Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 april 2012, 17:45   #21
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Maak je geen illusies. Mijn liefde voor Vlaanderen is groter dan mijn liefde voor éénder welk land. Ik ben hier geboren dus dit is mijn land, zoet!
Ha, lollig....

1:
Citaat:
Vlaams ben ik zeker en vast niet (Suqar_7loe)
2:
Anders dan de Italianen, die er na 1 generatie wel in geslaagd zijn, zullen de turk/makokkanen e.d. er nooit in slagen om in deze samenleving te passen. Eerst waren het vreemdelingen, daarna migranten en nu allo's. Voor Uw geneuk zal men nog wel iets anders verzinnen.
Maar Vlaams? Inderdaad, je hebt gelijk.. Vlaams zeker en vast niet.

Laatst gewijzigd door F.B. : 13 april 2012 om 17:45.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 17:47   #22
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ha, lollig....

1:


2:
Anders dan de Italianen, die er na 1 generatie wel in geslaagd zijn, zullen de turk/makokkanen e.d. er nooit in slagen om in deze samenleving te passen. Eerst waren het vreemdelingen, daarna migranten en nu allo's. Voor Uw geneuk zal men nog wel iets anders verzinnen.
Maar Vlaams? Inderdaad, je hebt gelijk.. Vlaams zeker en vast niet.
Hela, voor haar geneuk, heeft ze mij. En zo wordt ze beetje bij beetje Vlaamser, he.

Tsss, sommigen begrijpen hier echt niks van wederzijdse beïnvloeding.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 17:52   #23
Illuminatus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 december 2011
Berichten: 1.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamwatcher Bekijk bericht
Info uit het bron-artikel: 'De sjeik die deze Fatwa net uitvaardigde werd eerder tot dertig jaar celstraf veroordeeld voor zijn connecties tot de daders van de zelfmoordaanslagen van mei 2003 in Casablanca maar werd vorig jaar vrijgelaten uit de Marokkaanse gevangenis nadat de Koning hem gratie verleende...'

De sjeik is dus thuis in terroristische milieus... Dit zou ons (en meer specifiek de Fransen) zorgen moeten baren: als hij ALLE MOSLIMS van dat land oproept om zo snel als mogelijk dat land te verlaten wil dat misschien zeggen dat er een geheim Al Qaeda plan bestaat om Frankrijk te bestoken met massavernietigingswapens? Een "vuile" of nucleaire bom, of biologische oorlogsvoering? Hij beschouwt zichzelf als een "jihadist". En zijn jihadisten per definitie niet uit op verovering en inpalming? Van buitenlandse gebieden vooral? Waarom nu opeens "terugtrekken"? Omdat dit een tactische zet is voordat ze Frankrijk in een woestenij zullen hebben veranderd met een vernietigende aanval? Uiteraard is de lat na hun 'meesterwerk' van 9/11 hoger komen te liggen...
U heeft daar een punt...ik kreeg koude rillingen toen ik besefte dat dit scenario niet ondenkbaar is
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 19:25   #24
Stingray
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
U heeft daar een punt...ik kreeg koude rillingen toen ik besefte dat dit scenario niet ondenkbaar is
Ik zou ze allemaal laten vertrekken....veel geblaat, weinig wol.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 01:10   #25
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Maak je geen illusies. Mijn liefde voor Vlaanderen is groter dan mijn liefde voor éénder welk land. Ik ben hier geboren dus dit is mijn land, zoet!
Ik ben geboren in Duitsland, en toch is dat mijn land niet. Hoe komt dat ? Als je dan toch de eigenaar bent van het land waar je geboren bent ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2012, 01:11   #26
Aligator
Minister
 
Aligator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Locatie: moeras
Berichten: 3.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat heeft met mij te maken. Als ze kwaad is op mij, moet heel Vlaanderen daarvoor boeten. Omgekeerd, als ze goed gezind is op mij, geldt dat ook voor heel Vlaanderen. Niks raars aan, he, die stemmingswisselingen.
Jullie zijn getrouwd ?
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be