Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 november 2016, 13:09   #21
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je hebt hier reeds formeel bevestigd hebt dat je zelf een 100% "witmans" bent.
Toch is jouw poco "weg-met-ons" syndroom dusdanig sterk dat je duidelijk jezelf verkneukelt omtrent het ontwrichtend effect van een massale moslim-immigratie. Jouw azijnzure haat tegenover onze eigenste samenleving leidt ertoe dat je stilletjes hoopt dat we hier een maatschappij zien ontstaan waarin de Koran de feitelijke grondwet is. Het zou mij eigenlijk benieuwen wat de werkelijke oorzaak is van jouw verwrongen geestestoestand. Voel je jezelf misschien afgewezen door onze samenleving? Ben je soms werkloos?
Af en toe een interimjob naar het schijnt.
Hij is er fier op dat hij op zijn gezegende leeftijd nog hier en daar eens een paar weken mag werken tegen het minimumloon.
Ik volg lang niet alles maar het blijkt dat hij op dat half jaar tijd dat hij hier actief is al een keer of drie van werkgever is veranderd.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 16:02   #22
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Dat was nogal verschieten voor u zeker, toen die tien man en een paardekop Donald Trump tot president hadden verkozen.
Integendeel gezien ik besef dat de politiek geen oplossingen heeft, alleen beseffen zijn mentaal zieke kiezers dat niet.

Laatst gewijzigd door dpg : 27 november 2016 om 16:10.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 16:10   #23
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Je hebt hier reeds formeel bevestigd hebt dat je zelf een 100% "witmans" bent.
Toch is jouw poco "weg-met-ons" syndroom dusdanig sterk dat je duidelijk jezelf verkneukelt omtrent het ontwrichtend effect van een massale moslim-immigratie. Jouw azijnzure haat tegenover onze eigenste samenleving leidt ertoe dat je stilletjes hoopt dat we hier een maatschappij zien ontstaan waarin de Koran de feitelijke grondwet is. Het zou mij eigenlijk benieuwen wat de werkelijke oorzaak is van jouw verwrongen geestestoestand. Voel je jezelf misschien afgewezen door onze samenleving? Ben je soms werkloos?
Niks weg met ons, weg met het uitschot van witmenskes die "denken" meer rechten te hebben omdat ze uit toevallig uit de juiste poes te zijn gevallen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 16:44   #24
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Niks weg met ons, weg met het uitschot van witmenskes die "denken" meer rechten te hebben omdat ze uit toevallig uit de juiste poes te zijn gevallen.
Welke rechten zijn dat dan?
Recht op sociale zekerheid waarvoor premies werden betaald, door jezelf of door je ouders, tegenover het recht op sociale zekerheid, waarvoor nooit premies zijn betaald en dat je gratis meent te moeten krijgen enkel en alleen omwille van het feit dat je ooit tot hier bent geraakt?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 16:50   #25
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Niks weg met ons, weg met het uitschot van witmenskes die "denken" meer rechten te hebben omdat ze uit toevallig uit de juiste poes te zijn gevallen.
Ja we zijn er inderdaad beter van geworden van dat " fuck uitschot dat in onze straten wekelijks bende oorlogen uitvechten ....en verkrachten en beroven en inbreken en wa nog allemaal

weg ermee

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 november 2016 om 16:51.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 16:53   #26
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja we zijn er inderdaad beter van geworden van dat " fuck uitschot dat in onze straten wekelijks bende oorlogen uitvechten ....en verkrachten en beroven en inbreken en wa nog allemaal

weg ermee
Waarom zit je dan te zeuren ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 16:55   #27
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Waarom zit je dan te zeuren ?
Hoe is het daar in interimland , tegen minimumloon?
Geeft dat geen extra stress?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 16:55   #28
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Waarom zit je dan te zeuren ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 16:59   #29
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard


Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 november 2016 om 16:59.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 18:34   #30
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wie is DJB?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Man toch meen je dat nu ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Waar staan die initialen dan voor?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ge speelt met mijn voeten hé , lees de vetgedrukte bovenaan en je bent er...
Terechte vraag. Of bedoel je misschien DAJ?
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 18:36   #31
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Zou dien overgewaaide varkenskop DJB niet beter zijn klote muile houden
Lees : "alleen IK mag ongegeneerd mijn gedacht over alles en iedereen zeggen, en de rest moet zijn bek houden". Vrije meningsuiting geldt blijkbaar alleen voor jezelf en degenen die je mening delen.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 18:38   #32
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Wat dacht je hiervan: We nemen alle publieke instellingen over en hijsen er onze vlag.
Veel sukses ermee. Dan mogen jullie eens zelf bewijzen dat jullie het ook zoveel beter kunnen als jullie zelf altijd beweren. Want blijkbaar hebben jullie voor alles DE oplossing. Ik ben benieuwd.
Het zal zijn tijd wel duren. Tenslotte heb ik ook 8 jaar Reagen en 11 jaar Thatcher overleefd. Ooit slaat de slinger terug de andere kant uit. Tenslotte zijn jullie een uitstervende soort.
Trump komt nu trouwens al op veel van zijn beloftes terug. Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven.
Het is mij trouwens een raadsel hoe een regering van miljardairs de belangen van de kleine man/vrouw zal verdedigen. Een heerschappij van de rijken noemt men een plutokratie of oligarchie.

