Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 april 2017, 12:43   #41
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Komaan schoof, we zijn allemaal toch wel minstens één maal opgeroepen geweest voor een verhoor op beschuldiging van laster en eerroof. De stelling is gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Dergelijks komt quasi nooit tot bij het parket. Als het al bij het parket wordt, blijft het bij een aanvankelijke pv waar geen gevolg aan gegeven wordt. Als het parket er gevolg aan geeft komt het meestal tot een seponering.
Ik niet.

Anderzijds ben ik al wel ernstig beledigd geweest. Maar geen klacht neergelegd. Woorden in de wind ... moeilijk te bewijzen.
Verba volent, striptease manent, dat had de directeur moeten weten.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2017, 12:46   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik mis de woorden: "Daar sta je nu met je klein pietje".
Ik twijfelde of de medeforummer van het mannenlijk dan wel van het vrouwenlijk geslacht is.

Daar staat gij nu met uw verbrede anus hé.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 13:14   #43
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik twijfelde of de medeforummer van het mannenlijk dan wel van het vrouwenlijk geslacht is.

Daar staat gij nu met uw verbrede anus hé.
Van achter kent ge hem ook al.
Ai Sie, zou Bemmers dan mompelen...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 13:57   #44
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De N-VA-politici mogen wel zonder consequenties de Berbers stigmatiseren, de (al dan niet dansende) moslims, de "gelukzoekende" vluchtelingen, de luie Walen, de sjoemelende sossen, de "onechte" langdurig zieken, "linkse" juristen, "wereldvreemde" rechters, links restafval, ...
2
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 14:00   #45
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De N-VA-politici mogen wel zonder consequenties de Berbers stigmatiseren, de (al dan niet dansende) moslims, de "gelukzoekende" vluchtelingen, de luie Walen, de sjoemelende sossen, de "onechte" langdurig zieken, "linkse" juristen, "wereldvreemde" rechters, links restafval, ...
Alle groepen die jij opnoemt mogen zich verdedigen. Maar het nazisme mag niet verdedigd worden.

Dat is een groot verschil.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 14:35   #46
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Alle groepen die jij opnoemt mogen zich verdedigen. Maar het nazisme mag niet verdedigd worden.

Dat is een groot verschil.
Nu niet huilie huilie doen, als jij dat wil mag jij hier gerust het nazisme verdedigen.
Lekker anoniem, als een grote held.
Er zijn er hier nog.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 april 2017 om 14:35.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 16:16   #47
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er bestond al wel een draad over de boze schooldirecteur die kwaad was op minister Liesbeth en op de nva-ers in het algemeen.

Een onbeleefde beledigende mail sturen aan de minister, dat doe je niet als schooldirecteur. Dan vlieg je buiten. Terug naar zijn vorige job: gewone leraar.

Maar daar blijft toch de strafrechtelijke kant van de zaak: hij heeft vele mensen beledigd.

Wie noemt er hier op dit forum ook al eens mensen "nazionaaltjes" ?




Titel: Ex-schooldirecteur Ronse moet zich verantwoorden in correctionele rechtbank
Zijn uithaal naar Liesbeth Homans kostte hem zijn job, maar dat is nog niet voldoende voor enkele N-VA’ers





http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017...c-70bf7ff192f1
Niemand kan het bewijzen natuurlijk, maar ik heb zo het gevoelen dat mensen zoals Jambon en Francken hun bruin gedachtengoed goed hebben verstopt. En toch regelmatig koesteren. In het geniep dan.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 april 2017 om 16:32.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 17:12   #48
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niemand kan het bewijzen natuurlijk, maar ik heb zo het gevoelen dat mensen zoals Jambon en Francken hun bruin gedachtengoed goed hebben verstopt. En toch regelmatig koesteren. In het geniep dan.
Dat is een ernstige beschuldiging aan het adres van mensen die zich hier niet kunnen verdedigen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 17:34   #49
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De N-VA-politici mogen wel zonder consequenties de Berbers stigmatiseren, de (al dan niet dansende) moslims, de "gelukzoekende" vluchtelingen, de luie Walen, de sjoemelende sossen, de "onechte" langdurig zieken, "linkse" juristen, "wereldvreemde" rechters, links restafval, ...
Het enige wat over die "Berbers" gezegd werd in een interview is dat ze veel moeilijker te integreren zijn. Dat is al. En jij zit hier te emmeren over "stigmatiseren". Migranten die uit niet-oorlogsgebied komen zijn dus louter "economische migranten" en dus inderdaad "gelukzoekers. Is dat ook al iets "dat niet mag gezegd worden"? En er zijn inderdaad reeds veel "sjoemelende sossen" geweest. Pikt het? Net zoals ik ook iemand ken die reeds vele jaren een "invaliditeit"-tegemoetkoming ontvangt wegens "rugpijn" maar ganse dagen in de tuin zit te werken. Er zijn veel gewetensvolle en verstandige rechters. Maar er zijn er inderdaad enkele die zotte oordelen vellen. En dat is overigens reeds geweten zolang ons recht bestaat. Waarom zou er anders mogelijkheid voorzien zijn om beroep aan te tekenen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 17:38   #50
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niemand kan het bewijzen natuurlijk, maar ik heb zo het gevoelen dat mensen zoals Jambon en Francken hun bruin gedachtengoed goed hebben verstopt. En toch regelmatig koesteren. In het geniep dan.
Jajaja!!! Natuuuuurlijk. "Zeker weten" zei de verzetsheld van na 1944-45.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 21:42   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niemand kan het bewijzen natuurlijk, maar ik heb zo het gevoelen dat mensen zoals Jambon en Francken hun bruin gedachtengoed goed hebben verstopt. En toch regelmatig koesteren. In het geniep dan.
Ge zult bedoelen dat ge u zo'n gevoelen hebt laten aanpraten.
Om te beginnen weet ge niet eens fatsoenlijk goed wat ge bedoelt met bruin gedachtengoed.

(oeps: o ja, ik weet dat wel ! Dat is van in den oorlog !! Nazi en zo. Niks geen links communisme, o neen. En niks geen pinten willen komen drinken in 't volkshuis, o.a. met sossen-verkozenen die champagne slurpen op boten in Cannes ...)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be