Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

 
 
Discussietools
Oud 22 december 2007, 13:56   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als ge ruwe taal gebruikt, moet ge ook kunnen inkasseren.
Sommigen houden van de achterlijke geneugtes in het leven, ge moet daarmee oppassen jong!
Verstandig ware het geweest niet langer op prococateurs te reageren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 december 2007, 14:01   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Verstandig ware het geweest niet langer op prococateurs te reageren.
Prococateurs?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 22 december 2007, 14:02   #23
Cyrano
Minister
 
Cyrano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: 3680
Berichten: 3.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Prococateurs?
Heeft dit iets te maken met de proctologie ?
__________________
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot
W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood.
Cyrano is offline  
Oud 22 december 2007, 23:28   #24
Hallebarde
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Locatie: France
Berichten: 2.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nog 92 dagen !!

Hoe minder reaktie, hoe beter.
Want dat wil zeggen dat er geen nieuws is, geen animo, geen vooruitgang .. (spijtig genoeg ook geen achteruitgang ... maar dat is persoonlijk voor mij het geval).

Ik vrees dat in de Kerstvakantie, heel dit forum zal plat komen te liggen.
De nieuwe ministers pakken al vakantie, dromend van hun nieuwe pree ... en de tijd gaat voort. Geen initiatieven, geen besprekingen .. en zeker geen vooruitgang.

Zo meteen ga ik het artikel in de standaard, waar Reinders zijn gedachten zegt over de toekomstige besprekingen inzake staatshervorming, eens herlezen, om te zien of ik er een draad mee kan opstarten.
Ik denk van niet, want .... het is krek hetzelfde als vorige maand: een aantal dingen die gewoonweg niet te slikken zijn voor de meerderheid in dit (on)land.

Een regering voor Kerstmis: pure windowdressing. Een mooie toonzaal, maar in den ateljee draait geen enkele masjiene. Een flitsende folder, maar 't magazijn is kompleet leeg. Ne schonen auto voor miss Aardbei, maar ze heeft geen rijbewijs. Ne schonen hond, maar hij kakt in huis, ne goeie waker: als g'hem wakker maakt begint hij direkt te blaffen ...
Ik heb uw bovenstaande reactie diverse keren gelezen, De Schoofzak. Erg menselijke en treffende litteratuur...

Een welbepaald zinnetje intrigeert mij, als mens : "spijtig genoeg ook geen achteruitgang...maar dat is persoonlijk voor mij het geval".

Vergeef mij mijn gebrek aan schroom, maar impliceert dat wat ik meen te begrijpen ?
Hallebarde is offline  
Oud 23 december 2007, 08:24   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Ik heb uw bovenstaande reactie diverse keren gelezen, De Schoofzak. Erg menselijke en treffende litteratuur...

Een welbepaald zinnetje intrigeert mij, als mens : "spijtig genoeg ook geen achteruitgang...maar dat is persoonlijk voor mij het geval".

Vergeef mij mijn gebrek aan schroom, maar impliceert dat wat ik meen te begrijpen ?
honi soit qui mal y pense
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 23 december 2007, 08:28   #26
Pantoffeldiertje
Gouverneur
 
Pantoffeldiertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Ach, moeilijk te voorspellen. Hangt van zoveel factoren af, en hoe men het weet te verkopen.
BDW zei gisteren nog "ik ga geen beeldspraak meer gebruiken, want dat blijft mij achtervolgen" toen men hem vroeg naar zijn wette vis in de pan. Lijkt mij een teken van momentele onmacht, hoewel hij redelijk hoopvol uitkeek naar de regering Leterme.
Kan ook zijn omdat hij het tamelijk beu is dat al zijn beeldspraak maanden later nog gebruikt wordt. Zo krijg je een werkelijk hilarisch tafereel : BDW : "Ik wil wel een lepeltje suiker geven, maar tmoet dan wel ne klein lepelke zijn, en kwil er ne vette vis voor in de pan"
__________________
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn."
Pantoffeldiertje is offline  
Oud 23 december 2007, 08:48   #27
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het heeft noch met leeftijd, noch met goedgelovigheid te maken. (naar mijn leeftijd kunnen jullie alleen maar raden )

Het heeft alleen te maken met hoop. Hoop dat er eindelijk eens een politicus van een klassieke politieke formatie eens zou ingaan tegen het anti-Vlaamse, vaak extreem progressieve Belgische regime. Hoop dat het Vlaams Belang niet meer alleen zou staan in hun strijd. Want laten we eerlijk wezen, ondanks het Vlaams Belang rechtlijnig en prinipieel is, kan deze partij alleen geen oplossingen forceren. En dat maakt dat Vlaanderen een historische kans gemist heeft. Daarom hoopte ik dat Leterme niet ging toegeven.

