Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2017, 11:45   #121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
De Brusselse nummer één, Laurette Onkelinx, neemt het in een communiqué op voor Peraïta ‘die haar creativiteit en engagement heeft aangewend voor de meest behoeftigen.’
Citaat:
De bestuursvergoedingen zorgen er wel mee voor dat Samusocial amper uit de rode cijfers komt. Peraïta zag daar geen graten in, ‘want we deden daar geen liefdadigheidswerk’.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 12:03   #122
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Crombez is een achterbakse smeerlap die met vervalste e-mails bij een klacht voor racisme en xenofobie aan mijn been lapte.
Zijn vriend dikkop De Leeuw is geen haar beter.
Wie ben jij misschien?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 12:12   #123
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wie ben jij misschien?
In alle geval geen achterbakse smeerlap die iemand met valse e-mails probeert te nekken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 12:14   #124
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Wie dalibor is is geen vraag maar een weet: een rooie die geen kwaad woord wil horen over zijn favoriete maffiapartij.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 14:36   #125
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Chips bijbestellen!

Citaat:
Man Onkelinx probeert onderzoek Samusocial af te blokken

Samusocial probeert via juridische weg het onderzoek van de Brusselse regering naar Samusocial af te blokken. Opvallend, het advocatenbureau van Marc Uyttendaele, echtgenoot van Laurette Onkelinx (PS), verdedigt Samusocial.

De Brusselse ministers Céline Frémault en Pascal Smet hebben beiden een brief ontvangen die stelt dat de Brusselse regering geen recht heeft om een onderzoek te voeren naar de vergoedingen bij Samusocial. Regeringscommissarissen van beide kabinetten werken volop aan een rapport over de vergoedingen en werking van de vzw.
BRON: DS
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 14:40   #126
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Sossen kennen werkelijk geen schaamte...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 14:44   #127
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Chips bijbestellen!


...
alles op zwart, niks meer op rood!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 15:11   #128
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Chips bijbestellen!



BRON: DS
Momenteel is het bij de PS alle hens aan dek om deze toch wel zeer stinkende beerput te dempen. En wat doet Crombez? Hij staat erbij en kijkt ernaar.

Laatst gewijzigd door Hypochonder : 7 juni 2017 om 15:11.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 15:22   #129
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Momenteel is het bij de PS alle hens aan dek om deze toch wel zeer stinkende beerput te dempen. En wat doet Crombez? Hij staat erbij en kijkt ernaar.
Serieus? Wat zou hij dan meer moeten doen?

Deze praktijken van een oude politieke cultuur moeten eruit

Laatst gewijzigd door Jakko : 7 juni 2017 om 15:23.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 15:37   #130
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Serieus? Wat zou hij dan meer moeten doen?
Gij keurt deze wandaden van de PS goed? Genoteerd.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 15:38   #131
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

En maar lachen met de faits divers...

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  thielemans.jpg
Bekeken: 32
Grootte:  44,1 KB
ID: 106171
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 15:59   #132
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Die Peraita & Mayeur zijn hard bezig hun eigen graf te graven.
Dat zij weigerde om transparantie te geven zowel in deze zaak als voor de opgave van alle mandaten in brussel is bij het parlement zo slecht over gekomen dat deze laatste eenparig beslisten om een onderzoekscommissie op te richten.

Het zal niet lang meer duren voor die Pereita haar hoofd zal rollen. Hopelijk lukt Mayeur er niet in om zelf aan te blijven door haar op te offeren. Want dat zie ik die kerel nog wel doen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ommissie.dhtml
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 16:15   #133
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die Peraita & Mayeur zijn hard bezig hun eigen graf te graven.
Dat zij weigerde om transparantie te geven zowel in deze zaak als voor de opgave van alle mandaten in brussel is bij het parlement zo slecht over gekomen dat deze laatste eenparig beslisten om een onderzoekscommissie op te richten.

Het zal niet lang meer duren voor die Pereita haar hoofd zal rollen. Hopelijk lukt Mayeur er niet in om zelf aan te blijven door haar op te offeren. Want dat zie ik die kerel nog wel doen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ommissie.dhtml
dat is nu toch aan het gebeuren? Ze mocht het gisteren ook al alleen gaan uitleggen.

Als de PS nu nog boven de 20% komt, snap ik onze Franstalige vrienden toch volledig niet meer hoor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 17:18   #134
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Gij keurt deze wandaden van de PS goed? Genoteerd.
Had je het dan niet over Crombez die volgens jou niets doet. Wat zou hij nog meer moeten doen? Keurde hij deze wandaden dan ook goed?
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 18:16   #135
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat is nu toch aan het gebeuren? Ze mocht het gisteren ook al alleen gaan uitleggen.

Als de PS nu nog boven de 20% komt, snap ik onze Franstalige vrienden toch volledig niet meer hoor.
Volledig akkoord daarmee.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 18:22   #136
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Had je het dan niet over Crombez die volgens jou niets doet. Wat zou hij nog meer moeten doen? Keurde hij deze wandaden dan ook goed?
Hij kwaakt wel van alles in de media maar we hebben hem nog niks zien doen. Binnenskamers drinkt hij grote glazen wijn met Di Rupo en Mayeur.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 19:44   #137
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Momenteel is het bij de PS alle hens aan dek om deze toch wel zeer stinkende beerput te dempen. En wat doet Crombez? Hij staat erbij en kijkt ernaar.
En dan zullen ze in Wallonië weer eens verbaasd zijn dat de PTB er op vooruit gaat...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 22:39   #138
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

[quote=vlijmscherp;8463756]dat is nu toch aan het gebeuren? Ze mocht het gisteren ook al alleen gaan uitleggen.

