Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 21 april 2006, 02:38   #21
xmordan
Burgemeester
 
xmordan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2003
Locatie: arm belgie
Berichten: 536
Standaard

Ze moeten geen brood bakken maar de daders uitleveren.
Men weet goed genoeg wie de daders zijn in de allochtone gemeenschap.
Waar zijn al die imans, straathoekwerkers, informanten en allochtone verenigingen? Men maakt mij niet wijs dat niemand zijn buur, broer, collega, zoon of vriend herkent in deze eindelijk vrijgegeven beelden.
Liever een witte march organiseren, wij zijn niet van gisteren.
Hypocrisie ten top.
xmordan is offline  
Oud 21 april 2006, 06:08   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Ze moeten geen brood bakken maar de daders uitleveren.
Men weet goed genoeg wie de daders zijn in de allochtone gemeenschap.
Waar zijn al die imans, straathoekwerkers, informanten en allochtone verenigingen? Men maakt mij niet wijs dat niemand zijn buur, broer, collega, zoon of vriend herkent in deze eindelijk vrijgegeven beelden.
Liever een witte march organiseren, wij zijn niet van gisteren.
Hypocrisie ten top.
Vanmorgen op de radio kwam dan eindelijk het bericht dat de imams oproepen om de dader uit te leveren. Imams hebben een grote invloed op hun gelovigen.
Die invloed hadden de imams echter een week geleden ook, toen de daders misschien nog in het land waren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2006, 07:47   #23
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vanmorgen op de radio kwam dan eindelijk het bericht dat de imams oproepen om de dader uit te leveren. Imams hebben een grote invloed op hun gelovigen.
Die invloed hadden de imams echter een week geleden ook, toen de daders misschien nog in het land waren.
Er is een schandaleuze fout gemaakt om de beelden niet onmiddellijk vrij te geven. Dat dit gevoed werd vanuit politiek correcte hoek hebben ze zelf vrijgegeven (cfr. heksenjacht???).

Maar dat men nu de imams moet inschakelen om toch maar op te roepen om informatie te geven vind ik zelfs nog meer beangstigend. Dit toont nogmaals hoever de allochtone gemeenschap afstaat van deze maatschappij: hebben ze nu écht de boodschap (toestemming?) van de imam nodig om een paar moordenaars aan te geven?

Als men in 1996 had geschreven: "de pastoors roepen op om informatie over Dutroux door te geven" dan had het protesten geregend!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 21 april 2006, 07:54   #24
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ook leuk dat de eerst Turkse buren (teletekst) uiteindelijk Marokkaans brood bakten (teletekst).

Dat (marokkaanse) buren ook wel eens boerenbrood hadden kunnen bakken is natuurlijk niet politiek correct.
circe is offline  
Oud 21 april 2006, 08:09   #25
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Ze moeten geen brood bakken maar de daders uitleveren.
Men weet goed genoeg wie de daders zijn in de allochtone gemeenschap.
Waar zijn al die imans, straathoekwerkers, informanten en allochtone verenigingen? Men maakt mij niet wijs dat niemand zijn buur, broer, collega, zoon of vriend herkent in deze eindelijk vrijgegeven beelden.
Liever een witte march organiseren, wij zijn niet van gisteren.
Hypocrisie ten top.
Een week geleden maakte de politie zich sterk dat ze dit varkentje wel even gingen wassen met behulp van hun straathoekwerkers, informanten, ...in het allochtone milieu.
We kennen de afloop.
Waarschijnlijk lopen er weeral een aantal op onze kosten rond voor het vlotjes te laten verlopen van de samenlevingsproblematiek.
Maar als het er echt op aan komt.....
boerenverstand is offline  
Oud 21 april 2006, 09:22   #26
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Mijn stellingen ontkrachten doe je nooit: vindt je dan echt geen enkel tegenargument? Is't zo erg gesteld dat je nog enkel op de man kan spelen?
Jouw stellingen vallen niet te ontkrachten omdat het geen stellingen zijn, het zijn waanideeën komende van een extreem paranoide en angstige geest.
Racisme zit bij jou ingebakken, heb je dat nu nog niet door?
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"

