Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juli 2010, 17:06   #1
nlauwaer
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juli 2010
Berichten: 1
Standaard Oproep

Beste ouder/gezin/leerling,

Ik ben Nina Lauwaert en ben studente Psychologie aan de Universiteit van Gent. Ik zit in m’n eerste master klinische psychologie en ben voor m’n thesis op zoek naar nieuw-samengestelde gezinnen. Het gaat om een onderzoek naar gezinsbeïnvloedingsprocessen in verband met voeding bij nieuw-samengestelde gezinnen. Hiervoor ben ik op zoek naar minstens 20 gezinnen waarvan één biologische, één stiefouder en 2 kinderen tussen de 10 en 18 jaar vragenlijsten invullen. Kent u gezinnen of behoort u zelf tot een nieuw samengesteld gezin en wil u graag meewerken aan het onderzoek gelieve dan contact op te nemen met mij via [email protected] of 0473570784. Ook kan u via email of telefoonnummer steeds terecht voor meer informatie en inlichtingen.



Vriendelijke groeten en alvast bedankt


Nina
nlauwaer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 17:09   #2
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

gezinsbeïnvloedingsprocessen in verband met voeding bij nieuw-samengestelde gezinnen



daar zal vast een hele redenering achter zitten maar het blijft grappig zenne

wie is je promotor? Buysse? Crombez?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 17:20   #3
knipptics
Provinciaal Gedeputeerde
 
knipptics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2010
Berichten: 0
Standaard

We beschikken hier anders ook over nog andere data die ten allen tijde kunnen dienen voor fundamenteel wetenschappelijk onderzoek ...

Citaat:
hoeveel keer per maand eet je frietjes en met welke saus

Laatst gewijzigd door knipptics : 19 juli 2010 om 17:20.
knipptics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 17:22   #4
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knipptics Bekijk bericht
We beschikken hier anders ook over nog andere data die ten allen tijde kunnen dienen voor fundamenteel wetenschappelijk onderzoek ...
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 17:22   #5
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nlauwaer Bekijk bericht
Beste ouder/gezin/leerling,

Ik ben Nina Lauwaert en ben studente Psychologie aan de Universiteit van Gent. Ik zit in m’n eerste master klinische psychologie en ben voor m’n thesis op zoek naar nieuw-samengestelde gezinnen. Het gaat om een onderzoek naar gezinsbeïnvloedingsprocessen in verband met voeding bij nieuw-samengestelde gezinnen. Hiervoor ben ik op zoek naar minstens 20 gezinnen waarvan één biologische, één stiefouder en 2 kinderen tussen de 10 en 18 jaar vragenlijsten invullen. Kent u gezinnen of behoort u zelf tot een nieuw samengesteld gezin en wil u graag meewerken aan het onderzoek gelieve dan contact op te nemen met mij via [email protected] of 0473570784. Ook kan u via email of telefoonnummer steeds terecht voor meer informatie en inlichtingen.



Vriendelijke groeten en alvast bedankt


Nina
Thesis of masterproef?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be