Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 5 november 2016, 04:31   #441
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Allemaal goed en wel.
Maar dat spelletje ken ik ondertussen al...
Voor we het weten zijn we weer bezig met geschifte rabbi's, agressieve spaarlampen, doctors in de metafysica en burleske compottheoriën...
Voor we het weten geef jij weer linkse onnodige commentaar.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 5 november 2016, 07:45   #442
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
... en burleske compottheoriën...
De strategie van de grote leugen is "complot".
De strategie van nepoppositie voeren is "complot".
De strategie van maffia is "complot".
Het EU regime is "complot".
"Complot" is een gemakkelijk woord.
Een gewoner woord.
"Samenwerking"
Tussen luiaards en overheden.
Alom en overal.
Google eens op "harmonisatie".
Dat blijkt tegenwoordig de politiekcorrecte term geworden te zijn voor prijs/belastingstarief- en andere afspraken tussen overheden.
"Complotten".
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 5 november 2016, 08:00   #443
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Er is weinig 'slag' aan Mosul.
Om Irak en andere plaatsen werd ook 'slag' geleverd.
Staatsmedia woordgebruik.
En zoals altijd, decennia nadat de 'slag' volgens deze over is, vielen er over deze decennia 'nadien' meer doden dan tijdens de 'slag'.
Eigenlijk is er wat logica in te vinden: hoe meer politici / overheden en hun aanhangen onderling samenspannen in hun smeerlapperij, hoe meer conflict wordt gespreid in plaats en tijd.
IS is maar een manifestatie in een tijd.
Er kan een conclusie worden getrokken: de kost om dergelijke tegenstand bestrijden is erg hoog, en de betaalwijze gedwongen, gevolg een woekering van dit soort problemen, en een impact zo groot en wijd als de Canada-EU overheden taksenafspraak bekend als "CETA".
En daarom hebben overheden en terroristen een groot gemeen: hun bestaansbasis/reden/voedingsbodem IS conflict. Ze komen, en verdwijnen maar samen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 5 november 2016, 10:21   #444
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Alles wat je maar wil, Zjaak, dan kan jij mss eens ongehinderd door enige poco-smetvrees de post weerleggen waar je nu op reageert.
Een leraar middelbaar uit een Kempisch hol - voor wiens part Brussel voor 90% islamitisch mag worden - zal dit ongetwijfeld stúkken beter kunnen, dan een F-16 piloot op rust.
Die is wsl nog aan ’t bekomen van de ongezouten quote van wijlen De Gaulle.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

De ware reden voor de Amerikaanse interventie in Kosovo:

“Charles de Gaulle, voormalig Frans president en aanhanger van de Euro-Russische as, omschreef de NAVO als volgt : “Navo : Organisatie opgedrongen aan de Atlantische Alliantie die niets meer is dan de militaire en politieke onderwerping van West-Europa aan de VS.”

http://www.4pt.su/nl/content/de-oorl...on-servi%C3%AB
Twee aandachtpuntjes.

1. Maak de quote eens hard. Kader hoe, waar en wanneer en binnen welke context die werd gedaan. Schets de internationale politiek van de Gaulle en benadruk daarin de rol die hij zou zien voor de Euro-Russische as. (In de tijd van de Gaulle was Rusland een onderdeel van de Soviet-Unie.

Ik heb de tijd zelf meegemaakt en weet dat je bazelt, allé, alles wat je past als referte neemt.

2. de Gaulle is ongeveer 30 jaar gstorven voor de gebeurtenissen in voormalig Joegoslavïe en gebeurde in een wereld die totaal anders was dan de wereld die de Gaulle kende. Hoe kan zijn uitspraak de ware reden zijn van de 'Amerikaanse' interventie in Kosovo.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 5 november 2016, 10:33   #445
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Zegt wel iets niet, ook een Vlaamse boerenzoon weet sommige onafhankelijke opinies en inzichten als "geleuter" te duiden
Eau jee, een niet-officiële bron.
Dat zal wel geleuter zijn dan.
Alleen de officiële kanalen van het establishment zijn betrouwbaar.

