Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 14 september 2015, 15:48   #41
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Het is paradoxaal dat ze een beter leven willen als moslim maar toch voor landen kiezen met wetten en gewoontes die helemaal niet islamitisch geïnspireerd zijn.
Is dat niet vooral een paradox die in jullie gedachten leeft ? Moslims blijken daar minder problemen mee te hebben , de meerderheid slaagt erin moslim te zijn en zich te houden aan de wetten en gewoontes , waarmee ik niet wil zeggen dat je geen conflict- of breekpunten gaat hebben.

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 14 september 2015 om 15:57.
Charlie don't Surf is offline  
Oud 14 september 2015, 15:50   #42
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat is teveel in één zin, dat gaat hij niet begrijpen.
Ik begrijp wel dat andere jouw vragen moeten beantwoorden.
Charlie don't Surf is offline  
Oud 14 september 2015, 15:51   #43
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Is dat niet vooral een paradox die in jullie gedachten leeft ? Moslims blijken daar minder problemen mee te hebben , de meerheid slaagt erin moslim te zijn en zich te houden aan de wetten en gewoontes.
Wel, toon dat dan eens aan.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 september 2015 om 15:55.
Lukkas is offline  
Oud 14 september 2015, 16:02   #44
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Ik begrijp wel dat andere jouw vragen moeten beantwoorden.
Die 'andere' begrijpt mij direct, maar u bent blijkbaar opzettelijk dom. Maar daarom bent u ook een trolleke.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 september 2015 om 16:03.
Lukkas is offline  
Oud 14 september 2015, 16:05   #45
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Die 'andere' begrijpt mij direct, maar u bent blijkbaar opzettelijk dom. Maar daarom bent u ook een trolleke.
... je komt nogal gefrustreerd over Lukkas , ik ga je even links laten liggen
Charlie don't Surf is offline  
Oud 14 september 2015, 16:12   #46
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Is dat niet vooral een paradox die in jullie gedachten leeft ? Moslims blijken daar minder problemen mee te hebben , de meerderheid slaagt erin moslim te zijn en zich te houden aan de wetten en gewoontes , waarmee ik niet wil zeggen dat je geen conflict- of breekpunten gaat hebben.
Niet echt.
Het zijn inderdaad moslims die problemen hebben met onze wetten en gewoontes en daar uitzonderingen op willen.
Bobke is offline  
Oud 14 september 2015, 16:14   #47
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
... je komt nogal gefrustreerd over Lukkas , ik ga je even links laten liggen
Wel, dat zou ik fantastisch vinden en liefst voor altijd. U kunt mij geen grotere dienst bewijzen. Ik haat discussies met trollen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 14 september 2015, 16:24   #48
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Niet echt.
Het zijn inderdaad moslims die problemen hebben met onze wetten en gewoontes en daar uitzonderingen op willen.
... met de meerderheid niet en zoals ik al zei je gaat altijd breekpunten hebben , zoals bijvoorbeeld het slachtverbod , maar dat probleem heb je ook met de Jan Vandenberghes van deze wereld , dus het is niet eigen aan moslims om wetten in hun voordeel trachten te draaien dat gebeurt wel meer in een democratie.
Charlie don't Surf is offline  
Oud 14 september 2015, 16:32   #49
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
... met de meerderheid niet en zoals ik al zei je gaat altijd breekpunten hebben , zoals bijvoorbeeld het slachtverbod , maar dat probleem heb je ook met de Jan Vandenberghes van deze wereld , dus het is niet eigen aan moslims om wetten in hun voordeel trachten te draaien dat gebeurt wel meer in een democratie.
Met het slachtverbod is echt geen minderheid.
En Jan Vandenberghe kan zich echt wel tevreden stellen met het slachten van een ijslam.
Ik heb evenmin weet van rellen met zijn geloofsgenoten omdat iemand een cartoon publiceerde.
Bobke is offline  
Oud 14 september 2015, 16:44   #50
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Verdoofd slachten is toegestaan in het streng Salafistische Saoudi Arabië en in Indonesië en Maleisie. Hier gaan ze een beetje moeilijk gaan doen. Engerlingen zijn het.........
TREBRON is offline  
Oud 14 september 2015, 17:11   #51
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Is dat niet vooral een paradox die in jullie gedachten leeft ? Moslims blijken daar minder problemen mee te hebben , de meerderheid slaagt erin moslim te zijn en zich te houden aan de wetten en gewoontes , waarmee ik niet wil zeggen dat je geen conflict- of breekpunten gaat hebben.
Dat lijkt mij niet, ongeveer allemaal eisen ze dat een autochtoon zich bekeerd bij een trouw. Dat is dan meestal een vrouw natuurlijk, hun vrouwen zijn gouden eieren.

