Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2015, 18:33   #41
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je verwacht toch geen antwoord van "links" op nochtans een eenvoudige vraag?
Niet echt maar we kunnen maar proberen.
Hoorde het vandaag nog op tv van een jonge moslima.
Wij weten dat we de profeet niet mogen afbeelden en toch doew we het.
Fout natuurlijk,zij mogen het niet van hun profeet.
Voor ons is het een doodgewone, niet onbesproken mens.
Wij doen ermee wat we willen.
Het is gewoon hun geloof aan ons opdringen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 18:54   #42
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.355
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik zit hier al bijna tien jaar, en ik kan jou enkel gelijk geven. Ik vraag mij soms zelfs af waarom ik de moeite doe. Al ken ik het antwoord wel.
Eigenlijk willen we 't liever niet geweten hebben,
en eigenlijk zou het niet mogen,

maar zo

af & toe

bij tijd & wijle

in een kringetje gaan stampvoeten,
met wat in een vlaag van woede afgerukte takken op de grond kloppen
en luidop krijsend een hoop aardkluiten in het rond smijten,

doet soms zo'n intense DEUGD,

hé?


__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 18:56   #43
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Eigenlijk willen we 't liever niet geweten hebben,
en eigenlijk zou het niet mogen,

maar zo

af & toe

bij tijd & wijle

in een kringetje gaan stampvoeten,
met wat in een vlaag van woede afgerukte takken op de grond kloppen
en luidop krijsend een hoop aardkluiten in het rond smijten,

doet soms zo'n intense DEUGD,

hé?


/bow
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:02   #44
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik zit hier al bijna tien jaar, en ik kan jou enkel gelijk geven. Ik vraag mij soms zelfs af waarom ik de moeite doe. Al ken ik het antwoord wel.
Ik heb zo'n beetje 't vermoeden dat djimi niet enkel dit forum bedoelde.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:02   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Breivik, Van Themsche waren daarentegen uitzonderingen binnen een anderszins vreedzaam gedachtengoed.
Inderdaad.

Of heb je nog een voorbeeld?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:12   #46
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb zo'n beetje 't vermoeden dat djimi niet enkel dit forum bedoelde.
Dat besef ik, maar dit forum is er wel prachtvoorbeeld van.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:17   #47
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Links zal inderdaad enerzijds blijven vergoelijken en alles trachten toe te dekken en te omzwachtelen in de hoop dat men snel tot de orde van de dag overgaat. Iemand die van hen verwacht dat ze op dat vlak plots een bocht gaan maken die is aan het verkeerde adres. Eens links de steun van de allochtone gemeenschap kwijt is dan zullen ze flirten met de kiesdrempel, daarom zullen ze zich nooit tegen hun kiesvee keren.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:23   #48
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Het is aangenaam te constateren dat ineens het creatieve, multiculturele cartoon sector op zijn achterpoten staat om te protesteren tegen deze aanslag.

Maar wat zou nu de mogelijke impact zijn van deze denkwijze; Ik wil nu niet discuteren over het 'garen spinnen van NVA' type beweringen. Maar gewoonweg eens begrijpen of linkse multiculturele ambassadeurs nu ineens wakker worden waarover 'Rechts het heeft'

Dus rechts heeft het niet over een moslima die hier komt studeren en werken. Rechts zit gewoon met twee voeten op de grond na te denken over het gebrek aan integratie van deze groep mensen in onze maatschappij. Over het 'botsen van hun geloofswaarden' met onze 'democratische waarden'.
Hoe lossen we dit probleem op ? Hoe kunnen we deze mensen overtuigen dat wanneer ze hier willen verblijven dat zij een stukje van hun geloof moeten verzaken. Het stukje die de godsdienst boven de staat plaatst, die de rechten van de vrouw op een inegalitair niveau plaatst, die racistisch omspringt met zijn keuze van vleesleverancier

Wanneer wordt de linker vleugel wakker ?
Niets leuker dan een specifiek voorval te gebruiken om dat dan via een veralgemening als 'bewijs' van eigen groot gelijk te gebruiken (misbruiken ?) en er politiek garen uit te proberen spinnen.
Ten eerste is dat iets dat niks met 'links' te maken heeft.
Twee zwakzinnige idioten van moslims van het soortje dat een ingebeeld kalifaat aan het stichten is in het MO gaan door het lint en begaan een massamoord. Want dat is het.
Wie daar conclusies gaat uit trekken die betrekking hebben op een groep die ongeveer 1 miljard mensen betreft is niet goed bij zijn hoofd.
Wie daar conclusies gaat uit trekken die betrekking hebben op mensen die niet a priori elke moslim als een terrorist zien is van slechte wil.

