Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat denk jij ?
1. Mario denkt dat Catalonië bij Spanje, en dus in de eurozone zal blijven. 0 0%
2. Mario denkt dat Catalonië autonoom zal toetreden tot de euorzone. 0 0%
3. Mario is een Ninentofiguur. 4 80,00%
4. Prins Laurent for president. 2 40,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2017, 22:35   #21
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
...Als ze niet dringend gaan luisteren naar onze premier Michel, en dus een politieke dialoog beginnen, dan riskeren ze Griekse toestanden....
Zo erg zal het wel niet worden denk ik.
Maar onze premier moet wel zien dat hij zijn pollekes niet verbrandt, of anders hebben wij het weer gedaan.
Ik denk trouwens ook dat we best niet gaan proberen om op te treden als bemiddelaar, want ook dat zou wel eens slecht kunnen aflopen.
We hebben nu al een paar keer commentaar mogen krijgen van Spanje en dat zet ons nu ook niet dadelijk in een 'neutrale' positie.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 23:01   #22
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dus ? Wat moet Madrid doen ?
Luisteren naar meneer Michel van Brussel. Dialoog opstarten.
Alle militaire en politiebrol stoppen, vredespijp roken en politiek een oplossing zoeken.

Maar dat doet die Franco-boy niet hé.
Michel is niet van Brussel. Hij heeft zéér weinig in de pap te brokken van het Troika.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 11:01   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Really ? Dan zal het ontkennen of minimaliseren van hun bedrog/zwendel ook wel ‘n psychotisch kantje hebben, zeker als je dat blijft volhouden na het lezen van dit artikel:

The Great American Bubble Machine

“From tech stocks to high gas prices, Goldman Sachs has engineered every major market manipulation since the Great Depression -- and they're about to do it again”

http://www.rollingstone.com/politics...chine-20100405

Als je liever Nederlands leest:

Goldman Sachs zendt zonen uit: pyromanen worden premier en gaan blussen.

http://www.andereuropa.org/goldman-s...-gaan-blussen/

Draghi was vice-president van zwendelbank Goldman Sachs van 2002 to 2005, nét voor de globale bankencrisis uitbrak en dus medeplichtig was of tenminste weet had van de bovenvermelde oplichterspraktijken en die nu de CEO is van de ECB, maw, een niet-veroordeelde crimineel die mag beslissen over de geldstromen in Europa.

Wie is nu in feite de psychoot, quercus ?

Privatisering is één ding. Soms kan je maar beter de overheidsparasieten eruit filteren.
Maar waardevolle eigendommen verwerven met uit de lucht getoverd geld zonder enige back-up is pure zwendel, iets waar - normaal gesproken – gevangenisstraf op staat.
Met hier onafgebroken te zitten kwekken over Goldman-Sachs ga jij de wereld niet vooruit helpen. Draghi is door de EU aanvaard als voorzitter van de ECB en dat blijft zo tot het einde van zijn termijn. Punt.

Wat Griekenland betreft, de sociaal-economische ellende aldaar het is het uiteindelijk resultaat van decennialange marxistische blindheid voor de realiteit. De Griekse sossen-politici hebben hun eigen volk jarenlang bedrogen en hen het sprookje laten slikken dat Griekenland een sociaal-systeem uit de grond kon stampen dat gelijkwaardig en zelfs luxueuzer was dan hetgeen we aantreffen in West- en Noord-Europa. De harde realiteit is dat een land zich slechts een sociaal welvaarts-systeem kan veroorloven dat in verhouding is tot de sterkte van zijn economie. Welnu, Griekenland beantwoordde daar in de verste verte niet aan. Als die sossen-politici dat dan toch mordicus willen doordrukken dan gaat dat ten koste van hun overheidsbudget en hun openbare schuld. Dat zijn waarheden die gelden voor elk land. Ook bij ons wordt dit door de linkse partijen en de met hen gelieerde vakbonden wel eens "vergeten".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 11:46   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Zo erg zal het wel niet worden denk ik.
Maar onze premier moet wel zien dat hij zijn pollekes niet verbrandt, of anders hebben wij het weer gedaan.
Ik denk trouwens ook dat we best niet gaan proberen om op te treden als bemiddelaar, want ook dat zou wel eens slecht kunnen aflopen.
We hebben nu al een paar keer commentaar mogen krijgen van Spanje en dat zet ons nu ook niet dadelijk in een 'neutrale' positie.
Wat zouden wij moeten vrezen van Spanje ?
Dat we gene Rioja meer mogen invoeren, of gene paëlla eten in een Spaans restaurant in een van onze Vlaamse gemeenten ?

