Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2016, 21:58   #1
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard Abou Jahjah steekt de draak met het sinjaal van zeurende blanke mannen

Abou Jahjah steekt de draak met het sinjaal van zeurende blanke mannen.

****************************

http://www.standaard.be/cnt/dmf20161117_02577935

De Standaard | vrijdag 2016-11-18

COLUMN

Het signaal en hoe ernaar te luisteren
Dyab Abou Jahjah


Naar het schijnt is er een signaal van de gewone burger verstuurd ergens midden vorige week en houden we daar rekening mee. Het zou een nieuw signaal zijn, dat anders is dan wat we al jaren capteren. Het is ook niet verstuurd door de meerderheid van de Amerikanen die een stem uitbrachten en op Clinton stemden, maar wel door de minderheid die op Trump stemde. Een minderheid onder de Amerikanen, maar een absolute meerderheid onder de blanke Amerikanen. Laten we dus de zaken bij hun naam noemen: er is een signaal verstuurd van de blanke Amerikaanse kiezer en die blanke Amerikaanse kiezer is dus ‘de gewone burger’. Gewoon is een eufemisme voor blank geworden. Dat kan tellen als een signaal binnen het signaal.

Ik heb mijn oude transistorradio bovengehaald van onder het stof van het preglobaliseringstijdperk en ik begon de tuner te bewegen op zoek naar dat signaal. En toen heb ik het gehoord. Het was een zo wereldvreemd geluid, dat ik even dacht dat ik een teken van leven op Mars had gevonden. Maar mijn opwinding ebde snel weg toen ik besefte dat dit toch het signaal van de ‘gewone’ burger was en het luidde als volgt:

Het is de fout van de globalisering, die zo onterecht is. Die globalisering was bedoeld om onze producten te verkopen overal in de wereld, niet om concurrentie te krijgen. Hoe durven de Chinezen, de Indiërs en al die anderen met ons te concurreren? Dat is pas unfair trade, zegt de ‘gewone’ werknemer van Total, Microsoft, General Motors en Ford.

Het is de fout van de zwarten, die steeds meer willen. Ze hebben een zwarte president verkozen en zijn nog niet tevreden. Wat willen ze nog? Dat ze niet meer vogelvrij zijn voor de politie? Dat de massale gevangenschap van miljoenen zwarte mannen, dat surrogaat voor de slavernij, ophoudt? Maar we hebben een zwarte president. Hoe durven ze nog eisen te hebben. Zegt het ‘gewone’ kleinkind van slavendrijvers.

Het is de fout van de Mexicaanse migrant, die als arbeider de fabrieken en de werven en de schoonmaakploegen bemant. Hoe durft hij te bestaan en ons werk in te pikken. Hoe durft iemand naar andermans land te trekken en te verwachten dat hij daar welvaart uit zal putten, vraagt het ‘gewone’ kleinkind van de pelgrims en de eerste kolonisten.

Het is de fout van de werkloze met een kleurtje, die moeilijk aan de bak geraakt en met welfare sukkelt. Hoe durft hij te profiteren van onze welvaartsstaat? Wacht even, is dat niet hetzelfde als vragen: waarom werkt hij niet, waarom pikt hij onze jobs niet in? Hij is in de war, het ‘gewone’ kleinkind van de plunderaars van Amerika, Azië en Afrika.

En dan heb je al die moslims, die complotten smeden om onze manier van leven te vernietigen en onze maatschappij te islamiseren. Sommige van die moslims leggen zelfs bommen en plegen aanslagen hier bij ons. Andermans land bombarderen, dat is een afschuwelijke en barbaarse daad, wat voor mensen doen nu zoiets? Dat vraagt de ‘gewone’ burger zich af van het land dat om de tien jaar een ander land bezet of naar het stenen tijdperk bombardeert.

Wij zijn het arme, blanke, ‘gewone’ volk, zo ging het signaal verder. We zijn het ‘gewone’ volk omdat al de rest ‘ongewoon’ is, omdat al de rest raar is en minder voorstelt. Wij zijn de vergeten slachtoffers van deze desolate tijden, waarin de elites, in een samenzwering om de wereld te domineren met de hulp van kleurlingen en homoseksuelen en hysterische vrouwen, ons uit de weg willen ruimen.

Wij, de ‘gewone’ mensen, zijn niet echt arm. We hebben het financieel veel beter dan al dat gekleurde ‘ongewone’ volk, maar dat telt niet, want wij zijn de ‘gewone’ mensen en zij niet.

Die verdomde elites hebben gedaan gekregen dat wij tweederangsburgers zijn geworden in eigen land, terwijl de zwarte en bruine apen, de wijven en de janetten het voor het zeggen hebben. Lock them up! Lock them up! Lock them up...

