Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 21 juni 2004, 12:18   #41
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar

Goe bezig jong. Heel de straat was getuige, maar de Blokkers zijn nog steeds aan het twijfelen. Typisch.
Moest die vrouw ergens in een donkere steeg in elkaar geslagen zijn en er zou maar een zeer vaag vermoeden zijn dat het een bepaalde allochtoon was, is die bij de Blokkers schuldig zonder enig bewijs of process. Een VB-er timmert zijn vrouw in elkaar in het midden van de straat en er zijn plots twijfels... Geef nu zelf toe. Dat is toch gewoon karikaturaal!


Als je 4. en 5. ook leest (en begrijpt), zal je daaruit wel kunnen afleiden dat bij de schuldvraag het er niet enkel om te doen is of iemand iets al dan niet gedaan heeft, maar of hij er ook de volledige (ls enige) schuld in heeft.
Nogmaals, het gaat er mijn niet om de verdediging van Verreycken op mij te nemen, maar evenmin vind ik het terecht iemand te veroordelen zonder kennis van zaken. Ook Vlaams Blokkers hebben recht op een proces.
?
den "dikke" zijn proces en robotfoto was allang gemaakt op de bloksite, zelfs nog voor hij gevat was en duidelijk was welke overvallen er juist op zijn aktief stonden.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:20   #42
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid
 
MaaslandLuc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Locatie: Limburgs Maasland
Berichten: 344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus



Als je 4. en 5. ook leest (en begrijpt), zal je daaruit wel kunnen afleiden dat bij de schuldvraag het er niet enkel om te doen is of iemand iets al dan niet gedaan heeft, maar of hij er ook de volledige (ls enige) schuld in heeft.
Nogmaals, het gaat er mijn niet om de verdediging van Verreycken op mij te nemen, maar evenmin vind ik het terecht iemand te veroordelen zonder kennis van zaken. Ook Vlaams Blokkers hebben recht op een proces.
?
den "dikke" zijn proces en robotfoto was allang gemaakt op de bloksite, zelfs nog voor hij gevat was en duidelijk was welke overvallen er juist op zijn aktief stonden.
Zie je nu wel dat er meer met het Vlaams Blok gepraat zou moeten worden. Zelfs ons fantastische gerechtelijke apparaat zou er baat bij hebben.
__________________
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat.
't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad.
Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht.
Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht.
MaaslandLuc is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:23   #43
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaaslandLuc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld

den "dikke" zijn proces en robotfoto was allang gemaakt op de bloksite, zelfs nog voor hij gevat was en duidelijk was welke overvallen er juist op zijn aktief stonden.
Zie je nu wel dat er meer met het Vlaams Blok geluisterd zou moeten worden. Zelfs on fantastische gerechtelijke apparaat zou er baat bij hebben.
dan geldt die redenering ook voor robke !
en den dikke werd ook tal van zaken verweten door het blok die hij NIET bleek gedaan te hebben
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:28   #44
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid
 
MaaslandLuc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Locatie: Limburgs Maasland
Berichten: 344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaaslandLuc

Zie je nu wel dat er meer met het Vlaams Blok geluisterd zou moeten worden. Zelfs on fantastische gerechtelijke apparaat zou er baat bij hebben.
dan geldt die redenering ook voor robke !
en den dikke werd ook tal van zaken verweten door het blok die hij NIET bleek gedaan te hebben
Ja, dan weet den dikke nu hoe het Vlaams Blok en zijn kiezers zich al jaren voelt. Bij de tegenstanders heerst al jaren het idee, als het niet goed of rasistisch is, zal het wel van het blok zijn. "VEEL VRAGEN OM IETS TE KRIJGEN"
__________________
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat.
't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad.
Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht.
Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht.
MaaslandLuc is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:37   #45
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

ja, weer eentje

raCistisch ....


enne, hetgeen het blok verweten wordt is BEWEZEN...

en nee, ik ga die discussie met u niet opnieuw voeren, ik heb die al enkele keren hier gevoerd , gebruik de zoek functie en weerleg dan maar.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:41   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

De zoekfunctie werkt niet en er is juist niks BEWEZEN buiten het feit dat er een partijdige, belgicistische rechter gevonden werd om een Vlaamse politieke partij, via een omweg, de nek om te draaien.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:42   #47
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard



zoek de topic dan zelf op , he manneke
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:44   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld


zoek de topic dan zelf op , he manneke
Ik heb er geen enkele behoefte aan, vrouwke. 8)
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:44   #49
headinajar
Banneling
 
 
headinajar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 1.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus
O.K. Jij bent zo iemand die wat meer uitleg nodig heeft...