Hoe Trump nu al op zijn beloftes terugkomt
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161123_02587103
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 27 november 2016 om 18:46.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 18:43   #33
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Of met andere woorden, beste witmenskes, wentel je niet in die slachtofferrol, dat is een beetje flauw. In de plaats hiervan, witmenskes, leer de taal, de skills en de reflexen van deze tijd, emancipeer, ontwikkel je – de kansen liggen voor het grijpen – in plaats van over alles te klagen en in alles de fout van de ander te zien. Grijp die kansen en doe iets constructiefs, voor jezelf en voor de andere witmenskes.
En als dat teveel moeite is, bol het af.
En wat is dan volgens jou die "taal, skills en reflexen" waar het "de witmenskes" aan zou ontbreken. Bovendien mag ik dan veronderstellen dat de "bruinmenskes" die wel hebben, ja?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2016, 19:42   #34
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

Aboe jahjah vergeet precies dat er nogal wat zwarten en latino's ook voor Trump gekozen hebben. Die lijden toch aan geen Stockholmsyndroom ? Je moet niet blank zijn om liever geen bedelende onderdaan te zijn.

Laatst gewijzigd door strijkijzer : 27 november 2016 om 19:42.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 04:22   #35
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Lees : "alleen IK mag ongegeneerd mijn gedacht over alles en iedereen zeggen, en de rest moet zijn bek houden". Vrije meningsuiting geldt blijkbaar alleen voor jezelf en degenen die je mening delen.
Naar een ander land gaan om een grove grote muile op te zetten en iedereen te muilkorven is nu precies ook geen prestatie ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 12:15   #36
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Veel sukses ermee. Dan mogen jullie eens zelf bewijzen dat jullie het ook zoveel beter kunnen als jullie zelf altijd beweren. Want blijkbaar hebben jullie voor alles DE oplossing. Ik ben benieuwd.
Het zal zijn tijd wel duren. Tenslotte heb ik ook 8 jaar Reagen en 11 jaar Thatcher overleefd. Ooit slaat de slinger terug de andere kant uit. Tenslotte zijn jullie een uitstervende soort.
Trump komt nu trouwens al op veel van zijn beloftes terug. Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven.
Het is mij trouwens een raadsel hoe een regering van miljardairs de belangen van de kleine man/vrouw zal verdedigen. Een heerschappij van de rijken noemt men een plutokratie of oligarchie.

Hoe Trump nu al op zijn beloftes terugkomt
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161123_02587103
Je gaat hier verdorie nog pogen ons te doen geloven dat jij Doomy (of all people!) onder Reagan en onder Thatcher verschrikkelijk hebt geleden!? Wat voor een comediant ben jij zeg?

Zonder de "rijken" (tja, wat is dat eigenlijk?) staan de "de belangen van de kleine man/vrouw" op de tocht. Want die belangen (bestaanszekerheid door werk) kunnen slechts behartigd worden als er investeringen zijn. Daarvoor is er geld nodig Doomy, veel geld. De zogezegde "rijken" kunnen daar voor zorgen. Maar weet je Doomy, die "rijken" die jij voor ogen hebt, die kunnen het zelf ook niet allemaal rond krijgen. Daarvoor hebben ze ook een andere categorie van "rijken" nodig: gewone mensen die wat spaargeld opzij hebben gezet en die de moed en de intelligentie opbrengen om hun geld te beleggen in aandelen. M.a.w. gewone mensen (waaronder nogal wat gepensioneerde brave huisvaders) waar tegenwoordig sossen van diverse kleur (rode, groene en oranje) stikjaloers naar zitten gluren en die ze willen aanpakken met extra belastingen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 14:52   #37
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Hij heeft gewoon gelijk op alle vlakken. Zoals gewoonlijk.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 14:59   #38
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hij heeft gewoon gelijk op alle vlakken. Zoals gewoonlijk.
Wie?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 15:06   #39
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En wat is dan volgens jou die "taal, skills en reflexen" waar het "de witmenskes" aan zou ontbreken. Bovendien mag ik dan veronderstellen dat de "bruinmenskes" die wel hebben, ja?
Overwegend wel ja, bij hen stemde de middenklasse niet op iemand als Trump (de belichaming van witmenskes' frustraties). Hillary is ook een witmenske maar bracht een positieve en constructieve boodschap. Zij beschikt dus wel over taal, skills en reflexen. En wat die inhouden, lees je toch in de hele opinie daarvoor... Veelal kunnen witmenskes' niet overweg met diversiteit, ik ook niet helemaal hoor, maar ze willen daarbij dan al te vaak de rechten van de ander beknotten enz. En dat is verkeerd. Zoals je hoeft niet met moslims om te gaan maar ze de toegang tot het land te ontzeggen (Trump's stelling) is eigenlijk te belachelijk voor woorden.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 november 2016 om 15:10.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 15:19   #40
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.728
Standaard

mooie verzameling platitudes van den Jaja.

Ik vraag me af met hoeveel zeurende blanke Amerikaanse trumpstemmers hij effectief gesproken heeft. Geen denk ik
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be