Na een paar minuten van dat scanderen, ben ik het signaal kwijtgeraakt.

En toch. Toch heeft het signaal van de ‘gewone’ burger me geraakt. Dus ik maak gebruik van de gelegenheid om iets te zeggen tegen de ‘gewone’ burger, hem een oprecht advies te geven, en dat luidt aldus:

Geachte ‘gewone’ burger, wentel je niet in die slachtofferrol, dat is een beetje flauw. In de plaats hiervan, beste blanke ‘gewone’ burger, leer de taal, de skills en de reflexen van deze tijd, emancipeer, ontwikkel je – de kansen liggen voor het grijpen – in plaats van over alles te klagen en in alles de fout van de ander te zien. Grijp die kansen en doe iets constructiefs, voor jezelf en voor anderen.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 11:58   #2
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Of met andere woorden, beste witmenskes, wentel je niet in die slachtofferrol, dat is een beetje flauw. In de plaats hiervan, witmenskes, leer de taal, de skills en de reflexen van deze tijd, emancipeer, ontwikkel je – de kansen liggen voor het grijpen – in plaats van over alles te klagen en in alles de fout van de ander te zien. Grijp die kansen en doe iets constructiefs, voor jezelf en voor de andere witmenskes.


En als dat teveel moeite is, bol het af.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 22:01   #3
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Of met andere woorden, beste witmenskes, wentel je niet in die slachtofferrol, dat is een beetje flauw. In de plaats hiervan, witmenskes, leer de taal, de skills en de reflexen van deze tijd, emancipeer, ontwikkel je – de kansen liggen voor het grijpen – in plaats van over alles te klagen en in alles de fout van de ander te zien. Grijp die kansen en doe iets constructiefs, voor jezelf en voor de andere witmenskes.

Wat dacht je hiervan: We nemen alle publieke instellingen over en hijsen er onze vlag.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 22:08   #4
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat dacht je hiervan: We nemen alle publieke instellingen over en hijsen er onze vlag.
In die zin hangt veel af van wat je met "we" bedoelt.

Toch kan ik meegeven dat weinig geslaagde revoluties vooraf op internet werden uiteengezet.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 22:36   #5
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard



En ons Doomietje en andere linkse poco-vriendjes zoals "witmenske" dpg zijn dolgelukkig. Ze zwijmelen van bewondering voor de Libanese grote bek. Binnenkort zijn ze zelfs bereid zijn advies hondstrouw te volgen en het hier af te bollen, richting een of andere islamitisch paradijs.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 22:41   #6
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht

Toch kan ik meegeven dat weinig geslaagde revoluties vooraf op internet werden uiteengezet.

Kijk.
Onlangs werd de God Emperor Donald J. Trump naar het witte huis gedragen door internet trollenlegers, alternatieve nieuwsmedia en meme wars.
Dat is de realiteit nu.
Dat gebeurde allemaal terwijl de mainstream media en het establishment lagen te slapen, vertrouwend op hun oude tactieken van propaganda door middel van tv-journaals en kranten.
Toen ze wakker schoten was het kwaad geschied.
Zij realiseren zich nu dat ze de controle over de publieke opinie kwijt zijn.
Hun tactiek is momenteel om paniekerig achter de feiten aan te hollen zonder plan of strategie.
Maar dit gaat allemaal veel te snel voor de trage, vergeetachtige babyboomers van het establishment.
Dus haal nog wat popcorn en maak het je gemakkelijk.
This show is far from over.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 22:44   #7
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Kijk.
Onlangs werd de God Emperor Donald J. Trump naar het witte huis gedragen door internet trollenlegers, alternatieve nieuwsmedia en meme wars.
Dat is de realiteit nu.
Dat gebeurde allemaal terwijl de mainstream media en het establishment lagen te slapen, vertrouwend op hun oude tactieken van propaganda door middel van tv-journaals en kranten.
Toen ze wakker schoten was het kwaad geschied.
Zij realiseren zich nu dat ze de controle over de publieke opinie kwijt zijn.
Hun tactiek is momenteel om paniekerig achter de feiten aan te hollen zonder plan of strategie.
Maar dit gaat allemaal veel te snel voor de trage, vergeetachtige babyboomers van het establishment.
Dus haal nog wat popcorn en maak het je gemakkelijk.
This show is far from over.
Een verkiezingsoverwinning een revolutie noemen.

Tssss.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 22:49   #8
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Een verkiezingsoverwinning een revolutie noemen.
Niet 'een' verkiezingsoverwinning.