Als je 4. en 5. ook leest (en begrijpt), zal je daaruit wel kunnen afleiden dat bij de schuldvraag het er niet enkel om te doen is of iemand iets al dan niet gedaan heeft, maar of hij er ook de volledige (ls enige) schuld in heeft.
Dat betekent dus dat 'het slachtoffer' ook dingen kan gedaan hebben die een bepaalde reactie noodzakelijk maakten.
Noodzakelijk????? Geweld is nooit noodzakelijk!

Citaat:
'Heel de straat' heeft daarom niet alles gezien of gehoord wat voor dit incident gebeurd is.

Nogmaals, het gaat er mijn niet om de verdediging van Verreycken op mij te nemen, maar evenmin vind ik het terecht iemand te veroordelen zonder kennis van zaken. Ook Vlaams Blokkers hebben recht op een proces.
Probeert u hier nu te suggereren dat ik tegen de rechtsstaat zou zijn? U maakt zich ontzettend belachelijk met zulke dwaze suggesties.

Citaat:
En, wat je opmerking over allochtonen betreft... Dat is misschien jouw idee van gerechtigheid, maar niet het mijne.
Gaan we de kinderachtige toer op? Zijn de argumenten weer op?

Citaat:
Jij stelt trouwens wel dat een allochtoon eerder een vrouw zal in elkaar slaan in een donker steegje... Ben je dan racist?
Ik sprak van een steegje omdat er dan niemand het ziet tiens. Fantaseer er desnoods een andere lokatie bij als een steegje niet politiek correct genoeg zou zijn voor jouw.
Trouwens ik "stel" helemaal niets , vriend.
headinajar is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:46   #50
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

tja, als je stellingen daarmee onderuit gaan, kan ik je geen ongelijk geven dat je dat kost wat kost wilt voorkomen

Ps : bedankt , voor het uitkomen van je homofiele neigingen
is in orde , hoor ! Miss dat je es moet afspreken met Raf ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 21 juni 2004, 12:54   #51
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid
 
Dinosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 618
Standaard

Sorry, headinajar, maar mijn vrienden kies ik zelf...
Dinosaurus is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:00   #52
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid
 
MaaslandLuc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Locatie: Limburgs Maasland
Berichten: 344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
ja, weer eentje

raCistisch ....


enne, hetgeen het blok verweten wordt is BEWEZEN...

en nee, ik ga die discussie met u niet opnieuw voeren, ik heb die al enkele keren hier gevoerd , gebruik de zoek functie en weerleg dan maar.
En ik die dacht dat discussie precies het doel was van dit forum.
Maar het blijkt weeral om hetzelfde te gaan. Als de meute anti-Blokjongens hun grote gelijk niet vlug genoeg kunnen halen, trekken ze een oud kadaver uit de sloot of reageren zoals ene zekere mijnheer Tobback, door deuren in de mensen hun gelaat dicht te smijten.
__________________
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat.
't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad.
Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht.
Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht.
MaaslandLuc is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:05   #53
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Een beetje mens weet waarom Rob z'n binnaam verdiend heeft.. 't Is cru en naïef om te suggereren dat hij 'uit zelfverdediging' z'n vrouw gemolesteerd heeft!
En zever nu niet over 'je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is', want jullie blokkers zijn zo opportunistisch dat jullie deze uitspraak te pas en te onpas gebruiken, enkel wanneer het jullie uitkomt!
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:11   #54
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid
 
Dinosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Een beetje mens weet waarom Rob z'n binnaam verdiend heeft.. 't Is cru en naïef om te suggereren dat hij 'uit zelfverdediging' z'n vrouw gemolesteerd heeft!
En zever nu niet over 'je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is', want jullie blokkers zijn zo opportunistisch dat jullie deze uitspraak te pas en te onpas gebruiken, enkel wanneer het jullie uitkomt!

