Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2015, 23:38   #21
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Ik ben altijd een voorstander geweest van vrijemeningsuiting, ook voor moslims. Bij deze publicatie, ga ik van gedachten veranderen. Ik heb me hier lang rot gevoeld, omdat mensen me als een gevaar aanzagen, omdat ik de onderdrukking van moslims afkeurde en opkwam voor hun rechten.

Nu besef ik dat ze gelijk hebben. Mevrouw Akhandaf heeft me echt in het diepst van ziel gekwetst met haar opmerkingen en van mij mag ze meteen met haar hoofddoek terug naar waar ze thuishoort: in de woestijn waar men vrouwen verbied te spreken.

Als er een mond onder een hoofddoek open gaat en dit komt er uit, ben ik beschaamd vrouw te zijn. Mijn mening is dat moslima's uit respect hun hoofddoeken hier in het Westen moeten afzetten.

Het spijt me, maar ik zal van nu af aan, als ik ooit te kiezen heb tussen een hoofddoek of niet, kiezen voor de persoon zonder hoofddoek.

Mevrouw Akhandaf, bedankt om me de ogen te openen en te doen beseffen dat de mensen die u in naam van hun vrijheid willen uitroeien of uit onze maatschappij verwijderen, eigenlijk gelijk hebben.

Ik ben verontwaardigd door uw goedkeuring van deze laffe daad en u doet me inzien, waarom wantrouwen tegen moslims eigenlijk wel gerechtvaardigd is. Ik zie me door mijn religie niet gedwongen om mensen te vermoorden.

Ik zie me wel door mijn houding genoodzaakt te zeggen dat mijn vrijheid hier ophoudt met uw vrijheid en ik dit niet zal steunen, maar terug naar mijn Vlaams Belang roots keren en beseffen dat ik de waarheid de rug heb toegekeerd. Jouw soort hoort inderdaad niet hier. Wij zijn te verschillend om samen te leven en het christendom heeft hier roots, die jouw haat hier niet heeft.

Het spijt me, maar mijn respect hebt u niet meer. Ga in uw woestijn zitten en laat onze cartoonisten met rust.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 8 januari 2015 om 23:42.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 23:40   #22
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Inderdaad, mevrouw Akhandaf heeft volledig gelijk. De radicalisering van de Islam is grotendeels de fout van het Westen. Da's een onnozele waarheid als een koe. Nu we die kennen is de vraag: wat moeten we doen?
Volharden in onze boosheid en haar terug sturen naar een land waar ze beter op haar plaats is en waar moslims niet gediscrimineerd worden.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2015, 00:39   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Inderdaad, mevrouw Akhandaf heeft volledig gelijk. De radicalisering van de Islam is grotendeels de fout van het Westen. Da's een onnozele waarheid als een koe. Nu we die kennen is de vraag: wat moeten we doen?
Alle moslims terugsturen naar de zandbakken waar ze vandaan komen en waar zeker geen cartoonisten of andere ongelovige honden leven die hen beledigen, maar waar het vredelievende moslimvolkje alleen elkaar heeft om uit te moorden.

Het Westen mag nergens meer ingrijpen. Onder geen énkele vorm.
Voor hulp, asiel en een perfect leven als gelovige moslim kunnen ze voortaan beter terecht in een rijk olieland ipv in het vrije Westen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be