De verkiezingsoverwinning van Donald Trump.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 09:25   #9
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat dacht je hiervan: We nemen alle publieke instellingen over en hijsen er onze vlag.
Uw 10 man en een paardekop hebben moeite om recht te pissen, laat staan dat ze ooit in staat zullen zijn een vlag te hijsen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 09:27   #10
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht


En ons Doomietje en andere linkse poco-vriendjes zoals "witmenske" dpg zijn dolgelukkig. Ze zwijmelen van bewondering voor de Libanese grote bek. Binnenkort zijn ze zelfs bereid zijn advies hondstrouw te volgen en het hier af te bollen, richting een of andere islamitisch paradijs.
Gij zult ermee leren leven of het moeten afbollen.
De tijd dat witmenskes het voor het zeggen hadden is al lang voorbij.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 09:38   #11
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Uw 10 man en een paardekop
Dat was nogal verschieten voor u zeker, toen die tien man en een paardekop Donald Trump tot president hadden verkozen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 09:44   #12
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat dacht je hiervan: We nemen alle publieke instellingen over en hijsen er onze vlag.
OP mij kan je rekenen...en haal maar die bende extreme Grieken eens naar hier ... voor stuk taart met koffie...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 november 2016 om 09:46.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 09:48   #13
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Kijk.
Onlangs werd de God Emperor Donald J. Trump naar het witte huis gedragen door internet trollenlegers, alternatieve nieuwsmedia en meme wars.
Dat is de realiteit nu.
Citaat:
Dat gebeurde allemaal terwijl de mainstream media en het establishment lagen te slapen,
vertrouwend op hun oude tactieken van propaganda door middel van tv-journaals en kranten.
Toen ze wakker schoten was het kwaad geschied.
Zij realiseren zich nu dat ze de controle over de publieke opinie kwijt zijn.
Hun tactiek is momenteel om paniekerig achter de feiten aan te hollen zonder plan of strategie.
Maar dit gaat allemaal veel te snel voor de trage, vergeetachtige babyboomers van het establishment.
Dus haal nog wat popcorn en maak het je gemakkelijk.
This show is far from over.
Ik denk niet dat ze lagen te slapen hoor , manipuleren niet verwarren met slapen hè
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 09:52   #14
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Abou Jahjah steekt de draak met het sinjaal van zeurende blanke mannen.

****************************

http://www.standaard.be/cnt/dmf20161117_02577935

De Standaard | vrijdag 2016-11-18

COLUMN

Het signaal en hoe ernaar te luisteren
Dyab Abou Jahjah


Naar het schijnt is er een signaal van de gewone burger verstuurd ergens midden vorige week en houden we daar rekening mee. Het zou een nieuw signaal zijn, dat anders is dan wat we al jaren capteren. Het is ook niet verstuurd door de meerderheid van de Amerikanen die een stem uitbrachten en op Clinton stemden, maar wel door de minderheid die op Trump stemde. Een minderheid onder de Amerikanen, maar een absolute meerderheid onder de blanke Amerikanen. Laten we dus de zaken bij hun naam noemen: er is een signaal verstuurd van de blanke Amerikaanse kiezer en die blanke Amerikaanse kiezer is dus ‘de gewone burger’. Gewoon is een eufemisme voor blank geworden. Dat kan tellen als een signaal binnen het signaal.

Ik heb mijn oude transistorradio bovengehaald van onder het stof van het preglobaliseringstijdperk en ik begon de tuner te bewegen op zoek naar dat signaal. En toen heb ik het gehoord. Het was een zo wereldvreemd geluid, dat ik even dacht dat ik een teken van leven op Mars had gevonden. Maar mijn opwinding ebde snel weg toen ik besefte dat dit toch het signaal van de ‘gewone’ burger was en het luidde als volgt:

Het is de fout van de globalisering, die zo onterecht is. Die globalisering was bedoeld om onze producten te verkopen overal in de wereld, niet om concurrentie te krijgen. Hoe durven de Chinezen, de Indiërs en al die anderen met ons te concurreren? Dat is pas unfair trade, zegt de ‘gewone’ werknemer van Total, Microsoft, General Motors en Ford.

Het is de fout van de zwarten, die steeds meer willen. Ze hebben een zwarte president verkozen en zijn nog niet tevreden. Wat willen ze nog? Dat ze niet meer vogelvrij zijn voor de politie? Dat de massale gevangenschap van miljoenen zwarte mannen, dat surrogaat voor de slavernij, ophoudt? Maar we hebben een zwarte president. Hoe durven ze nog eisen te hebben. Zegt het ‘gewone’ kleinkind van slavendrijvers.

Het is de fout van de Mexicaanse migrant, die als arbeider de fabrieken en de werven en de schoonmaakploegen bemant. Hoe durft hij te bestaan en ons werk in te pikken. Hoe durft iemand naar andermans land te trekken en te verwachten dat hij daar welvaart uit zal putten, vraagt het ‘gewone’ kleinkind van de pelgrims en de eerste kolonisten.