Als de PS nu nog boven de 20% komt, snap ik onze Franstalige vrienden toch volledig niet meer hoor.[/QUOTE]


Welk alternatief hebben zij? De gewone Waal moet ook maar werken voor zijn kostje hoor. Kan hij het helpen dat ook hij in t'zak gezet wordt?
Er is een gezegde dat langs beide zijden van de taalgrens dezelfde betekenis heeft en dat luidt :"Van je vrienden moet je het (niet) hebben."
Ik heb het reeds vroeger op dit forum dikwijls gezegd met andere woorden en die waren : "Als je tot het plebs behoort moet je van het plebs niks verwachten" Laat hen merken dat je hen als rotzooi beschouwt en benadert en pas dan zullen ze U waarderen. En behandel ze zeker niet als een gelijke als je in de politiek gaat. Ze vragen zich onmiddellijk af waarom ze je iets zouden gunnen als ze denken of vermoeden even waardevol of slim te zijn.
En dan mag je uw kl..ten afdraaien zoveel je wil in hun belang; het zal je niet redden.
Koop een nieuwe wagen en het zal niet lang duren of de buurman heeft er ook ene gekocht. Een grotere met meer gadgets natuurlijk.
De koning mag zijn jacht hebben maar jij mag zeker geen grotere wagen hebben. Vroeger was er zelfs de strijd tussen buren over wie er over de grootste ezelskar reed. Nooit was er het probleem over wie er de grootste ezel was en of hij dus die grotere kar kon nodig hebben.
Nijd en miskandoese zeggen ze in Leuven
Heb ik ook al diverse keren gezegd op dit forum.
Maar....ik heb toch echt een betere zetel en bed.
De buren zullen dat echter nooit te weten komen.
Dat gun ik hen niet.

Laatst gewijzigd door werkman : 7 juni 2017 om 22:50.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2017, 22:42   #139
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

[quote=werkman;8464076]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dat is nu toch aan het gebeuren? Ze mocht het gisteren ook al alleen gaan uitleggen.

Als de PS nu nog boven de 20% komt, snap ik onze Franstalige vrienden toch volledig niet meer hoor.[/QUOTE]


Welk alternatief hebben zij? De gewone Waal moet ook maar werken voor zijn kostje hoor. Kan hij het helpen dat ook hij in t'zak gezet wordt?
Er is een gezegde dat langs beide zijden van de taalgrens dezelfde betekenis heeft en dat luidt :"Van je vrienden moet je het (niet) hebben."
Ik heb het reeds vroeger op dit forum dikwijls gezegd met andere woorden en die waren : "Als je tot het plebs behoort moet je van het plebs niks verwachten" Laat hen merken dat je hen als rotzooi beschouwd en benadert en pas dan zullen ze U waarderen. En behandel ze zeker niet als een gelijke als je in de politiek gaat. Ze vragen zich onmiddellijk af waarom ze je iets zouden gunnen als ze denken of vermoeden even waardevol of slim te zijn.
En dan mag je uw kl..ten afdraaien zoveel je wil in hun belang; het zal je niet redden.
Koop een nieuwe wagen en het zal niet lang duren of de buurman heeft er ook ene gekocht. Een grotere natuurlijk met meer gadgets natuurlijk.
Nijd en miskandoese zeggen ze in Leuven
Heb ik ook al diverse keren gezegd op dit forum.
Maar....ik heb toch echt een betere zetel en bed.
De buren zullen dat echter nooit te weten komen.
Dat gun ik hen niet.
Hebben je buren onlangs een duurdere Toyota gekocht?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2017, 02:05   #140
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
In alle geval geen achterbakse smeerlap die iemand met valse e-mails probeert te nekken.
Inderdaad !

Ze hadden die bewuste afgeprinte mail bij en daar stonden een 20 tal bestemmelingen naar wie ik die mail zogezegd zou verstuurd hebben.
Ik zei dat ik niemand van die personen kende. Men controleerde op mijn pc mijn contact adressen en geen enkele van die personen stond daarin.
Voldoende bewijs dat Crombez of zijn medewerker die mail vervalste.

De tweede klacht kwam van dikkop De Leeuw en dat ging over het feit dat ik op de Vlaams-nationale blog Golfbrekers op het artikel '' Nonkel Frans is een islamofoob'' de reactie '' prachtig'' had geschreven, meer niet.

Ik zei hen dat ik het artikel prachtig geschreven vond en ten tweede dat kritiek op de islam bij mijn weten niet strafbaar is.

En dan kwam het onthutsende antwoord.
Een van de twee antwoordde: '' Ik kan natuurlijk niet in uw hoofd kijken en niet weten wat uw bedoeling is maar een rechter kan dat interpreteren als xenofobie omdat de meeste moslims allochtonen zijn en u met uw kritiek op de islam twee bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet.

Dan moet je weten dat ik de eerste ''overtreding'' op 26 maart 2013 om 08.09 uur beging en de tweede op 23 januari 2014 om 03.48 uur beging volgens het PV.

Verleden jaar op 23 maart 2016 om 10.24 uur zijn ze dan met 2 man hier binnen gekomen en het verhoor werd om 11.57 uur afgesloten.

De politie klaagt altijd over gebrek aan geld en personeel maar om futiliteiten van twee en drie jaar geleden te onderzoeken offeren ze twee man een ganse dag op.

Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juni 2017 om 02:10.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be