Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juli 2010, 17:06   #1
nlauwaer
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juli 2010
Berichten: 1
Standaard Oproep

Beste ouder/gezin/leerling,

Ik ben Nina Lauwaert en ben studente Psychologie aan de Universiteit van Gent. Ik zit in m’n eerste master klinische psychologie en ben voor m’n thesis op zoek naar nieuw-samengestelde gezinnen. Het gaat om een onderzoek naar gezinsbeïnvloedingsprocessen in verband met voeding bij nieuw-samengestelde gezinnen. Hiervoor ben ik op zoek naar minstens 20 gezinnen waarvan één biologische, één stiefouder en 2 kinderen tussen de 10 en 18 jaar vragenlijsten invullen. Kent u gezinnen of behoort u zelf tot een nieuw samengesteld gezin en wil u graag meewerken aan het onderzoek gelieve dan contact op te nemen met mij via [email protected] of 0473570784. Ook kan u via email of telefoonnummer steeds terecht voor meer informatie en inlichtingen.



Vriendelijke groeten en alvast bedankt


Nina
nlauwaer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 17:09   #2
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

gezinsbeïnvloedingsprocessen in verband met voeding bij nieuw-samengestelde gezinnen



daar zal vast een hele redenering achter zitten maar het blijft grappig zenne

wie is je promotor? Buysse? Crombez?
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2010, 17:20   #3
knipptics
Provinciaal Gedeputeerde