Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juli 2015, 16:16   #21
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Laat tommeke toch genieten van zijn pleziertjes...
Elio Di Rupo maakte daar toch ook geen geheim van ?
Op economisch vlak delen ze haast het bed.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:20   #22
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Is gay zijn gruwel of zonde?
Bs'd

God noemde seks tussen 2 mannen een gruwel, inderdaad. En ik hou niet van gruwels.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:21   #23
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Laat tommeke toch genieten van zijn pleziertjes...
Elio Di Rupo maakte daar toch ook geen geheim van ?
Bs'd

Ik raad Elio aan om berouw te tonen voor zijn zonden.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:22   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Dat doet Belgique wel naar 30% van de kiezers. Dit is België, hoor!
Niet te veel grootspraak aub... het vlaams blok haalde 5,9% van de stemmen in 2014.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:23   #25
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
No problem. Op basis van hun 24% krijgen ze het passende aantal parlementaire zitjes, en die sujetten de bijbehorende wedde en pensioenrechten. Volgens dezelfde berekening als die voor alle andere partijen.
Wat is er dan eigenlijk niet democratisch aan volgens jou ?
Bs'd

Dat is perfect democratisch. Maar niet in het voordeel van Vlaanderen. En ook al zijt ge een sos, dat weet ge even goed als ik.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:28   #26
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Waardoor ze enkel bewijzen hypocrieten te zijn!
Het VB moest hoofdzakelijk weg wegens "racisme"? Of wat volgens sommigen daarvoor moest doorgaan...
Zou best kunnen dat we straks nog dat soort "racisme" nodig hebben om zelf niet onder de voet gelopen te worden! We zijn goed bezig ondertussen...
Haal de Syriëstrijders maar weer binnen en kweek ze verder tot...
En de vele VB-stemmers zijn niet van gedacht veranderd of van de planeet verdwenen, ze hebben gewoon het "cordon sanitaire" omzeild en zitten nu in andere partijen.
Ze hebben het vlaams blok in de vuilbak gesmeten, en tot betere gedachten gekomen. Voortschrijdend inzicht is dat. De burger die beslist om de achterlijkheid te verlaten, een feest voor de democratie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:29   #27
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

God noemde seks tussen 2 mannen een gruwel, inderdaad. En ik hou niet van gruwels.
Smd,

Homofilie bestaat al langer dan de tijd dat jullie geloven dat we hier op de aardkloot vertoeven. Wat was het al weer, 5000 jaar of zoiets?

Nee, ik heb een vermoeden dat God een hete scene tussen homo's graag gadeslaat vanop zijn wolk.
Dat een hoop malloten met hun kop tegen een muur staan te bonken zal ook wel in zijn top-5 staan.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 12 juli 2015 om 16:31.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:30   #28
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Op economisch vlak delen ze haast het bed.
Wat ze verder op privé vlak gemeen hebben is hun eigen zaak. Tommeke en Elio hun bedgeheimen ken ik liever niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:31   #29
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Ik raad Elio aan om berouw te tonen voor zijn zonden.
Smd,

Vind ik ook. Maar laat hem eerst maar starten voor de zonden die eerder te maken hebben met het creëren van gaatjes ipv het vullen van andere gaatjes.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:35   #30
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Ik raad Elio aan om berouw te tonen voor zijn zonden.
En tommeke mag rustig voortdoen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:39   #31
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

God noemde seks tussen 2 mannen een gruwel, inderdaad. En ik hou niet van gruwels.
een linkje, misschien ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:39   #32
Weslckx
Vreemdeling
 
Weslckx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juli 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Haal de Syriëstrijders maar weer binnen en kweek ze verder tot...
En de vele VB-stemmers zijn niet van gedacht veranderd of van de planeet verdwenen, ze hebben gewoon het "cordon sanitaire" omzeild en zitten nu in andere partijen.
De grenzen sluiten, vrij typisch voor een pure oppositiepartij als het Vlaams Belang. Kosten voor de economie? Houden we geen rekening mee. Kosten voor het dichtgooien van grenzen? Houden we geen rekening mee. Benieuwd wie dat allemaal gaat betalen. Ik alvast niet.

