Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 april 2017, 05:06   #2161
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Shit, hij is terug.
Ja maar nu inverband met virtueel geld

SPANNEND

Paul van de RES
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 05:14   #2162
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
wanneer is er uitspraak? Ik wil komen lachen wanneer je veroordeeld bent
2 MEI maar denk dat het ietsje langer zal duren
ik publiceer ze hier integraal wat ook het verdict is

zolang de rechter antwoord op de 4 zaken is alles ok voor mij
ze moet mij absoluut geen gelijk geven ,zolang het maar formalistisch is onderbouwd
niet IK VIND DAT ..... want dat is voor strafrecht (innerlijke overtuiging dat de beschuldigde schuldig is)
In burgerlijk en vennootschapsrecht telt dit niet
daar moet bewezen worden en uitgelegd waarom ik BW 1690 niet mag gebruiken binnen de RES gemeenschap of waarom ik niet 1.400.000 e RES in fidiciaire eigendom mag hebben of waarom ik niet art 60 Venn wet mag gebruiken om te handelen en mijn diensten aan te bieden.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 23 april 2017 om 05:15.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 05:18   #2163
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het is jammer genoeg echt...

Om het beknopt uit te drukken : het is een klassiek geval van iemand die de gewoonte heeft om met diverse erg louche zaakjes de centen van goedgelovige mensen al dan niet virtueel te bemachtigen en die aldus in het verleden verhoudingsgewijs grote sier heeft gemaakt, maar die nu op leeftijd is en na diverse keren zwaar tegen de lamp te zijn gelopen zowat blut is, en derhalve middels nieuwe louche zaakjes poogt andermans vers geld in zijn bodemloos vat te krijgen om zijn artificiële levensstandaard te kunnen verder zetten.

Een bijkomend element in dergelijke gevallen is meestal dat zij op hun leeftijd alsmaar meer financiële moeite moeten doen om hun jongere bijzit/vrouw/vriendin verder in hun gareel te kunnen houden, zoniet is die gegarandeerd foetsie naar een lucratievere kerel, die ze overigens meestal al een ganse tijd lang in reserve houdt, kwestie van haar gunsten zo goed en lang mogelijk te gelde te maken, want zo gaat dat naar verluidt nu eenmaal in de wereld der kleine criminelen.

Wie één en ander in die context ziet, merkt al gauw de “logica” der rauwe realiteit die achter de nauwelijks geloofwaardige en zelfs waanzinnige houding en motivatie zit van degene die vanuit een normale wereld inderdaad op een "construct" lijkt.

Mag ik U erop wijzen dat viv en ik al 40 jaar getrouwd zijn en zij slechts 2 jaar jonger is dan ik .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  image-2017-04-23.jpg‎
Bekeken: 64
Grootte:  158,0 KB
ID: 105828  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 23 april 2017 om 05:36.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 07:26   #2164
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Er is een verschil tussen RES en RES PREPAID
lees de dagvaarding die ik binnenkreeg in kortgeding ,die gaat totaal niet over het gebruik van de naam RES ,ik had het al gewijzigd in ADOPONT
Geef anders een samenvatting. Ik heb geen zin om heel je tralalie door te nemen. Je bent sowieso maar een schertsfiguur op dit forum.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 07:28   #2165
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
IK HEB NERGENS SCHULDVORDERINGEN OVERGENOMEN

je hebt nog steeds niet door hoe ik BW 1690 binnen RES gebruik en wat ik bedoel met 1.400.000 euro RES in fiduciaire eigendom.

lees toch maar eens hoger het ganse dossier mischien gaat er dan licht in de duisternis komen.

Overigens kan ik je mededelen dat met mijn beperkte juridische kennis ,ik ongeveer tussen de 6 en 8 aanvragen voor sterfhuisconstructies krijg per week.
Ai, alweer koud gepakt?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 10:18   #2166
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
RES PREPAID is er ook een goede naam voor / je doet een turbo actie en je geeft 100 percent meer

nu gaan we even simpel boekhoudertje spelen
ik koop voor 100 EURO RES in die turbo actie en ik stort die op de rekening ivan RES PREPAID
Hierbij de boeking op de balans

ACTIVA PASSIVA

bank 100 e overlopende rek 100e

RES PREPAD moet mij 200 euro RES leveren
Hierbij de boeking op de balans


ACTIVA PASSIVA

bank 100e Te leveren RES e 200


De enige manier om je balans in evenwicht te brengen (actief =passief) is het te boeken als volgt

ACTIVA PASSIVA

bank 100 Te leveren RES e 200

Verlies en winst 100




Als je dat elke maand doet met 700.000 euro moet er een enorm verlies geboekt staan en tevens een zeer groot bedrag op de bank (minstens 5.000.000)

Zie zelf in de balansen van de kruispuntbank
NIKS DAARVAN TERUG TE VINDEN !!!

