Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Bekijk resultaten enquête: Zou u nog posten op dit forum, als u geen anonimiteit zou hebben?
Ja. Ik heb er geen problemen mee dat iedereen weet wie ik ben 13 40,63%
Neen. Ik koester mijn anonimiteit en kies zelf wel wie m'n echte naam mag weten. 19 59,38%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 5 september 2004, 09:31   #1
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard Zou u nog posten als dat betekent dat u uw anonimiteit verliest?

In België mag je niet zomaar zeggen wat je wilt. Er zijn bepaalde regels, de anti-racismewetgeving, de wet op negationisme, de wet ter bescherming van de eerbaarheid van de koning, en mogelijk nog anderen in de toekomst, die u verplichten bepaalde denkpistes te laten varen.

Zo mag u bijvoorbeeld geen beledigingen posten ter aanzien van onze majesteit. Noch mag u anderen aanzetten tot haat of een historische discussie voeren over WOII en specifiek het aantal joodse slachtoffers. Hiervoor kan je uit je burgerrechten worden gezet (zodat u niet mag gaan stemmen) en/of een celstraf krijgen.

Vermits sommige forumgebruikers vinden dat andere mede-gebruikers deze gedachten-regels overschrijden, willen ze actie ondernemen.

Uiteraard, dat gaat niet. Want dit forum is anoniem. Nou denkt u wel, jamaar de IP's! Die geven idd, dankzij bepaalde weblogs (o.a. op dit forum en bij de provider) in theorie mogelijkheid tot vervolging, maar in realiteit blijft het eerder uitzondering dan regel. Immers, een computerpost moet je gaan opzoeken, het is geen pamfletje bepaalt door auteur, uitgever, verantwoordelijken enz. Hiernaast moet de provider ook bereid zijn de gegevens van haar betalende klant beschikbaar te stellen (wat het niet zal doen zonder gerechtelijke verplichting). Ook kan die klant nog meer mist spuien door te zeggen dat hij bijvoorbeeld een trojaans paard op zijn pc had op dat moment, of dat iemand anders (bijvoorbeeld een huisbezoeker) dat bericht had getypt, of z'n 6 jarig kind/neefje, enz enz.

Oplossing: Anonimiteit opgeven.

Als je je nick aanvraagt moet je een fotokopie van je paspoort opsturen naar de moderators. De ideale vorm hiervan is dat deze gegevens zelfs op een of andere manier openbaar in je profiel staan, zodat men rechtstreeks naar het Centrum voor Racismebestrijding kan gaan omtrent klachten hierrond.

Als we even aannemen dat je morgen je pc aanzet en op dit forum een technisch sluitend systeem is geïnstalleerd dat fraude uitsluit, maar in plaats van "voer je nick en wachtwoord in", jij jezelf moet autoriseren door je paspoort in je diskettestation te steken, zou jij dat doen?
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline  
Oud 5 september 2004, 19:59   #2
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.451
Standaard

Voor die 'sommigen' die hier nog meer censuur wensen dan er al bestaat ga ik mijn anonimiteit niet prijsgeven. Enkel de mensen die me aanstaan komen, desgewenst, meer over Knuppel te weten. En zo gaat dat IRL ook. Als ik naar een concert, film of zelfs gewoon de supermarkt ga, dan hoef ik toch ook niet mijn identiteitspapieren aan iedereen te laten zien?

Mijn e-mailadres is hier trouwens bekend, dus, als ik mijn boekje te buiten ga weten ze me écht wel te vinden.
Voor de rest kies ik wel zelf wie weinig, veel of niets over mezelf te weten komt.
Of welke gek bazuint zijn privégegevens rond zodat elke wildvreemde die kan ge-of misbruiken?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 5 september 2004, 20:03   #3
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Ik ben het helemaal eens met Knuppel. En dat is iets dat niet gauw gebeurt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 5 september 2004, 20:33   #4
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Pas maar op, ik weet al dat je naam Raf is!
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 5 september 2004, 20:39   #5
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Mij interesseert niet wie jullie zijn, maar enkel wat jullie denken.

