Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 maart 2017, 05:31   #1
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard Erdogan : "Europeanen zullen nergens ter wereld nog veilig zijn"

Citaat:
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft woensdag opnieuw zwaar uitgehaald naar de Europese Unie. Volgens hem zullen Europeanen nergens nog veilig zijn als Europa zijn houding tegenover Turkije niet wijzigt.Bron.
Het wordt tijd en dat onze politici actie ondernemen. Alle Turken moeten uit Europa worden getransporteerd. Het staat niet op hun gezicht geschreven of het grijze wolven, Erdogan aanhangers zijn of meer progressieve mensen. Spijtig voor de laatste maar Erdogans bedreigingen zijn er los over. Als we dan nergens in de wereld meer veilig zijn voor ISIS en Erdogan aanhangers, laat ons dan proberen tenminste om in Europa veilig te zijn.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 05:56   #2
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Europa is in de ban van Islam geweld ... maar ja onze slappe bende onbekwame politiekers slapen gewoon.. en het gros van de bevolking is achterlijk.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 maart 2017 om 05:56.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 05:57   #3
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

(Klein puntje van de orde: er zijn al twee actieve topics over dit onderwerp in Europa waar deze nieuwe uitspraak ook al in besproken is, en er is al een heel nieuw topic gemaakt in onrust en terrorisme.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 05:58   #4
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
(Klein puntje van de orde: er zijn al twee actieve topics over dit onderwerp in Europa waar deze nieuwe uitspraak ook al in besproken is, en er is al een heel nieuw topic gemaakt in onrust en terrorisme.)
EN ? acht je het niet méér nodig ? misschien een topic over kaarsjes en beertjes en vrede liedjes dan?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 06:05   #5
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard post hier uw teder vrede kaarsjes & vrede liedjes !

Allee post maar de vrede kaarsjes met fotoke graag !! we gaan voor de tederheid en de verdraagzaamheid op deze onderwerp , tegen alle haat in protest met zijn allen , (alleen gaat dat niet lukken maar dat moet je eerst snappen...)

wie de mooiste kaars en het mooiste liedje kan brengen zal waarschijnlijk gespaard blijven bij de volgende aanslag...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 maart 2017 om 06:06.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 06:10   #6
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

(Als je mijn reactie in het lopende topic gelezen had had je geweten dat dat niet mijn punt is. Alleen dat je erg laat bent en misschien beter iets aan de bestaande draden kan bijdragen zodat er alles bij mekaar iets overblijft dat het lezen waard is. Maar ik zie dat dit topic toch al is ontspoord, mijn excuses.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 06:11   #7
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

Koningen en de EU ivoren torens leven in en andere wereld …."Met ontelbare slachtoffers over de hele wereld deelt u de diepe wonden veroorzaakt door moorddadige waanzin", "Laat ons vooral durven teder zijn"

Dus WIJ moeten de diepe wonden delen! Van ons word weer verwacht dat Wij moeten weer teder zijn…

Of “Actie” van de EU ivoren torens >>> De Turkse pro-Erdogan-krant de Daily Sabah wordt verbannen uit het Europees Parlement.

Terwijl Erdoğan stelt “Europeanen zullen nergens nog veilig zullen zijn!!!! Turkije is en trots land en laat niet met zich sollen!
Ergens zit er iets niet juist in de verhoudingen ten aanzien van het moordend probleem denk ik dan toch.
Sultan moslimbroeder Soenniet Erdoğan die probeert ALLE moslim ter wereld mee te krijgen tegen ons.
Sultan moslimbroeder Soenniet Erdoğan eist nu gezag op, nu Daesh (IS) bijna verslagen is. Dit zorgt er voor dat Erdoğan de oorlog retoriek van Daesh (IS) nu gewoon verder zet!

Sultan moslimbroeder Soenniet Erdoğan vroeg ook al veto recht in de VN, probeert steun te krijgen daarvoor bij de islam landen!!!

In Egypte staan de moslimbroeders niet voor niets op de terroristen lijst! Op een bijeenkomst in mei 2016 noemde Yusuf al Qaradawi, hoofd ideoloog van de moslimbroeders Erdoğan ‘sultan’.

Toen moest al duidelijk geweest zijn dat die ‘politieke president toestand’ in Turkije oogverblinding moest zijn voor het werkelijke feit: de installatie van de soennieten extreem streng islam staat Turkije.

En opnieuw: De openbare uitspraak die onze gemakzuchtige politici negeerden van Erdoğan zeggen genoeg:

1/“TERGELIJKERTIJD seculier en moslim zijn, is NIET MOGELIJK”

2/ “Democratie is als een tram. Je neemt hem tot je je bestemming bereikt. Dan stap je af.

