Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 november 2019, 12:36   #1
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard Koning velo in Gent.

Gisteren vond men het in Gent maar weer eens nodig reclame voor de velo te maken.
Een duizendtal met alle stomste velos ter wereld maakte hun statement om eens vooral naast elkaar te gaan rijden door Gent.
De ganse politiemacht aanwezig om alle kruispunten voor die pipos te blokkeren en de rest van de wereld mocht zijn motor afleggen om een uur te dutten terwijl de stoet voorbij trok.

Onze werkuren telden weeral niet mee.

Koning velo....geef ze een applaus.
Ze verdienen het dat uitschot.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2019, 12:49   #2
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Gisteren vond men het in Gent maar weer eens nodig reclame voor de velo te maken.
Een duizendtal met alle stomste velos ter wereld maakte hun statement om eens vooral naast elkaar te gaan rijden door Gent.
De ganse politiemacht aanwezig om alle kruispunten voor die pipos te blokkeren en de rest van de wereld mocht zijn motor afleggen om een uur te dutten terwijl de stoet voorbij trok.

Onze werkuren telden weeral niet mee.

Koning velo....geef ze een applaus.
Ze verdienen het dat uitschot.
Wanneer hebben ze het BPA van gent veranderd naar Woonzone ? vraag ik mij altijd af ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:48   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Wanneer hebben ze het BPA van gent veranderd naar Woonzone ? vraag ik mij altijd af ?
Met de laatste verkiezingen hebben ze dat gedaan.
Rechtstreeks door de vele kiezers die voor de groensels stemden,
en onrechtstreeks door de vele kiezers die voor flauw-blauwke Matjaske 't kleinzeuneke stemden.

Het is niet mogelijk voor 100 procent, maar mij zien ze niet meer in Gent binnen de omschrijving van de R4.
Vb. een oude vriend organiseerde een leuke maaltijd in het Pand en nodigde mij uit, gratis voor niks. Sorry. Ik heb hem wel een cadeau gekocht voor zijn pensionering, maar ben niet gaan tafelen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 15:15   #4
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Met de laatste verkiezingen hebben ze dat gedaan.
Rechtstreeks door de vele kiezers die voor de groensels stemden,
en onrechtstreeks door de vele kiezers die voor flauw-blauwke Matjaske 't kleinzeuneke stemden.

Het is niet mogelijk voor 100 procent, maar mij zien ze niet meer in Gent binnen de omschrijving van de R4.
Vb. een oude vriend organiseerde een leuke maaltijd in het Pand en nodigde mij uit, gratis voor niks. Sorry. Ik heb hem wel een cadeau gekocht voor zijn pensionering, maar ben niet gaan tafelen.
Opdat je misschien zelf moest rijden en bijgevolg niet had kunnen zuipen naar believen ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 november 2019 om 15:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 21:00   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Opdat je misschien zelf moest rijden en bijgevolg niet had kunnen zuipen naar believen ?
Mijn heksie perfeksie en ikzelf hebben een vaste afspraak dat we heel eerlijk ieder de helft van het Bob-werk doen:
ik rij altijd naar het feestje,
zij rijdt terug naar huis.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2019, 01:58   #6
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Met de laatste verkiezingen hebben ze dat gedaan.
Rechtstreeks door de vele kiezers die voor de groensels stemden,
en onrechtstreeks door de vele kiezers die voor flauw-blauwke Matjaske 't kleinzeuneke stemden.

Het is niet mogelijk voor 100 procent, maar mij zien ze niet meer in Gent binnen de omschrijving van de R4.
Vb. een oude vriend organiseerde een leuke maaltijd in het Pand en nodigde mij uit, gratis voor niks. Sorry. Ik heb hem wel een cadeau gekocht voor zijn pensionering, maar ben niet gaan tafelen.
Matjaske heeft bij iedere zelfstandige zijn begrip laten zien.
Na de verkiezingen heeft hij iedere zelfstandige zijn kat laten zien.

Postkaart Mathias.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2019, 20:48   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Met de laatste verkiezingen hebben ze dat gedaan.
Rechtstreeks door de vele kiezers die voor de groensels stemden,
en onrechtstreeks door de vele kiezers die voor flauw-blauwke Matjaske 't kleinzeuneke stemden.

Het is niet mogelijk voor 100 procent, maar mij zien ze niet meer in Gent binnen de omschrijving van de R4.
Vb. een oude vriend organiseerde een leuke maaltijd in het Pand en nodigde mij uit, gratis voor niks. Sorry. Ik heb hem wel een cadeau gekocht voor zijn pensionering, maar ben niet gaan tafelen.
Wat is het probleem? Te gierig om een paar euro's te betalen om in de Sint-Michielsparking te staan?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be