Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juli 2013, 06:26   #281
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

Sedert dit draadje begonnen is hebben "non-caucasian" Amerikanen van de "gangs" elkaar met honderden neergekogeld binnen de Verenigde Staten....
Nog eens duizenden anderen zijn in spoed behandeld geweest voor schot en steekwonden,uiteindelijk op kosten van reeds armlastige "sociale fondsen" van zieknhuizen,stad en staat...(want zelf hebben de gang-members zogezegd geen geld voor medische behandelingen).

Door hun "schaduwstaten" in de inner cities verhinderen die "gangs" verder de normale ontwikkeling van miljoenen mede-Amerikanen (meestal non-caucasians",waardoor ze de negatieve sfeer blijven bestendigen).....Ze zijn daarin gelijk aan overbodige jonge mannetjes elders,in Pakistan ,Afghanistan,Irak,de Franse banlieu's(!!), die hun feitelijke maatschappelijke nutteloosheid compenseren door zich een eigen systeem van moord,drughandel,geweldplegingl en diefstal op te bouwen en al de rest er onder te houden!

We kunnen ondertussen grote nieuwsberichten hebben over de activiteiten van de MC's,de Aryan-Brotherhood,de "militias",de "moonshiners",over de uitsrpraak van de jury in ergens een onbelangrijk procesje(eentje uit de tientallen die op hetzelfde moment in de VS bezig zijn en waarbij een doodslag betrokken is)....maar ach,als het gaat over de hoeveelheid werk die ze gevangenispersoneel,politiekorpsen,douanekorpsen,K ustwacht,rechtbanken en sociale werkers bezorgen zijn ze bijna verwaarloosbaar....

Het is schijnbaar wel zo dat als af en toe eens een "caucasian" niet meer meewerkt met de regering dit blijkbaar erger bevonden wordt dan van "anderen"

Is er iets defect in de VS ?????

Laatst gewijzigd door kelt : 25 juli 2013 om 06:37.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 10:31   #282
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
En toch...

Raar hé, voor iemand die bijna dood was en lag te stikken in zijn eigen bloed...
U redeneert inderdaad uiterst raar. Ik verdenk U van het beoefenen van de zogenaamde populaire 'progressiviteit' en soortgelijke nevenverschijnselen.

Maar... be my guest!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 10:33   #283
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Sedert dit draadje begonnen is hebben "non-caucasian" Amerikanen van de "gangs" elkaar met honderden neergekogeld binnen de Verenigde Staten....
Nog eens duizenden anderen zijn in spoed behandeld geweest voor schot en steekwonden,uiteindelijk op kosten van reeds armlastige "sociale fondsen" van zieknhuizen,stad en staat...(want zelf hebben de gang-members zogezegd geen geld voor medische behandelingen).

Door hun "schaduwstaten" in de inner cities verhinderen die "gangs" verder de normale ontwikkeling van miljoenen mede-Amerikanen (meestal non-caucasians",waardoor ze de negatieve sfeer blijven bestendigen).....Ze zijn daarin gelijk aan overbodige jonge mannetjes elders,in Pakistan ,Afghanistan,Irak,de Franse banlieu's(!!), die hun feitelijke maatschappelijke nutteloosheid compenseren door zich een eigen systeem van moord,drughandel,geweldplegingl en diefstal op te bouwen en al de rest er onder te houden!

We kunnen ondertussen grote nieuwsberichten hebben over de activiteiten van de MC's,de Aryan-Brotherhood,de "militias",de "moonshiners",over de uitsrpraak van de jury in ergens een onbelangrijk procesje(eentje uit de tientallen die op hetzelfde moment in de VS bezig zijn en waarbij een doodslag betrokken is)....maar ach,als het gaat over de hoeveelheid werk die ze gevangenispersoneel,politiekorpsen,douanekorpsen,K ustwacht,rechtbanken en sociale werkers bezorgen zijn ze bijna verwaarloosbaar....

Het is schijnbaar wel zo dat als af en toe eens een "caucasian" niet meer meewerkt met de regering dit blijkbaar erger bevonden wordt dan van "anderen"

Is er iets defect in de VS ?????
U zit duidelijk op het 'juiste spoor'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 10:44   #284
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee hoor, er los naast!
Uw profiel overtuigt mij niet langer beste @Raf, zonder enige vrees raadt ik U dan ook aan 'Uw zaak wat beter 'in te pakken', zoals dat hoort.

De grote meerderheid begrijpt uiteindelijk maar al te goed wat de negatieve invloed van de progressieven/liberalen op de samenleving daadwerkelijk betekent (terroristenknuffels in overvloed trouwens).

U was (bent) een mooi voorbeeld van deze 'gedachtengang'.