3/ MINARETTEN zijn onze BAJONETTEN, koepels onze HELMEN, MOSKEEEN onze KAZERNES en GELOVIGEN onze SOLDATEN”


De retoriek van schelden en dreigen die Erdoğan gebruikt is de zelfde als deze die Iran, Pakistan gebruikt tegen anders dan hun islam sekte denkenden personen, landen en overtuigingen.
De strak georganiseerde massa bijeenkomsten waar vlagen en grote foto’s aangeboden worden om te gebruiken tijdens die mommentopnamen van verheerlijking van > in Iran de Ayatollahs tegen VS en Israël en nu in Turkije door moslimbroeder Soenniet Erdoğan tegen al en alles wie niet voor hem plooit en hem de almacht weigert te geven, dus nu ook Europa. Toont alleen aan hoe Haatdragend en Wraaklustig de extreme islam clan is van moslimbroeder Soenniet Erdoğan.

De massa bijeenkomsten voor gemanipuleerde TV van Erdoğan hebben zéér veel gemeen met de protestmanifestaties in Iran, ooit moslimbroeders Egypte, Pakistan... waar de massa aanwezigen en VERGOEDING of geschenk krijgen als ze op de manifestatie aanwezig zijn om het beeld en de perceptie te maken dat het volk er mee eens is, het wil!!!
Daarom zijn precies daar ook veel vrouwen en kinderen te zien, vrouwen en kinderen die anders nooit zichtbaar zijn in die repressie islam maatschappijen.

En dodende kanker met uitzaaiingen over gans de wereld is het. Waar steeds weer onschuldige mensen van alle kleuren en geuren het slachtoffer van zijn.

Ondanks het feit dat Islam gelovigen nergens zo beschermd zijn als bij ons zullen we Uiteindelijk willen of niet Trump zen methode tegen islam machtswellust moeten overnemen of iets dergelijks, of we het leuk vinden of niet om onze families te beschermen, om onze levenssfeer te behouden.

De slachtoffers, Wij, hebben totaal niets te maken met de Haat, Wraak en de 1400 jarige oorlog tussen islam sektes. Het feit dat ze hier binnen mochten heeft hun moordende strijd tussen islam sektes naar hier gebracht.

Waardoor ze ook hier alle andersdenkenden dan hun sekte als vijanden zien, willen vermoorden en hun verwezenlijkingen vernietigen. Daar zijn ze al 1400 jaar me bezig!

Wij, onze politiek moet stoppen hier en ginder met het koloniaal en linkse gedrag en belangengroepen die er geld aanverdienen al of niet met advocaten “we gaan het hen leren” waardoor ze bomlegers en moordenaars sturen.

Haat prekende en spionerende moskeeën moet dicht, internet bagger aangepakt.

Komen ze, of zijn ze hier dan moeten ze zich 1000% aan onze wetten en regels houden, onze normen en waarden respecteren. De goede moeten het niet met de slechte bekopen, maar de slechte moeten er wel degelijk uit.

Even streng als Saoedi Arabië en co “ongehoorzamen” het land definitief uitzetten. Er zijn Islam landen genoeg, het ga hen goed.

Geen enkel islam land heeft geprotesteerd tegen de islam toestand van Trump, omdat zijzelf hun grenzen sluiten voor onwillige andersdenkenden

In onze “MOET KUNNEN “ maatschappij past hun “MOETEN” gedrag niet.

Handel drijven kan, voor al de rest onze handen afhouden van die slangenkuil waar alleen repressie, verzuring en dood uitvoord komt.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 maart 2017 om 06:20.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 06:11   #8
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

sorry krijg de dubbels niet weg
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 maart 2017 om 06:17.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 06:11   #9
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

sorry
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 maart 2017 om 06:16.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 06:11   #10
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.971
Standaard

sorry
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 maart 2017 om 06:15.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 06:16   #11
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
(Als je mijn reactie in het lopende topic gelezen had had je geweten dat dat niet mijn punt is. Alleen dat je erg laat bent en misschien beter iets aan de bestaande draden kan bijdragen zodat er alles bij mekaar iets overblijft dat het lezen waard is. Maar ik zie dat dit topic toch al is ontspoord, mijn excuses.)
Héél onze samenleving is ontspoord , geestelijk dan wel , het probleem ligt in de geestelijke onmacht globaal menselijk ... dit voorval van uwe reactie op mij is een voorbeeld hiervan ... maar laat maar zitten hoor ,t'leven gaat gewoon verder mijne besten ... alleen de zever loop door de straten... niks aan te doen.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 maart 2017 om 06:17.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 08:56   #12
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer Bekijk bericht
Het wordt tijd en dat onze politici actie ondernemen. Alle Turken moeten uit Europa worden getransporteerd. Het staat niet op hun gezicht geschreven of het grijze wolven, Erdogan aanhangers zijn of meer progressieve mensen. Spijtig voor de laatste maar Erdogans bedreigingen zijn er los over. Als we dan nergens in de wereld meer veilig zijn voor ISIS en Erdogan aanhangers, laat ons dan proberen tenminste om in Europa veilig te zijn.
Geen Europeaan zal veilig op straat kunnen lopen.

https://www.youtube.com/watch?v=tOuOil_yiF8

Erdogan speelt een gevaarlijk spel met zijn haat zaaiende preken.
De Turken hier en in Europa, komen steeds meer in een zwart daglicht te staan
Als het zo door gaat worden zij met de nek aangekeken en beschuldigd van collaboratie
met Erdogan.
De afstand tussen Turkije en Europa/het Westen wordt straks onoverbrugbaar.
Europa en ook Amerika zullen stelling moeten nemen en kunnen dit niet geruisloos laten passeren.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 09:32   #13
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Geen Europeaan zal veilig op straat kunnen lopen.