Thuleander is offline  
Oud 5 november 2016, 10:37   #446
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Voor we het weten geef jij weer linkse onnodige commentaar.
Of mijn commentaar al dan niet nodig is, zal ik bepalen.
Another Jack is offline  
Oud 5 november 2016, 15:02   #447
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Of mijn commentaar al dan niet nodig is, zal ik bepalen.
Ben je daar zeker van? En voor hoelang nog? Ik hoor het geluid van laarzen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Je bent nog lang niet van ons af.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 5 november 2016, 16:58   #448
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Twee aandachtpuntjes.

1.Maak de quote eens hard. Kader hoe, waar en wanneer en binnen welke context die werd gedaan. Schets de internationale politiek van de Gaulle en benadruk daarin de rol die hij zou zien voor de Euro-Russische as. (In de tijd van de Gaulle was Rusland een onderdeel van de Soviet-Unie.
Ik vermoedde dat je dit ook reeds wist over De Gaulle, maar voor de goede orde; in ’t kort zag hij de zaken zo:

When, in February 1966, de Gaulle withdrew France from NATO’s integrated structure, he was saying no to the alliance as an organization dominated by Washington but yes to the alliance as a treaty between France and America as equals. He was certain that NATO would disappear as soon as the Soviet Union ceased to be a threat and Europeans no longer feared the Warsaw Pact’s armored divisions and Moscow’s nuclear arsenal.

After putting an end to their alliance with America and taking their defense completely into their own hands, he hoped that Europeans would begin to act in concert. At the same time, they would preserve their sovereignty and their national armies, for only soldiers who were motivated by patriotism, de Gaulle firmly believed, could be first-rate fighters.
This post-Cold War post-NATO Europe should then use its considerable powers – political, economic and military, cultural and moral – in order to resist and challenge, both inside Europe and globally, the hegemony of the Western superpower.”

http://www.globalresearch.ca/de-gaul...-balkans/22287


Hij wilde dus een zelfstandig Europa, met de VS als gelijkwaardige partner en niet als het bijtgraag schoothondje ervan zoals vandaag het geval is, om het dominante baasje steeds bij te staan wanneer die zwakkeren begint te dreigen en te slaan.
De Gaulle had duidelijk meer spankracht in één ruggewervel, dan in die van alle EU-weekdieren vandaag samen.

Anno 21-ste eeuw staat het M-O in brand, is er een burgeroorlog aan de gang in Oekraïne, wordt Rusland mediatiek gegijzeld en geraakt Europa vergeven van horden binnenstromende gelukszoekers, waaronder extremistische moslims/jihadisten, die ons op z’n tijd met een aanslagje of wat verrijken en zijn voor de rest zowat alle overheden virtueel failliet, allemaal rechtstreekse gevolgen van de desastreuze VS-machtshonger en daarbij netjes gepijpt worden door de collaborerende volksverraders aka ‘besturende EU-elite’.

Toegegeven, deze pooiermentaliteit tov Europa (Victoria-Fuck the EU-Nuland) heeft de Amerikaanse wapenindustrie/hegemonie alvast geen windeieren gelegd en voor de (centrale) bankiers en hun politieke kompanen alvast ook niet.

Maw, USA rules Europe, da’s duidelijk.

Citaat:
Ik heb de tijd zelf meegemaakt en weet dat je bazelt, allé, alles wat je past als referte neemt.

2. de Gaulle is ongeveer 30 jaar gstorven voor de gebeurtenissen in voormalig Joegoslavïe en gebeurde in een wereld die totaal anders was dan de wereld die de Gaulle kende. Hoe kan zijn uitspraak de ware reden zijn van de 'Amerikaanse' interventie in Kosovo.
Moedwillig of niet, maar je verkijkt je op de tijdlijn, beste JB, gezien de imperialistische fuck you-politiek van de VS al langer bezig is dan het jaren '90-conflict in Kosovo, nl de opvoering van de Koude Oorlog die al vroeg in de jaren ’50 begon.

