Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams belang) - 19 maart tot 25 maart (°1980) Hij stond wel al diverse keren als kandidaat op verkiezingslijsten maar steeds op onverkiesbare plaatsen. Als jongere was zijn inzet voor "de partij" vooral op de Vlaams Belang Jongeren toegespitst.

 
 
Discussietools
Oud 24 maart 2007, 23:46   #41
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
In mijn ogen is dit gewoon logica, als dat bij u het geval niet is, zou ik maar eens snel naar uw remmen kijken.
En over die snelheidsbeperking heb ik een paar dagen geleden iets leuk gevonden:

160 is beter

Of ga je dit ook tegenspreken met allerlei onderzoeken?
In uw ogen misschien wel maar de werkelijkheid is anders.
Heeft uw rij-instructeur nooit gezegd dat u pompend moet remmen om te voorkomen dat uw wielen blokkeren ?
En mijn remmen zijn uitstekend, ik mag inderdaad zo hard duwen als ik wil, mijn ABS systeem zorgt ervoor dat de wielen niet blokkeren.
Bobke is offline  
Oud 25 maart 2007, 02:32   #42
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
In uw ogen misschien wel maar de werkelijkheid is anders.
Heeft uw rij-instructeur nooit gezegd dat u pompend moet remmen om te voorkomen dat uw wielen blokkeren ?
En mijn remmen zijn uitstekend, ik mag inderdaad zo hard duwen als ik wil, mijn ABS systeem zorgt ervoor dat de wielen niet blokkeren.
De werkelijkheid is gemanipuleerd door de echte snelheidshaters zoals flor konickx en stevaert, hoe komt het anders dat ik er nog nooit last van heb gehad?

En mijn rij-instructeur mag zeggen wat hij wil: ik heb nog nooit al piepend geremd, maar door mijn 4 schijfremmen kan ik zeggen dat ik vrij snel afrem als ik doordruk.
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline  
Oud 25 maart 2007, 03:28   #43
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
In uw ogen misschien wel maar de werkelijkheid is anders.
Heeft uw rij-instructeur nooit gezegd dat u pompend moet remmen om te voorkomen dat uw wielen blokkeren ?
En mijn remmen zijn uitstekend, ik mag inderdaad zo hard duwen als ik wil, mijn ABS systeem zorgt ervoor dat de wielen niet blokkeren.
Tja, dat vertrouwen in al die moderne technieken eistte ook al zijn slachtoffers...
Het is een grote misvatting die bij vele mensen leeft dat ABS slippen onmogelijk maakt, wie zijn wagen er voor over heeft en een vrij terrein (ik ben principieel tegen het maken van onschuldige slachtoffers) wil ik wel eens even tonen hoe vlug ik een wagen, al dan niet met ABS, in een slip gooi of zelfs overkop laat gaan.
Bovendien, een ABSsysteem mag dan wel maken dat je minder vlug slipt (minder vlug, niet niet dus) het verlengt wel je remafstand want... elke centimeter dat je wiel automatisch gedeblokeerd wordt (wat in essentie is wat ABS doet, namelijk in jou plaats pompen) ben je niet aan het remmen.

Net door dit al te grote vertrouwen in de techniek gebeuren er nu dus ongevallen, zelfoverschatting heet dit.

Wat mij stoort in al die cijfers is het volgende:
- wanneer men het over een kopstaartbotsing heeft is het altijd onaangepaste snelheid en te weinig onderlinge afstand.
-slipt er iemand bij glad weer in een bocht is het slechte weersomstandigheden en... onaangepaste snelheid.
-krijgt er iemand een klapband dan is het een technisch mankement bij... onaangepaste snelheid.
- Bij een roekeloos maneuver gebeurt dit uiteraard aan... te hoge snelheid.
Blijft men dit volhouden dan krijg je in de statistieken natuurlijk het effect dat onaangepaste snelheid de oorzaak van alles is.

Op dezelfde manier kan men stellen dat het pure bestaan van auto's de oorzaak van alles is en met dezelfde logica gelijk halen ook.

Wie ernstig wil blijven dient te zoeken naar de grondoorzaak van deze ongevallen. En die grondoorzaak is niet de snelheid maar het roekeloze gedrag. Bumperkleven, rechts inhalen, de voorsorteerstrook naar links misbruiken om helemaal tot vooraan de file te rijden en er zich dan tussenwringen, het soort motorijder dat aan 90 of meer per uur al slalommend door de file raast (nee, tripleren waar het mag geeft niet het recht een voertuig rechts in te halen, enkel een stilstaand voertuig mag u langs rechts inhalen en dan nog enkel waar uw voertuig zich rechts van de anderen MAG bevinden).
Kortom, eender wie die dagelijks aan het verkeer deelneemt en even resumeert wanneer hij echt in gevaar werd gebracht zal vaststellen dat dit niet is wanneer men op reguliere manier wordt ingehaald, ook al gebeurt dit aan te hoge snelheid, maar wel op de momenten dat men met de cowboys van de weg wordt geconfronteerd. Zelfs aan lager dan reguliere snelheid.