Het is heel normaal om nu te revolteren. Ik doe dat ook. Denk je dat ik ga huilen als ik binnen 48u in de krant zou lezen dat de anti terrorisme diensten in frankrijk die twee gasten lokaliseerden en ze een paar kogels door het hoofd schieten ? In geen honderd jaar en niemand doet dat.

Maar zoiets misbruiken om je vlaams blok theorieën te proberen stofferen met anekdotisch bewijs is laag bij de grond.

Zeg dan direct wat je doel is, en roep op tot een massale gedwongen expulsie van een paar honderdduizend mensen.

Dat heeft dan tenminste het voordeel van de duidelijkheid.

Trouwens, je perfide voorzet dat links dan eindelijk zou begrijpen over wat rechts spreekt is onzin. Links en rechts staan voor normale politieke strekkingen. Dat is heel wat anders dan uiterst links, en uiterst rechts. Blokkers horen tot het tweede soort, de communisten van pvda tot de eerste. Alletwee zijn dat gelukkig maar marginale partijen met weinig aanhang. Daar meet je de samenleving niet op af, op die hoop marginalen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:31   #49
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.219
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
QED. Dat is het nu net. Gisteren begon Almaci tegen De Wever te neuten dat je ze niet allemaal over dezelfde kam mag scheren. Dat was compleet naast de kwestie want De Wever heeft dat ook op geen enkel moment gedaan, integendeel. Ze komen gewoon niet verder dan wat oeverloos niet terzake doende gezwam en weigeren te erkennen dat er een extreem probleem is binnen de Islam. Het is niet omdat er maar 5% extremisten zijn, dat het probleem genegeerd kan worden en dat is wat links elke keer weer doet.
valabel argument. Ik heb het programma niet gezien, maar als dat haar enige repliek was dan is dat niet alleen zwak maar gewoonweg fout. Volgens mij moet elke normale reactie starten met afschuw en afwijzing van die schandalige aanslag. Dat is géén detail, maar cruciaal. Dat men verder erop wijst dat veralgemeningen niet opgaan is juist. Maar als dat onnozele mens dat niet gedaan is, is ze dom en incompetent.

99,9% van de westerse wereld heeft toen anders behring breivik zijn massamoord in Oslo heeft gedaan zijn totale en onvoorwaardelijke afwijzing daarvan gedaan. Ook moslim politici moeten dat doen in dit geval.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:31   #50
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat besef ik, maar dit forum is er wel prachtvoorbeeld van.
Dit forum is niet relevant als 't om "oplossingen" gaat of 'n discussie over 'n "probleem" (of meerdere) oplossen.

Ik heb - weer - zo'n vaag vermoeden dat je dit platform (en jezelf) wat (veel) overschat.

Als er in kringen die wèl relevant zijn, nog niet tot 't besef gekomen is dat er 'n probleem (of meerdere) is/zijn, hoe kan je dan verwachten dat daar ooit 'n discussie om dat probleem (of meerdere) op te lossen, kan ontstaan.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:38   #51
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dit forum is niet relevant als 't om "oplossingen" gaat of 'n discussie over 'n "probleem" (of meerdere) oplossen.

Ik heb - weer - zo'n vaag vermoeden dat je dit platform (en jezelf) wat (veel) overschat.

Als er in kringen die wèl relevant zijn, nog niet tot 't besef gekomen is dat er 'n probleem (of meerdere) is/zijn, hoe kan je dan verwachten dat daar ooit 'n discussie om dat probleem (of meerdere) op te lossen, kan ontstaan.
De gedachten zijn vrij.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:45   #52
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niets leuker dan een specifiek voorval te gebruiken om dat dan via een veralgemening als 'bewijs' van eigen groot gelijk te gebruiken (misbruiken ?) en er politiek garen uit te proberen spinnen.
Ten eerste is dat iets dat niks met 'links' te maken heeft.
Twee zwakzinnige idioten van moslims van het soortje dat een ingebeeld kalifaat aan het stichten is in het MO gaan door het lint en begaan een massamoord. Want dat is het.
Wie daar conclusies gaat uit trekken die betrekking hebben op een groep die ongeveer 1 miljard mensen betreft is niet goed bij zijn hoofd.
Wie daar conclusies gaat uit trekken die betrekking hebben op mensen die niet a priori elke moslim als een terrorist zien is van slechte wil.
Identiek dezelfde verdediging als uit VB-hoek ten tijde van HVT.