Laatst gewijzigd door Khonnor : 21 april 2006 om 09:26.
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 09:24   #27
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vanmorgen op de radio kwam dan eindelijk het bericht dat de imams oproepen om de dader uit te leveren. Imams hebben een grote invloed op hun gelovigen.
Die invloed hadden de imams echter een week geleden ook, toen de daders misschien nog in het land waren.
Flippo, die gasten zijn 16 �* 17 jaar. Die zitten nog lekker ergens in ons landje, waarschijnlijk ondergedoken bij een aantal van hun criminele vrienden....
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 10:16   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Flippo, die gasten zijn 16 �* 17 jaar. Die zitten nog lekker ergens in ons landje, waarschijnlijk ondergedoken bij een aantal van hun criminele vrienden....
Alsof een gesloten gemeenschap zoals de Marokkaanse niet zou weten waar hun eigen, crimineel gebroed uithangt....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2006, 10:23   #29
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Alsof een gesloten gemeenschap zoals de Marokkaanse niet zou weten waar hun eigen, crimineel gebroed uithangt....
Hier zie, Knuppel, de grote allewetende kenner van de Marokkaanse gemeenschap in België....
Vertel me eens, waar heb je al die kennis opgedaan? ik wil ook zo slim worden als jij...
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 10:33   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Er is een schandaleuze fout gemaakt om de beelden niet onmiddellijk vrij te geven. Dat dit gevoed werd vanuit politiek correcte hoek hebben ze zelf vrijgegeven (cfr. heksenjacht???).

Maar dat men nu de imams moet inschakelen om toch maar op te roepen om informatie te geven vind ik zelfs nog meer beangstigend. Dit toont nogmaals hoever de allochtone gemeenschap afstaat van deze maatschappij: hebben ze nu écht de boodschap (toestemming?) van de imam nodig om een paar moordenaars aan te geven?

Als men in 1996 had geschreven: "de pastoors roepen op om informatie over Dutroux door te geven" dan had het protesten geregend!
De Imams roepen pas vandaag op omdat ze hetzelfde vrezen als wat vandaag duidelijk uit het krantencommentaar in ' De Morgen' blijkt.
Tien dagen geleden zag het er nog niet naar uit dat deze moord zoveel publiciteit zou krijgen. Gelijkaardige moorden gebeuren er immers regelmatig zonder dat het veel gevaar oplevert voor de Marokkaanse gemeenschap als geheel. Of werd Trippaers een paar jaar geleden niet op een bijzonder wrede wijze, onder de ogen van zijn vrouw, en ook al had het koppel zijn 'Noord Afrikaanse' overvallers alles gegeven wat ze wilden?

Vandaag beseffen de imams dat er met de moord op Joe een grens werd overschreden. Ze wéten dat ze deze keer de moordenaars wel moeten slachtofferen op het altaar van de multiculturele vrede. Was de tolerantiegrens met de moord op Joe niet overschreden, dan hadden de imams ook deze keer de mensen- waarvan openlijk wordt toegegeven dat ze onder een grote invloed van hun geestelijke leiders staan- evenmin als al de vorige keren, opgeroepen om de daders uit te leveren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2006, 10:36   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Hier zie, Knuppel, de grote allewetende kenner van de Marokkaanse gemeenschap in België....
Vertel me eens, waar heb je al die kennis opgedaan? ik wil ook zo slim worden als jij...
Als je een beetje hersens in je kop had dan wist ook jij dat ALLE gesloten gemeenschappen min of meer hetzelfde reageren.
De Hells' angels vliegen nog liever levenslang zélf de bak in dan hun soortgenoten te 'verraden'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2006, 10:38   #32
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als je een beetje hersens in je kop had dan wist ook jij dat ALLE gesloten gemeenschappen min of meer hetzelfde reageren.
De Hells' angels vliegen nog liever levenslang zélf de bak in dan hun soortgenoten te 'verraden'.
Wow, Marokkanen zijn eigenlijk Hell's Angels in disguise.... Dat wist ik niet?

