeurig rekeningnummer doorgeven, gaat het om geldstortingen te stoppen dan moet je je persoonlijk met je id naar een shop begeven. Het hele management van hoog tot laag dient vervangen te worden. De bedrijfscultuur is nog dezelfde als ten tijde van de RTT. Hopeloos bedrijf.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be