Meestal reageer ik zelfs niet op de persoon, maar op wat er gepost is.

Al wie meer wil weten over de persoon achter de postings, is m.i. niet bezig met de kern van de zaak.
Wie daar teveel belang aan hecht, blijkt meestal een zielig censuurmeesterke dat zijn gelijk via hogere instanties (moderatie, gerecht,....) wil halen omdat hij/zij het te moeilijk vindt om het verbaal en via argumenten te bekomen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 5 september 2004, 20:49   #6
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Pas maar op, ik weet al dat je naam Raf is!
Weet je zeker dat dat mijn echte naam is?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 5 september 2004, 20:51   #7
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Heu...Ja!
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 5 september 2004, 21:01   #8
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Voor die 'sommigen' die hier nog meer censuur wensen dan er al bestaat ga ik mijn anonimiteit niet prijsgeven. Enkel de mensen die me aanstaan komen, desgewenst, meer over Knuppel te weten. En zo gaat dat IRL ook. Als ik naar een concert, film of zelfs gewoon de supermarkt ga, dan hoef ik toch ook niet mijn identiteitspapieren aan iedereen te laten zien?

Mijn e-mailadres is hier trouwens bekend, dus, als ik mijn boekje te buiten ga weten ze me écht wel te vinden.
Voor de rest kies ik wel zelf wie weinig, veel of niets over mezelf te weten komt.
Of welke gek bazuint zijn privégegevens rond zodat elke wildvreemde die kan ge-of misbruiken?
volledig mee eens... in die zin heb ik er bijvoorbeeld een serieus probleem mee om de juiste titel die bij mijn beroep hoort uit te leggen zonder dat mijn beroep wordt bekendgemaakt hetgeen uiteraard mijn anonimiteit zou kunnen in gevaar brengen...
Fieseler is offline  
Oud 5 september 2004, 21:02   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.767
Standaard

Beste Raven,

mocht jij een ambtenaar zijn, dan zou de administratie nog tien keer ingewikkelder zijn dan ze nu als is.
Als wij je zouden laten doen, dan zou je volgend voorstel zijn dat je je paspoort moet tonen en visitekaartjes uitdelen bij elk herbergbezoek (wat hoor je daar niet allemaal ...), aan de man/vrouw die toevallig naast je zit in het vliegtuig naar je vakantiebestemming (je zou eens iets politieks moeten horen van hem/haar ...), alsook aan alle andere Vlamingen die in hetzelfde vakantiehotel als jij zouden logeren ... (dezelfde uitwisseling van gegevens met de Walen is overbodig, want zij zingen allemaal hetzelfde liedje in koor.)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 5 september 2004, 21:05   #10
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Fieseler, heb jij uw schermnaam veranderd?
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 5 september 2004, 21:11   #11
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Als de anonimiteit op het internet verboden wordt ga ik mij niet terugtrekken. Let wel, als álle anonimiteit wordt verboden.
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline  
Oud 5 september 2004, 21:39   #12
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

deleted
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)

Laatst gewijzigd door thePiano : 5 september 2004 om 22:11.
thePiano is offline  
Oud 5 september 2004, 21:53   #13
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Fieseler, heb jij uw schermnaam veranderd?
Neen hoor(?)... ik heb niets veranderd
Er is hier wel een geobsedeerde "NAZI-lover in denyial" die mij met de naam van een palisadegeepitelieerde doorgang aanspreekt als het dat is wat je bedoelt...
Fieseler is offline  
Oud 5 september 2004, 22:11   #14
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Mij interesseert niet wie jullie zijn, maar enkel wat jullie denken.

Meestal reageer ik zelfs niet op de persoon, maar op wat er gepost is.