Jongens toch, dit moet toch wel de meest van de pot gerukte vergelijking zijn die ik hier ooit op politics gelezen heb.
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 21 april 2006, 10:42   #33
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Stel je even voor dat ze even tendendieus hadden bericht in de zaak Remmery. Stel je even volgende kop in het Nieuwsblad voor.
[SIZE=6]Autochtone buur van Naima bakt pistolés ![/SIZE]

Iedereen zou zich bescheuren van 't lachen. Omwille van zo veel belachelijkheid.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 21 april 2006, 10:46   #34
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De zovéélste overwinning van rechts over de vreemdelingen en de linksen...
Bhairav is offline  
Oud 21 april 2006, 10:46   #35
Manuel*
Staatssecretaris
 
Manuel*'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2004
Berichten: 2.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als je een beetje hersens in je kop had dan wist ook jij dat ALLE gesloten gemeenschappen min of meer hetzelfde reageren.
De Hells' angels vliegen nog liever levenslang zélf de bak in dan hun soortgenoten te 'verraden'.



Kwestie van eens te reageren zoals die troll hierboven...
__________________

Manuel* is offline  
Oud 21 april 2006, 11:28   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
En vergeet niet, gisteren werden vijf allo's, onder camera en pers begeleiding, vanaf het Anneessensplein tot aan de plaats van de moord op Joe in vol ornaat gefilmd! Sommigen hadden zelfs één roos bij zich. En op Centraal werden ze zo in de camera genomen dat het leek alsof het om een enorme stoet ging...

Waar zijn we mee bezig? Wie houdt men voor het lapje?

hoeveel hebben ze die kerels betaald om dat in scéne te zetten ?
Herr Flick is offline  
Oud 21 april 2006, 11:28   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Wow, Marokkanen zijn eigenlijk Hell's Angels in disguise.... Dat wist ik niet?

Jongens toch, dit moet toch wel de meest van de pot gerukte vergelijking zijn die ik hier ooit op politics gelezen heb.
Nochtans zijn beide gesloten gemeenschappen best te vergelijken waar ik ze vergeleek: ze vliegen nog liever zélf de bak in dan elkaar te verraden. En over die gedeelde eigenschap gaat het hier 'toevallig'.

Dat soort 'eergevoel' kom je nu eenmaal veel minder tegen bij open gemeenschappen.
Ikzelf zou er geen moment aan twijfelen om mijn eigen zoon aan te geven mocht hij met bebloede kleding thuiskomen. Ik klop er desnoods uit hoe hij daaraan geraakte. Zogauw hij weer bij zijn positieve is gaat hij ofwel zélf naar de politie, of IK geef hem aan. Dat hij mijn eigen vlees en bloed is 'vergeet' ik op dat ogenblik van pure boosheid en frustratie! IK ben immers zijn moeder en VOEL me daarom medeschuldig omdat IK wel ergens MOET gefaald hebben.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 april 2006 om 11:31.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2006, 11:38   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Flippo, die gasten zijn 16 �* 17 jaar. Die zitten nog lekker ergens in ons landje, waarschijnlijk ondergedoken bij een aantal van hun criminele vrienden....

Ofwel van pa een ticketje gekregen van Royal Air Maroc, en direct, naar nonkel Yousouf gestuurd om op zijn geiten in het rif gebergte te gaan passen.

als tegenprestratie, komen ze dan binnen een jaar of 3 terug met de dochter van nonkel Yousouf, trouwen ermee, en 3 maand later zit nonkel Yousouf hier werkt 1 dag in de kebapzaak, van het ACW en trekt daarna dop, en kan hij hem een nieuw hartklep laten steken op ons kosten.

allé dat is een van de mogelijkheden hé...

Het kan ook zijn dat ze inderdaad, zolang het wat te heet buiten is in de gepiekte en omgekate BMW van hun grote broer mogen slapen.
Herr Flick is offline  
Oud 21 april 2006, 11:41   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Hier zie, Knuppel, de grote allewetende kenner van de Marokkaanse gemeenschap in België....
Vertel me eens, waar heb je al die kennis opgedaan? ik wil ook zo slim worden als jij...

die gasten leven bekanst op mekaarse schoot, denkte nu echt dat die mekaar niet kennen.

Dat ze maar eens tapes van de afgelopen weken beginnen bekijken, ze zullen ze wel weer vinden, ik ben er 100 % zeker van, en ik ben er nog zekerder van, dat ze daar op zullen staan met andere "vrienden"...
Herr Flick is offline  
Oud 21 april 2006, 11:42   #40
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Kwestie van eens te reageren zoals die troll hierboven...
Dat gaat Bhairav nu niet lief vinden, zie.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be