Laat U nog maar eens gaan...

Maar 'social engineer' zullen Uw vriendjes noch U nooit zijn, dat is meer dan duidelijk, dit ondanks de grootse inspanning.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 juli 2013 om 10:48.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 12:55   #285
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
En toch...

Raar hé, voor iemand die bijna dood was en lag te stikken in zijn eigen bloed...
Zéér raar, inderdaad! Waarschijnlijk wou hij vermijden dat men erachter zou komen dat hij zèlf die verwondingen toebracht...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 13:00   #286
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Uw profiel overtuigt mij niet langer beste @Raf, zonder enige vrees raadt ik U dan ook aan 'Uw zaak wat beter 'in te pakken', zoals dat hoort.

De grote meerderheid begrijpt uiteindelijk maar al te goed wat de negatieve invloed van de progressieven/liberalen op de samenleving daadwerkelijk betekent (terroristenknuffels in overvloed trouwens).

U was (bent) een mooi voorbeeld van deze 'gedachtengang'.

Laat U nog maar eens gaan...

Maar 'social engineer' zullen Uw vriendjes noch U nooit zijn, dat is meer dan duidelijk, dit ondanks de grootse inspanning.
Wat zit je toch weer allemaal te raaskallen, kerel? Hou je maar bij het onderwerp, in plaats van je flauwe ad hominem toespelingen, daar heb je het duidelijk al moeilijk genoeg mee. En over "overtuigen" zou ik maar zedig zwijgen, als ik jou was, want dat is iets waar jij duidelijk geen enkele ervaring mee hebt...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 21:26   #287
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Raar hé, voor iemand die bijna dood was en lag te stikken in zijn eigen bloed...
van de moment zichzelf verdedigde loste het probleem stikken in eigen bloed zichzelf op...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 21:27   #288
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Alleen werd er niemand doodgeslagen op het trottoir; er werd iemand doodgeschoten. Zonder reden.
Zimmerman kon zich nog net verdedigen anders lag ie dood op de trottoir...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 25 juli 2013 om 21:30.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 21:32   #289
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wat zit je toch weer allemaal te raaskallen, kerel? Hou je maar bij het onderwerp, in plaats van je flauwe ad hominem toespelingen, daar heb je het duidelijk al moeilijk genoeg mee. En over "overtuigen" zou ik maar zedig zwijgen, als ik jou was, want dat is iets waar jij duidelijk geen enkele ervaring mee hebt...
Zo, ik dacht dat ik enkel OT en recht voor de raap was.

Toch opgepast met die toespelingen hoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 21:36   #290
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Zimmerman kon zich nog net verdedigen anders lag ie dood op de trottoir...
Yeah, right...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 21:36   #291
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Zo, ik dacht dat ik enkel OT en recht voor de raap was.
Dat dacht je dan verkeerd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2013, 22:35   #292
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat dacht je dan verkeerd.
Zoals in "fout"?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 01:30   #293
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat hij ergens tegen gebotst is, is inderdaad duidelijk. Of Trayvon Martin daar iets mee te maken had, is op zijn zachtst gezegd twijfelachtig, aangezien er geen DNA van Zimmerman onder Trayvon's vingernagels werd gevonden, hetgeen wèl het geval zou geweest zijn wanneer hij deze verwondingen had aangebracht.
Dat, beste Raf, is dikke vette bullshit. Je hebt teveel CSI gekeken denk ik, of blogs gelezen van mensen die dat doen.

Zo werkt het niet. Het hele concept van DNA bewijsmateriaal is een stuk anders dan hoe je het in tv-series ziet. En er is absoluut geen garantie dat je er gaat vinden onder iemands vingernagels. Het gaat er niet zomaar tevoorschijn komen omdat iemand dat wil.

http://science.howstuffworks.com/lif...-evidence1.htm

Citaat:
A fingernail or partial fingernail, which could contain scraped-off skin cells
Als je DNA vindt onder iemands vingernagel, kan dat er enkel gekomen zijn door over iemands huid te schrapen met die nagel.

Ik zie u al komen met "dat kan op een moment tijdens het schermutseling op de grond toch gebeurd zijn?". En het antwoord is: "het kan maar niks toont dat keihard aan".

Dat er geen dna onder zijn vingernagels zit betekent enkel dat Trayvon nooit met zijn vingernagels over de huid van Zimmerman geschraapt heeft. En dat is het. Meer zegt zulk bewijsmateriaal niet.

Bij een vuistslag zijn je handen gebald en je vingernagels bevinden zich in de palm van je hand. Het enige contact gebeurt met je kneukels.

En er is nooit een DNA test op Trayvon's handen gedaan. Daar is het nu trouwens te laat voor.