Conclusie PONZI FRAUDE -PIRAMIDE zoals het in de tijd stond

De rekeningen kloppen als een zwerende vinger, Tandem kan hier een punt aan zuigen!
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 13:05   #2167
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
wanneer is er uitspraak? Ik wil komen lachen wanneer je veroordeeld bent
Ik ben nu al benieuwd naar zijn beroepsakte. Ook in powerpoint ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 17:42   #2168
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ik ben nu al benieuwd naar zijn beroepsakte. Ook in powerpoint ?
er zal waarschijnlijk in staan: "Uw bendt veroordeelt"
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 21:25   #2169
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ai, alweer koud gepakt?
Heb met viv zeer goed gegeten in knokke met mijn fiduciaire RES (de rekening is waarschijnlijk jullie weekloon)

schitterend weer vanaf 15.00 uur
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 23 april 2017 om 21:32.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 21:30   #2170
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ik ben nu al benieuwd naar zijn beroepsakte. Ook in powerpoint ?
om U even te herinneren
na mijn beroepsverbod heb ik isomorphosis gedaan iso 9001
ik heb 2 advocaten kantoren iso 9001 gemaakt en daar in 3 jaar verschrikkelijk veel geleerd.
De PowerPoint presentatie als pleitnota is daar als nieuwigheid uit de bus gekomen en geeft je het voordeel dat je zeer gestructureerd kan pleiten en dat na het pleidooi de rechter nog kan nazien (soms na een paar weken ,wat je nu weer gezegd had )
Dus dit is zowel en hulpmiddel om te pleiten als een middel dat de rechter er moet op antwoorden.(het is een geschreven stuk en de rechter moet het behandelen als besluiten ,ik zoek het arrest van Cassatie hierover op)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 23 april 2017 om 21:31.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 21:42   #2171
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Heb met viv zeer goed gegeten in knokke met mijn fiduciaire RES (de rekening is waarschijnlijk jullie weekloon)

schitterend weer vanaf 15.00 uur
En alweer geen inhoudelijk antwoord. Je hebt zowat een jaar geleden belooft ons allemaal in ons bloot gat te zetten, maar tot nu blijf je veel ontwijken eens je op je onnozelheden wordt gewezen.

Volgens Meteovista valt dat "goed weer" in Knokke nogal tegen: bewolkt tot zwaar bewolkt met maximumtemperaturen van 12 graden. Maar waarschijnlijk ga jij in een ander Knokke eten? Of anders zat je in de Imagaj?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 21:43   #2172
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
om U even te herinneren
na mijn beroepsverbod heb ik isomorphosis gedaan iso 9001
ik heb 2 advocaten kantoren iso 9001 gemaakt en daar in 3 jaar verschrikkelijk veel geleerd.
De PowerPoint presentatie als pleitnota is daar als nieuwigheid uit de bus gekomen en geeft je het voordeel dat je zeer gestructureerd kan pleiten en dat na het pleidooi de rechter nog kan nazien (soms na een paar weken ,wat je nu weer gezegd had )
Dus dit is zowel en hulpmiddel om te pleiten als een middel dat de rechter er moet op antwoorden.(het is een geschreven stuk en de rechter moet het behandelen als besluiten ,ik zoek het arrest van Cassatie hierover op)
En alweer een nieuw verhaaltje, Verzinselaar? Ook de advocaat van de RES-groep heeft je in zijn mails meermaals een fantast genoemd (hoewel niet letterlijk). Er is geen advocatenkantoor dat met zo'n schertsfiguur als jou zou willen werken, tenzij als hofnar op een afterwork party.

Laatst gewijzigd door Patrice : 23 april 2017 om 21:44.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2017, 23:01   #2173
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Mag ik U erop wijzen dat viv en ik al 40 jaar getrouwd zijn en zij slechts 2 jaar jonger is dan ik .
Dat weet ik, en het doet niets af van wat ik stel in post 2156. U strooit dermate persoonlijke informatie omtrent uzelf en het (Music &) model rond op het internet, dat het mede gezien alle mogelijke info die aldaar te vinden is over uw talloze (mislukte) vennootschappen werkelijk moeilijk ware om één en ander niet te weten.