Door het al te veel toespitsen van de controles op snelrijden (die uiteraard ook nodig zijn) heeft men in de laatste jaren een generatie chaufeurs gekweekt waaronder er nogal wat zijn die hun voeten vegen aan zowat elke regel want... voor links inhalen wordt je niet geflitst, voor bumperkleven, zelfs tussen mastodonten (wat ook de beloftes zijn van de ministers) ook niet.
Dagelijks zie ik mensen rondrijden met kinderen die rechtstaan, vaak tussen de voorste zetels. Krijg een ongeval bij 45 km per uur en dat kind is, indien niet dood, voor zijn leven ongelukkig. Geloof me, die crashtests zijn gedaan.
Ik zie steeds vaker mensen rondrijden met op de onmogelijkste manieren beladen wagens.
In mijn gemeente, Molenbeek, zie ik dagelijks wagens rondrijden die op geen enkele manier de technische keuring kunnen halen en toch jaren zo blijven rondrijden.
Iedereen weet ondertussen wel dat er duizenden auto's rondrijden zonder keuring, dat er chauffeurs rondrijden zonder rijbewijs, zelfs nadat ze verschillende keren gepakt werden en zelfs na dat ze verschillende ongevallen veroorzaakten.

En dan de 'hoeraberichten' op de media moeten aanhoren dat er dit jaar zoveel meer snelheidsduivels zijn gepakt en er zoveel minder slachtoffers zijn...
Ik zeg, en daar blijf ik bij, moest de autoindustrie qua veiligheid van de wagens voor inzittenden en tegenwoordig zelfs voor aangeredenen niet zoveel vorderingen gemaakt hebben, dan hadden wij heden ten dage niet minder maar meer slachtoffers!

Inspanningen op gebied van wegeninfrastructuur? Laat me niet lachen!
Ik rij al 30 jaar zo ongeveer een 40 a 50 duizend kilometer per jaar en ik heb nog nooit zoveel slecht opgevulde gaten in onze wegen gezien als de laatste vijf jaar.
Ronde punten? van het moment dat het in één van de richtingen echt druk wordt en die dus in een file over het rondpunt rijden is het ONMOGELIJK om op een legale manier vanuit een andere richting dat rondpunt op te geraken! Bovendien zijn het voor fietsers de gevaarlijkst denkbare plaatsen. Ik fiets ook graag en kan het dus weten.

Komt daar nog bij dat we dank zij overbescherming van de zogenaamde zwakke weggebruiker de fietsers en voetgangers geleerd hebben dat ze zowat alles mogen want de autochauffeurs zijn de booswichten.
Wandel eens door een stads of dorpskern en kijk eens hoeveel 'zwakke weggebruikers' tegenwoordig nog de verkeersreglementen respecteren.
Voetgangers? Quasi 0%.
Fietsers? Als het 10% is zal het veel zijn!
Rood licht wordt massaal genegeerd en een zebrapad dat meer dan drie meter verder ligt is blijkbaar onzichtbaar.
Dagelijks maak ik mee dat ik tijdens de spits (waar het voor de autobestuurder al moeilijk genoeg is rekening houdend met het gewone verkeer) om de zoveel meter op de rem moet omdat er een voetganger of fietser of moto tussen het verkeer doorschiet op een manier die elke moeder nachtmerries bezorgt. En weet je wat daarbij het ergste is? Men vindt dat normaal! Zo normaal dat zelfs de politie niet eens meer reageert op al deze overtredingen.