Nu misschien krijgen we met Pasen dan toch een echte regimecrisis of een echte staatshervorming, maar eerlijk gezegd geloof ik er echt nog heel weinig in. Leterme had nu het been moeten stijfhouden en niet zwichten voor koning, media en andere regimelakeien.
Misschien zou het niet onverstandig zijn om het VB naar een 'aanvaardbare' partij te laten evolueren… Een andere manier om veelal terechte standpunten naar voren te brengen, zou al geweldig helpen, me dunkt (met 'moslimliederen' gaat men dat niet bereiken )...
Maar ja, dan moeten een paar boegbeelden alvast naar de achtergrond verdwijnen...

Maar ja, de situatie waarin deze partij zich momenteel bevindt is gemakkelijker voor de partijleiding én voor een heleboel actieve leden... Die moeten nu maar met stront smijten naar de partijen en de politici, die Vlaanderen meer dan ooit naar meer zelfbeschikkingsrecht brengen (alleszins de aanzet hebben gegeven)...


Laatst gewijzigd door Chipie : 23 december 2007 om 08:54.
Chipie is offline  
Oud 23 december 2007, 09:15   #28
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Misschien zou het niet onverstandig zijn om het VB naar een 'aanvaardbare' partij te laten evolueren… Een andere manier om veelal terechte standpunten naar voren te brengen, zou al geweldig helpen, me dunkt (met 'moslimliederen' gaat men dat niet bereiken )...
Maar ja, dan moeten een paar boegbeelden alvast naar de achtergrond verdwijnen...

Maar ja, de situatie waarin deze partij zich momenteel bevindt is gemakkelijker voor de partijleiding én voor een heleboel actieve leden... Die moeten nu maar met stront smijten naar de partijen en de politici, die Vlaanderen meer dan ooit naar meer zelfbeschikkingsrecht brengen (alleszins de aanzet hebben gegeven)...

Ik smijt helemaal niet met stront naar Leterme en het Vlaams Kartel. Ik stel alleen vast dat het Vlaams Kartel tot en met zondag 16 december een uitstekend parcours heeft afgelegd, zich echt heeft gehouden aan het gegeven woord. Hard heeft gewerkt om meer voor Vlaanderen te krijgen. En hetgeen er vanaf maandag gebeurd is, is voor mij werkelijk nog steeds onbegrijpbaar. Zij laten Verhofstadt helemaal terugkeren, geven de Franstaligen en koning hun zin voor een noodregering en zij stappen er zelf in zonder enige verbintenis dat er een staatshervorming zal komen.

Ik moet vaststellen dat dit regelrecht woorbreuk is tegenover de zin: "wij stappen niet in een regering zonder garanties op een verregaande staatshervorming". Bovendien keert volksverrader Verhofstadt terug en zijn Waalse patron Di Rupo ook helemaal terug. Dat is erover en er te ver over.

Het Vlaams Kartel heeft zwaar ontgoocheld, maar ik sluit de deur nog niet definitief, ik laat de deur nog op een kier, al zal ik wel zeer sceptisch zijn. Leterme kan het nog goedmaken als hij tegen Pasen een verregaande staatshervorming realiseert, al zie ik eerlijk gezegd niet goed in, hoe hij dat nu nog kan realiseren. Maar hij mag ons verrassen.

Lukt het niet en liefst nog voor Pasen moet hij een motie van wantrouwen laten indienen door zijn partij en de regering laten vallen...
Als hij dan doorduwt tot het einde van België, dan herwint hij ook mijn vertrouwen.