Overigens en terzijde : u beseft het ongetwijfeld niet, maar een aanzienlijk aantal van de foto’s die u hier post tonen iets totaal verschillend aan van wat u ermee poogt te doen geloven. Ook de foto van de pose met in de achtergrond iets wat op een braakliggend terrein lijkt vergt niet eens een geoefend oog om te merken dat een aantal veronachtzaamde “details” een ander verhaal vertellen dan datgene welke de pose laat uitschijnen. Ik zal u vanzelfsprekend niet wijzer maken hieromtrent, behoudens deze tip : het gaat onder andere niet zelden om de aard, het aantal, of de plaats van zichtbaar aanwezige attributen en/of de totale afwezigheid ervan.

Meestal is uw onoplettendheid dienaangaand op zich reeds voldoende om u door de mand te doen vallen.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 23 april 2017 om 23:02.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 05:11   #2174
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
En alweer geen inhoudelijk antwoord. Je hebt zowat een jaar geleden belooft ons allemaal in ons bloot gat te zetten, maar tot nu blijf je veel ontwijken eens je op je onnozelheden wordt gewezen.

Volgens Meteovista valt dat "goed weer" in Knokke nogal tegen: bewolkt tot zwaar bewolkt met maximumtemperaturen van 12 graden. Maar waarschijnlijk ga jij in een ander Knokke eten? Of anders zat je in de Imagaj?
vanaf 15.00 volle zon blauwe hemel en zelfs mensen in zwembroek avhter de schermen van hun cabine
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 05:14   #2175
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
En alweer een nieuw verhaaltje, Verzinselaar? Ook de advocaat van de RES-groep heeft je in zijn mails meermaals een fantast genoemd (hoewel niet letterlijk). Er is geen advocatenkantoor dat met zo'n schertsfiguur als jou zou willen werken, tenzij als hofnar op een afterwork party.
ik werkte daar niet ik heb ze isomorphosis gemaakt iso 9001 dus moet ik samen met hen alle procedures en instructies vogens de iso 9001 norm maken (google Paul Beirens) ,en daardoor ken ik alles vanaf de receptie tot en met de verschillende juridische blokken.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 05:25   #2176
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Dat weet ik, en het doet niets af van wat ik stel in post 2156. U strooit dermate persoonlijke informatie omtrent uzelf en het (Music &) model rond op het internet, dat het mede gezien alle mogelijke info die aldaar te vinden is over uw talloze (mislukte) vennootschappen werkelijk moeilijk ware om één en ander niet te weten.

Overigens en terzijde : u beseft het ongetwijfeld niet, maar een aanzienlijk aantal van de foto’s die u hier post tonen iets totaal verschillend aan van wat u ermee poogt te doen geloven. Ook de foto van de pose met in de achtergrond iets wat op een braakliggend terrein lijkt vergt niet eens een geoefend oog om te merken dat een aantal veronachtzaamde “details” een ander verhaal vertellen dan datgene welke de pose laat uitschijnen. Ik zal u vanzelfsprekend niet wijzer maken hieromtrent, behoudens deze tip : het gaat onder andere niet zelden om de aard, het aantal, of de plaats van zichtbaar aanwezige attributen en/of de totale afwezigheid ervan.

Meestal is uw onoplettendheid dienaangaand op zich reeds voldoende om u door de mand te doen vallen.
De laatste foto is getrokken in de anshoeve in Antwerpen als we al terug waren van Tenerife
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2017-04-24.jpg‎
Bekeken: 59
Grootte:  194,6 KB
ID: 105829  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 05:33   #2177
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard waar de diskutie met RES omgaat

Het kortgeding gaat voor mij over bw 1690 en fiduciaire eigendom ,die spamming intresseert mij niet

Onderwerp: FW: ontwerp statuten maatschap

BESTE,

Hierbij voorontwerp ,gelieve door te zenden naar boekhouder


Een groot voordeel van de maatschapstechniek is de discretie die ermee gepaard gaat. Reeds bij het oprichten van de maatschap blijkt dit al aangezien er geen oprichtings- en publiciteitsformaliteiten42 voorzien zijn. Ook in de loop van haar bestaan geniet de maatschap een groot niveau van discretie. Statutenwijzigingen en wijzigingen op het vlak van het bestuur zijn immers evenmin aan publicatie onderworpen. Een ander element dat bijdraagt tot deze discretie is het feit dat er voor de maatschap geen wettelijke bepaling voorzien is die een boekhoudplicht instelt43 of de openbaarmaking van een jaarrekening voorziet.
Men moet ook geen boekhouding voeren en geen balansen opmaken en geen belastingen betalen,dit gebeurt door de maten recjhtstreeks (constructie)
Is dus de beste vennootschaps vorm voor KMO


