Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 mei 2017, 01:49   #101
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dit is gewoon weer de zoveelste belastingstroom van arm naar rijk. Van de stadsbewoner naar de kasteelbewoner op het platte land. Van weiniggebruikers naar veelverbruikers.
Dat het niet hoort zoals het weer door onze strop geduwd wordt is juist maar wat u beweert is duidelijk links gelul.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2017, 07:01   #102
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik vraag mij hoe het een schending van de privacy is als iemand die jou iets verkoopt weet wanneer je het koopt ?
Wel, als ik elke maand een doos condomen ga kopen bij de apothekeres, dan weet die van mij dat ik die gekocht heb. Hij heeft er nog het raden naar waarvoor ik ze gebruik, maar toch.

Op zich is dit dus geen schending van mijn privacy.
Maar als de apothekeres het verder vertelt, dan ....

Idem dito voor de kassierster van de delhaize, voor hetzelfde product. Of voor de uitbater van die delhaize, als die zijn verkochte producten in de computer overloopt, en bekijkt wie met welke bankkaart betaald heeft.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2017, 08:32   #103
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.605
Standaard

Kan mij inbeelden dat bvb hasjkwekers, illegale zonnepaneelbezitters... wel problemen maken als hun electriciteitsverbruik gekend is.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2017, 08:47   #104
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Kan mij inbeelden dat bvb hasjkwekers, illegale zonnepaneelbezitters... wel problemen maken als hun electriciteitsverbruik gekend is.
Die hasjkwekers zullen wel aftappen voor de meter.
Maar ook daar speelt de slimme meter mee !
Per straat of per wijk, is het zeer gemakkelijk om een supplementaire totale slimme meter te plaatsen. Zodat volledig automatisch het systeem kan uittellen of er geen abnormale verliezen zijn, door het verschil te maken van het straatverbruik tegenover de som van alle slimme huismeters.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be