Nog maar te zwijgen over de utopie van de veiligheid waar hun partijprogramma in gedrenkt is. Jihadistische strijders met de Belgische nationaliteit moeten voor het gerecht worden gebracht, en indien mogelijk worden uitgeleverd. Simpel. Waar Vlaams Belang voor staat is een pure verloochening van onze westerse verworvenheden. Pure contradictie: wij moeten onze westerse rechtsregels aanpassen omwille van de 'voortdurende dreiging'?

Desondanks dat Vlaams Belang mooi zit waar het naar mijn mening hoort te zitten, de oppositie, is het cordon uiteraard een totaal absurd en ondemocratisch concept.
Weslckx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:41   #33
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

God noemde seks tussen 2 mannen een gruwel, inderdaad. En ik hou niet van gruwels.
Je vergeet weer dat "God" niet bestaat! Maar wie heeft dan dat en zoveel andere dingen gezegd of geschreven?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:43   #34
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
een linkje, misschien ??
Zit Hij ook op het net?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:44   #35
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
No problem. Op basis van hun 24% krijgen ze het passende aantal parlementaire zitjes, en die sujetten de bijbehorende wedde en pensioenrechten. Volgens dezelfde berekening als die voor alle andere partijen.
Wat is er dan eigenlijk niet democratisch aan volgens jou ?
kunt ge niet lezen, ofwa ?? Het uitschijten van 24% vd kiezers. Maar geen nood, in de plaats kregen we de "snel-Belgwet" door onze neus geboord.
Tof hein ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:48   #36
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Zit Hij ook op het net?
Zeker. In subforum 'godsdienst en levensovertuiging' heeft harriechristus zelfs zijn eigen draadje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:49   #37
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weslckx Bekijk bericht
De grenzen sluiten, vrij typisch voor een pure oppositiepartij als het Vlaams Belang. Kosten voor de economie? Houden we geen rekening mee. Kosten voor het dichtgooien van grenzen? Houden we geen rekening mee. Benieuwd wie dat allemaal gaat betalen. Ik alvast niet.

Nog maar te zwijgen over de utopie van de veiligheid waar hun partijprogramma in gedrenkt is. Jihadistische strijders met de Belgische nationaliteit moeten voor het gerecht worden gebracht, en indien mogelijk worden uitgeleverd. Simpel. Waar Vlaams Belang voor staat is een pure verloochening van onze westerse verworvenheden. Pure contradictie: wij moeten onze westerse rechtsregels aanpassen omwille van de 'voortdurende dreiging'?

Desondanks dat Vlaams Belang mooi zit waar het naar mijn mening hoort te zitten, de oppositie, is het cordon uiteraard een totaal absurd en ondemocratisch concept.
Tja, men doet toch meer en meer zijn best om enige controle aan de grenzen te hebben, zoals de laatste soort "apparaten" in de luchthavens waar je nog enkel je identiteitskaart moet instoppen!
Kostelijk om de grenzen dicht te houden enkel voor de ongewensten, illegalen, profiteurs van heinde en verre? Ze jaren laten binnenstromen en ze hier wortel laten schieten en verder kweken kost ons we een stukje meer zeker? Ik had het niet over de grenzen sluiten maar controleren en bepaalden buiten houden!
In sommige wijken zie en hoor je niet meer in welk land je eigenlijk zit!
Verder doen zo?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:51   #38
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
kunt ge niet lezen, ofwa ?? Het uitschijten van 24% vd kiezers. Maar geen nood, in de plaats kregen we de "snel-Belgwet" door onze neus geboord.
Tof hein ??
Krijgen de blok kiezers iets niet dat andere kiezers wel krijgen ? Ik dacht van niet.
En dat de rest van de bevolking de blokkers uitschijt is hun meest volstrekte recht.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:51   #39
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je vergeet weer dat "God" niet bestaat! Maar wie heeft dan dat en zoveel andere dingen gezegd of geschreven?
Een agnostische kijk is aangewezen. Het valt niet te bewijzen dat Hij bestaat of niet bestaat.

Zo heb ik dezelfde visie omtrent het communisme en eerlijke sossen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2015, 16:54   #40
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Krijgen de blok kiezers iets niet dat andere kiezers wel krijgen ? Ik dacht van niet.
En dat de rest van de bevolking de blokkers uitschijt is hun meest volstrekte recht.
Bs'd

Ik voel mij niet uitgescheten door de rest van de bevolking. De sossen daarentegen, des te meer.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be