TILLEMAN, B., DURSIN, E., TERRYN, E., HEEB, C., NAEYAERT P., “Bijzondere Over-eenkomsten. Tussenpersonen (1999-2009)”, TPR 2010, 589-1154.
43. Vred. Sint-Niklaas (tweede kanton) 22 mei 2002, T. Vred. 2002, 424


Verschillende belangrijke artikels heb ik eruit gehaald vermits dit 2 jaar opzoekwerk en opvolging kamer en Senaat , heeft gekost om dit bij elkaar te krijgen.
In de latere originele worden ze er bij geplaatst (na overeenkomst prijs)
Betaling zoals steeds in 100 percent RES in fiduciaire eigendom en betaling in 1690 bw cessie van schuldvordering




DE COMMERCIELE MAATCHAP XXXXXXXXXX(naam)
__________________________________________________ _________________

met zetel te XXXXXXXXXXXXX te XXXXXXXXXXXX


OPRICHTING

Tussen de ondergetekenden:

01. XXX

02. YYY

03. ZZZ

Na te noemen oprichters en maten van de maatschap.

ARTIKEL 1 Naam & Tegenwerpelijkheid aan derden

De maatschap bestaat onder de naam “Commerciele Maatschap xxxxxxxxxxxxx” De statuten zijn tegenwerpelijk aan derden overeenkomstig Cass 6 maart 1973. De maatschap heeft een rechtsvorm van europees gemeenschapsrecht.



ARTIKEL1 bis Regularisatieperiode 2 hoofdigheid van de maatschap
De maatschap wordt met nietigheid bedreigd zolang er geen tweede medemaat is toegetreden. Deze nietigheid kan gevorderd worden door elke belanghebbende derde en dient steeds bij gerechtelijke beslissing te worden uitgesproken.

ARTIKEL 2 Maatschappelijke zetel & zetelverplaatsing & nationaliteit

WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…

ARTIKEL 3 Doel

De maatschap heeft tot doel: xxxxxxxxxxxxxxxxx in de meest ruime zin

Deze opsomming is slechts verklarend en kan nooit in beperkende zin worden opgevat. De maatschap handelt voor eigen rekening, in consignatie, in commissie, als tussenpersoon of als vertegenwoordiger. Zij kan deelnemen of zich op andere wijze interesseren in andere vennootschappen, ondernemingen, groeperingen of organisaties.
Zij mag alle roerende en onroerende goederen verwerven, vervreemden, huren en verhuren, zowel voor eigen rekening als voor rekening van derden. In algemene regel mag de maatschap alle financiële, commerciële en industriële verrichtingen doen, welke in verband staan met haar doel of welke eenvoudig van aard zijn om de verwezenlijkingen ervan te bevorderen en dit zowel in binnen- als in buitenland. Doel van de maatschap kan enkel gewijzigd worden mits statutenwijziging.

WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…

ARTIKEL 4 Duur & ontbinding

De maatschap wordt opgericht voor een onbeperkte duur die aanvangt bij ondertekening van deze stichtingsakte ,welke een bevestiging is van de consensualiteit onder de maten.

Zij kan worden ontbonden door:

WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…








ARTIKEL 5 Samenstelling vermogens bestanddelen

Partijen hebben de uitdrukkelijke bedoeling om vermogensbestanddelen, in te brengen in een structuur van vennootschapsrechtelijke gemeenschap en daardoor met affectio societatis.
De maten komen overeen de hiernavolgende vermogensbestanddelen in te brengen.

Oprichter brengt in een handelsfonds gelegen te …………………. Bestaande uit activa en passiva volgens de staat van activa en passiva opgesteld door de boekhouder ……………………………. Vermeerdert met een meerwaarde voor GOODWILL zodat de totale inbreng gelijk is aan xxxxxxxxxxxxxxxxxeuro


Oprichter brengt in xxxx RES


Oprichter brengt inXXXXX Euro


Alle maten verlenen uitdrukkelijk hun goedkeuring aan de waardering van de door hen ingebrachte vermogensbestanddelen.