https://www.youtube.com/watch?v=tOuOil_yiF8

Erdogan speelt een gevaarlijk spel met zijn haat zaaiende preken.
De Turken hier en in Europa, komen steeds meer in een zwart daglicht te staan
Als het zo door gaat worden zij met de nek aangekeken en beschuldigd van collaboratie
met Erdogan.
De afstand tussen Turkije en Europa/het Westen wordt straks onoverbrugbaar.
Europa en ook Amerika zullen stelling moeten nemen en kunnen dit niet geruisloos laten passeren.
Sommigen beweren dat Erdogan enkel zulke praat uitslaat met het oog op het referendum in april. Als hij die praat verder blijft uitkramen dan maakt hij zich zo goed als onmogelijk op international vlak. Mogelijks zou het Turkse leger dan wel eens de nodige steun krijgen en zal de volgende coup wel slagen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2017, 12:24   #14
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Sommigen beweren dat Erdogan enkel zulke praat uitslaat met het oog op het referendum in april. Als hij die praat verder blijft uitkramen dan maakt hij zich zo goed als onmogelijk op international vlak. Mogelijks zou het Turkse leger dan wel eens de nodige steun krijgen en zal de volgende coup wel slagen.
Ataturk hebben ze daar in het graf gelegd.
Turkije wordt een moslim-dictatuur zoals de Arabische staten.

Een nieuwe coup verwacht ik niet ,
misschien el een scherpschutter uit kringen van het leger of de veiligheidsdienst.

Laatst gewijzigd door cato : 23 maart 2017 om 12:26.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 19:49   #15
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

Nu wil hij weer een referendum houden over de toetreding tot Europa ...
Citaat:
Turkey's president said Saturday the country might pursue a Brexit-like referendum on whether to pursue European Union membership and also lashed out at a critical protest in Switzerland.

President Recep Tayyip Erdogan brought up the proposal at a Turkish-UK forum in the southern city of Antalya, referring to the British departure from the EU and saying Turkey "might" hold a similar referendum after the April 16 vote to expand the powers of the Turkish presidency.bron
Alsof we ze er (nog) bij willen.

Laatst gewijzigd door strijkijzer : 26 maart 2017 om 19:49.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 04:52   #16
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

Vandaag gaan 'Belgische Turken' blijkbaar stemmen. Voor Turkse expats moet dit inderdaad mogelijk zijn. Maar alle dubbel nationaliteiten die hier leven en werken over de generaties heen moeten het land uitgezet worden als ze gaan stemmen. Zo simpel is dat.
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2017, 08:23   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Dat stemmen zal zoals er in een nieuwsuitzending ééntje lag te roepen voor erdogan zijn.

Beseft Europa wel wat het aan het doen is?

Gilde die erdogan (ik weiger die zijn naam met een hoofdletter te schrijven) niet dat hij zal oproepen om de EU een kopje kleiner te maken.

Zou men tijdens die stemming ze niet beter allemaal oppakken ook die hier geboren zijn en ze terugsturen naar het land waar ze allemaal zo voor kiezen?

Wat komen ze hier doen? Werk afpakken van andere mensen en de mensen bedreigen?

Dubbele Nationaliteiten horen niet thuis in de EU, ze zullen een keuze moeten maken.

Ik hoop dat men turkije nooit toelaat tot de EU want dan ...

turkse 'Belgen' stemmen

p.s. Ik kom met de regelmaat nog al wel eens aan de kust bij vrienden in de gemeente De Panne en wat je daar ziet van nachtwinkels in één en dezelfde straat dat is echt niet normaal meer. Gelukkig hebben wij totaal geen boodschap aan de aankoop van een waterpijp, weg ermee.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2017, 06:45   #18
strijkijzer
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 februari 2016
Berichten: 1.030
Standaard

En hoeveel heeft men er opgepakt en uitgezet ?
strijkijzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 06:55   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Erdogan : "Europeanen zullen nergens ter wereld nog veilig zijn"
Gaat hij al de Europeanen dan de 'badge van Madge' opkleven (uit Dame Edna Everage die Madge)

Of gaat zo een badge zoals men de Joden vroeger opkleefde?

Of gewoon een op het hoofd plakken?

Stel ik mij de vraag of er veel verschil is met die man zijn idiote denkpiste en die van éne zekere Adolf?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 09:19   #20
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Sommigen beweren dat Erdogan enkel zulke praat uitslaat met het oog op het referendum in april. Als hij die praat verder blijft uitkramen dan maakt hij zich zo goed als onmogelijk op international vlak. Mogelijks zou het Turkse leger dan wel eens de nodige steun krijgen en zal de volgende coup wel slagen.
Ook na het referendum zal Erdogan zijn politiek van "herstellen van het Ottomaanse rijk "voortzetten.
Europa zal eindelijk de ogen moeten openen en afscheid moeten nemen van Turkije als partner van de EU en van de NAVO.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be