Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 23 december 2011, 12:07   #1
goochelaar
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2011
Locatie: Google
Berichten: 50
Standaard Van Quickenborne engageert zich voor voortzetting aanvullend journalistenpensioen..

Minister Van Quickenborne beseft beter dan wie ook hoe belangrijk de pers en haar journalisten voor een politieker zijn.

Vandaar waarschijnlijk dat deze met fluwelen handschoenen zullen worden aangepakt.

Citaat:
De ABVV neemt akte van de belofte van de voltallige regering-Di Rupo om snel werk te maken van een nieuw aanvullend pensioenregime voor beroepsjournalisten. De vereniging wil constructief meewerken aan het oprichten van het nieuwe aansluitende systeem.
Lees hier verder.

Als men vaststelt dat een vakbond constructief gaat meewerken dan zal het nieuwe aanvullend pensioenregime voor onze beroepsjournalisten wel heel erg in de smaak vallen...

Laatst gewijzigd door goochelaar : 23 december 2011 om 12:08.
goochelaar is offline  
Oud 23 december 2011, 12:47   #2
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Tiens, wou hij dan geen uniform systeem voor iedereen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 23 december 2011, 12:47   #3
Freddie
Gouverneur
 
Freddie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.269
Standaard

Het eerste achterpoortje komt er dus aan. Schande aan de vakbonden. Maar ja, journalisten heeft men nodig om het plebs te desinformeren. Ons kent ons.
__________________
Arme Vlaming, belogen, bedrogen en bestolen van in de wieg tot voorbij het graf.
Freddie is offline  
Oud 23 december 2011, 12:55   #4
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Tiens, wou hij dan geen uniform systeem voor iedereen?
De verdedigers van het regime mogen natuurlijk wat extra krijgen. Zolang het journaille zijn plaats maar kent.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 23 december 2011, 13:15   #5
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

En de arbeiders blijven betalen en betalen en betalen en betalen en betalen en betalen en betalen.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline  
Oud 23 december 2011, 13:16   #6
matthias999
Minister
 
matthias999's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
En de arbeiders blijven betalen en betalen en betalen en betalen en betalen en betalen en betalen.
Tot men erbij neervalt...
matthias999 is offline  
Oud 23 december 2011, 16:15   #7
fabianen
Gouverneur
 
Geregistreerd: 16 april 2007
Berichten: 1.146
Standaard

GVD!
Iedereen een zelfde pensioen!Gedaan met dat gezeik.Q is er snel bij.We kunnen als ouderen weer een tandje bijsteken.De jongeren worden met gerust gelaten.Geld is alles wat telt met die nieuwe regering.
fabianen is offline  
Oud 23 december 2011, 16:21   #8
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
GVD!
Iedereen een zelfde pensioen!Gedaan met dat gezeik.Q is er snel bij.We kunnen als ouderen weer een tandje bijsteken.De jongeren worden met gerust gelaten.Geld is alles wat telt met die nieuwe regering.
Jongeren worden toch ook oud ? Ik zie niet in waarom je op de jongeren moet emmeren. Btw als men de wachttijden verlengd, dan treft men toch de jongeren denk ik. (In feite hun ouders want de meesten zullen wel bij hun ouders wonen als ze afstuderen)
stuyckp is offline  
Oud 24 december 2011, 13:17   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
GVD!
Iedereen een zelfde pensioen!Gedaan met dat gezeik.
Ge denkt toch niet dat ge uw mantra zult kunnen blaffen hier, zonder dat ik terug grom:

iedereen eenzelfde pensioen, direct akkoord, en iedereen dezelfde bijdrage.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Q is er snel bij.We kunnen als ouderen weer een tandje bijsteken.De jongeren worden met gerust gelaten.Geld is alles wat telt met die nieuwe regering.
Ik kan mijn kinderen (en straks mijn kleinkinderen) niet verwijten dat zij hun politieke leiders zodanig gekozen hebben dat de staatsschuld is wat ze nu is.
Ik kan ze evenmin verwijten dat ikzelf nog nooit één eurocent gestort heb op de rekening van mijn eigen pensioen. Het enige dat ik gestort heb, is voor het pensioen van mijn ouders. En maar stilletjes hopen dat onze kinderen zullen willen blijven betalen voor ons.

Ik moet wel toegeven dat mijn vader werkte van zijn 12° tot zijn 65°, en drie jaar heeft kunnen genieten van zijn pensioen.
Ik durf toegeven dat ikzelf heel wat luxueuzer geleefd heb en nog leef: veel later beginnen werken, veel vroeger met pensioen, en de gemiddelde leeftijd van macho-venten tegenwoordig is de 80 toch al gepasseerd.





Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 24 december 2011, 13:28   #10
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Jongeren worden toch ook oud ? Ik zie niet in waarom je op de jongeren moet emmeren. Btw als men de wachttijden verlengd, dan treft men toch de jongeren denk ik. (In feite hun ouders want de meesten zullen wel bij hun ouders wonen als ze afstuderen)
En die alleen wonen trekken onmiddellijk geld.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline  
Oud 24 december 2011, 13:37   #11
goochelaar
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2011
Locatie: Google
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ge denkt toch niet dat ge uw mantra zult kunnen blaffen hier, zonder dat ik terug grom:

iedereen eenzelfde pensioen, direct akkoord, en iedereen dezelfde bijdrage.



Ik kan mijn kinderen (en straks mijn kleinkinderen) niet verwijten dat zij hun politieke leiders zodanig gekozen hebben dat de staatsschuld is wat ze nu is.
Ik kan ze evenmin verwijten dat ikzelf nog nooit één eurocent gestort heb op de rekening van mijn eigen pensioen. Het enige dat ik gestort heb, is voor het pensioen van mijn ouders. En maar stilletjes hopen dat onze kinderen zullen willen blijven betalen voor ons.

Ik moet wel toegeven dat mijn vader werkte van zijn 12° tot zijn 65°, en drie jaar heeft kunnen genieten van zijn pensioen.
Ik durf toegeven dat ikzelf heel wat luxueuzer geleefd heb en nog leef: veel later beginnen werken, veel vroeger met pensioen, en de gemiddelde leeftijd van macho-venten tegenwoordig is de 80 toch al gepasseerd.





Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
Veel vroeger met pensioen... en waarschijnlijk (veel) minder gewerkt en minstens het dubbele van het pensioen van uw vader...

Hoe voelt dat?
goochelaar is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be