Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 december 2016, 18:23   #21
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Een reportage uit het 20:00u nieuws op France2 van 7 december.

Men bezoekt een buitenwijk van Parijs en Lyon waar vrouwen uit het publieke straatbeeld geweerd worden.
"We zijn hier in Sevran, niet Parijs. Hier is het zoals in onze bled."

http://www.francetvinfo.fr/societe/s...s_1958225.html
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 00:14   #22
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Het staat iedereen vrij een boek te schrijven. En het staat iedereen vrij om dat boek daarna gewoon te negeren.

Net zoals jij vrij bent om hier jouw bagger te posten, en ik om het te negeren.

Dat zijn vrijheden die jij hebt zolang de door jouw zo geliefde koran hier nog geen wetboek is.



Zonder de Westerse economie/samenleving zat jij hier niet te posten op dit forum. In moslimlanden wordt geen technologie ontwikkeld. Wanneer moslima's op het internet kuffars zitten te trollen is dat enkel en alleen dankzij de invloed van het westen.



Dan heb ik goed nieuws voor jou! Die is al volop aan het veranderen. Ons sociaal systeem wordt uitgehold. En westerse vrouwen moeten zich steeds meer gaan gedragen als moslimvrouwen: binnen blijven in plaats van zich vrij bewegen, willen ze niet ingesloten en aangerand worden door meutes moslim mannen op muziekfestivals of andere publieke plaatsen.



Waarom geef jij niet het goede voorbeeld? Er zijn zoveel zonnige landen in de wereld waar je met volle teugen kan genieten van de vele geneugten des islams.

Of is de Westerse economie/samenleving te aantrekkelijk voor jou?

Er komt een dag dat jouw ideologie in Europa buiten de wet zal worden gesteld. En dan wordt het kiezen of delen voor jou.
Moslims zijn ook bezig met het spirituele, daarom dat ze niet zo materialistisch zijn als in het Westen. Bv. facebook is leuk maar we kunnen ook zonder, enz... materialisme leid je alleen maar af van God.

Wat heeft een vrouw in feite op straat te zoeken? Tijd teveel ofzo? Er is de was en de plas, kinderen, soms zelfs werk. Veel vrouwen spenderen hun tijd binnen en dat geldt niet alleen voor moslims.

Het goede voorbeeld op welk vlak? Ik zit niet te zagen over het gebrek aan positieve bijdragen van niet,-moslims in mijn omgeving. Maar weet inderdaad niet of ik hier wel eeuwig blijf wonen.

Er komt een dag van bloedvergieten, wil je zeggen? Veel goesting om te sterven?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 00:19   #23
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Dan is het toch goed dat ze haar boek geschreven heeft? Er zijn blijkbaar nog een hele rits Ecolo-politici voor wie die de dingen die jij vanzelfsprekend vind compleet taboe zijn
Nee, zij schrijft totaal iets anders dan ik. Volgens haar zijn moslims de schuld van haar problemen... dat ze dan lid wordt van FN of het VB.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 december 2016 om 00:25.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 01:25   #24
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims zijn ook bezig met het spirituele, daarom dat ze niet zo materialistisch zijn als in het Westen. Bv. facebook is leuk maar we kunnen ook zonder, enz... materialisme leid je alleen maar af van God.

Wat heeft een vrouw in feite op straat te zoeken? Tijd teveel ofzo? Er is de was en de plas, kinderen, soms zelfs werk. Veel vrouwen spenderen hun tijd binnen en dat geldt niet alleen voor moslims.

Het goede voorbeeld op welk vlak? Ik zit niet te zagen over het gebrek aan positieve bijdragen van niet,-moslims in mijn omgeving. Maar weet inderdaad niet of ik hier wel eeuwig blijf wonen.

Er komt een dag van bloedvergieten, wil je zeggen? Veel goesting om te sterven?
Zouden islamieten niet beter terugkeren naar hun 'moslimparadijzen'? Jullie schijnen hier niet tevreden te zijn en onze levenswijze verafschuwen. Het is toch opvallend dat moslims tussen de smerige ongelovigen moeten komen wonen om een beter leven te kunnen leiden. Dan scheelt er toch iets met jullie maatschappij en religie. Dus stop met het opdringen van jullie 7e eeuwse achterlijkheid. Trouwens christenen hebben nauwelijks rechten in jullie moslimparadijzen, en dan hebben jullie het lef om hier rechten te komen opeisen?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 december 2016 om 01:36.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 01:34   #25
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims zijn ook bezig met het spirituele, daarom dat ze niet zo materialistisch zijn als in het Westen. Bv. facebook is leuk maar we kunnen ook zonder, enz... materialisme leid je alleen maar af van God.

Wat heeft een vrouw in feite op straat te zoeken? Tijd teveel ofzo? Er is de was en de plas, kinderen, soms zelfs werk. Veel vrouwen spenderen hun tijd binnen en dat geldt niet alleen voor moslims.

Het goede voorbeeld op welk vlak? Ik zit niet te zagen over het gebrek aan positieve bijdragen van niet,-moslims in mijn omgeving. Maar weet inderdaad niet of ik hier wel eeuwig blijf wonen.