Dus de bal ligt in het kamp van het Vlaams Kartel, ofwel verregaande staatshervorming ofwel einde van België.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 december 2007 om 09:15.
Max van Dietschland is offline  
Oud 23 december 2007, 09:20   #29
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik smijt helemaal niet met stront naar Leterme en het Vlaams Kartel. Ik stel alleen vast dat het Vlaams Kartel tot en met zondag 16 december een uitstekend parcours heeft afgelegd, zich echt heeft gehouden aan het gegeven woord. Hard heeft gewerkt om meer voor Vlaanderen te krijgen. En hetgeen er vanaf maandag gebeurd is, is voor mij werkelijk nog steeds onbegrijpbaar. Zij laten Verhofstadt helemaal terugkeren, geven de Franstaligen en koning hun zin voor een noodregering en zij stappen er zelf in zonder enige verbintenis dat er een staatshervorming zal komen.

Ik moet vaststellen dat dit regelrecht woorbreuk is tegenover de zin: "wij stappen niet in een regering zonder garanties op een verregaande staatshervorming". Bovendien keert volksverrader Verhofstadt terug en zijn Waalse patron Di Rupo ook helemaal terug. Dat is erover en er te ver over.

Het Vlaams Kartel heeft zwaar ontgoocheld, maar ik sluit de deur nog niet definitief, ik laat de deur nog op een kier, al zal ik wel zeer sceptisch zijn. Leterme kan het nog goedmaken als hij tegen Pasen een verregaande staatshervorming realiseert, al zie ik eerlijk gezegd niet goed in, hoe hij dat nu nog kan realiseren. Maar hij mag ons verrassen.

Lukt het niet en liefst nog voor Pasen moet hij een motie van wantrouwen laten indienen door zijn partij en de regering laten vallen...
Als hij dan doorduwt tot het einde van België, dan herwint hij ook mijn vertrouwen.

Dus de bal ligt in het kamp van het Vlaams Kartel, ofwel verregaande staatshervorming ofwel einde van België.
Beste Max U bent wel er impusief geweest om CD&V met Letreme zomaar te geloven,welkom in de echte politiek waar je nooit iemand mag geloven

En wijze raad van ons duveltje
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 23 december 2007, 09:31   #30
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Beste Max U bent wel er impusief geweest om CD&V met Letreme zomaar te geloven,welkom in de echte politiek waar je nooit iemand mag geloven

En wijze raad van ons duveltje
Duveltje... en in welke echte politiekers gelooft U?
Chipie is offline  
Oud 23 december 2007, 09:39   #31
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik smijt helemaal niet met stront naar Leterme en het Vlaams Kartel. Ik stel alleen vast dat het Vlaams Kartel tot en met zondag 16 december een uitstekend parcours heeft afgelegd, zich echt heeft gehouden aan het gegeven woord. Hard heeft gewerkt om meer voor Vlaanderen te krijgen. En hetgeen er vanaf maandag gebeurd is, is voor mij werkelijk nog steeds onbegrijpbaar. Zij laten Verhofstadt helemaal terugkeren, geven de Franstaligen en koning hun zin voor een noodregering en zij stappen er zelf in zonder enige verbintenis dat er een staatshervorming zal komen.

Ik moet vaststellen dat dit regelrecht woorbreuk is tegenover de zin: "wij stappen niet in een regering zonder garanties op een verregaande staatshervorming". Bovendien keert volksverrader Verhofstadt terug en zijn Waalse patron Di Rupo ook helemaal terug. Dat is erover en er te ver over.

Het Vlaams Kartel heeft zwaar ontgoocheld, maar ik sluit de deur nog niet definitief, ik laat de deur nog op een kier, al zal ik wel zeer sceptisch zijn. Leterme kan het nog goedmaken als hij tegen Pasen een verregaande staatshervorming realiseert, al zie ik eerlijk gezegd niet goed in, hoe hij dat nu nog kan realiseren. Maar hij mag ons verrassen.

Lukt het niet en liefst nog voor Pasen moet hij een motie van wantrouwen laten indienen door zijn partij en de regering laten vallen...
Als hij dan doorduwt tot het einde van België, dan herwint hij ook mijn vertrouwen.