Al wie meer wil weten over de persoon achter de postings, is m.i. niet bezig met de kern van de zaak.
Wie daar teveel belang aan hecht, blijkt meestal een zielig censuurmeesterke dat zijn gelijk via hogere instanties (moderatie, gerecht,....) wil halen omdat hij/zij het te moeilijk vindt om het verbaal en via argumenten te bekomen.
Ongetwijfeld heb je't over mij. Laat ik toch wel even dit toevoegen: in november 2003 werd tegen mij een klacht neergelegd van de moderator van PI-forum wegens laster en eerroof op het internet. Ik had de moderators verweten hun forum voor de kar van het Vlaams Blok te spannen, Jurgen V een Zwartzak genoemd en tegelijk ook een paar namen genoemd. Ik ben daarvoor in januari 2004 verhoord in het plaatselijk politiekantoor aan het Stadspark in Antwerpen, waar een PV werd opgemaakt.

De bedoeling van die klacht -annex PV- vanuit rechtsextremistische hoek was duidelijk: thePiano moet zijn kop houden. Censuur, door hen gepleegd die het hardste roepen dat ze voor de vrije meningsuiting zijn en beweren dat ze zelf gecensureerd zouden worden.

Ik ben niet anoniem en heb tot op heden tegen niemand een officiële klacht neergelegd. Ik vind dat de allerlaatste stap. Bij extreemrechts nemen ze het daar niet zo nauw met de vrije meningsuiting, dat was bij deze weer snel bewezen.

Dus stop met zeiken over thePiano als censuurmeesterke en richt je tot het publiek dat daadwerkelijk censuur pleegt.

En om op de vraag van Blokster Knuppel te antwoorden:

Knuppel: Of welke gek bazuint zijn privégegevens rond zodat elke wildvreemde die kan ge-of misbruiken?

Je weet nu waar je ze moet zoeken,: in je eigen rechtsextremistische hoek.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 5 september 2004, 22:22   #15
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je weet nu waar je ze moet zoeken,: in je eigen rechtsextremistische hoek.
?? ik snap het niet, bedoel je mij? Ik zei alleen als het overal verplicht zou zijn, dan pas zou ik privé gegevens weggeven. Als het niet over mij ging: sorry dan ge hebt mij niet gehoord
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline  
Oud 5 september 2004, 22:22   #16
Gorefest
Minister
 
Gorefest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: % VLAANDEREN! %
Berichten: 3.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik ben niet anoniem en heb tot op heden tegen niemand een officiële klacht neergelegd. Ik vind dat de allerlaatste stap. Bij extreemrechts nemen ze het daar niet zo nauw met de vrije meningsuiting, dat was bij deze weer snel bewezen.

Dus stop met zeiken over thePiano als censuurmeesterke en richt je tot het publiek dat daadwerkelijk censuur pleegt.
Euh piano, ik meen te herinneren dat je klacht wou neerleggen omwille van een avatar wat ik had (en nee ik heb ze niet speciaal voor jou verandert). Bij tegenspraak is het forum ineens een blok-forum en vliegen de scheldwoorden eruit. Je bent misschien geen censuurmeester, maar een slechte verliezer als je je gelijk niet kunt halen. Voor de rest ben je wel een goeie sfeermaker
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door Gorefest : 5 september 2004 om 22:29.
Gorefest is offline  
Oud 5 september 2004, 23:05   #17
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Laat ik toch wel even dit toevoegen: in november 2003 werd tegen mij een klacht neergelegd van de moderator van PI-forum wegens laster en eerroof op het internet.
En daar heb je toen op dit forum een topic over gemaakt en daar zijn toen - misschien weet je dat nog wel!? - van een hele hoop mensen reacties op gekomen. Reacties die de klacht onzin vonden en niet van mening waren dat men u daar had voor moeten aanklagen.

Het is blijft overduidelijk bijzonder moeilijk voor jou om te begrijpen dat Superstaaf, ikzelf en vele anderen consequent elke vorm van censuur aanklagen en consequent het recht op vrije meningsuiting, voor iedereen(!), verdedigen!
Om nog maar te zwijgen over het feit dat "laster en eerroof" daar niet onder vallen eigenlijk.