Er komt een dag van bloedvergieten, wil je zeggen? Veel goesting om te sterven?
Tja ........
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 13:46   #26
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims zijn ook bezig met het spirituele, daarom dat ze niet zo materialistisch zijn als in het Westen. Bv. facebook is leuk maar we kunnen ook zonder, enz... materialisme leid je alleen maar af van God.

Wat heeft een vrouw in feite op straat te zoeken? Tijd teveel ofzo? Er is de was en de plas, kinderen, soms zelfs werk. Veel vrouwen spenderen hun tijd binnen en dat geldt niet alleen voor moslims.

Het goede voorbeeld op welk vlak? Ik zit niet te zagen over het gebrek aan positieve bijdragen van niet,-moslims in mijn omgeving. Maar weet inderdaad niet of ik hier wel eeuwig blijf wonen.

Er komt een dag van bloedvergieten, wil je zeggen? Veel goesting om te sterven?
Mogen we eens lachen? Wie vooral de juiste sportschoenen, kleding, grote bak van een auto belangrijk vinden, zijn uw jonge broeders. Hoe ze hieraan komen is minder belangrijk maar dat ze dit hebben, dan weer wel.
Dus is het materialisme vooral ingebakken bij uw broeders en zusters die omwille van economisch voordelen zich massaal hier gevestigd hebben via gezinsvorming of hereniging. Dan als een tante non beweren dat " broeders en zusters " vooral met het spirituele bezig zijn, en minder gehecht zijn aan materie dan Westerlingen zouden doen, is gewoon dom en lachwekkend als uitspraak.De gevangenissen zitten niet overvol met uw broeders, omdat ze met spirituele zaken bezig waren hoor ,tenzij u drughandel en gebruik daar toe rekent?

Wat hebben vrouwen op straat te zoeken? Nee echt? Uw mening bevestigt langzamerhand ieder cliché over uw broeders en zusters, een slechtere reclame kunnen ze niet dromen, mocht u geen " gelovige " zijn dan zou uw mening wijzen op diepe mentale problemen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 13:47   #27
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nee, zij schrijft totaal iets anders dan ik. Volgens haar zijn moslims de schuld van haar problemen... dat ze dan lid wordt van FN of het VB.
Dat schrijft ze niet, wel dat moslims vooral de schuld van hun problemen in eigen boezem moeten zoeken. Dat zult u nooit zeggen, uiteraard!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2016, 13:56   #28
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Guinevere, dit is ons land. Vort!
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 19:39   #29
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

Wat heeft een vrouw in feite op straat te zoeken? Tijd teveel ofzo?
Wel stelen, dat doen moslima's. Althans het uitschot in Belgie.

https://ejbron.wordpress.com/2015/09...en-in-brussel/

Allochtonen stelen de hulpgoederen van de zogenaamde “vluchtelingen” in Brussel
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 19:41   #30
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims zijn ook bezig met het spirituele, daarom dat ze niet zo materialistisch zijn als in het Westen.
Leaked document says 2,000 men allegedly assaulted 1,200 German women on New Year’s Eve

https://www.washingtonpost.com/news/...=.78d03cff6b2b

Het aantal sex-aanvallen door moslims in Duitsland gedurende de eerste 6 maanden van 2016 is iets minder dan 10 per dag.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 19:46   #31
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Moslims zijn ook bezig met het spirituele, daarom dat ze niet zo materialistisch zijn als in het Westen. Bv. facebook is leuk maar we kunnen ook zonder, enz... materialisme leid je alleen maar af van God.

Wat heeft een vrouw in feite op straat te zoeken? Tijd teveel ofzo? Er is de was en de plas, kinderen, soms zelfs werk. Veel vrouwen spenderen hun tijd binnen en dat geldt niet alleen voor moslims.

Het goede voorbeeld op welk vlak? Ik zit niet te zagen over het gebrek aan positieve bijdragen van niet,-moslims in mijn omgeving. Maar weet inderdaad niet of ik hier wel eeuwig blijf wonen.

Er komt een dag van bloedvergieten, wil je zeggen? Veel goesting om te sterven?
Waarom komen zij dan naar het Westen? Of is de ontvangst van radiozender 'Allah' hier beter? De zoveelste leugen van Guinneke.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 december 2016 om 19:51.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 17:51   #32
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Zouden islamieten niet beter terugkeren naar hun 'moslimparadijzen'? Jullie schijnen hier niet tevreden te zijn en onze levenswijze verafschuwen. Het is toch opvallend dat moslims tussen de smerige ongelovigen moeten komen wonen om een beter leven te kunnen leiden. Dan scheelt er toch iets met jullie maatschappij en religie. Dus stop met het opdringen van jullie 7e eeuwse achterlijkheid. Trouwens christenen hebben nauwelijks rechten in jullie moslimparadijzen, en dan hebben jullie het lef om hier rechten te komen opeisen?
http://www.dailymotion.com/video/xd3...ne-taouil_news
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2016, 18:13   #33
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.387
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Wel stelen, dat doen moslima's. Althans het uitschot in Belgie.

https://ejbron.wordpress.com/2015/09...en-in-brussel/

Allochtonen stelen de hulpgoederen van de zogenaamde “vluchtelingen” in Brussel
Een moslim kan niet stelen van een ongelovige. Da's het nemen van wat alreeds van de moslim was.

Hoofdstukje 8 in de koran gaat daar specifiek over.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be