Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2004, 09:03   #1
pope
Gouverneur
 
pope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.005
Standaard

Dus zal hij waarschijnlijk hier wel wat langer blijven. Hier zijn dergelijke individuen steeds welkom, hé ! ! !
__________________
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 09:12   #2
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

tja, die Hollanders d�*t zijn echte racisten hé!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 09:34   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Als we het over dezelfden type hebben, meen ik juist op de radio gehoord te hebben dat hij hier ook niet binnen mag ?

En tevens dat het Antwerps stadsbestuur hem geen toegang zal vershaffen tot de zaal van het OCMW.


Wat mij ertoe noopt volgende unaniem goedgekeurde mededeling te doen aan de bevolking.

ahem ahem

De beweging Tegen Draads neemt nota van het feit dat een bepaalde moslimfundamentalist geen toespraak mag houden in Antwerpen en zelfs het land niet binnen zou mogen.

Ik wens dan ook te protesteren tegen zulke ontkenning van de vrijheid van meningsuiting.
Of die persoon al dan niet het land binnen mag is een zaak van binnenlandse zaken en als zij daar gegronde redenen toe hebben dan weze het zo.
Maar als die persoon binnen het land had gemogen dan zou die persoon in alle vrijheid zijn toespraak moeten kunnen gehouden hebben.

Ik wens dan ook te protesteren tegen de beknotting van de vrije meningsuiting die ingevoerd werd door het Antwerps stadsbestuur.

UGH. Ik heb gesproken.

Tegendradigaard


Ook moslimfundamentalisten mogen vrijuit spreken.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 09:47   #4
Sale-Flamin
Burgemeester
 
Sale-Flamin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2004
Berichten: 519
Standaard

Indien die Osama-lover niet binnenmag via Nederland, dan moet hij al via een andere luchthaven binnenkomen dan Schiphol, want daar zal hij geen Schengen-visum krijgen. Ik weet niet of die wel rechtstreeks op Zaventem kan vliegen, hij moet een Schengen-visum krijgen in het eerste Schengen-land waar hij arriveert.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 10:02   #5
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Als we het over dezelfden type hebben, meen ik juist op de radio gehoord te hebben dat hij hier ook niet binnen mag ?

En tevens dat het Antwerps stadsbestuur hem geen toegang zal vershaffen tot de zaal van het OCMW.
Wegens de sperperiode mag hij geen preek houden in een OCMW gebouw. Maar hij kan wel bij elke privé-zaal zijn toespraak houden in Belgie.
Wij zijn hier geen racisten hé!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 10:15   #6
dagallemaal
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Als we het over dezelfden type hebben, meen ik juist op de radio gehoord te hebben dat hij hier ook niet binnen mag ?

En tevens dat het Antwerps stadsbestuur hem geen toegang zal vershaffen tot de zaal van het OCMW.
Wegens de sperperiode mag hij geen preek houden in een OCMW gebouw. Maar hij kan wel bij elke privé-zaal zijn toespraak houden in Belgie.
Wij zijn hier geen racisten hé!
Dat hij maar in een Moskee gaat ali-babelen? Dan kunnen de politie die daarna direct sluiten
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 10:27   #7
kangoo
Partijlid
 
Geregistreerd: 8 april 2004
Berichten: 269
Standaard

Die vlucht moeten ze afleiden naar Cuba, kan hem genieten van een suite met zich op zee, gratis oranje kledij met bijhorende metalen accesoires.
kangoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 10:32   #8
Sale-Flamin
Burgemeester
 
Sale-Flamin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2004
Berichten: 519
Standaard

Er zijn maar twee internationale luchthavens vanuit Pakistan waaruit hij kan vertrekken, Islamabad en Karachi, en er is geen directe vlucht op Zaventem. Indien men hem wil tegenhouden, zal het dus via een buitenlandse luchthaven zijn in Europa.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 11:12   #9
pope
Gouverneur
 
pope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.005
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Wegens de sperperiode mag hij geen preek houden in een OCMW gebouw. Maar hij kan wel bij elke privé-zaal zijn toespraak houden in Belgie.
Wij zijn hier geen racisten hé!
Dat hij maar in een Moskee gaat ali-babelen? Dan kunnen de politie die daarna direct sluiten
Waarom DAARNA? Waarom niet TIJDENS?
__________________
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 11:34   #10
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Dat ze maar oppassen dat die met zijn vliegtuig niet tegen het atomium vliegt....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 12:25   #11
Sale-Flamin
Burgemeester
 
Sale-Flamin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2004
Berichten: 519
Standaard

De grote islamfundi's hebben daar de (atomium) ballen niet voor. Die jagen liever hun 'broeders' de dood in.