Ik vind dat de toon die gezet wordt in de openingspost overigens helemaal niet correct is. De anti-racismewetgeving verbiedt het immers bijvoorbeeld helemaal niet om te zeggen dat alle 'zwarten' stinken of alle 'gelen' luiaards zijn. Al helemaal wordt het niet verboden om bepaalde denkpistes te volgen, het denken kan men nu eenmaal niet inperken door wetten te stemmen. Het aanklagen van de wet op negationisme begrijp ik en steun ik wel, doch het is niet correct te beweren dat men geen historische discussies zou mogen voeren over WO II.
Dat 'aanzetten tot geweld' en 'laster' niet aanvaardbaar zijn, vind ik overigens niet meer dan normaal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Mij interesseert niet wie jullie zijn, ..
*snik*
...
Pinkt een traan weg,
............., kruipt huilend in een hoekje en bergt zijn sekte idee op.
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 5 september 2004, 23:21   #18
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Voor die 'sommigen' die hier nog meer censuur wensen dan er al bestaat ga ik mijn anonimiteit niet prijsgeven. Enkel de mensen die me aanstaan komen, desgewenst, meer over Knuppel te weten. En zo gaat dat IRL ook. Als ik naar een concert, film of zelfs gewoon de supermarkt ga, dan hoef ik toch ook niet mijn identiteitspapieren aan iedereen te laten zien?

Mijn e-mailadres is hier trouwens bekend, dus, als ik mijn boekje te buiten ga weten ze me écht wel te vinden.
Voor de rest kies ik wel zelf wie weinig, veel of niets over mezelf te weten komt.
Of welke gek bazuint zijn privégegevens rond zodat elke wildvreemde die kan ge-of misbruiken?
Het staat u natuurlijk vrij om te kiezen of je anoniem blijft of niet. Het is wel opmerkelijk dat vooral de Vlaams Nationalisten erg timide zijn wat dat betreft. Ik ken weinig Vlaams nationalisten die hier met naam en toenaam gekend zijn. Luc Broes is de enigste denk ik. Anonieme posters zijn er echter bij de vleet: Knuppel, Jan van den Berghe, Betweter, Pelgrim, Vlaanderen Boven, Willem De Spreker, Tantist, Zeno......

En ik vind dat ik het recht heb te weten met wie ik communiceer.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 5 september 2004, 23:36   #19
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ongetwijfeld heb je't over mij.
Ik heb het over niemand.
Ik schets een profiel.
Wil jij daar aan beantwoorden, dan is dat jouw zaak.

Nogmaals: al die forumschimmen interesseren me niet. Noch hun nicks, noch hun stoer vrijgegeven 'echte' naam.



Citaat:
Dus stop met zeiken over thePiano als censuurmeesterke
Iemand vragen om te stoppen zijn gedacht te zeggen, komt vervaarlijk dicht in de buurt van censuur.
Dus daar werk ik niet aan mee.
Voor dat karretje laat ik me niet spannen.

Citaat:
en richt je tot het publiek dat daadwerkelijk censuur pleegt.
Vertel mij eens, waar die snoodaards zitten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 5 september 2004, 23:47   #20
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
*snik*
...
Pinkt een traan weg,
............., kruipt huilend in een hoekje en bergt zijn sekte idee op.
Trek het je niet te hard aan.
Er zijn al sektes genoeg.
Ga des zondags eens naar de elfurenmis.
Daar kan je jezelf vermeien in de meest bizarre rituelen.
Je kan er straffeloos anti-semitisch kannibalisme plegen.
Het staat er vol brandende fallussymbolen.
Er is een standbeeld van een maagd die toch zwanger geraakt is.
De führer draagt een schoon janettenkleed.
De sekteleden besprenkelen mekaar met verschaald water.
Er worden op spastische wijze dwangneurotische handelingen uitgevoerd onder het mompelen van een magische spreuk:"Fasoseigeestaam!"
Er is klokgelui van gekke kosters, belgerinkel door schandknapenen er worden beenderen van dode heiligen gekust als surrogaat voor orale seks.
.................

Ik kan het zo gek niet bedenken, of het gebeurt in de clublokalen van hun Moeder de Heilige Rooms-Katholieke Kerk.
Qua perversiteiten en freak-gehalte moet ik tegen die kerels zwaar passen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be