Het feit dat je verwijst naar moslims zou je aan het denken moeten zetten.
Het gaat niet over een kleurtje, maar over de ideologie achter de islam die door velen inderdaad vredelievend beleefd wordt, maar verschillende strekkingen binnen de islam botsen gewoonweg frontaal met onze maatschappij. Dat ontkennen is de kop in het zand steken.

We hebben per capita het hoogst aantal strijders in Syrië en een groot aantal sympathiseert. De ontkenningsfase zouden we toch stilaan achter ons moeten laten.

In de buurt van Sint-Truiden is er een hele gemeenschap Indiërs.
Daar zijn gewoon geen problemen mee. Zij leven gewoon hun leven zoals ieder ander.
Ga naar Genk of Houthalen en de situatie is daar helemaal anders. Toeval dat het moslims zijn?
Nochtans hebben die mensen daar evenveel pigment in de huid dan de Indiërs.
Krijgen die Indiërs ook wat vooroordelen te verwerken? Vast wel, maar door gewoon hun leven te leiden vangen ze haast geen wind. Net als vele andere nationaliteiten en bevolkingsgroepen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 8 januari 2015 om 19:48.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:46   #53
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
De gedachten zijn vrij.
Gelukkig wel nog.

Maar zet ze niet op papier in de vorm van 'n satirische cartoon want dat zou in 't verkeerde keelgat kunnen schieten bij bepaalden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 19:50   #54
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Identiek dezelfde verdediging als uit VB-hoek ten tijde van HVT.

Het feit dat je verwijst naar moslims zou je aan het denken moeten zetten.
Het gaat niet over een kleurtje, maar over de ideologie achter de islam die door velen inderdaad vredelievend beleefd wordt, maar verschillende strekkingen binnen de islam botsen gewoonweg frontaal met onze maatschappij. Dat ontkennen is de kop in het zand steken.

We hebben per capita het hoogst aantal strijders in Syrië en een groot aantal sympathiseert. De ontkenningsfase zouden we toch stilaan achter ons moeten laten.

In de buurt van Sint-Truiden is er een hele gemeenschap Indiërs.
Daar zijn gewoon geen problemen mee. Zij leven gewoon hun leven zoals ieder ander.
Ga naar Genk of Houthalen en de situatie is daar helemaal anders.
Nochtans hebben die mensen daar evenveel pigment in de huid dan de Indiërs.
Krijgen die Indiërs ook wat vooroordelen te verwerken? Vast wel, maar door gewoon hun leven te leiden vangen ze haast geen wind. Net als vele andere nationaliteiten en bevolkingsgroepen.
Dat is correct.

Ik dacht dat we de ontkenningsfase toch zeker nu voorbij waren.

Blijkbaar niet.

Nog steeds 't motto: "Ontken 't en 't bestaat niet".
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 20:00   #55
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Mag een mens zich afvragen of er eigenlijk ooit wel érgens sprake is geweest van een (eerlijke poging tot) 'discussie'?

Zo ja, waar & wanneer dan wel?


Is het daar ondertussen niet een beetje te laat voor? Moesten we dat 4 decennia geleden niet doen?
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 20:00   #56
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Links zal altijd voor de verbinding tussen mensen blijven gaan in plaats van de verdeling waar sommige rechtsen op aansturen. Nu meer dan ooit.
ik voel mij toch niet verbonden met mensen die sympathie hebben voor kalashinov (ik kan het woord zelfs niet schrijven)-
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 20:05   #57
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is correct.

Ik dacht dat we de ontkenningsfase toch zeker nu voorbij waren.

Blijkbaar niet.

Nog steeds 't motto: "Ontken 't en 't bestaat niet".
Zowel de linkse partijen als het VB hebben boter op het hoofd.
De linkse partijen door te lang de integratieproblematiek onder de mat te vegen om het VB niet groter te maken én om demografische redenen.
Maar het parcours van FDW is ook niet echt zaligmakend.