Ik kan zo blijven doorgaan maar het komt eigenlijk hier op neer.
Wil je het verkeer echt veilig maken moet je dat op alle vlakken doen.
Je moet een controlesysteem opzetten dat alle overtredingen kan vaststellen en cameras kunnen dat niet.
Je moet wel degelijk aan infrastructuur werken maar ronde punten en bloembakken die chaufeurs tot extra maneuvers dwingen zijn niet het antwoord.
Alleen een vloeiend verkeer kan werkelijk een veilig verkeer zijn.
Ga je toch overal ronde punten maken mag je daar niet ophouden.
Waar dat nodig is dienen die gecombineerd met verkeerslichten zoals in Wommelgem. Maar dan wel in alle richtingen zodat er niet één richting overschiet waar je tijdens de spits toch nog moet wringen over drie baanvakken aaneengesloten verkeer om 20 meter verder de oprit te bereiken die je moet hebben.
En bovenal, al die snuisterijtjes mogen niet ten koste gaan van de kwaliteit van de wegen. Het heeft geen nut aan de 'infrastructuur' te sleutelen wanneer je wegdek na een half jaar een gatenkaas is...
Dus liever één agent meer die zijn werk doet dan honderd extra cameras.
Liever een mooi egaal wegdek dat autorijden (ook voor de zwakke weggebruiker) veilig maakt, net in die wijk waar je sowieso maar dertig mag rijden autos te dwingen tussen de spelende kinderen ook nog eens slalom te gaan rijden is ook al zo'n fantastisch idee.
En bovenal, zorg dat 'de roekelozen' aangepakt worden. Dat zijn ook diegenen die naar gelang de omstandigheden veel te snel rijden maar kom hé mensen, dat zijn er slechts een klein deel van hé.

Wat momenteel met het verkeersprobleem gebeurt is net hetzelfde dan wanneer men morgen in de strafwet zou stellen dat men enkel nog diefstal gaat vervolgen en moord en verkrachting buiten spel gaat laten.
En wie dat normaal vindt, tja, daartegen is elke discussie uiteraard nutteloos.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Oud 25 maart 2007, 03:30   #44
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
De werkelijkheid is gemanipuleerd door de echte snelheidshaters zoals flor konickx en stevaert, hoe komt het anders dat ik er nog nooit last van heb gehad?

En mijn rij-instructeur mag zeggen wat hij wil: ik heb nog nooit al piepend geremd, maar door mijn 4 schijfremmen kan ik zeggen dat ik vrij snel afrem als ik doordruk.
"Pompend remmen" is een totaal andere techniek dan "piepend remmen"
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline  
Oud 25 maart 2007, 10:55   #45
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
"Pompend remmen" is een totaal andere techniek dan "piepend remmen"
Dat weet ik wel, maar met "pompend te remmen" heb je een langere remafstand eh
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline  
Oud 25 maart 2007, 11:02   #46
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Tja, dat vertrouwen in al die moderne technieken eistte ook al zijn slachtoffers...
Het is een grote misvatting die bij vele mensen leeft dat ABS slippen onmogelijk maakt, wie zijn wagen er voor over heeft en een vrij terrein (ik ben principieel tegen het maken van onschuldige slachtoffers) wil ik wel eens even tonen hoe vlug ik een wagen, al dan niet met ABS, in een slip gooi of zelfs overkop laat gaan.
Bovendien, een ABSsysteem mag dan wel maken dat je minder vlug slipt (minder vlug, niet niet dus) het verlengt wel je remafstand want... elke centimeter dat je wiel automatisch gedeblokeerd wordt (wat in essentie is wat ABS doet, namelijk in jou plaats pompen) ben je niet aan het remmen.

Net door dit al te grote vertrouwen in de techniek gebeuren er nu dus ongevallen, zelfoverschatting heet dit.

Wat mij stoort in al die cijfers is het volgende:
- wanneer men het over een kopstaartbotsing heeft is het altijd onaangepaste snelheid en te weinig onderlinge afstand.
-slipt er iemand bij glad weer in een bocht is het slechte weersomstandigheden en... onaangepaste snelheid.
-krijgt er iemand een klapband dan is het een technisch mankement bij... onaangepaste snelheid.
- Bij een roekeloos maneuver gebeurt dit uiteraard aan... te hoge snelheid.
Blijft men dit volhouden dan krijg je in de statistieken natuurlijk het effect dat onaangepaste snelheid de oorzaak van alles is.

Op dezelfde manier kan men stellen dat het pure bestaan van auto's de oorzaak van alles is en met dezelfde logica gelijk halen ook.

Wie ernstig wil blijven dient te zoeken naar de grondoorzaak van deze ongevallen. En die grondoorzaak is niet de snelheid maar het roekeloze gedrag. Bumperkleven, rechts inhalen, de voorsorteerstrook naar links misbruiken om helemaal tot vooraan de file te rijden en er zich dan tussenwringen, het soort motorijder dat aan 90 of meer per uur al slalommend door de file raast (nee, tripleren waar het mag geeft niet het recht een voertuig rechts in te halen, enkel een stilstaand voertuig mag u langs rechts inhalen en dan nog enkel waar uw voertuig zich rechts van de anderen MAG bevinden).
Kortom, eender wie die dagelijks aan het verkeer deelneemt en even resumeert wanneer hij echt in gevaar werd gebracht zal vaststellen dat dit niet is wanneer men op reguliere manier wordt ingehaald, ook al gebeurt dit aan te hoge snelheid, maar wel op de momenten dat men met de cowboys van de weg wordt geconfronteerd. Zelfs aan lager dan reguliere snelheid.