Het lijkt er veel meer op dat de media de publieke opinie wil bespelen door gebruik te maken van hun onkennis.
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 01:36   #294
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

En nog wat verder bewijsmateriaal dat niet gezien mocht worden: http://www.liveleak.com/view?i=e73_1337581575

De jongen ging graag kijken naar de lokale "vecht club". Maar ja, dat strookt niet met het beeld van onschuldig lief ventje dat de media wou neerzetten.
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 26 juli 2013 om 01:36.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 05:17   #295
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
En nog wat verder bewijsmateriaal dat niet gezien mocht worden: http://www.liveleak.com/view?i=e73_1337581575

De jongen ging graag kijken naar de lokale "vecht club". Maar ja, dat strookt niet met het beeld van onschuldig lief ventje dat de media wou neerzetten.
"Bewijsmateriaal"?

De film Fight Club uit 1999 werd en wordt door miljoenen mensen bekeken. Zijn dat allemaal "agressievelingen"? Zowat elke schooljongen over heel de wereld raakt in de loop van zijn schoolcarrière wel eens betrokken bij een gevecht, of is er op zijn minst getuige van. Zijn alle schooljongens die naar zo'n gevecht kijken dan ook agressievelingen?

Komaan zeg...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382

Laatst gewijzigd door Raf : 26 juli 2013 om 05:17.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 06:56   #296
Nexer
Parlementslid
 
Nexer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 1.901
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
"Bewijsmateriaal"?

De film Fight Club uit 1999 werd en wordt door miljoenen mensen bekeken. Zijn dat allemaal "agressievelingen"?
Je doet die film oneer aan door die zo te beschrijven. Ronduit kleingeestig.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Zowat elke schooljongen over heel de wereld raakt in de loop van zijn schoolcarrière wel eens betrokken bij een gevecht, of is er op zijn minst getuige van.
En dus is het perfect in orde zeker? Uw woordkeuze dat het "wel eens" gebeurt doet het alleszins niet klinken alsof je dat ernstig vind.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Zijn alle schooljongens die naar zo'n gevecht kijken dan ook agressievelingen?
Dat is het punt niet. Het punt is dat ze er bij staan en er naar kijken. In tegenstelling tot de bokssport is dit niks meer dan er op slaan om te kunnen slaan. Het gaat hem er om dat Trayvon de tijd van zijn dag nam om dit bij te wonen. Dat toont aan dat hij zulk geweld naar anderen toe niet erg vind, amusant zelfs. Dan kan het niet verbazen dat hij besloot Zimmerman aan te vallen in plaats van gewoon met hem te praten.


Ondertussen is je stilzwijgen over het DNA bewijsmateriaal opvallend. Niks tegen in te brengen?
__________________
Citaat:
"The liberals of today are the tyrants of tomorrow."

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 26 juli 2013 om 06:57.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 16:29   #297
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Dat, beste Raf, is dikke vette bullshit. Je hebt teveel CSI gekeken denk ik, of blogs gelezen van mensen die dat doen.

Zo werkt het niet. Het hele concept van DNA bewijsmateriaal is een stuk anders dan hoe je het in tv-series ziet. En er is absoluut geen garantie dat je er gaat vinden onder iemands vingernagels. Het gaat er niet zomaar tevoorschijn komen omdat iemand dat wil.

http://science.howstuffworks.com/lif...-evidence1.htm

Als je DNA vindt onder iemands vingernagel, kan dat er enkel gekomen zijn door over iemands huid te schrapen met die nagel.

Ik zie u al komen met "dat kan op een moment tijdens het schermutseling op de grond toch gebeurd zijn?". En het antwoord is: "het kan maar niks toont dat keihard aan".

Dat er geen dna onder zijn vingernagels zit betekent enkel dat Trayvon nooit met zijn vingernagels over de huid van Zimmerman geschraapt heeft. En dat is het. Meer zegt zulk bewijsmateriaal niet.

Bij een vuistslag zijn je handen gebald en je vingernagels bevinden zich in de palm van je hand. Het enige contact gebeurt met je kneukels.

En er is nooit een DNA test op Trayvon's handen gedaan. Daar is het nu trouwens te laat voor.

Het lijkt er veel meer op dat de media de publieke opinie wil bespelen door gebruik te maken van hun onkennis.
ben eens benieuwd of er reactie komt...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2013, 23:45   #298
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=NF0d12WtIRs

nuff said!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2013, 09:34   #299
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Deze zou ook enkele ogen moeten doen open gaan:

http://www.youtube.com/watch?v=Ebu6Yvzs4Ls

Het is eigenlijk schandalig dat deze gebeurtenis uitgemolken werd ten voordele van een groep van de bevolking
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be