Een integreer-of-oprot-beleid is aan de orde die een goed evenwicht bewaart tussen migratie en het behouden van onze waarden in onze maatschappij.
Zoals die Rotterdamse burgemeester verklaarde: 'Er zijn duizenden die hun leven wagen op een beter leven'.
Velen van die rotjoeng van de 3e en 4e generatie beseffen niet hoe goed ze het hebben en over welke kansen ze hier beschikken.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 20:06   #58
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niets leuker dan een specifiek voorval te gebruiken om dat dan via een veralgemening als 'bewijs' van eigen groot gelijk te gebruiken (misbruiken ?) en er politiek garen uit te proberen spinnen.
Ten eerste is dat iets dat niks met 'links' te maken heeft.
Twee zwakzinnige idioten van moslims van het soortje dat een ingebeeld kalifaat aan het stichten is in het MO gaan door het lint en begaan een massamoord. Want dat is het.
Wie daar conclusies gaat uit trekken die betrekking hebben op een groep die ongeveer 1 miljard mensen betreft is niet goed bij zijn hoofd.
Wie daar conclusies gaat uit trekken die betrekking hebben op mensen die niet a priori elke moslim als een terrorist zien is van slechte wil.

Het is heel normaal om nu te revolteren. Ik doe dat ook. Denk je dat ik ga huilen als ik binnen 48u in de krant zou lezen dat de anti terrorisme diensten in frankrijk die twee gasten lokaliseerden en ze een paar kogels door het hoofd schieten ? In geen honderd jaar en niemand doet dat.

Maar zoiets misbruiken om je vlaams blok theorieën te proberen stofferen met anekdotisch bewijs is laag bij de grond.

Zeg dan direct wat je doel is, en roep op tot een massale gedwongen expulsie van een paar honderdduizend mensen.

Dat heeft dan tenminste het voordeel van de duidelijkheid.

Trouwens, je perfide voorzet dat links dan eindelijk zou begrijpen over wat rechts spreekt is onzin. Links en rechts staan voor normale politieke strekkingen. Dat is heel wat anders dan uiterst links, en uiterst rechts. Blokkers horen tot het tweede soort, de communisten van pvda tot de eerste. Alletwee zijn dat gelukkig maar marginale partijen met weinig aanhang. Daar meet je de samenleving niet op af, op die hoop marginalen.
Je leest niet goed, ik denk dat we duidelijker moeten zeggen waar het op staat, dat zoals Hollande zegt, dit een aanslag is op de democratie en vrije meningsuiting, dat dit niet kan, en dat moslims in naam van hun geloof dit ook best wel ook in de media komen beleiden, alhoewel ik er niet aan twijfel dat de meeste zich daar niet mee kunnen identificeren.
Maar en daar gaat het mij in een iets ruimere gedachte over, ik denk toch dat we te laks zijn met onze waarden, en teveel de indruk geven dat er bepaalde ruimte bestaat in redenering die er in feite niet bestaat. Concreet: dat onze staat boven de kerk staat, en dat onze visie over respect voor vrouw de vrouw op dezelfde plaats zet als de man etc. Nu in het moslim geloof staat de vrouw op gelijke voet, tenzij dat je inderdaad in die extreme 'ISIS' toepassing ziet dat ze nergens staan. Maar kom we moeten daar allemaal niet over babbelen, en gewoon doodzwijgen, en gezellig negeren, ze komen wel vanzelf tot inzicht
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 20:07   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
...
Ten eerste is dat iets dat niks met 'links' te maken heeft.
Twee zwakzinnige idioten van moslims van het soortje dat een ingebeeld kalifaat aan het stichten is in het MO gaan door het lint en begaan een massamoord. Want dat is het.
...
Die terroristische daad heeft wel degelijk iets met 'links' te maken.

Links heeft de moslimkultuur veel te veel gepamperd, omwille van hun stemmen bij verkiezingen.

Waar is de tijd dat links (terecht) toeterde dat godsdienst opium voor het volk is ?
Net zoals destijds de sossen daarmee niet bedoelde dat alle kaloten moesten ophoepelen, wordt dat ook nu niet bedoeld voor moslims of eenderwelke andere godsdienstaanhanger.
Maar het openbaar leven, onze cultuur, onze grondwettelijke vrijheden, onze Westerse justitie, onze visies op sommige zaken zoals gelijkheid m/v, gelijkwaardigheid voor holebi's enz. enz. moeten simpelweg gerespecteerd worden.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 20:07   #60
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Gelukkig wel nog.

Maar zet ze niet op papier in de vorm van 'n satirische cartoon want dat zou in 't verkeerde keelgat kunnen schieten bij bepaalden.
Dat is helaas al altijd zo geweest. En het moet zelfs niet om een cartoon gaan.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be