De totale inbreng van de maten bedraagt dus XXXXXXXXXXXXXXX euro/RES.

De maten komen overeen om in ruil hiervoor delen op naam te creeren.

Met betrekking tot de aldus ingebrachte vermogensbestanddelen doet de inbreng in de maatschap een vennootschapsrechtelijke gemeenschap in onverdeeldheid ontstaan

WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…








ARTIKEL 6 Soorten delen
Alle delen zijn op naam en mogen gedematerialiseerd worden en zijn allen zonder nomitatieve waarden.
De delen zijn onlichamelijke rechten in de maatschap.
Er kunnen delen zijn met of zonder, gedeeltelijk en/of meervoudig stemrecht.
De bestuurder stelt de verhouding vast in dewelke de delen dienen volgestort en de tijdstippen waarop de stortingen opeisbaar zijn.
Er kunnen delen van verschillende bedragen worden gecreëerd en aan dewelke diverse rechten en verbintenissen worden verbonden.
Het is de Algemene Vergadering toegestaan preferente delen uit te geven met een voorkeursdividend mits goedkeuring van de bestuurder.

De niet volstortte delen mogen door de bestuurder in pand worden gegeven (Antwerpen 24 mei 1984).
De bestuurder houd op de zetel van de vennootschap een maten register bij en geeft elke maat een copie van zijn delen met de handgeschreven vermelding “voor eensluidend afschrift” getekend en gedateerd.

ARTIKEL 7 Stemrecht

Zijn stemgerechtigd elke maat welke tenminste 1 deel van de Maatschap bezit



.





ARTIKEL 8 Maten & toetreding

Zijn maten:
WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…






ARTIKEL 9 Vermogensbestanddelen verhoging & -verlaging

Vermogensbestanddelen verhoging of -verlaging geschiedt door toetreding,uittreding van een maat of door verhoging en of verlaging van de inbreng van maten mits toestemming van de bestuurder.
.

ARTIKEL 10 Overdracht delen

De delen mogen overgedragen worden aan alle natuurlijke en of rechtspersonen, aanvaard door de bestuurder.




ARTIKEL 11 Aansprakelijkheid

WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…





ARTIKEL 12 Uittreding

Een maat mag uittreden door eenvoudig aangetekend schrijven aan de bestuurder.
Deze uittreding mag uitgesteld worden door de bestuurder indien het de vereffening van de maatschap voor gevolg zou hebben.
De aansprakelijkheid van de uittredende maat loopt ten einde op de dag van ontvangst van de aangetekende zending.
.

ARTIKEL 13 Uitsluiting

Een maat kan slechts uitgesloten worden indien hij ophoudt de toetredingsvoorwaarden te vervullen of indien hij handelingen stelt die tegen de belangen van de maatschap indruisen.
De uitsluitingen worden uitgesproken door de bestuurder na een gemotiveerde beslissing en na de maat, wiens uitsluiting ter sprake is, te hebben gehoord .
Een eensluidend afschrift van het uitsluitingsprocesverbaal wordt aan de betrokkene verstuurd binnen de twee dagen per aangetekend schrijven.

Een oprichtende maat kan enkel statutair worden uitgesloten.

ARTIKEL 14 Statutaire uitsluiting

Elke maat, zowel oprichtend als toetredend, is statutair uitgesloten mits goedkeuring van de bestuurder in volgende gevallen:
a) Wegens faillissement
b) Wegens vereffening
c) Wegens kennelijk onvermogen
d) Wegens beslag door derden op zijn aandelen bewarend en of uitvoerend
e) Concordaat
Deze lijst is niet limitatief en kan worden uitgebreid door de Algemene Vergadering.
Elk statutair uitgesloten lid verliest zijn tegoeden in de maatschap.
Het kapitaal van de uitgesloten aandelen komt toe aan de maatschap.
De statutaire uitsluiting gebeurd door aangetekend schrijven van de bestuurder.

ARTIKEL 15 Uitkering maten

De uitgetreden of uitgesloten maat heeft recht op uitkering van de waarde van zijn deel, behalve indien het gaat om een statutaire uitsluiting, zoals die zal blijken uit de balans van het boekjaar, waarin hij is uitgetreden of uitgesloten zonder dat hem een deel van de reserves wordt uitgekeerd.
Indien het gaat om een inbreng in natura, heeft hij GEEN recht op uitkering.
.