Of dat we ons flikkenBolleke niet naar Interpol mogen sturen ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 november 2017 om 11:47.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 11:58   #25
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat zouden wij moeten vrezen van Spanje ?
Dat we gene Rioja meer mogen invoeren, of gene paëlla eten in een Spaans restaurant in een van onze Vlaamse gemeenten ?
Of dat we ons flikkenBolleke niet naar Interpol mogen sturen ?
Wat heeft er aan U gebeten sinds die CataStroof Puidgemont blijkbaar in paniek rond zit te fladderen?
Begint gij eindelijk in te zien dat dat Vlaemsch Nationalistisch gedoe alleen werkt door het inschakelen van simpelen van geest?... om de Vlaenders de weg te wijzen, dixit de Witte
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 14:16   #26
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Helaas, geen enkel ernstig forumlid denkt er zelfs niet aan één van uw links naar klote rioolsites te openen.
Begrijpelijk, hé Gipsy, gezien jij of andere ‘ernstige’ **proest** forumleden de kern ervan – mn de rente-inflatie zwendel - niet kunnen weerleggen.
Mocht dat wél het geval geweest zijn, dan was je wsl de eerste om dat gedaan te hebben, niet dus.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 14:22   #27
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Met hier onafgebroken te zitten kwekken over Goldman-Sachs ga jij de wereld niet vooruit helpen. Draghi is door de EU aanvaard als voorzitter van de ECB en dat blijft zo tot het einde van zijn termijn. Punt.
Fijn om te weten dat je de verdediging opneemt van zwendelaar Draghi en de EU-MinFin ministers als z’n partners in crime:

“Volgens minister van Financiën Didier Reynders (MR) wist de Europese Unie al voor de toetreding van Griekenland tot de eurozone dat dat land sjoemelde met statistieken over de schulden en de begroting.”

“Reynders zegt dat ook Eurostat -het statistisch bureau van de EU- daarvan op de hoogte was.”

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ec...isis/1.1048801

Het blijft pure zwendel, hoor, hoe hard je ook het tegendeel roept.
Citaat:
Wat Griekenland betreft, de sociaal-economische ellende aldaar het is het uiteindelijk resultaat van decennialange marxistische blindheid voor de realiteit. De Griekse sossen-politici hebben hun eigen volk jarenlang bedrogen en hen het sprookje laten slikken dat Griekenland een sociaal-systeem uit de grond kon stampen dat gelijkwaardig en zelfs luxueuzer was dan hetgeen we aantreffen in West- en Noord-Europa. De harde realiteit is dat een land zich slechts een sociaal welvaarts-systeem kan veroorloven dat in verhouding is tot de sterkte van zijn economie. Welnu, Griekenland beantwoordde daar in de verste verte niet aan. Als die sossen-politici dat dan toch mordicus willen doordrukken dan gaat dat ten koste van hun overheidsbudget en hun openbare schuld. Dat zijn waarheden die gelden voor elk land. Ook bij ons wordt dit door de linkse partijen en de met hen gelieerde vakbonden wel eens "vergeten".
Simpel, als de Griekse regering corrupt was, wat klopt, dan had Griekenland nooit tot de EU mogen toetreden, maar door valsheid in geschrifte door diezelfde regering én Goldman Sachs én de goedkeuring van de EU- Minfins, is dat wel gebeurd.
Hoeveel heeft dat fraudefeestje al gekost aan de Europese burgers ?
En wie heeft daar z’n zakken mee volgestoken ?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 14:58   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wat heeft er aan U gebeten sinds die CataStroof Puidgemont blijkbaar in paniek rond zit te fladderen?
Begint gij eindelijk in te zien dat dat Vlaemsch Nationalistisch gedoe alleen werkt door het inschakelen van simpelen van geest?... om de Vlaenders de weg te wijzen, dixit de Witte
Wat er aan mij gebeten heeft (sic), weet ik niet,
maar waar er gebeten werd, dat weet ik wel. Namelijk mijn gat.
Waarschijnlijk door belgicisten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 15:01   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Tweetstelling nr 5 van de Sander:

5/Hoera! Toen "men" op de barricaden ging staan op Maidan plein in Oekraïne ...maar Catalaanse democratie wordt afgedaan als "fake"
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 08:49   #30
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat er aan mij gebeten heeft (sic), weet ik niet,
maar waar er gebeten werd, dat weet ik wel. Namelijk mijn gat.
Waarschijnlijk door belgicisten.
Ge moet gij danni -siccen-. Da's puur onvervalste tussentaal.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2017, 11:33   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ge moet gij danni -siccen-. Da's puur onvervalste tussentaal.
Ik had het zelf te laat door.
Niet dat het mij ene kloot kan schelen, maar toch.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be