Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 mei 2013, 11:42   #21
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De sharia invoeren enkel voor diegenen die de sharia in hun levenswijze en oorsprong kennen zou ook niet slecht zijn. Barbaars, maar wie zijn wij om te beletten dat ze de barbaar uithangen? Enkel in hun eigen gelederen uiteraard.
jaja maar dan moeten ze ook ineens worden uitgesloten uit ons sociaal systeem:

- polygamie ok, maar dus geen uitkering meer voor zogenaamde "alleenstaande" moeders (lees vrouw 2, 3, 4) zoals nu de gewoonte is.

- handjekap en voetjekap : geen probleem mee, maar ze zorgen wèl zelf voor hun onderhoud en inkomen voor de rest van hun leven. Ook geen invaliditeitsuitkering

- zweepslagen: no prob. maar niet zeuren nadien om door onze artsen in onze ziekenhuizen te worden verzorgd.

- steniging : enkel in op te breken straten misschien? dan hebben wij er ook nog een meerwaarde aan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 23:27   #22
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
De doodsstraf voor deze die de doodstraf willen her invoeren, lijkt me wel wat.
En de doodstraf voor degenen die weigeren de doodstraf in te voeren voor moordende terroristen, wat denk je daarvan ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 23:32   #23
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Indien zij in hun verdediging kunnen aantonen dat wij ook in werkelijkheid in oorlog met hen zijn vind ik dat zelfs ok.
Voor de 'strijders' die de treinen in Madrid opbliezen gaat dit dus al zeker niet op.
En, belangrijker, voor hun opdrachtgevers ook niet.
Een opdrachtgever voor moord zou onder dezelfde strafmaat als de eigenlijke dader moeten vallen plus een verzwaring van die straf.

Daarmee los je het probleem op voor die helden die niet moedig genoeg zijn om zichzelf mee op te blazen én meteen ook voor de aanstichters.
De leiders van Sharia4nougabollen dus aansprakelijk voor de dood van elke idioot die zijn naar de slachtbank stuurden.

Zeer juist allemaal. Wie een ander opdracht geeft om te moordden, is het brein achter de hand die de moord begaat = de hoofdschuldige.
Wie gaat ooit beweren dat de generaal minder verantwoordelijkheid heeft dan de frontsoldaat ? Dat zou wel de omgedraaide wereld zijn.
Idem voor de chef van een gangsterbende, die verdient zwaarder straf als zijn ondergeschikten.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2013, 23:33   #24
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Om de een of andere reden hebben zij de indruk dat wij in oorlog zijn met hen...
Het is omdat wij niet in hun sprookjesboek geloven.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2013, 16:01   #25
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boyke Bekijk bericht
"ZE" dreigen met vernietigende aanvallen.
"ZE" gaan dus moorden plegen.
Dus de doodstraf wederom invoeren.
Twee protokollen bij het EVRM opzeggen.
De Grondwet verbiedt de herinvoering van de doodstraf niet.

Artikel 14bis: De doodstraf is afgeschaft.

Artikel 18: De burgerlijke dood is afgeschaft; hij kan niet opnieuw worden ingevoerd.

Dus de doodstraf kan wel opnieuw worden ingevoerd!

Redenerend a contrario vanuit artikel 18!

http://www.senate.be/doc/const_nl.html

Referendum gevraagd!
Geen doodstraf in voeren. Die is nergens goed voor. Een overheid kan op tientallen manieren veel intelligenter en veel slimmer zijn.

Ontmoedig moslims om naar hier te komen en moedig hun vertrekken aan. Gewoon deftige marketingtechnieken toepassen.

Er valt zeker iets te doen met de dubbele nationaliteit ( de oudste nationaliteit als geldende bepalen) en met de criminele cv., om mee te beginnen. Kindergeld afschaffen vanaf het derde kind met gratis condooms en pillen en en weet ik veel andere voorbehoedsmiddelen 'for the protection of local fauna and flora' (zo simpel kan het zijn).

En laat de E.U maar steigeren. In de pers kom ik weinig tegen van het onder de voet gelopen eiland Lesbos door Syriërs, Afghanen en Somaliërs. Ze willen dat wij niet weten wat ons nog te wachten staat. En de pers speelt het spel mee.
Accenten blijven op de treinramp (wekenlang), één of andere staking en andere triviale zaken.

Waarom zou een mens anno 2013 zich moeten gaan verlagen tot het herinvoeren van de doodstraf?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2013, 16:47   #26
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Als de doodstraf niet moest voor de bende van Nijvel, dan moet het ook niet voor de moslimextremisten.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2013, 17:56   #27
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Ik vind gewoon dat, als m'n hond zo ziek zou zijn als sommige misdadigers, dan zouden ze hem laten inslapen.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2013, 18:00   #28
Cliff Huylebroeck
Partijlid
 
Cliff Huylebroeck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 248
Standaard

Het gaat hier wel over een straf, niet om een gunst.
__________________
www.gangstalkingwiki.com
Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was.
Cliff Huylebroeck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be