ARTIKEL 16 Overlijden of onbekwame maat en of rechtverkrijgenden

In geval van overlijden of onbekwaamverklaring van een maat, hebben zijn erfgenamen of vertegenwoordigers recht op :
uitkering van de waarde van zijn deel, overeenkomstig artikel 12 van deze statuten, met uitzondering als het gaat om een inbreng in natura, heeft hij GEEN recht op uitkering.
.
De maten en de rechthebbenden of de rechtverkrijgenden kunnen de vereffening van de maatschap niet vorderen, noch de verzegeling of de verdeling van het maatschappelijk bezit vorderen, noch op eender welke wijze tussenkomen in het bestuur van de maatschap.
Voor de uitoefening van hun rechten moeten zij zich beroepen op de boeken en maatschappelijke geschriften en op de beslissingen van de bestuurder en van de algemene vergadering.





ARTIKEL 17 Inbreng in natura

De inbreng in natura is toegelaten alsmede de belofte tot werken.

ARTIKEL 18 Verpanding van de delen

Alle delen zijn automatisch verpand aan de maatschap voor “Alle sommen” welke de maat moet of zal moeten aan de maatschap tot het plafond van de waarde van zijn delen.
De buiten bezit stelling geschiedt consensueel door ondertekening van huidige akte of door toetreding overeenkomstig art. 5 bis van de statuten (Bezitloos pandrecht 2075 BW).
Door de registratie van de oprichtingsakte is voldaan aan art. 2074 BW, zowel voor oprichters als voor toetreders.

De vaste datum wordt verkregen door ondertekening van huidige akte .

ARTIKEL 19 Aanduiding bestuurder

De maatschap wordt bestuurd door een statutaire bestuurder, gekozen voor de duur van de maatschap en onafzetbaar tenzij de bestuurder zelf in zijn vervangen voorziet. Ingeval van overlijden van de statutaire bestuurder hebben zijn erfgenamen het recht zijn plaats in te nemen.
Als statutair bestuurder wordt aangeduid de Heer. xxxxxxxxxxxx.
Het mandaat van bestuurder is onbezoldigd.

De bestuurder is bevoegd om alles te doen wat nodig of dienstig is om het doel van de maatschap te bereiken, met uitzondering van die verrichtingen of besluiten, die door de wet zijn voorbehouden aan de algemene vergadering.
Het is de bestuurder toegestaan om obligaties uit te geven met een vast of variabel interestvoet doch niet aan meer dan 50 natuurlijke en of rechtspersonen.

ARTIKEL 20 Volmacht

De bestuurder mag zijn bevoegdheden geheel of ten dele aan één of meer van zijn leden of aan derden toevertrouwen. Hij kan aldus ondermeer het dagelijks bestuur toevertrouwen aan een afgevaardigde.

Het dagelijks bestuur wordt toevertrouwd aan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx volgens een bijzondere lastgevings overeenkomst.

ARTIKEL 21 Commissarissen

De controle op de financiële toestand, op de jaarrekening en op de regelmatigheid van de verrichtingen, weer te geven in de jaarrekening, wordt aan één of meer commissarissen opgedragen van zodra en in zoverre de maatschap beantwoordt aan de wettelijke criteria die tot de aanstelling van een commissaris-revisor verplichten.
Wordt geen commissaris benoemd dan heeft iedere maat individueel de onderzoeks- en controlebevoegdheid van een commissaris.

ARTIKEL 22 Algemene Vergadering

De Algemene Vergadering vindt plaats elk jaar op datum: XXXXXXX en uur: XXXX

ARTIKEL 23 Bijeenroeping Algemene Vergadering
De bestuurder roept de algemene vergaderingen, zowel gewone als buitengewone, bijeen.
De bijeenroeping moet gedaan worden ten minste acht dagen voor de vergadering per aangetekend schrijven, dat de punten van de agenda bevat.

Hij moet er één bijeenroepen, telkens één of meer maten die één vijfde van de aandelen bezitten zulks vragen, op voorwaarde dat de precieze punten voor behandeling door de algemene vergadering worden aangeduid.


ARTIKEL 24 Voorzitting Algemene Vergadering

De algemene vergadering wordt voorgezeten door de bestuurder en bij ontstentenis door de oudste maat.
De voorzitter, de aanwezige bestuurders, een stemopnemer en een secretaris vormen het bureau.

ARTIKEL 25 Vertegenwoordiging Algemene Vergadering

Een maat mag zich op de algemene vergadering laten vertegenwoordigen door een andere maat die stemrecht heeft, door ierdere andere derde mits voorlegging van zijn volmacht per brief, fax, E-mail of ander geschrift.