Voor de gelegenheid moeten de allochtone maskes geheel in burka afzakken om de opperfundi te plezieren. De allochtone gastjes mogen niet in hun Nike / Adidas outfit slenteren omdat dat steun zou betekenen aan den Amerikaan en de zionisten, ook geen nep-Versace want dat was een jeannet.

Sjeik Abou Blahblah komt ter gelegenheid in zijn nieuwe rolstoel om zijn steun te betuigen aan Sjeik Yassin, Achmiet A Zus mag duwen en straalt daarom van kinderlijke fierheid.
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 13:17   #12
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Als we het over dezelfden type hebben, meen ik juist op de radio gehoord te hebben dat hij hier ook niet binnen mag ?
En tevens dat het Antwerps stadsbestuur hem geen toegang zal verschaffen tot de zaal van het OCMW.
Het is algemene regel dat een OCMW-lokaal gedurende verkiezingstijd niet ter beschikking is voor politieke partijen.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 16:24   #13
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

FUNDAMENTALISME

Terwijl het Vlaams Blok deze week naar Cassatie trok met het verzoek het onrechtvaardige arrest van het Gentse Hof van Beroep te laten vernietigen, wordt aan het moslimfundamentalisme vrije baan verleend in dit land. Het boek 'De weg van de moslim' waarin het slaan van vrouwen wordt verdedigd en wordt opgeroepen om homo's letterlijk van de daken te smijten, zal niet uit de rekken worden gehaald. Minister van Justitie Onkelinx zal daartoe geen enkele stap zetten in naam van de... vrije meningsuiting.

Ook het Centrum voor Racismebestrijding - dat nochtans al veel klachten binnenkreeg over het boek - zal waarschijnlijk niet optreden. De woordvoerster verklaarde: "We zitten met een serieus juridisch-technisch probleem als het puur om discriminatie gaat, en niet om racisme, want dan geldt het als een drukpersmisdrijf en daar is volgens de grondwet alleen een assisenhof voor bevoegd." Om het Vlaams Blok te nekken heeft men de 'juridisch-technische' problemen wel allemaal opgelost. Voor oproepen tot geweld van moslimzijde zijn die problemen helaas onoverkomelijk. Hoe ver kan men de waanzin drijven?

Ondertussen haalt de AEL een Pakistaanse fundamentalist naar ons land. Een fanaticus die pro-Taliban is en banden zou hebben met Al-Qaeda. Als het even kan zou de AEL daar graag een zaal van het Antwerpse OCMW voor huren.

De laksheid tegenover de échte haatzaaiers in dit land is hemeltergend. Wat een verschil met bijvoorbeeld Frankrijk waar de overheid een heuse campagne is gestart tegen radicale imams. Diegenen die oproepen tot geweld, belanden achter de tralies. In afwachting van hun uitzetting uit Frankrijk. In België zitten dat soort lieden in de moslimexecutieve, het officiële orgaan van de moslims. Met uitdrukkelijke instemming van Laurette Onkelinx.

www.vlaamsblok.be in e-magazine

In België moet dat kunnen in naam van de vrije meningsuiting, maar die is niet meer weggelegd voor iedereen. Dat sommige Pol-C paarden van Troje willen binnenhalen zal de bevolking later zuur opbrken en later als het te laat is zal de kiezer zelfs niet meer kunnen protesteren omdat ze niets meer mogen zeggen.

"Huilen is te laat..." zong ooit Corry Conings... onthou dit Nederlandse lied, een schlager met zakdoek inclusief !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be