Het is de fout van de werkloze met een kleurtje, die moeilijk aan de bak geraakt en met welfare sukkelt. Hoe durft hij te profiteren van onze welvaartsstaat? Wacht even, is dat niet hetzelfde als vragen: waarom werkt hij niet, waarom pikt hij onze jobs niet in? Hij is in de war, het ‘gewone’ kleinkind van de plunderaars van Amerika, Azië en Afrika.

En dan heb je al die moslims, die complotten smeden om onze manier van leven te vernietigen en onze maatschappij te islamiseren. Sommige van die moslims leggen zelfs bommen en plegen aanslagen hier bij ons. Andermans land bombarderen, dat is een afschuwelijke en barbaarse daad, wat voor mensen doen nu zoiets? Dat vraagt de ‘gewone’ burger zich af van het land dat om de tien jaar een ander land bezet of naar het stenen tijdperk bombardeert.

Wij zijn het arme, blanke, ‘gewone’ volk, zo ging het signaal verder. We zijn het ‘gewone’ volk omdat al de rest ‘ongewoon’ is, omdat al de rest raar is en minder voorstelt. Wij zijn de vergeten slachtoffers van deze desolate tijden, waarin de elites, in een samenzwering om de wereld te domineren met de hulp van kleurlingen en homoseksuelen en hysterische vrouwen, ons uit de weg willen ruimen.

Wij, de ‘gewone’ mensen, zijn niet echt arm. We hebben het financieel veel beter dan al dat gekleurde ‘ongewone’ volk, maar dat telt niet, want wij zijn de ‘gewone’ mensen en zij niet.

Die verdomde elites hebben gedaan gekregen dat wij tweederangsburgers zijn geworden in eigen land, terwijl de zwarte en bruine apen, de wijven en de janetten het voor het zeggen hebben. Lock them up! Lock them up! Lock them up...

Na een paar minuten van dat scanderen, ben ik het signaal kwijtgeraakt.

En toch. Toch heeft het signaal van de ‘gewone’ burger me geraakt. Dus ik maak gebruik van de gelegenheid om iets te zeggen tegen de ‘gewone’ burger, hem een oprecht advies te geven, en dat luidt aldus:

Geachte ‘gewone’ burger, wentel je niet in die slachtofferrol, dat is een beetje flauw. In de plaats hiervan, beste blanke ‘gewone’ burger, leer de taal, de skills en de reflexen van deze tijd, emancipeer, ontwikkel je – de kansen liggen voor het grijpen – in plaats van over alles te klagen en in alles de fout van de ander te zien. Grijp die kansen en doe iets constructiefs, voor jezelf en voor anderen.
Zou dien overgewaaide varkenskop DJB niet beter zijn klote muile houden , en die krantenmakers laten hun zelf uitmaken voor debielen terwijl ze erop staan te kijken ,wat een bende zakkenwasser.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 november 2016 om 09:53.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 10:48   #15
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Zou dien overgewaaide varkenskop DJB niet beter zijn klote muile houden , en die krantenmakers laten hun zelf uitmaken voor debielen terwijl ze erop staan te kijken ,wat een bende zakkenwasser.
Tja het is nu eenmaal een uit Amerika overgewaaide bon ton te zeggen dat hetero blanke mannen best uitgeroeid zouden worden (wordt letterlijk gezegd).

Alleen black lives matter
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 11:00   #16
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Zou dien overgewaaide varkenskop DJB niet beter zijn klote muile houden , en die krantenmakers laten hun zelf uitmaken voor debielen terwijl ze erop staan te kijken ,wat een bende zakkenwasser.
Wie is DJB?
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 11:02   #17
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wie is DJB?
Man toch meen je dat nu ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 11:04   #18
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Man toch meen je dat nu ?
Waar staan die initialen dan voor?
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 11:08   #19
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Waar staan die initialen dan voor?
Ge speelt met mijn voeten hé , lees de vetgedrukte bovenaan en je bent er...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 12:48   #20
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Gij zult ermee leren leven of het moeten afbollen.
De tijd dat witmenskes het voor het zeggen hadden is al lang voorbij.
Je hebt hier reeds formeel bevestigd hebt dat je zelf een 100% "witmans" bent.
Toch is jouw poco "weg-met-ons" syndroom dusdanig sterk dat je duidelijk jezelf verkneukelt omtrent het ontwrichtend effect van een massale moslim-immigratie. Jouw azijnzure haat tegenover onze eigenste samenleving leidt ertoe dat je stilletjes hoopt dat we hier een maatschappij zien ontstaan waarin de Koran de feitelijke grondwet is. Het zou mij eigenlijk benieuwen wat de werkelijke oorzaak is van jouw verwrongen geestestoestand. Voel je jezelf misschien afgewezen door onze samenleving? Ben je soms werkloos?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be