De Gaulle z’n mening over de VS/NATO, dateerde dan ook al lang voor het Kosovaarse kruitvat ontplofte en was dus ook niet de aanleiding van de Amerikaanse bemoeienissen daar, wel hun superieure machtswaanzin met Europa als een geknecht en verscheurd continent, geinstigeert en in stand gehouden door een egocentrische VS-real-politiek die hij in de jaren ‘50 blijkbaar al kon vaststellen.
En in het Europa van vandaag, kunnen we dat spijtige gegeven meer dan ooit vaststellen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 5 november 2016 om 17:01.
Diego Raga is offline  
Oud 5 november 2016, 18:41   #449
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Zo gaat dat met boerenzonen met gezond verstand; staalhard van buiten en zacht als boter vanbinnen. Stadsjongens zijn meer slijmerig, zacht als boter vanbuiten en staalhard, koud vanbinnen.

Ik merk vooral op dat het slijmerige, zachte type van buiten bijzonder goed ligt in de maatschappij en het andere type wordt ondergewaardeerd... Tot zover mijn 2 cents.
TV-verslaafde is offline  
Oud 5 november 2016, 19:00   #450
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Zo gaat dat met boerenzonen met gezond verstand; staalhard van buiten en zacht als boter vanbinnen. Stadsjongens zijn meer slijmerig, zacht als boter vanbuiten en staalhard, koud vanbinnen.

Ik merk vooral op dat het slijmerige, zachte type van buiten bijzonder goed ligt in de maatschappij en het andere type wordt ondergewaardeerd... Tot zover mijn 2 cents.
Bedoelt u met "de maatschappij" werkelijk de bevolking als geheel, of slaat het eerder op een beeld van de maatschappij dat media schetsen?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 6 november 2016, 11:26   #451
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Geef eens aan wat er na de dood van Tito had moeten gebeuren.
Was dat aan ons om te beslissen misschien?

Laatst gewijzigd door Thuleander : 6 november 2016 om 11:35.
Thuleander is offline  
Oud 6 november 2016, 12:02   #452
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Was dat aan ons om te beslissen misschien?
Natuurlijk, vermits je kankert dat het verkeerd ging. Je moet dus wel een plan hebben dat aantoont hoe het had moeten gaan.

Bijvoorbeeld: wij hadden Servië actief moeten meehelpen om de 'jihadisten' volledig uit te moorden in Kosovo en zo het wereldwijde plan van de 'moslims' een halt toe te roepen. (Vrije interpretatie van je posts).

Ik zeg zo maar iets, ik weet het niet. Ik weet alleen dat wij een genocide mee hebben helpen stoppen.
__________________
Fortuna favet fortibus

Laatst gewijzigd door JeeBee : 6 november 2016 om 12:03.
JeeBee is offline  
Oud 6 november 2016, 12:43   #453
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Je moet dus wel een plan hebben dat aantoont hoe het had moeten gaan.
Ik moet helemaal niks.

Dus ik herhaal mijn vraag: waarom is het volgens u aan ons om te beslissen wat er na Tito moest gebeuren?


Citaat:
Ik weet alleen dat wij een genocide mee hebben helpen stoppen.
Ja, dat zullen we geweten hebben.
Deze mensen zijn u erg dankbaar.
Thuleander is offline  
Oud 6 november 2016, 14:12   #454
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht

Dus ik herhaal mijn vraag
Ik herhaal mijn antwoord.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 6 november 2016, 15:54   #455
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.709
Standaard

Een coalitie die zich de SDF noemt,blijkbaar een alliantie van Koerden en Arabische anti-assad milities heeft aangekondigd dat het offensief tegen Raqqa(de provincie en de stad) officieel van start gaat,gesteund door de straaljagers (en special forces) van "internationale" oorsprong.


Het moest ervan komen.De strijd tegen Damascus gaat voorlopig nergens heen.Een nieuw doel,territorium en nieuwe successen moeten elders gezocht worden.Gelukkig is het neerslaan van IS een loffelijk streven.

Opmerkelijk is dat regeringsgezinde milities,het Syrische leger,Russen,Iraniers en Turken en Turksgezinde milities hier geen aandeel in (mogen?) hebben.