Door het al te veel toespitsen van de controles op snelrijden (die uiteraard ook nodig zijn) heeft men in de laatste jaren een generatie chaufeurs gekweekt waaronder er nogal wat zijn die hun voeten vegen aan zowat elke regel want... voor links inhalen wordt je niet geflitst, voor bumperkleven, zelfs tussen mastodonten (wat ook de beloftes zijn van de ministers) ook niet.
Dagelijks zie ik mensen rondrijden met kinderen die rechtstaan, vaak tussen de voorste zetels. Krijg een ongeval bij 45 km per uur en dat kind is, indien niet dood, voor zijn leven ongelukkig. Geloof me, die crashtests zijn gedaan.
Ik zie steeds vaker mensen rondrijden met op de onmogelijkste manieren beladen wagens.
In mijn gemeente, Molenbeek, zie ik dagelijks wagens rondrijden die op geen enkele manier de technische keuring kunnen halen en toch jaren zo blijven rondrijden.
Iedereen weet ondertussen wel dat er duizenden auto's rondrijden zonder keuring, dat er chauffeurs rondrijden zonder rijbewijs, zelfs nadat ze verschillende keren gepakt werden en zelfs na dat ze verschillende ongevallen veroorzaakten.

En dan de 'hoeraberichten' op de media moeten aanhoren dat er dit jaar zoveel meer snelheidsduivels zijn gepakt en er zoveel minder slachtoffers zijn...
Ik zeg, en daar blijf ik bij, moest de autoindustrie qua veiligheid van de wagens voor inzittenden en tegenwoordig zelfs voor aangeredenen niet zoveel vorderingen gemaakt hebben, dan hadden wij heden ten dage niet minder maar meer slachtoffers!

Inspanningen op gebied van wegeninfrastructuur? Laat me niet lachen!
Ik rij al 30 jaar zo ongeveer een 40 a 50 duizend kilometer per jaar en ik heb nog nooit zoveel slecht opgevulde gaten in onze wegen gezien als de laatste vijf jaar.
Ronde punten? van het moment dat het in één van de richtingen echt druk wordt en die dus in een file over het rondpunt rijden is het ONMOGELIJK om op een legale manier vanuit een andere richting dat rondpunt op te geraken! Bovendien zijn het voor fietsers de gevaarlijkst denkbare plaatsen. Ik fiets ook graag en kan het dus weten.

Komt daar nog bij dat we dank zij overbescherming van de zogenaamde zwakke weggebruiker de fietsers en voetgangers geleerd hebben dat ze zowat alles mogen want de autochauffeurs zijn de booswichten.
Wandel eens door een stads of dorpskern en kijk eens hoeveel 'zwakke weggebruikers' tegenwoordig nog de verkeersreglementen respecteren.
Voetgangers? Quasi 0%.
Fietsers? Als het 10% is zal het veel zijn!
Rood licht wordt massaal genegeerd en een zebrapad dat meer dan drie meter verder ligt is blijkbaar onzichtbaar.
Dagelijks maak ik mee dat ik tijdens de spits (waar het voor de autobestuurder al moeilijk genoeg is rekening houdend met het gewone verkeer) om de zoveel meter op de rem moet omdat er een voetganger of fietser of moto tussen het verkeer doorschiet op een manier die elke moeder nachtmerries bezorgt. En weet je wat daarbij het ergste is? Men vindt dat normaal! Zo normaal dat zelfs de politie niet eens meer reageert op al deze overtredingen.