Dus de bal ligt in het kamp van het Vlaams Kartel, ofwel verregaande staatshervorming ofwel einde van België.
Moest ik de koosnaampjes eens opzoeken, die U de laatste week hebt neergeschreven?

Zou het niet veel verstandiger zijn dat iedereen, die naar meer zelfstandigheid voor Vlaanderen streeft, nu pal achter Leterme en het kartel zou gaan staan? Hem aanmoedigen met 'go, go, go...'… Hem en het kartel de indruk geven dat een heel groot gedeelte van de Vlamingen achter hem staat...
Want U moet weten... hoe groter de aanhang en de supporters... hoe groter de 'druk'…. om zich niet te plooien...


Maar men kan van Leterme en zijn partij niet verwachten dat ze zich onverminderd achter een splitsing van het land scharen...
Dat heeft hij nooit beloofd...
Chipie is offline  
Oud 23 december 2007, 09:40   #32
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Duveltje... en in welke echte politiekers gelooft U?
In geen enkele,zakkevullers zijn het,en gegeven woorden breken is de normaalste zaak bij die mannen
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 23 december 2007, 09:45   #33
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Maar men kan van Leterme en zijn partij niet verwachten dat ze zich onverminderd achter een splitsing van het land scharen... Dat heeft hij nooit beloofd...
Dat heeft hij nooit beloofd, maar dat komt er wel van, als de Walen een grondige staatshervorming blijven afwijzen.

Gaat het Vlaams Kartel (hoe klein de kans ook is na de vaudeville van deze week) nu eens echt voor het gegeven woord en blijven de Franstaligen ook bij hun gegeven woord. Wel dan betekent dit het einde van België, zo simpel is dat mijn beste Chipie. Er is dan gewoon geen federale regering meer mogelijk.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 december 2007 om 09:46.
Max van Dietschland is offline  
Oud 23 december 2007, 09:48   #34
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Dat heeft hij nooit beloofd, maar dat komt er wel van, als de Walen een grondige staatshervorming blijven afwijzen.

Gaat het Vlaams Kartel (hoe klein de kans ook is na de vaudeville van deze week) nu eens echt voor het gegeven woord en blijven de Franstaligen ook bij hun gegeven woord. Wel dan betekent dit het einde van België, zo simpel is dat mijn beste Chipie. Er is dan gewoon geen federale regering meer mogelijk.
Blijven geloven beste Max blijven geloven
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 23 december 2007, 09:54   #35
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Dat heeft hij nooit beloofd, maar dat komt er wel van, als de Walen een grondige staatshervorming blijven afwijzen.

Gaat het Vlaams Kartel (hoe klein de kans ook is na de vaudeville van deze week) nu eens echt voor het gegeven woord en blijven de Franstaligen ook bij hun gegeven woord. Wel dan betekent dit het einde van België, zo simpel is dat mijn beste Chipie. Er is dan gewoon geen federale regering meer mogelijk.
Dan is het misschien toch niet onverstandig het kartel 200% te blijven steunen...

Ofwel (volgens U) dus een grondige staatshervorming ofwel het einde van België...

(waarschijnlijk streeft U door het kartel niet te steunen naar het einde... )
Chipie is offline  
Oud 23 december 2007, 10:36   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Dan is het misschien toch niet onverstandig het kartel 200% te blijven steunen...

Ofwel (volgens U) dus een grondige staatshervorming ofwel het einde van België...

(waarschijnlijk streeft U door het kartel niet te steunen naar het einde... )

Nog 91 dagen op Verafstoot zijne smoel kijken ... (aftellen naar Pasen ..)

Ik bekijk, tot straks na de debatten, voorlopig de zaken zo:

- voor Verafstoot III deed hij en zijn slechte equipe de lopende zaken;
- nu doet hij ook zo ongeveer de lopende zaken, maar in zijn equipe zijn een paar van de slechtste elementen eruit gebonjoerd, en zijn ploegske is gedesimeerd tot 14. Dat is geen slechte zaak.
- er is druk van de ketel om de franstaligen te forseren voor een stevige staatshervorming. Dat is wel een slechte zaak.
- als beide kommunautaire kanten geen knip toegeven, dan stevenen we af op een splitsing (geil, geil ...). Maar het kartel heeft aan zijn kiezer geen splitsing beloofd .... ik neem dus aan dat het spel niet zo hard gespeeld wordt (maar dank zij het kartel, wordt nu in 2007-2008 toch al veel meer bereikt dan ooit mogelijk zou geweest zijn zonder het kartel).
De balans is dus zeker nog positief.