(mensenlief wat een ratjetoe,ik ben overigens Al-Quada uit het oog verloren ,hopelijk de mensen ter plaatse niet )

Gezien de frontlijnen nog tientallen kilometers van de stad Raqqa verwijderd zijn zal het,zoals bij Mosul in Irak,nog wel een tijdje doorgaan.

Maar meer algemeen zien we dat de Koerden in Irak en Syrie de onmisbare "ijzeren hand" geworden zijn tegen extremisten en geboefte.
Dit kan,na het neerslaan van het Kalifaat alleen maar leiden tot een nieuwe politieke realiteit in het Midden Oosten,of tot een nieuwe burgeroorlog....

Laatst gewijzigd door kelt : 6 november 2016 om 15:58.
kelt is nu online  
Oud 6 november 2016, 16:33   #456
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Een coalitie die zich de SDF noemt,blijkbaar een alliantie van Koerden en Arabische anti-assad milities heeft aangekondigd dat het offensief tegen Raqqa(de provincie en de stad) officieel van start gaat,gesteund door de straaljagers (en special forces) van "internationale" oorsprong.


Het moest ervan komen.De strijd tegen Damascus gaat voorlopig nergens heen.Een nieuw doel,territorium en nieuwe successen moeten elders gezocht worden.Gelukkig is het neerslaan van IS een loffelijk streven.

Opmerkelijk is dat regeringsgezinde milities,het Syrische leger,Russen,Iraniers en Turken en Turksgezinde milities hier geen aandeel in (mogen?) hebben.

(mensenlief wat een ratjetoe,ik ben overigens Al-Quada uit het oog verloren ,hopelijk de mensen ter plaatse niet )

Gezien de frontlijnen nog tientallen kilometers van de stad Raqqa verwijderd zijn zal het,zoals bij Mosul in Irak,nog wel een tijdje doorgaan.

Maar meer algemeen zien we dat de Koerden in Irak en Syrie de onmisbare "ijzeren hand" geworden zijn tegen extremisten en geboefte.
Dit kan,na het neerslaan van het Kalifaat alleen maar leiden tot een nieuwe politieke realiteit in het Midden Oosten,of tot een nieuwe burgeroorlog....
Frankrijk speelt hierin de hoofdrol.

citaat VK

De militaire operatie om IS-hoofdstad Raqqa in te nemen, is begonnen. Dat beweert zondag de SDF (Syrian Democratic Forces), een groepering van Koerdische en Arabische strijders die door de VS worden gesteund. Aan de operatie doen volgens de SDF 30 duizend strijders mee. De coalitie heeft nog niet bevestigd of dit het begin is van de al eerder aangekondigde grote aanval op Raqqa. Verwacht wordt dat eerst zal worden geprobeerd om Raqqa te isoleren.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/...nnen~a4409839/

http://www.nrc.nl/nieuws/2016/11/06/...opend-a1530423

Laatst gewijzigd door cato : 6 november 2016 om 16:43.
cato is offline  
Oud 6 november 2016, 18:55   #457
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Natuurlijk, vermits je kankert dat het verkeerd ging. Je moet dus wel een plan hebben dat aantoont hoe het had moeten gaan.

Bijvoorbeeld: wij hadden Servië actief moeten meehelpen om de 'jihadisten' volledig uit te moorden in Kosovo en zo het wereldwijde plan van de 'moslims' een halt toe te roepen. (Vrije interpretatie van je posts).

Ik zeg zo maar iets, ik weet het niet. Ik weet alleen dat wij een genocide mee hebben helpen stoppen.
Natuurlijk hadden ‘wij’ daar bommen op de jihadisten hun kop moeten gooien, want de Europese situatie van vandaag toont dat aan.
Maar troost je, onze kleinkinderen zullen de VS/NAVO-bijdragen aan de islamisering van Europa ten zeerste waarderen, vooral omdat het vandaag zo open en bloot gebeurt en dit met unanieme goedkeuring collaboratie van alle EU-pocopijpers.