Il n'y a pas toujours un coupable derrière un malheur. Lionel Jospin
Dinosaurus is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:14   #55
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid
 
Dinosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 618
Standaard

Sufragette,
Een kleine taaltip voor je onderschriftje:
l'étranger, c'est mon ami ...

Vanwege een vlaming...
Dinosaurus is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:20   #56
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Fossielke,

don't you dare to shock me..
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:25   #57
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid
 
Dinosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Fossielke,

don't you dare to shock me..
Sufke,
I wouldn't dare...
But every language has its rights...
Dinosaurus is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:32   #58
Akila
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juni 2003
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Het vetgedrukte stuk van jouw tekst is tekenend voor de houding van alle niet-blokkers, zowel in de politiek als in de media.

Ik begrijp niet dat jullie van deze houding niet afkunnen, want het is telkens weer fout, en ondertussen maakt het weer zoveel mensen boos, waardoor het Blok weer eens een aantal aanhangers erbij mag tellen.

En dit reeds 13 jaar lang.
Het Blok zit altijd bezig over het slechte beleid van paars, over Verhofstadt etc etc. Ze zouden beter eens in eigen rangen kijken alvorens kritiek op iemand anders te leveren.

Iemand als Rob Verreycken op een lijst zetten, tart alle verbeelding. Zoals reeds eerder door iemand anders aangehaald kan ik niet begrijpen dat mensen op zo iemand nog stemmen.
Het incident met zijn ex-vrouw gebeurde nadat hij reeds op de lijst stond en de lijst ingediend werd, vermoed ik. Ik denk dat het VB hem anders inderdaad niet op de lijst meer had gezet.
Rob Vereycken is wel een bezig bazeke en voor het incident kon ik wel degelijk begrijpen dat het Blok hem een kans gunde op die zesde (of was het een zevende?) plaats.
__________________
Vlaanderen onafhankelijk!
Akila is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:34   #59
MaaslandLuc
Lokaal Raadslid
 
MaaslandLuc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Locatie: Limburgs Maasland
Berichten: 344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Een beetje mens weet waarom Rob z'n binnaam verdiend heeft.. 't Is cru en naïef om te suggereren dat hij 'uit zelfverdediging' z'n vrouw gemolesteerd heeft!
En zever nu niet over 'je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is', want jullie blokkers zijn zo opportunistisch dat jullie deze uitspraak te pas en te onpas gebruiken, enkel wanneer het jullie uitkomt!
Opportunisme: Een fout (cordon sanitaire)sic. toegeven na herhaalde nederlagen in de zin van "we hebben ze niet kunnen dooddoen, laten we nu met hen gaan praten om eens te horen wat zij (VB) en hun kiezers eigenlijk willen. Dan maken we de volgende verkiezingen misschien toch nog een beetje kans.
Dream on losers.
__________________
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat.
't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad.
Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht.
Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht.
MaaslandLuc is offline  
Oud 21 juni 2004, 13:46   #60
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Ik heb de indruk dat bruut geweld meer gefrustreerd is dan alle voorgaanden samen.
Maar ik geef grif toe 1.000.000 kiezers is wel wat veel om te verteren voor een politiek correcte maag.
belletje, kwijlen, pavlov
als ge die blokkers geen gelijk geeft , krijgt ge het gekende lijstje :
gij zijt gefrusteerd , gij zijt geen democraat , gij veralgemeent, wij hebben zoveel kiezers , wij zijn niet veroordeeld...
zozo luc , worden we persoonlijk ??? foei foei
Beste bruut geweld, ik dacht dat jij eerst de term gefrustreerd gebruikte, of ben ik verkeerd? En je vindt het mogelijk erg jammer, maar in een democratie speelt het aantal stemmen nu eenmaal een rol.
Matthias Storme pleegde zopas (weeral) een lezenswaardig stukje in Doorbraak. Hij zocht het verschil tussen :
* de theocratie in Iran die beslist hoever de democratie toelaatbaar is en
* de nieuwe theologie in Vlaanderen waar de linkse kerk beslist hoever de democratie mag gaan.
Matthias komt tot het besluit: Er is geen verschil!
luc broes is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be