Is dat "zich houden aan gewoontes"?
Snerror is offline  
Oud 14 september 2015, 17:54   #52
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Dat lijkt mij niet, ongeveer allemaal eisen ze dat een autochtoon zich bekeerd bij een trouw. Dat is dan meestal een vrouw natuurlijk, hun vrouwen zijn gouden eieren.

Is dat "zich houden aan gewoontes"?
Misschien niet , maar het blijft een individuele keuze , men hoeft zich niet te bekeren , men hoeft niet perse met die man of vrouw te trouwen.
Charlie don't Surf is offline  
Oud 14 september 2015, 18:04   #53
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Is dat niet vooral een paradox die in jullie gedachten leeft ? Moslims blijken daar minder problemen mee te hebben , de meerderheid slaagt erin moslim te zijn en zich te houden aan de wetten en gewoontes , waarmee ik niet wil zeggen dat je geen conflict- of breekpunten gaat hebben.
Die moslims volgen onze wetten zolang ze nog een demografische minderheid zijn en zolang ze de islam niet in de weg staan.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
Oud 14 september 2015, 18:07   #54
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Die moslims volgen onze wetten zolang ze nog een demografische minderheid zijn en zolang ze de islam niet in de weg staan.
En als ze een demografische meerderheid zijn , zijn ze dan ook een democratische meerdeheid ?
Charlie don't Surf is offline  
Oud 14 september 2015, 18:10   #55
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
En als ze een demografische meerderheid zijn , zijn ze dan ook een democratische meerdeheid ?
Islam en democratie gaat niet samen. Hitler was destijds ook via democratie aan de macht gekomen. Het eerste wat die deed was die afschaffen.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
Oud 14 september 2015, 18:18   #56
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Dat lijkt mij niet, ongeveer allemaal eisen ze dat een autochtoon zich bekeerd bij een trouw. Dat is dan meestal een vrouw natuurlijk, hun vrouwen zijn gouden eieren.

Is dat "zich houden aan gewoontes"?
Een autochtone jongen die verliefd wordt op een allochtoon meisje, zal zich in het allerbeste geval moeten bekeren. In het "niet zo allerbeste geval", volgen fysieke doodsbedreigingen (of erger) voor die jongen. Tot zover de integratie-wil van islamieten, NA VIJFTIG JAAR migratie.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 14 september 2015, 19:50   #57
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Islam en democratie gaat niet samen. Hitler was destijds ook via democratie aan de macht gekomen. Het eerste wat die deed was die afschaffen.
Recht in de roos. De islam en het nazisme zijn elkaar waard, de islam is zelfs nog gevaarlijker. Wie vertrouwt die islamieten eigenlijk nog?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 september 2015 om 19:51.
Lukkas is offline  
Oud 14 september 2015, 20:15   #58
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Islam en democratie gaat niet samen. Hitler was destijds ook via democratie aan de macht gekomen. Het eerste wat die deed was die afschaffen.
Alsof koning Filip dat zou toestaan.
Hij tekent dat nooit, NOOIT zeg ik u.

Bescherm de grondwet maar voeg iets toe, iets dat onze seculaire normen en waarden beschermen.
Peche is offline  
Oud 14 september 2015, 20:31   #59
Freddie
Gouverneur
 
Freddie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.266
Standaard

Met al die instroom van die Siriërs, gaan we dan nog genoeg schapen hebben om onverdoofd te slachten?
__________________
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf.
Freddie is offline  
Oud 15 september 2015, 00:44   #60
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Wel, toon dat dan eens aan.
't Percentage dat de gevangenissen vult, niet enkel in Belgenland, maar in elk westers land, spreekt boekdelen hoezeer ze zich aan onze wetten kunnen houden.
SDX is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be