Even stipuleren welke ‘belanghebbenden’ er oa in dit perverse vernietigingsspel zitten, waarvan Europa slechts een (belangrijk) onderdeel is:

“Deze migratie is een strategisch doel van de VS, dat Europa wil destabiliseren en zo afhankelijk van Washington wil houden. Obama-supporter George Soros is op de achtergrond een belangrijke drijvende kracht achter de Europese ‘multiculti’ droom nachtmerrie door volledig open grenzen, het opheffen van de nationale soevereiniteit en een onbeperkte immigratie van moslims te eisen en deels ook te financieren.Engelse verslaggevers troffen op het Griekse eiland Lesbos een ‘migranten-handboek’ aan met de titel ‘Hoe kom ik het beste naar Europa’. In het boek staan allerlei tips hoe migranten met succes hun ‘rechten’ in Europa kunnen opeisen. De uitgever van het boek is de organisatie W2EU, dat zich inzet voor onbeperkte massa immigratie. W2EU is onderdeel van George Soros’ Open Society netwerk, dat ook een dubieus aandeel had in de illegale fascistische staatgreep in Oekraïne…

https://zlj13051967.wordpress.com/20...pa-door-islam/

‘Fuck the EU’, remember ?
Ja, de imperialistische VS-NAVO aanpak is écht wel ‘verrijkend’ voor het welzijn van de Europese bevolking, om van hun onnoemelijk ‘humanistische’ bijdragen in het M-O nog even niet te spreken:

General Wesley Clark: Wars Were Planned - Seven Countries In Five Years
https://www.youtube.com/watch?v=9RC1Mepk_Sw

Dus 'jullie' hebben een genocide weten stoppen, zei je ?
Ik hoop dat je zelf de geborneerheid van die mening inziet.

En, o ja.., dat Poetin en Assad de ‘bad guys’ zijn in heel deze klooizooi, is en blijft vanzelfsprekend, ntl,, maar de Alzheimende forummers hebben gelukkig jou hier, om hen daar bijtijds aan te herinneren.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 6 november 2016, 21:04   #458
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Zo gaat dat met boerenzonen met gezond verstand; staalhard van buiten en zacht als boter vanbinnen. Stadsjongens zijn meer slijmerig, zacht als boter vanbuiten en staalhard, koud vanbinnen.

Ik merk vooral op dat het slijmerige, zachte type van buiten bijzonder goed ligt in de maatschappij en het andere type wordt ondergewaardeerd... Tot zover mijn 2 cents.
Psychopatie blijkt erg succesvol heden ten dage.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 7 november 2016, 08:12   #459
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard De slag om Raqqa

Wat gaat Turkije doen bij de slag om Raqqa?
Erdogan zal niet werkeloos toekijken.
Van de andere kant, het Turkse leger is na de zuiveringen erg verzwakt
en gedemoraliseerd.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20161106_02557633

Laatst gewijzigd door cato : 7 november 2016 om 08:16.
cato is offline  
Oud 7 november 2016, 09:55   #460
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
[i]“Deze migratie is een strategisch doel van de VS, dat Europa wil destabiliseren en zo afhankelijk van Washington wil houden. Obama-supporter George Soros is op de achtergrond een belangrijke drijvende kracht achter de Europese ‘multiculti’ droom nachtmerrie door volledig open grenzen, het opheffen van de nationale soevereiniteit en een onbeperkte immigratie van moslims te eisen en deels ook te financieren.....
Na het lezen van een aantal van je brouwsels ben ik er echt van overtuigd dat je een wereldbeeld opbouwt dat gedissocieerd is van de feitelijkheid wanneer die niet in dat beeld past en dat je als een mantra in wisselende beelden uitdraagt en herhaalt. Je beeld keert zich af van al wat min of meer mainstream zou kunnen zijn (dat mag) maar het hangt zich op aan kapstokjes van uit verband getrokken en loshangende details die met soepele hersenspinsels tot een soepje worden gekookt. Een fictief soepje weliswaar. Dun, waterachtig.

Een discussie is net zo zeer mogelijk als bij het Jehova clubje dat af en toe aanbelt.

Ik zal je bijdragen verder lezen onder de noemer curiosa.

Maar daar blijft het bij.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be