Ik hoop straks tijdens het debat te horen dat kartelleden duidelijke taal spreken wat de paasklokken brengen.

Zoals de Duitsers zo mooi kunnen siteren: the proof of the pudding is in the eating. De smaak van de paaseieren, die moet goed zijn. Tot dan, voor de goede zaak, wil ik best vasten en honger lijden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 23 december 2007, 10:42   #37
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.930
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Dan is het misschien toch niet onverstandig het kartel 200% te blijven steunen...

Ofwel (volgens U) dus een grondige staatshervorming ofwel het einde van België...

(waarschijnlijk streeft U door het kartel niet te steunen naar het einde... )
Het Vlaams Kartel steunt een regering Verhofstadt, CD&V levert vier ministers in een regering Verhofstadt met PS. Het is gewoon onmogelijk om het kartel nog openlijk te steunen.

Ze hadden nooit het regime mogen depanneren. Paars moest maar hun plan trekken in lopende zaken.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 december 2007 om 10:44.
Max van Dietschland is offline  
Oud 23 december 2007, 10:50   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nog 91 dagen op Verafstoot zijne smoel kijken ... (aftellen naar Pasen ..)

Ik bekijk, tot straks na de debatten, voorlopig de zaken zo:

- voor Verafstoot III deed hij en zijn slechte equipe de lopende zaken;
- nu doet hij ook zo ongeveer de lopende zaken, maar in zijn equipe zijn een paar van de slechtste elementen eruit gebonjoerd, en zijn ploegske is gedesimeerd tot 14. Dat is geen slechte zaak.
- er is druk van de ketel om de franstaligen te forseren voor een stevige staatshervorming. Dat is wel een slechte zaak.
- als beide kommunautaire kanten geen knip toegeven, dan stevenen we af op een splitsing (geil, geil ...). Maar het kartel heeft aan zijn kiezer geen splitsing beloofd .... ik neem dus aan dat het spel niet zo hard gespeeld wordt (maar dank zij het kartel, wordt nu in 2007-2008 toch al veel meer bereikt dan ooit mogelijk zou geweest zijn zonder het kartel).
De balans is dus zeker nog positief.

Ik hoop straks tijdens het debat te horen dat kartelleden duidelijke taal spreken wat de paasklokken brengen.

Zoals de Duitsers zo mooi kunnen siteren: the proof of the pudding is in the eating. De smaak van de paaseieren, die moet goed zijn. Tot dan, voor de goede zaak, wil ik best vasten en honger lijden.
Ik vrees dat je voor niks zult vasten.
Je kan je beter gedeisd houden want op één punt heeft Max gelijk: Leterme had nooit aan het royale bedrog van Verhofstadt mogen meewerken. Dat staat immers zo haaks als rechte hoek haaks kan zijn op deze uitspraak:

Citaat:
Ik geloof niet echt in een toekomst in een Belgische context. Ik bedoel: de toekomst van de christen-democratie die zich baseert op een Belgische realiteit. Dit is voorbij. Wij moeten meer dan ooit vertrekken vanuit Vlaanderen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 23 december 2007, 11:01   #39
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik vrees dat je voor niks zult vasten.
Je kan je beter gedeisd houden want op één punt heeft Max gelijk: Leterme had nooit aan het royale bedrog van Verhofstadt mogen meewerken. Dat staat immers zo haaks als rechte hoek haaks kan zijn op deze uitspraak:
Ook leterme moest iets ondernemen om niet plat op de buik te gaan,het duurde gewoon veel te lang,en mensen raken dit snel beu
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 23 december 2007, 11:50   #40
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ook leterme moest iets ondernemen om niet plat op de buik te gaan,het duurde gewoon veel te lang,en mensen raken dit snel beu
Om niet plat op de buik tegaan is hij plat op de buik gegaan?
__________________




Verschaeve
HAMC is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be