ARTIKEL 26 Quotum Algemene Vergadering

Behalve in het geval van een statutenwijziging of toedtreding en/of uitsluiting beraadslaagt de algemene vergadering geldig, welke ook het aantal aanwezige of vertegenwoordigde maten weze, met een aanwezigheid van ¾ stemmen.
De beslissingen worden genomen bij 50 percent meerderheid.
De algemene vergadering mag slechts beslissen over de punten die in de agenda staan.
Deze beslissingen zijn slechts geldig als ze de goedkeuring dragen van de bestuurder.
Beslissingen kunnen ook uitgevoerd worden bij decreet van de bestuurder zonder dat hij zich moet verantwoorden of zonder dat hij de algemene vergadering moet bijeenroepen.

ARTIKEL 27 Quotum statutenwijziging

Ingeval van statutenwijziging kan de algemene vergadering slechts geldig beslissen indien het voorwerp van de voorgestelde wijziging speciaal in de bijeenroeping aangeduid is en indien degenen die de vergadering bijwonen minstens ¾ van de stemmen vertegenwoordigen.
Indien deze voorwaarde niet is vervuld zal een nieuwe bijeenroeping nodig zijn en de nieuwe vergadering zal geldig kunnen beslissen welk ook het aantal vertegenwoordigde stemmen zij.
Statutenwijziging is enkel mogelijk mits goedkeuring van de bestuurder en meerderheidsbesluit.
Statutenwijziging kunnen ook uitgevoerd worden bij decreet van de bestuurder zonder dat hij zich moet verantwoorden of zonder dat hij de algemene vergadering moet bijeenroepen.

ARTIKEL 28 Notulen

De notulen van de algemene vergadering worden overgeschreven in een bijzonder register en worden door de leden van het bureau en de maten die zulks vragen ondertekend.

ARTIKEL 29 Reglement inwendige orde

De bestuurder zal een reglement van inwendige orde opmaken dat mag afwijken van de wet, en van van de statuten, zelfs van wetten van openbare orde op voorwaarde dat die gesanctioneerd zijn enkel met een boete ,de boete is dan voor rekening van de maatschap.
Dit reglement zal ter goedkeuring van de algemene vergadering worden voorgelegd.

ARTIKEL 30 Maatschappelijk jaar

Het maatschappelijk dienstjaar loopt van XXXX tot XXXX .

ARTIKEL 31 Opmaken vermogensstaat.

WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…


ARTIKEL 32 Kwijting Algemene Vergadering

De jaarlijkse algemene vergadering hoort het verslag van de bestuurder en doet uitspraak over de de vermogensstaat, en de resultaatsbestemming en zijn bijlagen.
Na goedkeuring van de vermogensstaat, en de resultaatsbestemming en zijn bijlagen doet de algemene vergadering uitspraak over de kwijting van de bestuurders en de commissarissen.
.

ARTIKEL 33 Winstverdeling

. WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…






ARTIKEL 34 Aanduiding vereffenaars

In al de gevallen duidt de algemene vergadering één of meer vereffenaars aan. Zij bepaalt eveneens hun bevoegdheid, de wijze van vereffening en hun vergoedingen.
Zolang de vereffenaars niet zijn aangeduid, is de bestuurder in functie op dat ogenblik, van rechtswege vereffenaar.

ARTIKEL 35 Sluiting van de vereffening

Na betaling van de schulden en de lasten van de maatschap, zal het saldo eerst dienen voor de terugbetaling van de stortingen verricht tot volstorting van de delen.
Het overige zal verdeeld worden volgens de waardering der oprichters.

ARTIKEL 36 Geen schuldenaarsverklaring (Gent 28 maart 1995)

Teneinde de maatschap te behoeden voor de gevolgen van art.1452 en 1456 GW en alzo op grond van 215alinea 1 KB WIB op kunstmatige wijze een solvabele mede schuldenaar te worden. (RB Luik 4 december 1991 JLMB 1992, 891 wordt overeengekomen dat noch de bestuurder noch de maten schuldeiser kunnen worden van de maatschap.

OVERGANGSBEPALINGEN.

Als variabele inbreng onder fiduciaire eigendomsoverdracht (pluraliteitsbeginsel) met zakelijke subrogatie worden de volgende vermogens bestanddelen ingebracht door:

Maat …………………………………………� �…… Inbreng…………………………….