Ik kan zo blijven doorgaan maar het komt eigenlijk hier op neer.
Wil je het verkeer echt veilig maken moet je dat op alle vlakken doen.
Je moet een controlesysteem opzetten dat alle overtredingen kan vaststellen en cameras kunnen dat niet.
Je moet wel degelijk aan infrastructuur werken maar ronde punten en bloembakken die chaufeurs tot extra maneuvers dwingen zijn niet het antwoord.
Alleen een vloeiend verkeer kan werkelijk een veilig verkeer zijn.
Ga je toch overal ronde punten maken mag je daar niet ophouden.
Waar dat nodig is dienen die gecombineerd met verkeerslichten zoals in Wommelgem. Maar dan wel in alle richtingen zodat er niet één richting overschiet waar je tijdens de spits toch nog moet wringen over drie baanvakken aaneengesloten verkeer om 20 meter verder de oprit te bereiken die je moet hebben.
En bovenal, al die snuisterijtjes mogen niet ten koste gaan van de kwaliteit van de wegen. Het heeft geen nut aan de 'infrastructuur' te sleutelen wanneer je wegdek na een half jaar een gatenkaas is...
Dus liever één agent meer die zijn werk doet dan honderd extra cameras.
Liever een mooi egaal wegdek dat autorijden (ook voor de zwakke weggebruiker) veilig maakt, net in die wijk waar je sowieso maar dertig mag rijden autos te dwingen tussen de spelende kinderen ook nog eens slalom te gaan rijden is ook al zo'n fantastisch idee.
En bovenal, zorg dat 'de roekelozen' aangepakt worden. Dat zijn ook diegenen die naar gelang de omstandigheden veel te snel rijden maar kom hé mensen, dat zijn er slechts een klein deel van hé.

Wat momenteel met het verkeersprobleem gebeurt is net hetzelfde dan wanneer men morgen in de strafwet zou stellen dat men enkel nog diefstal gaat vervolgen en moord en verkrachting buiten spel gaat laten.
En wie dat normaal vindt, tja, daartegen is elke discussie uiteraard nutteloos.
Mijn gedacht, alleen zou ik het niet zo mooi kunnen formuleren.
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline  
Oud 25 maart 2007, 11:43   #47
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Zelfs de meest voor de hand liggende veiligheidsmaatregel (het sluiten van de ring en dus het betere verdelen van het verkeer, krijgen de beleidsvoerders niet klaar vanwege hoofdzakelijk communautaire kwesties.
??? Sluiten van de ring??? Hoelang wil jij de files naar Brussel hebben? Tot aan Oostende, Antwerpen, Luik, en Namen? Van 6 uur 's morgens tot 9 uur 's avonds??

Leg eens uit?

BTW, het valt me op dat JIJ hier dikwijls antwoord ipv de politieker die aangekondigd was...
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline  
Oud 27 maart 2007, 07:10   #48
araneus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2006
Berichten: 1.117
Standaard

De nieuwe generatie ABS-systemen leveren bij een noodstop geen langere remweg op, zeker als ze gecombineerd worden met een rembekrachtiger die vanaf een bepaald niveau gewoon de maximum remkracht geeft. Veel mensen blijken niet hard genoeg op hun rem te stampen in een noodsituatie.

Een wiel dat geblokkeerd kan veel minder remkracht opwekken dan een wiel dat nog draait. Als het ABS-systeem dus net voldoende de remmen lost om het wiel te deblokkeren, zoals de nieuwste systemen doen, dan zal de remkracht zelfs toenemen. Sla er even een fysica boek op na en kijk even bij wrijvingsweerstanden en je vindt het volledige verhaal.
araneus is offline  
Oud 29 maart 2007, 19:52   #49
Dude
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 31 juli 2006
Berichten: 54
Standaard

Het probleem is gewoon discipline.Een mens in een auto veranderd in een ongedisciplineerd stuk onbenul.Bijna allemaal.Toen met die 90 km/h bij fog-regel was het overduidelijk.Mensen zijn verslaafd aan hun gaspedaal.

Als ge tijdens de spits op de autostrade rijd is het gewoon triest om te zien hoe de mensen in elkaars gat liggen te boren met als gevolg enorm veel kop staart aanrijdingen.

Een auto wil invoegen,wat doet die auto die op de autostrade rijdt,hij geeft gas bij zodat hij er net naasthangt als die andere wil invoegen zodat die kan gaan remmen of gas geven.Zet uw pinker op naar links en ze komen aan die kant onmiddellijk naast u hangen.

Bij het invoegen zelf te lomp om te goei en op tijd opzij te kijken en dan rijden ze door tot aan het einde van de invoegstrook tegen 80 km/h en dan vloeken op de vrachtwagens.

Op een tweevaksbaan bol je rustig op een rood licht af,als er ene achter u rijdt zit de kans er dik in dat hem u voorbijvlamt om dan voor het rood alles toe te slagen.

Snelheidsbeperkingen worden bijna volledig genegeerd.

Er heerst een enorm gebrek aan discipline onder de automobilisten,ze rijden mekaar nog liever het ziekenhuis in dan effe te moeten afgeven.

Van mij part mag er op elke auto een begrenzer,zowel op snelheid als op versnelling(bv 0tot 100 in 15 sec maximum)

Vandaag no op de radio"kinderen spelen bijna niet meer buiten"

Hoe zou dat nu komen,buiten is ene grote levensgevaarlijke blok beton geworden.Alles voor de auto gewoon.
Dude is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be