Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2015, 15:28   #41
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Waar kan ik deelnemen om ons hieruit te halen?
Peche is offline  
Oud 4 september 2015, 08:07   #42
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Leer met Uw buren omgaan en indien U geschikt bent, bewapen U nu.

Dat is realiteit.
We zijn nu enkele dagen verder hé , wat zien we helpende mensen die zich braaf geroepen voelen om te helpen eten en kleren uitdelen enz.. , ok , maar wat met de komende jaren ik stel mij die vraag ...hoe moet zoiets verder ... jammer allemaal dat dit nu ons nieuwe landschap en nieuw leven gaat worden ik dacht een mooier oude dag gepland te hebben...na een leven van ten dienst te staan voor alles en iedereen ... zo een leven zoals nu is uitzichtloos voor iedereen op den lange duur , en de winter komt eraan... iedere dag overspoelt met het nieuws en die ellende blijven aanzien ,, gaat velen geestelijk ziek maken...denk ik ..
de vuile muilekoek is offline  
Oud 4 september 2015, 08:46   #43
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
We zijn nu enkele dagen verder hé , wat zien we helpende mensen die zich braaf geroepen voelen om te helpen eten en kleren uitdelen enz.. , ok , maar wat met de komende jaren ik stel mij die vraag ...hoe moet zoiets verder ... jammer allemaal dat dit nu ons nieuwe landschap en nieuw leven gaat worden ik dacht een mooier oude dag gepland te hebben...na een leven van ten dienst te staan voor alles en iedereen ... zo een leven zoals nu is uitzichtloos voor iedereen op den lange duur , en de winter komt eraan... iedere dag overspoelt met het nieuws en die ellende blijven aanzien ,, gaat velen geestelijk ziek maken...denk ik ..
... nog een die in bedje van zelfmedelijden kruipt , leg je planning eens naast dat van een willekeurige vluchteling , benieuwd wie het verste van zijn ideaal beeld verwijderd is ...
Charlie don't Surf is offline  
Oud 4 september 2015, 09:29   #44
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

De "vluchteling" die Blg. of Dtsland bereikt, heeft z'n ideaalbeeld bereikt, dat was toch waarnaar gestreefd werd.

Vooral als alle Charlie's & C° de daad bij 't woord voegen en elk 'n paar gezinnen zèlf opvangen in de warmte en veiligheid van hun eigen huis, instaan voor de financiële kant vd zaak en verantwoordelijk gehouden worden voor hun opvangezinnen.
SDX is offline  
Oud 4 september 2015, 09:49   #45
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
De "vluchteling" die Blg. of Dtsland bereikt, heeft z'n ideaalbeeld bereikt, dat was toch waarnaar gestreefd werd.

Vooral als alle Charlie's & C° de daad bij 't woord voegen en elk 'n paar gezinnen zèlf opvangen in de warmte en veiligheid van hun eigen huis, instaan voor de financiële kant vd zaak en verantwoordelijk gehouden worden voor hun opvangezinnen.
... ik betaal u pensioen al , trouwens wat weer is het in Spanje ?
Charlie don't Surf is offline  
Oud 4 september 2015, 18:08   #46
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
... ik betaal u pensioen al , trouwens wat weer is het in Spanje ?
en die nieuwkomers gaan uw pensioen betalen...................??????
TREBRON is offline  
Oud 4 september 2015, 18:13   #47
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Omar en Jef kwestie ?
Peche is offline  
Oud 4 september 2015, 18:22   #48
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ze komen allemaal naar hier omdat het hier nu éénmaal veel beter is dan in zo'n baviaanlanden.
En dat is de oorzaak dat Europa binnen enkele jaren ook een bavianenland gaat worden.
Een goede raad , leer te overleven met 10% van uw huidig inkomen want meer ga je niet meer krijgen. De havenbaas wil er al direkt 500 vluchtelingen aanwerven( tegen een hongerloon) als hij evenveel Belgische havenarbeiders mag buiten zwieren. Zo zullen er nog wel volgen.
TREBRON is offline  
Oud 4 september 2015, 18:33   #49
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.853
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Gewoon laten afkomen heel Syrië heel Afrika heel Iran heel Irak heel is dat een beter idee ? binnen paar jaar burger oorlog in EU ?
Ik zou al een inventaris van onze belangrijkste kunst schatten maken en een evacuatieroute hiervoor uitstippelen, voor het geval IS hier komt beeldenstormen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be