Het eerste boekjaar neemt een aanvang op XXXXXXXXXXX en zal worden afgesloten op XXXXXXXXXXX










OVERNAME VERBINTENISSEN IN OPRICHTING

Alle verbintenissen die werden aangegaan sedert de datum van xxxxxxxxxxxxx worden overgenomen door huidige maatschap
De Heer zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz wordt met deze ontlast van zijn hoofdelijke verantwoordelijkheid voor het aangaan van deze verbintenissen .

BIJZONDERE VOLMACHT:

AanXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX, wordt hierbij mandaat verleend om als speciale volmachthebber namens de maatschap op te treden bij het handelsregister en alle formaliteiten te vervullen in verband met de inschrijving en alle verdere wijzigingen aan de inschrijving.

1321: TEGENBRIEF

WEGGELATEN TEXT …………………………………………� �…




Aldus opgemaakt te xxxxxxxxxxxxxxxxxxx In zoveel exemplaren als er partijen zijn plus één bestemd voor registratie. Elke partij erkent een exemplaar te hebben ontvangen.

Oprichtende maten:

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

















vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven




http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf nieuw vennootschapsrecht 3.pdf‎ (431,3 KB, 100x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 24 april 2017 om 05:52.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 06:35   #2178
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
2 MEI maar denk dat het ietsje langer zal duren
ik publiceer ze hier integraal wat ook het verdict is

zolang de rechter antwoord op de 4 zaken is alles ok voor mij
ze moet mij absoluut geen gelijk geven ,zolang het maar formalistisch is onderbouwd
niet IK VIND DAT ..... want dat is voor strafrecht (innerlijke overtuiging dat de beschuldigde schuldig is)
In burgerlijk en vennootschapsrecht telt dit niet
daar moet bewezen worden en uitgelegd waarom ik BW 1690 niet mag gebruiken binnen de RES gemeenschap of waarom ik niet 1.400.000 e RES in fidiciaire eigendom mag hebben of waarom ik niet art 60 Venn wet mag gebruiken om te handelen en mijn diensten aan te bieden.
Louter informatief, de strafrechters werken niet met "innerlijke overtuiging', maar op basis van feiten en bewijzen.
Eigenlijk is er geen verschil tussen een strafbaar feit en een burgerlijke fout bij het beoordeling ervan. Trouwens, elk strafbaar feit is een burgerlijke fout, waardoor de strafrechter ook burgerlijke uitspraken kan maken.

De 'innerlijke overtuiging' bestaat enkel in Assisenzaken en verwijst alleen naar de beslissing van de jury inzake de schuldvraag. En dan nog, sinds ook de schuldvraag gemotiveerd dient te worden, dient de regel genuanceerd te worden.

En ik die dacht dat je een super-specialist was inzake motiveringsplicht...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 08:42   #2179
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik werkte daar niet ik heb ze isomorphosis gemaakt iso 9001 dus moet ik samen met hen alle procedures en instructies vogens de iso 9001 norm maken (google Paul Beirens) ,en daardoor ken ik alles vanaf de receptie tot en met de verschillende juridische blokken.
Snel bijsturen, Verzinselaar?

Eerder schreef je: "De PowerPoint presentatie als pleitnota is daar als nieuwigheid uit de bus gekomen en geeft je het voordeel dat je zeer gestructureerd kan pleiten en dat na het pleidooi de rechter nog kan nazien (soms na een paar weken ,wat je nu weer gezegd had )".

Je middelen moeten voluit geschreven worden in je conclusies die je tijdig ter griffie moet neerleggen. Een powerpoint-presentatie met de titels van de punten waarover je wil pleiten, volstaat daarbij geenszins. Een goed georganiseerd advocatenkantoor zou zoiets nooit als een "nieuwigheid" beschouwen en een consultant met zulke voorstellen snel wandelen sturen.

Alweer betrapt, Verzinselaar.
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 08:47   #2180
Patrice
Gouverneur
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
IK HEB NERGENS SCHULDVORDERINGEN OVERGENOMEN

je hebt nog steeds niet door hoe ik BW 1690 binnen RES gebruik en wat ik bedoel met 1.400.000 euro RES in fiduciaire eigendom.

lees toch maar eens hoger het ganse dossier mischien gaat er dan licht in de duisternis komen.

Overigens kan ik je mededelen dat met mijn beperkte juridische kennis ,ik ongeveer tussen de 6 en 8 aanvragen voor sterfhuisconstructies krijg per week.
Dus je neemt geen schuldvorderingen over? Is this your final answer?
Patrice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be